Forum Weblog Zoek Actieve Items Nieuws Columns Reviews Previews Specials Archief
  • Inloggen 
  • fok.nl
  • Inloggen 
  • fok.nl
  • Actueel
    • Nederland
    • Internationaal
    • Economie
    • Politiek
    • Tech
    • Showbiz en Gossip
    • Opmerkelijk
  • Entertainment
    • Showbiz en Gossip
    • Muziek
    • Film
    • Televisie
    • Media & Cultuur
    • Bioscoopagenda
  • Sport
    • Voetbal
    • Formule 1
    • Autosport
    • Tennis
    • Wielrennen
    • Schaatsen
    • Wintersporten
    • Managerspelen
      • Voetbalmanager
      • Formule 1-manager
  • Games
    • PC
    • Playstation 4
    • Xbox One
    • Nintendo Switch
    • Xbox Series X|S
    • PlayStation 5
  • Film & TV
    • Film
    • Televisie
    • Trailers en Videos
    • Bioscoopagenda
  • Forum
  • Meer
    • Weblog
    • Fotoboek
    • Prijsvragen
    • Contact
    • Colofon
    • Feedback
    • Tip de redactie
FOK!
FOK!


  • 1012:16Megafestatie maakt na ruim 20 jaar comeback in Jaarbeurs Utrecht
  • 2211:52Nibud: Mensen met beperking maandelijks tot honderden euro's meer kwijt aan zorg
  • 3407:45Vrouw krijgt miljoenen na borstamputatie wegens genderdysforie
  • 1507:2337-jarige vrouw misleidde gezin: leefde 14 maanden als 12-jarige
  • 1307:17Lerares (35) gearresteerd voor incest en seks met tieners
  • 1407:11Random Pics van de Dag #1926
  • 3307:09Bij zelf overmaken geld naar fraudeur krijg je niks terug
  • 507:05Afleveringen Verboden Liefde offline na pedozaak deelnemers
  • 306:55Hoe wapendeals noord-korea onverwacht rijker maken
  • 706:51Pokémon Go gebruikt jouw beelden voor militaire ai-navigatie
  • 4700:48Random Pics van de Dag #1925
  • 020:00Voorbeschouwing WK voetbal 2026: Kroatië
  • 2017:47Nucleaire dreiging neemt toe: landen breiden kernwapenarsenalen weer uit
  • 617:47VrijMiBabes #307 (not very sfw!)
  • 2117:35Betuttelboete voor discounter Die Grenze wegens 'te goedkoop bier'
  • 8108/06CBS: 68 procent Nederlanders wil arbeidsmigranten, maar wel beperkt
  • 6008/06Houten test 20 km/u op druk fietspad: niet te handhaven
  • 5908/06Alarm om steeds gewelddadigere dieven in Amsterdamse binnenstad, dader vaak jong
  • 1708/06Kraftwerk laat Royal Albert Hall schitteren
  • 5408/06Random Pics van de Dag #1924
  • 207/06Voorbeschouwing WK voetbal 2026: Engeland
Laatste items
Laatste items
Toon berichten uit deze thema's





Toon berichten van deze types







  • 014:00Skaeve Huse.
  • 213:22Pentagon beschouwt Alibaba, Baidu en BYD als toeleveranciers van het Chinese leger
  • 712:57Europese drugsmarkt groeit: criminelen rekruteren steeds meer jongeren
  • 1012:16Megafestatie maakt na ruim 20 jaar comeback in Jaarbeurs Utrecht
  • 2211:52Nibud: Mensen met beperking maandelijks tot honderden euro's meer kwijt aan zorg
  • 211:31Dave The Diver verruilt blauwe snorkelland voor de jungle
  • 509:37FOK's weerbericht met Stephan5: Saai westen van het land!
  • 3407:45Vrouw krijgt miljoenen na borstamputatie wegens genderdysforie
  • 1507:2337-jarige vrouw misleidde gezin: leefde 14 maanden als 12-jarige
  • 1307:17Lerares (35) gearresteerd voor incest en seks met tieners
  • 1407:11Random Pics van de Dag #1926
  • 3307:09Bij zelf overmaken geld naar fraudeur krijg je niks terug
  • 507:05Afleveringen Verboden Liefde offline na pedozaak deelnemers
  • 306:55Hoe wapendeals noord-korea onverwacht rijker maken
  • 706:51Pokémon Go gebruikt jouw beelden voor militaire ai-navigatie
  • 4700:48Random Pics van de Dag #1925
  • 1022:56Europa geeft op: Frans-Duits gevechtsvliegtuig FCAS definitief geschrapt
  • 3922:40Boodschappen tot 10 procent duurder: supermarkten sturen brandbrief naar kabinet
  • 022:30TV recensie Het Blok 2026 Week 9: Ray de Roastmaster en de kinderachtige klikspanen
  • 020:00Voorbeschouwing WK voetbal 2026: Kroatië
  • 419:47Vampieren trollen in Castlevania: Belmont's Curse
  • 218:58WK-Hit: Gullie-Holland Daar Gaan We
  • 118:56F1: WK Tussenstand na race 6 van 22, Programma Barcelona
  • 2017:47Nucleaire dreiging neemt toe: landen breiden kernwapenarsenalen weer uit
  • 617:47VrijMiBabes #307 (not very sfw!)
  • 217:36Vivarium neemt je mee op een mysterieus cozy Life-sim avontuur
  • 2117:35Betuttelboete voor discounter Die Grenze wegens 'te goedkoop bier'
  • 4216:26Ben jij tevreden over de zichtbaarheid van politie in je woonwijk?
  • 4716:03Tekort aan loodgieters groeit: ruim 8 vacatures per werkzoekende
  • 4515:42Iran en Israël stoppen met wederzijdse aanvallen na oproep Trump
  • 815:32Franse NAVO-jets halen drone neer boven Letland, ook incident in Moldavië
  • 208/06Mina the Hollower
  • 8108/06CBS: 68 procent Nederlanders wil arbeidsmigranten, maar wel beperkt
  • 1008/06Hack the planet in Hack '95
  • 408/06Overleven met de community zombie survival game State of Decay 3
  • 5508/06Amerikaans stel betaalt 44 euro voor twee ijsjes in Rome: 'pure oplichting toeristen'
  • 608/06Clockwork Revolution wordt een XBOX-exclusive
  • 9108/06Israël negeert Trump en valt Iran aan: Teheran en petrochemisch complex geraakt
  • 108/06Derde deel in de Senua-saga aangekondigd
  • 6008/06Houten test 20 km/u op druk fietspad: niet te handhaven
  • 5908/06Alarm om steeds gewelddadigere dieven in Amsterdamse binnenstad, dader vaak jong
  • 1708/06Kraftwerk laat Royal Albert Hall schitteren
  • 008/06Goedemorgen FOK!
  • 008/06Eindelijk raak voor Zverev op Roland Garros
  • 5408/06Random Pics van de Dag #1924
  • 107/06Resonance: A Plague Legacy is een ratloos festijn
  • 207/06Doom: The Dark Ages krijgt binnenkort DLC
  • 107/06Neem een kijkje bij Call of Duty Modern Warfare 4 DMZ Noord Korea Editie
  • 107/06Gears of War: E-Day aan de Ozampic
  • 307/06Fable neemt je volgende februari mee op avontuur
Actieve items
Actieve items


