Boek: Pure Fantasy 18+

Sex sells.., dat is te merken aan de lucratieve handel in pornografisch materiaal, hedendaagse reclames en lingeriemodellen. Tja, als het zo goed werkt in die branches, waarom dan niet in de schrijfwereld? Pure Fantasy droomde al vroeg van een pikant project om erotische verhalen te bundelen in een boekwerk en te publiceren. Maar om dit succesvol te volbrengen, hadden ze eerst faam nodig. Nu Pure Fantasy volwassen te noemen is in de fantasie-scene en redelijk wat ervaring heeft opgedaan, hebben ze eindelijk de stoute schoenen aangetrokken en zich gericht op hun nieuwe creatie: Pure Fantasy 18+.

Pure Fantasy 18+

Pure Fantasy 18+ komt in twee gedaantes uit de kleren; als een paperback en een hardcover die meer illustraties bevat. Deze boeken zijn aparte uitgaven en zullen daarom niet als standaard editie bij de abonnees arriveren. Om het boek interessant te maken voor elk doorsnee persoon, heeft de redactie voor een brede inkijk gezorgd. Wat erotisch is voor de ene persoon hoeft namelijk niet erotisch te zijn voor een ander. In dit boek is gekozen voor de variatie bestaande uit kinky sciencefictionverhalen tot romantische avonturen in het elvenrijk. Omdat Amsterdam bekendstaat als hoofdstad voor homo's, wordt er in dit boek ook rekening mee gehouden en worden de lezers getrakteerd op een biseksueel verhaal. Door de verhalen kort en krachtig te houden en er vijftien in te publiceren, zit er dus voor iedereen wel iets aantrekkelijks in. Om de fantasie van de lezer nog meer te prikkelen, zitten er gekleurde illustraties bij elk verhaal en is het opgefleurd met een biografie van de auteur en de illustrator.

De kwaliteit van de verhalen verschilt wel. Ze hebben allemaal iets unieks, maar er is een duidelijk onderscheid tussen de verhalen van experts en amateurs, ondanks dat ze zijn geselecteerd door een jury. Of het boek bij de lezer in de smaak valt, is daarom de vraag, er zijn meerdere verhalen met allemaal een andere insteek. En een gemiddeld persoon heeft toch een duidelijke seksuele voorkeur, het publiek wat geniet van een verhaal waarin een persoon openscheurt en de ingewanden worden opgegeten tijdens het minnespel is niet verbijsterend groot.

Er is dus geen garantie dat het boek een climax teweegbrengt bij de lezer, toch is dit boek een verfrissende insteek in de fantasiewereld en is deze inspanning zeker een leespoging waard. En wie weet geeft het boek de lezer inspiratie om nieuwe dingen uit te proberen met zijn of haar partner!