Game Review: Tom Clancy's Ghost Recon

En die besturing dan?
Ghost Recon!Op het gebied van besturing had ik veel problemen. Als groot fan van de First Person Shooters op PC gebied kan ik maar niet wennen aan de console versies. Het is gewoon een feit dat je sneller reageert op de PC. En wederom had ik veel problemen in het begin met Ghost Recon. Dit blijft toch wel een min punt voor gamers die over een console beschikken en een pc. Maar na een kwartier door de tutorial heen gelopen te zijn heb je het allemaal weer onder de knie en kun je starten met de missies. Iets wat gelijk opvalt is dat je in tegenstelling tot de pc versie maar 2 teams hebt in plaats van drie. Dit is heel erg jammer want de wel bekende tactische keuzes waren niet meer toe te passen.Je hebt nog steeds de keuzes uit verschillende soort soldaten, zoals bijvoorbeeld een sniper. Ook heeft de PS2 versie een radar die beter is dan op de PC versie. Deze radar geeft de locatie stukken beter aan dan dat we gewend zijn. Voor mensen die de PC versie niet kennen, zij zullen weinig tot geen problemen ondervinden met de gameplay als ze de oefeningen hebben gedaan. En zij zullen het grafische gedeelte gewoon goed vinden.

Samen spelen
Ghost Recon!Met de PS2 versie van Ghost Recon kun je ook samen met een vriend of vriendin spelen doormiddel van splitscreen. Ik moet zeggen dat dit erg verslavend kan werken. Over het algemeen is de levensduur van deze game toch vrij lang. Vooral voor de First Person Shooters fans op de console zal deze game een hoop plezier opleveren. Door de vele mogelijkheden en missies(15 stuks) die er bij het spel zitten zal het weer slapenloze nachten gaan geven.