  • 2214:05Nibud: Mensen met beperking maandelijks tot honderden euro's meer kwijt aan zorg
  • 3314:01Bij zelf overmaken geld naar fraudeur krijg je niks terug
  • 3414:01Vrouw krijgt miljoenen na borstamputatie wegens genderdysforie
  • 1013:58Europa geeft op: Frans-Duits gevechtsvliegtuig FCAS definitief geschrapt
  • 3913:45Boodschappen tot 10 procent duurder: supermarkten sturen brandbrief naar kabinet
  • 1013:36Megafestatie maakt na ruim 20 jaar comeback in Jaarbeurs Utrecht
  • 213:35Pentagon beschouwt Alibaba, Baidu en BYD als toeleveranciers van het Chinese leger
  • 713:31Europese drugsmarkt groeit: criminelen rekruteren steeds meer jongeren
  • 213:26Dave The Diver verruilt blauwe snorkelland voor de jungle
  • 9113:13Israël negeert Trump en valt Iran aan: Teheran en petrochemisch complex geraakt
  • 3913:10Van Dissel erkent weinig fouten tijdens verhoor bij Parlementaire Enquêtecommissie Corona
  • 4213:04Ben jij tevreden over de zichtbaarheid van politie in je woonwijk?
  • 1313:03Lerares (35) gearresteerd voor incest en seks met tieners
  • 4712:26Tekort aan loodgieters groeit: ruim 8 vacatures per werkzoekende
  • 1512:2137-jarige vrouw misleidde gezin: leefde 14 maanden als 12-jarige
  • 512:20Afleveringen Verboden Liefde offline na pedozaak deelnemers
  • 1412:12Random Pics van de Dag #1926
  • 512:05FOK's weerbericht met Stephan5: Saai westen van het land!
  • 8112:03CBS: 68 procent Nederlanders wil arbeidsmigranten, maar wel beperkt
  • 2111:47Betuttelboete voor discounter Die Grenze wegens 'te goedkoop bier'
  • 411:07Vampieren trollen in Castlevania: Belmont's Curse
  • 710:50Pokémon Go gebruikt jouw beelden voor militaire ai-navigatie
  • 4710:48Random Pics van de Dag #1925
  • 5510:36Amerikaans stel betaalt 44 euro voor twee ijsjes in Rome: 'pure oplichting toeristen'
  • 310:13Hoe wapendeals noord-korea onverwacht rijker maken
  • 4509:35Iran en Israël stoppen met wederzijdse aanvallen na oproep Trump
  • 5908:03Alarm om steeds gewelddadigere dieven in Amsterdamse binnenstad, dader vaak jong
  • 2006:47Nucleaire dreiging neemt toe: landen breiden kernwapenarsenalen weer uit
  • 7405:17Random Pics van de Dag #1900
  • 201:42WK-Hit: Gullie-Holland Daar Gaan We
  • 4100:00Vermoedelijk Chinese raket gebruikt bij neerschieten Amerikaanse F-15 boven Iran
  • 823:33Franse NAVO-jets halen drone neer boven Letland, ook incident in Moldavië
  • 623:31VrijMiBabes #307 (not very sfw!)
  • 6022:33Houten test 20 km/u op druk fietspad: niet te handhaven
  • 10322:23Random Pics van de Dag #1308
  • 6821:06Gedwongen homogenezing wordt waarschijnlijk verboden
  • 5020:26Beroemde vloghond Chutou opgegeten na diefstal en verkoop aan restaurant
  • 219:57Voorbeschouwing WK voetbal 2026: Engeland
  • 5719:17Uma (23) leeft als moderne heks: "Fijn dat steeds meer jongeren positief naar spiritualiteit kijken"
  • 119:15F1: WK Tussenstand na race 6 van 22, Programma Barcelona
  • 219:13Vivarium neemt je mee op een mysterieus cozy Life-sim avontuur
  • 1018:29Hack the planet in Hack '95
  • 3918:23Vijf doden door Russische aanvallen, Oekraïne treft Sint-Petersburg opnieuw
  • 2617:56Opnieuw verdachten rellen tijdens Els-rechts op het Malieveld voor de rechter
  • 417:35Overleven met de community zombie survival game State of Decay 3
  • 9616:11Analisten verwachten een benzineprijs van 3 euro p/l, denk jij dat ze gelijk krijgen?
  • 1016:09Taiwan verjaagt vier Chinese schepen uit hun verboden zone
  • 215:57Doom: The Dark Ages krijgt binnenkort DLC
  • 9115:40Keijzer wil Belgisch asielbeleid: 'Stop opvang alleenreizende mannen uit veilige landen'
  • 315:38Fallout 76 krijgt te maken met nieuwe mutanten
Forum
Forum


