Forum Weblog Zoek Actieve Items Nieuws Columns Reviews Previews Specials Archief
  • Inloggen 
  • fok.nl
  • Inloggen 
  • fok.nl
  • Actueel
    • Nederland
    • Internationaal
    • Economie
    • Politiek
    • Tech
    • Showbiz en Gossip
    • Opmerkelijk
  • Entertainment
    • Showbiz en Gossip
    • Muziek
    • Film
    • Televisie
    • Media & Cultuur
    • Bioscoopagenda
  • Sport
    • Voetbal
    • Formule 1
    • Autosport
    • Tennis
    • Wielrennen
    • Schaatsen
    • Wintersporten
    • Managerspelen
      • Voetbalmanager
      • Formule 1-manager
  • Games
    • PC
    • Playstation 4
    • Xbox One
    • Nintendo Switch
    • Xbox Series X|S
    • PlayStation 5
  • Film & TV
    • Film
    • Televisie
    • Trailers en Videos
    • Bioscoopagenda
  • Forum
  • Meer
    • Weblog
    • Fotoboek
    • Prijsvragen
    • Contact
    • Colofon
    • Feedback
    • Tip de redactie
FOK!
FOK!


  • 912:16Megafestatie maakt na ruim 20 jaar comeback in Jaarbeurs Utrecht
  • 1611:52Nibud: Mensen met beperking maandelijks tot honderden euro's meer kwijt aan zorg
  • 3007:45Vrouw krijgt miljoenen na borstamputatie wegens genderdysforie
  • 1507:2337-jarige vrouw misleidde gezin: leefde 14 maanden als 12-jarige
  • 1307:17Lerares (35) gearresteerd voor incest en seks met tieners
  • 1407:11Random Pics van de Dag #1926
  • 3107:09Bij zelf overmaken geld naar fraudeur krijg je niks terug
  • 507:05Afleveringen Verboden Liefde offline na pedozaak deelnemers
  • 306:55Hoe wapendeals noord-korea onverwacht rijker maken
  • 706:51Pokémon Go gebruikt jouw beelden voor militaire ai-navigatie
  • 4700:48Random Pics van de Dag #1925
  • 020:00Voorbeschouwing WK voetbal 2026: Kroatië
  • 2017:47Nucleaire dreiging neemt toe: landen breiden kernwapenarsenalen weer uit
  • 617:47VrijMiBabes #307 (not very sfw!)
  • 2117:35Betuttelboete voor discounter Die Grenze wegens 'te goedkoop bier'
  • 8108/06CBS: 68 procent Nederlanders wil arbeidsmigranten, maar wel beperkt
  • 6008/06Houten test 20 km/u op druk fietspad: niet te handhaven
  • 5908/06Alarm om steeds gewelddadigere dieven in Amsterdamse binnenstad, dader vaak jong
  • 1708/06Kraftwerk laat Royal Albert Hall schitteren
  • 5408/06Random Pics van de Dag #1924
  • 207/06Voorbeschouwing WK voetbal 2026: Engeland
Laatste items
Laatste items
Toon berichten uit deze thema's





