FOK! Jaaroverzicht 2007 online

Zoals elk jaar brengt FOK! weer een jaaroverzicht. Dit jaar is de opzet anders dan vorig jaar. Zo zal dit jaar het serieuze nieuws weer aan bod komen en proberen we het nieuws niet alleen te verzamelen, maar ook te verdiepen.

Het jaaroverzicht is opgedeeld in allerlei thema's. Het is met dit jaaroverzicht niet ons doel een allesomvattend overzicht van het nieuws van dit jaar te brengen. Wel willen we belangrijke nieuwsberichten van het afgelopen jaar bij elkaar brengen in vermakelijke themateksten.

Bij de serieuze thema's zullen de teksten niet alleen het nieuws van de Frontpage opsommen, maar ook andere relevante informatie zal toegevoegd worden. Een greep uit de onderwerpen is de verdwijning van Madeleine McCann, de klimaatveranderingshype, de overnames van Talpa en ABN Amro en de Amerikaanse dollar. Bij de luchtige thema's zal je in een lopend verhaal de grappigste nieuwsfeitjes van het jaar nog eens teruglezen.

Ook de reviewcrew heeft weer hun best gedaan om de beste producten van het jaar nog eens op een rijtje te zetten in de jaarlijsten. Ideaal dus als je de beste albums, films of boeken van het jaar niet gekregen hebt voor kerst. Veel plezier!

Klik hier om naar het FOK! Jaaroverzicht 2007 te gaan.
Klik hier om naar de FOK! Jaarlijsten 2007 te gaan.