  • 114:07Klikgebit.
  • 7514:07Mannen willen geen vrouw meer
  • 4014:06Teloorgangsporno door YouTubers
  • 14414:06[Live] Formula 1 Monaco Grand Prix 2026 #9
  • 3714:06Boodschappen worden 10% duurder door overheidsmaatregelen
  • 9814:06Smartphones en dalend geboortecijfer: is technologie de boosdoener?
  • 2614:05Mogelijk einde aan commercieel vloggen met kinderen (t/m 15 jaar)
  • 3214:05Groepje Nederlanders randt vrouw op Eurostar aan.
  • 1614:03Tickets ingetrokken: supporters uit Iran ineens niet welkom op WK voet
  • 914:02Nazorg jongeren met ernstige psychiatrische problemen blijft uit
  • 20414:02Nederland - Oezbekistan #6 kut met peren
  • 11814:02Wat is jouw seksualiteit?
  • 6714:01Poging tot onthoofding op straat in Belfast, politie:"stabbing"
  • 6414:00[AMV] VS #1305 You're either crooked or you're stupid.
  • 6614:00Halsema pleit voor aankoop leegstaande kerken voor andere religies
  • 14414:00Brood bakken in de oven #30: Brood, daar zit wat in..
  • 5614:00chronische zieken vrezen hoge kosten door plannen kabinet
  • 27314:00Schaatsen #33: Van aanwijsplek naar aanwijsplek
  • 11513:57Het grote dagelijkse Trump nieuws topic #28
  • 5313:57Het grote Baktopic (voor bakfoto's, -vragen en -tips) #42
  • 9513:57[Amazon Prime Video #8] Algemeen topic met aanraders
  • 17813:56[WLR SC #397] 110% anti-Israhel
  • 613:56Het RLS Social Media-topic #160 Zonder Kolonel!!
  • 6013:56[Wielrennen #613] De Muur
  • 613:52Drama voor topscheidsrechter: Afrikaan mist het WK. Komt USA niet in.
  • 11813:51[Voorspellen] WK 2026 FOK! Poule
  • 23913:51Zaken waar je je echt dood aan ergert #15 - cup a soup
  • 14513:49De Schatkamer van Beeld & Geluid #3
  • 1613:43[Tennis] ATP/WTA Libema Open (Rosmalen)
  • 13913:43MotoGP #93 Rain-the great equalizer
  • 10913:41Haiku ketting #27 - strooi wat liefde
  • 16013:41Ruzie loopt volledig uit de hand in Burgum Fryslân (video)
  • 1213:38WK-versiering botst met bomenbelang, PvdD vreest verstikking
  • 22213:37[Crowdfunding] #439 KOM bezig met tweede jeugd??
  • 3213:35Tienduizenden Duitsers zonder stroom na terreuraanslag
  • 17113:32De Pfaffs #34 Iedere werkdag om 19:55 op RTL8
  • 213:31Ochtendhumeur
  • 3713:29[NPO1] Ons droomproject in Wales
  • 1013:28[Zaterdag 13 juni 03:00] Verenigde Staten - Paraguay #1
  • 3313:28[centraal] Oranje Leeuwinnen
  • 15413:24[INFLUENCERS #248] Gewoon triggert!
  • 25213:22[PlayStation #182] Wolverine 15 september
  • 5913:21Europa kraakt de huurwet van de Jonge
  • 28413:19Errol Keyner: Accountants blijven grootste prutsers ondanks AFM
  • 29813:12Oorlog Iran #124 Iran conflict gaat door
  • 1713:10Duitse Supermarkten #21 Nog meer Nederlanders!!
  • 22013:10[Dagboek] Mijn struggles in het dagelijks leven
  • 17813:07Critérium du Dauphiné libéré #1 PAUL
  • 713:03Wat lees je nu? #96 zomerlezen
  • 28013:01[SBS6] De Bondgenoten #284 Kletsmajoor Salar lult kletskoek
  • 6813:00Noord-Korea het meest verrassende economische succesverhaal ter wereld
  • 5112:58Nederlandse Politiek #721 700 Een stap naar voren?
  • 20512:55Mijn volgende concert is:
  • 28512:50Beloften- en juniorenwielrennen #5 Tour de l'Avenir
  • 13612:50Afvallen met injecties #3
  • 11812:482024: Vermissing Maarten Dickhoff
  • 1712:48Je begrafenis regelen
  • 8412:44Bolle Jos en zijn avonturen in Afrika #3; papa!
  • 512:42De Megafestatie (het komt terug)
  • 3912:41Eind zomer betalen we mogelijk drie euro per liter benzine aan de pomp
  • 912:40Teltopic #1308 tel door en door en door....
  • 2012:36Is er koorts?
  • 13112:35Stoner Central #60: Battling Guns!
  • 3012:35Breaking: Jurrien Timber verlaat oranje
  • 812:28De Megafestatie komt terug
  • 112:24[Zondag 14 juni 06:00] Australië - Turkije #1
  • 112:23[Maandag 15 juni 18:00] Spanje - Kaapverdië
  • 10012:23Groot tekort asieladvocaten dreigt, nieuwe regels voeren druk op
  • 1012:22[MLN Kopieertruc #152] Vernedertopic #2
  • 5812:202013: "Nieuwjaarsmoord" op Marja Nijholt, in Oss
  • 24212:19Change Station bij de Pride
  • 2812:19Masters of the Universe (He-Man)
  • 8212:09Arts Roozeeta (31) vluchtte uit Afghanistan, maar mag niet werken
  • 8012:08(ouders van) kinderen met een ASS deel 52
  • 212:06Verwerking cocaïne binnen EU vindt vooral in Nederland plaats
  • 5812:04[SBS6] Vandaag Inside #134 - Curaçao Inside Voorbij
  • 512:01Ga jij kijken naar het WK?
  • 511:58[Zondag 14 juni 03:00] Haïti - Schotland #1
  • 23711:57Oorlog in Oekraïne #1294 - Vredesakkoord met concessies enige uitweg
  • 1911:56Internationale ballonexpeditie gestart voor Atlantische oversteek
  • 18911:56Eva Vlaardingerbroek lanceert Save Europe Act tegen migratie #2
  • 7111:54Hurricane & Cyclone Season 2026
  • 2011:48Klein appertement bezichtigd. Liggen twee kinderdagverblijve
  • 2911:48Wat is jullie binnenhuistemperatuur? #78 Zomerzon
  • 16111:46[NPO1] Ik Vertrek - #197 Naaktrecreatie
  • 17011:46Centraal Joods Overleg stapt naar rechter om komst Ye tegen te houden
  • 011:441994: Moord op Antonio Brizzi
  • 1311:40[idee] League phase op een WK?
  • 1911:40NASA wil maanbasis in 2030 om ruimtewedloop met China te winnen
  • 111:38[Maandag 15 juni 04:00] Zweden - Tunesië
  • 10011:33FOK!STOK door Nederland #307 Zeist (pigzwart)
  • 8211:33Het Curaçao - The Blue Wave topic
  • 1111:32[Zondag 14 juni 22:00] Nederland - Japan #1
  • 7011:29Transfergeruchten en contractverlenging #82
  • 21111:24Het degradatietopic #1
  • 6811:23Ik wil over op Linux, maar heb een driver-probleem
  • 13711:22[Live Eredivisie #1784] Dying seconds van het seizoen!
  • 5711:21Wat met Iran op het WK Voetbal
  • 4711:19Tour de France 2026 #2
  • 7611:12Touwtrekken 2.0 #635 - Team 1 beste team *G* *O*
  • Sitenieuws
  • Algemeen