Toon berichten van deze types







  • 013:22Pentagon beschouwt Alibaba, Baidu en BYD als toeleveranciers van het Chinese leger
  • 512:57Europese drugsmarkt groeit: criminelen rekruteren steeds meer jongeren
  • 912:16Megafestatie maakt na ruim 20 jaar comeback in Jaarbeurs Utrecht
  • 1611:52Nibud: Mensen met beperking maandelijks tot honderden euro's meer kwijt aan zorg
  • 211:31Dave The Diver verruilt blauwe snorkelland voor de jungle
  • 509:37FOK's weerbericht met Stephan5: Saai westen van het land!
  • 3007:45Vrouw krijgt miljoenen na borstamputatie wegens genderdysforie
  • 1507:2337-jarige vrouw misleidde gezin: leefde 14 maanden als 12-jarige
  • 1307:17Lerares (35) gearresteerd voor incest en seks met tieners
  • 1407:11Random Pics van de Dag #1926
  • 3107:09Bij zelf overmaken geld naar fraudeur krijg je niks terug
  • 507:05Afleveringen Verboden Liefde offline na pedozaak deelnemers
  • 306:55Hoe wapendeals noord-korea onverwacht rijker maken
  • 706:51Pokémon Go gebruikt jouw beelden voor militaire ai-navigatie
  • 4700:48Random Pics van de Dag #1925
  • 822:56Europa geeft op: Frans-Duits gevechtsvliegtuig FCAS definitief geschrapt
  • 3822:40Boodschappen tot 10 procent duurder: supermarkten sturen brandbrief naar kabinet
  • 022:30TV recensie Het Blok 2026 Week 9: Ray de Roastmaster en de kinderachtige klikspanen
  • 020:00Voorbeschouwing WK voetbal 2026: Kroatië
  • 419:47Vampieren trollen in Castlevania: Belmont's Curse
  • 218:58WK-Hit: Gullie-Holland Daar Gaan We
  • 118:56F1: WK Tussenstand na race 6 van 22, Programma Barcelona
  • 2017:47Nucleaire dreiging neemt toe: landen breiden kernwapenarsenalen weer uit
  • 617:47VrijMiBabes #307 (not very sfw!)
  • 217:36Vivarium neemt je mee op een mysterieus cozy Life-sim avontuur
  • 2117:35Betuttelboete voor discounter Die Grenze wegens 'te goedkoop bier'
  • 4216:26Ben jij tevreden over de zichtbaarheid van politie in je woonwijk?
  • 4716:03Tekort aan loodgieters groeit: ruim 8 vacatures per werkzoekende
  • 4515:42Iran en Israël stoppen met wederzijdse aanvallen na oproep Trump
  • 815:32Franse NAVO-jets halen drone neer boven Letland, ook incident in Moldavië
  • 208/06Mina the Hollower
  • 8108/06CBS: 68 procent Nederlanders wil arbeidsmigranten, maar wel beperkt
  • 1008/06Hack the planet in Hack '95
  • 408/06Overleven met de community zombie survival game State of Decay 3
  • 5508/06Amerikaans stel betaalt 44 euro voor twee ijsjes in Rome: 'pure oplichting toeristen'
  • 608/06Clockwork Revolution wordt een XBOX-exclusive
  • 9108/06Israël negeert Trump en valt Iran aan: Teheran en petrochemisch complex geraakt
  • 108/06Derde deel in de Senua-saga aangekondigd
  • 6008/06Houten test 20 km/u op druk fietspad: niet te handhaven
  • 5908/06Alarm om steeds gewelddadigere dieven in Amsterdamse binnenstad, dader vaak jong
  • 1708/06Kraftwerk laat Royal Albert Hall schitteren
  • 008/06Goedemorgen FOK!
  • 008/06Eindelijk raak voor Zverev op Roland Garros
  • 5408/06Random Pics van de Dag #1924
  • 107/06Resonance: A Plague Legacy is een ratloos festijn
  • 207/06Doom: The Dark Ages krijgt binnenkort DLC
  • 107/06Neem een kijkje bij Call of Duty Modern Warfare 4 DMZ Noord Korea Editie
  • 107/06Gears of War: E-Day aan de Ozampic
  • 307/06Fable neemt je volgende februari mee op avontuur
  • 007/06Spyro vliegt terug naar onze harten met een nieuwe game
Actieve items
Actieve items


  • 613:28Europese drugsmarkt groeit: criminelen rekruteren steeds meer jongeren
  • 1613:27Nibud: Mensen met beperking maandelijks tot honderden euro's meer kwijt aan zorg
  • 213:26Dave The Diver verruilt blauwe snorkelland voor de jungle
  • 3013:19Vrouw krijgt miljoenen na borstamputatie wegens genderdysforie
  • 913:16Megafestatie maakt na ruim 20 jaar comeback in Jaarbeurs Utrecht
  • 9113:13Israël negeert Trump en valt Iran aan: Teheran en petrochemisch complex geraakt
  • 3913:10Van Dissel erkent weinig fouten tijdens verhoor bij Parlementaire Enquêtecommissie Corona
  • 4213:04Ben jij tevreden over de zichtbaarheid van politie in je woonwijk?
  • 3113:04Bij zelf overmaken geld naar fraudeur krijg je niks terug
  • 1313:03Lerares (35) gearresteerd voor incest en seks met tieners
  • 4712:26Tekort aan loodgieters groeit: ruim 8 vacatures per werkzoekende
  • 1512:2137-jarige vrouw misleidde gezin: leefde 14 maanden als 12-jarige
  • 3812:21Boodschappen tot 10 procent duurder: supermarkten sturen brandbrief naar kabinet
  • 512:20Afleveringen Verboden Liefde offline na pedozaak deelnemers
  • 1412:12Random Pics van de Dag #1926
  • 512:05FOK's weerbericht met Stephan5: Saai westen van het land!
  • 8112:03CBS: 68 procent Nederlanders wil arbeidsmigranten, maar wel beperkt
  • 2111:47Betuttelboete voor discounter Die Grenze wegens 'te goedkoop bier'
  • 811:18Europa geeft op: Frans-Duits gevechtsvliegtuig FCAS definitief geschrapt
  • 411:07Vampieren trollen in Castlevania: Belmont's Curse
  • 710:50Pokémon Go gebruikt jouw beelden voor militaire ai-navigatie
  • 4710:48Random Pics van de Dag #1925
  • 5510:36Amerikaans stel betaalt 44 euro voor twee ijsjes in Rome: 'pure oplichting toeristen'
  • 310:13Hoe wapendeals noord-korea onverwacht rijker maken
  • 4509:35Iran en Israël stoppen met wederzijdse aanvallen na oproep Trump
  • 5908:03Alarm om steeds gewelddadigere dieven in Amsterdamse binnenstad, dader vaak jong
  • 2006:47Nucleaire dreiging neemt toe: landen breiden kernwapenarsenalen weer uit
  • 7405:17Random Pics van de Dag #1900
  • 201:42WK-Hit: Gullie-Holland Daar Gaan We
  • 4100:00Vermoedelijk Chinese raket gebruikt bij neerschieten Amerikaanse F-15 boven Iran
  • 823:33Franse NAVO-jets halen drone neer boven Letland, ook incident in Moldavië
  • 623:31VrijMiBabes #307 (not very sfw!)
  • 6022:33Houten test 20 km/u op druk fietspad: niet te handhaven
  • 10322:23Random Pics van de Dag #1308
  • 6821:06Gedwongen homogenezing wordt waarschijnlijk verboden
  • 5020:26Beroemde vloghond Chutou opgegeten na diefstal en verkoop aan restaurant
  • 219:57Voorbeschouwing WK voetbal 2026: Engeland
  • 5719:17Uma (23) leeft als moderne heks: "Fijn dat steeds meer jongeren positief naar spiritualiteit kijken"
  • 119:15F1: WK Tussenstand na race 6 van 22, Programma Barcelona
  • 219:13Vivarium neemt je mee op een mysterieus cozy Life-sim avontuur
  • 1018:29Hack the planet in Hack '95
  • 3918:23Vijf doden door Russische aanvallen, Oekraïne treft Sint-Petersburg opnieuw
  • 2617:56Opnieuw verdachten rellen tijdens Els-rechts op het Malieveld voor de rechter
  • 417:35Overleven met de community zombie survival game State of Decay 3
  • 9616:11Analisten verwachten een benzineprijs van 3 euro p/l, denk jij dat ze gelijk krijgen?
  • 1016:09Taiwan verjaagt vier Chinese schepen uit hun verboden zone
  • 215:57Doom: The Dark Ages krijgt binnenkort DLC
  • 9115:40Keijzer wil Belgisch asielbeleid: 'Stop opvang alleenreizende mannen uit veilige landen'
  • 315:38Fallout 76 krijgt te maken met nieuwe mutanten
  • 2614:59Kinderen moorden erop los in trailer Ice Cream Man
Forum
Forum