4 mei, de reden dat we op zwart gaan

Claudia Angenent 04-05-2005 13:23 print
Zoals elk jaar gaat vanavond om 20.00 uur geheel FOK! op zwart. Nee het ligt dan dus niet aan je internetverbinding. De reden waarvoor FOK geheel op zwart gaat kan je hier vinden: 4 Mei. Dodenherdenking.
Submitter:  Bron: FOK!
231
Help ons; deel dit item als je het leuk vond
Heb je een leuk of interessant bericht gevonden dat je graag op FOK! terug ziet? Tip ons dan via de submit!
Zoek jij altijd de leukste nieuwtjes en kun je daar leuk over schrijven? Meld je aan als nieuwsposter!
Meest gelezen
  • 6953400:48Random Pics van de Dag #1925
  • 2533707:11Random Pics van de Dag #1926
  • 165307:2337-jarige vrouw misleidde gezin: leefde 14 maanden als 12-jarige
  • 159407:17Lerares (35) gearresteerd voor incest en seks met tieners
  • 142707:45Vrouw krijgt miljoenen na borstamputatie wegens genderdysforie
  • 135417:47Nucleaire dreiging neemt toe: landen breiden kernwapenarsenalen weer uit
  • 133717:35Betuttelboete voor discounter Die Grenze wegens 'te goedkoop bier'
  • 131316:26Ben jij tevreden over de zichtbaarheid van politie in je woonwijk?
  • 125822:40Boodschappen tot 10 procent duurder: supermarkten sturen brandbrief naar kabinet
  • 123616:03Tekort aan loodgieters groeit: ruim 8 vacatures per werkzoekende
  • 114122:56Europa geeft op: Frans-Duits gevechtsvliegtuig FCAS definitief geschrapt
  • 103007:09Bij zelf overmaken geld naar fraudeur krijg je niks terug
  • 82315:42Iran en Israël stoppen met wederzijdse aanvallen na oproep Trump
  • 74915:32Franse NAVO-jets halen drone neer boven Letland, ook incident in Moldavië
  • 69607:05Afleveringen Verboden Liefde offline na pedozaak deelnemers
  • 66406:55Hoe wapendeals noord-korea onverwacht rijker maken
  • 58318:58WK-Hit: Gullie-Holland Daar Gaan We
  • 56906:51Pokémon Go gebruikt jouw beelden voor militaire ai-navigatie
  • 52019:47Vampieren trollen in Castlevania: Belmont's Curse
  • 45117:36Vivarium neemt je mee op een mysterieus cozy Life-sim avontuur
Font-grootte:

regelhoogte :

231 reacties

Reactiepagina:
1 2 3 4 5
woensdag 4 mei 2005, 13:24 uur #1
0
Burbo
Ajax dus.
Volledig mee eens foto
woensdag 4 mei 2005, 13:26 uur #2
0
Thomas_M
ok
woensdag 4 mei 2005, 13:26 uur #3
0
E-
Agrees!
Alleen, hoe lang? Ook 2 minuten?
Slapelopze nachten? Daar lig ik niet wakker van....
woensdag 4 mei 2005, 13:27 uur #4
0
Pingwingei
Ei van gevleugelde pingrequest
Ik zal dan wel respectloos of wat ook weze, maar ik snap het soms allemaal niet meer dat in mijn ogen "overbodige gedoe"
IK BEN POTDORIE HEUL GEEN PINGUÏN :'(
Eerste naam én adoratietopique *O*
Op maandag 4 januari 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind deze echt wat voor jou: cogito ergo sum (ik denk dus ik besta)
woensdag 4 mei 2005, 13:27 uur #5
0
miss_bleu
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 13:26 schreef E- het volgende:
Agrees!
Alleen, hoe lang? Ook 2 minuten?
ja 2 minuten. Alles gaat geheel automatisch 20.00 schiet alles op zwart 20.02 is alles weer normaal foto
woensdag 4 mei 2005, 13:27 uur #6
0
UncleFunk
Dexter.
Ik vind dit altijd heel netjes van FOK!. foto
woensdag 4 mei 2005, 13:28 uur #7
0
E-
Zit meestal toch niet achter de PC dan maar goed!
Slapelopze nachten? Daar lig ik niet wakker van....
woensdag 4 mei 2005, 13:28 uur #8
0
Zeverzak
Ik zever teveel
Helemaal mee eens!

Go Fok! foto
(__/) This is Bunny,
(='.'=) Bunny Became a Hooker
(.Y.)
(")_(")
woensdag 4 mei 2005, 13:29 uur #9
0
TrumpingPimp
You are fired!
Nahhhhhh, gaat nergens over.
Make your money bigger, make your money bigger, make your money bigger!
Get the money first! After that you get the women!!!
woensdag 4 mei 2005, 13:30 uur #10
0
Chriz2k
Ik zal de Germaanse martelaren herdenken foto.
woensdag 4 mei 2005, 13:30 uur #11
0
Diepvriez
..word maar wat rustiger
gaat dit dan ook bij de totale down-time horen ?? fotofoto
zo goed..?
woensdag 4 mei 2005, 13:31 uur #12
0
Cybarite
:')

Een website 'op zwart'.

Een schreeuw in de leemte.

Een demping van de zee.

Een herdenking van de doden.
woensdag 4 mei 2005, 13:31 uur #13
0
DJMarcel.nl
/care sedert 2002
Op zich heel netjes van Fok!
Anderzijds is Fok geen tv-zender, die blijven nl. gewoon de beelden uitzenden van de kransleggingen op de Dam in Amsterdam.
woensdag 4 mei 2005, 13:31 uur #14
0
Paine
foto Netjes van FOK! foto
woensdag 4 mei 2005, 13:33 uur #15
0
RetepV
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 13:27 schreef Pingwingei het volgende:
Ik zal dan wel respectloos of wat ook weze, maar ik snap het soms allemaal niet meer dat in mijn ogen "overbodige gedoe"
Nee hoor, je bent niet respectloos. Je weet gewoon niet beter. Blijkbaar kun je daar niks aan doen. Zalig zijn de simpelen van geest.
woensdag 4 mei 2005, 13:33 uur #16
0
RuiDaSilva
ORLY?
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 13:27 schreef Pingwingei het volgende:
Ik zal dan wel respectloos of wat ook weze, maar ik snap het soms allemaal niet meer dat in mijn ogen "overbodige gedoe"
Dat zogenaamde overbodige gedoe houdt in, dat we denken aan de soldaten die gevallen zijn voor een vrij europa. Dankzij deze mensen praten we hier nu nog gewoon Nederlands en zijn we godzijdank niet lid van de Hitler jeugend of afgevoerd naar een werkkamp ergens ver in Polen.

2 minuten per jaar stil voor een heel leven in vrijheid, is in vergelijking met de dood die anderen als opoffering hebben gebracht, toch niet te veel gevraagd?!
Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold! http://xiph.org/about/
woensdag 4 mei 2005, 13:33 uur #17
0
ModieusSpaFlesje
Hoe politiek correct.
woensdag 4 mei 2005, 13:34 uur #18
0
RetepV
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 13:27 schreef miss_bleu het volgende:
ja 2 minuten. Alles gaat geheel automatisch 20.00 schiet alles op zwart 20.02 is alles weer normaal foto
Als rechtgeaarde programmeur ga ik natuurlijk wel controleren of er geen bugs in dat automatische systeem zitten foto.
woensdag 4 mei 2005, 13:34 uur #19
0
rihago
het is een goeie aktie.. elk jaar weer..

maar is het eigenlijk niet een beetje aan de users zelf om om 8 uur 2 minuten stil te zitten..

het zou hetzelfde zijn als ik om 8 uur een kroeg in wil lopen en die sluit 2 minuten zijn deuren....
In de ban van de mods.
woensdag 4 mei 2005, 13:35 uur #20
0
minkuukel
Lekker hoorrrr
Steun. foto
Mij mag je er voor wakker maken.
woensdag 4 mei 2005, 13:35 uur #21
0
SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
ff als reactie op de "Poll" omdat die bij mij niet werkt, ik kwam er wat commentaren tegen die me bijna pijn deden! Maar het zal de onwetendheid wel zijn!

Verder natuurlijk een goede actie van FOK! foto

Hier eactie op de "Poll":
Ik vind je ongelofelijke hufter als je niet ff 2 min. je bek kan houden voor al die miljoenen mensen die in, WOI, WOII en al het andere oorlogsgeweld zijn omgekomen!

Opmerkingen als: Ze horen het toch niet. Wat hebben we eraan. of nog erger: "Ik heb wat beters te doen!" Vind ik echt het toppunt!

Het gaat om het gebaar, de gedachte en het respect tonen voor iedereen die gesneuveld is tijdens gevechten, trainingen of mensen die "gewoon" werden omgelegd omdat ze niet in het ideaalbeeld van 1 persoon pasten!

Hoe egoistisch, egocentrisch of wat dan ook kun je zijn als je niet ff 2 minuten je bek kan houden! En dan hoef je niet eens aan al die mensen te denken die zijn omgekomen bij de aanval, de bezetting en de bevrijding! Maar gewoon alleen 2 minuten je bek houden gewoon omdat het van je gevraagd wordt! Gewoon omdat je hier nu mag zeggen dat je vrij bent om te doen en laten wat je wil (binnen de grenzen van de wet natuurlijk) en dat je niet elke 5 meter achterom hoeft te kijken of er niet toevallig Gestapo aan komt zetten om je mee te nemen!

Ik snap het niet!

En "herr doctor" hierboven:
Wil je asjeblieft je ontzettende grote smoel houden! Wat jij zegt zou eigenlijk bestraft moeten worden met iets wat "die grote vriendelijke Duitsters" ook deden met mensen die dingen zeiden waar ze het niet mee eens waren!

Nederland was vast leuk geweest als provincie van Duitsland, u-huh! Geen Joden, Zigeuners, Homo's of mensen meer bij wie de pet verkeerd staat! Geen culturele verschillen maar 1 grote grijze massa allen jubelend voor een corpulente zakkenvuller die zich "Kaiser von das Dritten Reich" mag noemen! =edit= doe maar niet
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
woensdag 4 mei 2005, 13:36 uur #22
0
Schepseltje
rip
hoe lang gaat het nog duren voordat we die oorlog achter ons laten
woensdag 4 mei 2005, 13:37 uur #23
0
Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 13:27 schreef Pingwingei het volgende:
Ik zal dan wel respectloos of wat ook weze, maar ik snap het soms allemaal niet meer dat in mijn ogen "overbodige gedoe"
"Overbodige gedoe"? foto
Het is heel belangrijk te weten wat er toen gebeurde!
Het is voor jou en mij heel gewoon dat wij leven in een land waar je kunt denken en zeggen wat je wil. Dat is niet altijd zo geweest, en dat is in sommige delen van de wereld nog steeds niet zo.

Het idee (in eerste instantie) is dat je de slachtoffers herdenkt van die oorlog. Denk eens hardop na over dat er bij jou in de straat mensen willekeurig zijn doodgeschoten, omdat ze "net even anders" waren.
En denk eens na over dat er andere mensen hun leven hebben verloren in een poging die straat van jou te bevrijden van de bezetters.

Dat jij nu kunt denken en doen wat je wil heb je mede te danken aan die bevrijders, en daar mag je best even twee minuten in stilte dankbaar voor zijn.

Verder is het zo dat je het nooit mag vergeten, om te kunnen voorkomen dat iets dergelijks nog eens voorkomt...
Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
woensdag 4 mei 2005, 13:38 uur #24
0
MeneerGiraffe
Het is Menéér Giraffe voor jou
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 13:36 schreef Schepseltje het volgende:
hoe lang gaat het nog duren voordat we die oorlog achter ons laten
Tenminste zolang direct betrokkenen nog leven.
woensdag 4 mei 2005, 13:38 uur #25
0
Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 13:34 schreef RetepV het volgende:

[..]

Als rechtgeaarde programmeur ga ik natuurlijk wel controleren of er geen bugs in dat automatische systeem zitten foto.
Als je het maar in stilte doet foto
Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
woensdag 4 mei 2005, 13:40 uur #26
0
Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 13:36 schreef Schepseltje het volgende:
hoe lang gaat het nog duren voordat we die oorlog achter ons laten
Pik... Het gaat er om dat je het niet MAG vergeten. Alleen dan kun je voorkomen dat het nog eens gebeurd.

En ook jij mag best de mensen herdenken die hun leven verloren zijn zodat jij nu lekker bijdehand kan doen over die mensen...
Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
woensdag 4 mei 2005, 13:40 uur #27
0
steve2003
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 13:36 schreef Schepseltje het volgende:
hoe lang gaat het nog duren voordat we die oorlog achter ons laten
Die kunnen we beter nooit achter ons laten, als je die achter je laat ga je het vergeten, en gebeurt het zo weer.....
Alleen als er nu zo'n oorlog uit zou breken, met welk all mogelijke middenlen gebruikt worden zullen ook nucleare wapens gebruikt worden, die werden immers ook gebruikt toen ze beschikbaar waren in WOII...
woensdag 4 mei 2005, 13:41 uur #28
0
Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 13:33 schreef RuiDaSilva het volgende:
...
2 minuten per jaar stil voor een heel leven in vrijheid, is in vergelijking met de dood die anderen als opoffering hebben gebracht, toch niet te veel gevraagd?!
Goed geformuleerd. foto
Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
woensdag 4 mei 2005, 13:42 uur #29
0
SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
Sorry Morpheus2002, zal het de volgende keer netter formuleren! Was/Ben een beetje over de zeik! foto
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
Forum Moderator
woensdag 4 mei 2005, 13:42 uur #30
0
WyriHaximus
Release the hounds smithers!
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 13:34 schreef RetepV het volgende:

[..]

Als rechtgeaarde programmeur ga ik natuurlijk wel controleren of er geen bugs in dat automatische systeem zitten foto.
Ben wel benieuwd hoe ze op zwart gaan. Gewoon een zwarte pagina of alles offline, apache down enzo.

Vind het wel heel netjes van Fok!
phluphy for president!
woensdag 4 mei 2005, 13:42 uur #31
0
Vassili_Z
Low Man's Lyric
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 13:36 schreef Schepseltje het volgende:
hoe lang gaat het nog duren voordat we die oorlog achter ons laten
Zolang achterlijke mensen hem blijven promoten of zelfs blijven ontkennen.
Era Vulgaris
woensdag 4 mei 2005, 13:43 uur #32
0
KlappernootatWork
Tot mijn strot in het genot..
ook topics met woorden als Allochtonen, Asielzoekers, Marokkanen, Moskeëen e.d. mogen dan niet... foto
Shit! werken zuigt...
Op donderdag 22 november 2007 @ 12:42 schreef Neelis het volgende: Rabbelneuteaantwaark ?
woensdag 4 mei 2005, 13:43 uur #33
0
Mickey98
Sick my Duck !
Schone zaak...
\[b\]Artificial intelligence is no match for natural stupidity.
\[/b\]
woensdag 4 mei 2005, 13:43 uur #34
0
jvnkie
Old Skool Rocker
Vooruit dan.. voor deze keer.. omdat jullie het zijn.. foto
Women.. I just can't seem to trust any creature that can bleed for a whole week every month(!!) and still doesn't f*ckin' die!
woensdag 4 mei 2005, 13:43 uur #35
0
miss_bleu
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 13:42 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd hoe ze op zwart gaan. Gewoon een zwarte pagina of alles offline, apache down enzo.

Vind het wel heel netjes van Fok!
zwarte pagina met foto en tekst netzoals alle jaren.
woensdag 4 mei 2005, 13:44 uur #36
0
harrie1
en hier laten sommige weer zien wat voor respect ze hebben
geen respect
wat mij betreft hadden de ouders van die domme gasten in een kamp mogen zitten zodat ze niet van dit soort idioten uitspraken doen

als 2 minuten van je leven te veel is, om te denken aan de mensen, die zijn overleden in EEN oorlog

dan ben je het leven niet waard
woensdag 4 mei 2005, 13:44 uur #37
0
WaldorfNStatler
Netjes hoor,.. ik ben blij te zien dat er inderdaad ook bedacht word dat het niet alleen om WO2 hoeft te gaan. We moeten blijven bedenken dat dit nog steeds gebeurd en daar tegen in gaan.

Erg blij dat jullie dat ook doen. foto
Heb eens het lef te onderzoeken wat je niet aanstaat
woensdag 4 mei 2005, 13:44 uur #38
0
Pim_In_Memoriam
Gaan jullie ook op 6 mei om 6 over 6 's avonds op PIMpelpaars? foto
woensdag 4 mei 2005, 13:46 uur #39
0
P.A.
Opvallend onopvallend
Goeie actie....van Fok!

Alleen de reden waarom blijft triest vanzelf
Yours,
P.A.
woensdag 4 mei 2005, 13:46 uur #40
0
rashudo
project 2501
ik vind het nogal racistisch dat "we op zwart" gaan
Kunnen we geen rasneutrale kleur nemen zoals groen ofzo? Dat is ook meteen rustgevend.
Their eyes opaque.
woensdag 4 mei 2005, 13:46 uur #41
0
troma78
D'OH!
Eigenlijk zou niemand moeten schikken!

We zitten dan toch allemaal 2 minuten stil te wezen en niets te doen, dus dan hoor je ook niets te doen op het i-net!
American beer is just like making love in a canoe -- f**king close to water
woensdag 4 mei 2005, 13:47 uur #42
0
L4zY
overdreven gedoe..

moraalridders

"We can't stop here.. This is Bat Country!"
woensdag 4 mei 2005, 13:48 uur #43
0
coz
laat een bericht achter na de
-op zich overbodig (qua :: typen jullie zo hard dan fotofoto )
-heerlijk politiek correct
[imho je moet iig geen anderen lastig vallen als je niet je bek kan houden (dus als je maar in een appart hok zit) imho, en het is respect tonen en geen wettelijke plicht om wel stil te zijn]

maar serieus: wel een goede actie
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
woensdag 4 mei 2005, 13:49 uur #44
0
miss_bleu
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 13:46 schreef rashudo het volgende:
ik vind het nogal racistisch dat "we op zwart" gaan
Kunnen we geen rasneutrale kleur nemen zoals groen ofzo? Dat is ook meteen rustgevend.
zwart is nog steeds de kleur van de rouw. Dus zou niet weten waarom we groen zouden moeten nemen foto
woensdag 4 mei 2005, 13:49 uur #45
0
JPM01
The F1 season is over
heel netjes, ik ben op dat moment aan het werk, maar ook wij staan 2 minuten stil
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
woensdag 4 mei 2005, 13:49 uur #46
0
Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
Ik moet ineens denken aan die bosmoncheaul Jan Smit...
quote:
Laat nu Jantje Smit aan tafel zitten bij Barend en Van Dorp. En Jan, hoe denk jij er nu over? De Volendammer, die in het programma zat om zijn reallife soap te pluggen, vertelde daarop dat het hem eigenlijk geen hol kon schelen. "Het is 60 jaar geleden." Maar, maar wat doe jij dan op 4 mei om 8 uur, probeerde een totaal ontluisterde Barend nog. "Welnu, dan lig ik nog in mijn bed," zo onthulde Jan Smit. Beste Jan, de dodenherdenking vindt ’s avonds plaats hoor. "Oh ja, is dat zo? Wat ik al zei, het boeit me niet."
fotofotofotofotofoto

Bron: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/003738.html
Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
woensdag 4 mei 2005, 13:50 uur #47
0
NerdoNielso
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 13:46 schreef rashudo het volgende:
ik vind het nogal racistisch dat "we op zwart" gaan
Kunnen we geen rasneutrale kleur nemen zoals groen ofzo? Dat is ook meteen rustgevend.
Je kan het ook niet racistisch zien hoor, zwart is gewoon de kleur van de dood.
Trouwens: negers zijn bruin, niet zwart foto
woensdag 4 mei 2005, 13:50 uur #48
0
Metal_Mart
Tsja
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 13:44 schreef harrie1 het volgende:
en hier laten sommige weer zien wat voor respect ze hebben
geen respect
wat mij betreft hadden de ouders van die domme gasten in een kamp mogen zitten zodat ze niet van dit soort idioten uitspraken doen

als 2 minuten van je leven te veel is, om te denken aan de mensen, die zijn overleden in EEN oorlog

dan ben je het leven niet waard
Ah, dus omdat je iets niet herdenkt mag je wel dood. En dat is allemaal oké? foto Ik dacht juist dat deze herdenking over 'Vrijheid' ging, maar blijkbaar is die vrijheid ook al weer beperkt.
Herdenk jij ook alle gesneuvelden van de Tachtigjarige Oorlog? Of alle slaven? Ik denk het niet. Maar ja, het is populair om respect te eisen voor WOII.
Ik vind dat wanneer zo'n beetje de laatste generatie die WOII bewust heeft meegemaakt bijna zeker er niet meer is, het wel afgeschaft kan worden. Je moet ook verder in het leven.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
woensdag 4 mei 2005, 13:50 uur #49
0
_Kwekkertje_
kwak
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 13:34 schreef RetepV het volgende:

[..]

Als rechtgeaarde programmeur ga ik natuurlijk wel controleren of er geen bugs in dat automatische systeem zitten foto.
Get a life
Kwekker ben je niet voor even, maar voor het leven
woensdag 4 mei 2005, 13:50 uur #50
0
MouseOver
Cabdriver from Hell
Overbodige actie. Mensen die geen respect kunnen opbrengen voor de gevallenen doen dat niet opeens wel als een pagina op zwart gaat. En mensen die dat wel doen hebben geen zwarte pagina nodig om hun respect te betuigen foto

Vampire Romance O+
Reactiepagina:
1 2 3 4 5
avatar Reageer zelf

Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd op FOK.nl. Als je nog geen account hebt kun je gratis een FOK!account aanmaken

Inloggen
Voorwaarden
Ik accepteer de voorwaarden.
Laatste reviews en specials
special
Random Pics van de Dag #1925
special
VrijMiBabes #307 (not very sfw!)
review
Mina the Hollower
special
Kraftwerk laat Royal Albert Hall schitteren
special
Random Pics van de Dag #1924
review
Philips Evnia 27M2N5201P
Algemene Voorwaarden | Privacy Policy | Cookievoorkeuren
Volg ons
©FOK.nl e.a.