  • 213:27Nazorg jongeren met ernstige psychiatrische problemen blijft uit
  • 15913:27Ruzie loopt volledig uit de hand in Burgum Fryslân (video)
  • 6313:25Halsema pleit voor aankoop leegstaande kerken voor andere religies
  • 6613:25Poging tot onthoofding op straat in Belfast, politie:"stabbing"
  • 613:25WK-versiering botst met bomenbelang, PvdD vreest verstikking
  • 15413:24[INFLUENCERS #248] Gewoon triggert!
  • 3213:24[centraal] Oranje Leeuwinnen
  • 913:23[Zaterdag 13 juni 03:00] Verenigde Staten - Paraguay #1
  • 3113:23Tienduizenden Duitsers zonder stroom na terreuraanslag
  • 25213:22[PlayStation #182] Wolverine 15 september
  • 5913:21Europa kraakt de huurwet van de Jonge
  • 1813:20Groepje Nederlanders randt vrouw op Eurostar aan.
  • 28413:19Errol Keyner: Accountants blijven grootste prutsers ondanks AFM
  • 2813:16Teloorgangsporno door YouTubers
  • 1613:16Mogelijk einde aan commercieel vloggen met kinderen (t/m 15 jaar)
  • 17613:13[WLR SC #397] 110% anti-Israhel
  • 29813:12Oorlog Iran #124 Iran conflict gaat door
  • 5213:11chronische zieken vrezen hoge kosten door plannen kabinet
  • 5913:11[Wielrennen #613] De Muur
  • 11513:10Wat is jouw seksualiteit?
  • 1713:10Duitse Supermarkten #21 Nog meer Nederlanders!!
  • 22013:10[Dagboek] Mijn struggles in het dagelijks leven
  • 11213:09Het grote dagelijkse Trump nieuws topic #28
  • 113:08Ochtendhumeur
  • 17813:07Critérium du Dauphiné libéré #1 PAUL
  • 5613:06[AMV] VS #1305 You're either crooked or you're stupid.
  • 27213:05Schaatsen #33: Van aanwijsplek naar aanwijsplek
  • 7413:05Mannen willen geen vrouw meer
  • 713:03Wat lees je nu? #96 zomerlezen
  • 13713:03MotoGP #93 Rain-the great equalizer
  • 28013:01[SBS6] De Bondgenoten #284 Kletsmajoor Salar lult kletskoek
  • 6813:00Noord-Korea het meest verrassende economische succesverhaal ter wereld
  • 1413:00Tickets ingetrokken: supporters uit Iran ineens niet welkom op WK voet
  • 5112:58Nederlandse Politiek #721 700 Een stap naar voren?
  • 20512:55Mijn volgende concert is:
  • 10612:52[Voorspellen] WK 2026 FOK! Poule
  • 28512:50Beloften- en juniorenwielrennen #5 Tour de l'Avenir
  • 13612:50Afvallen met injecties #3
  • 11812:482024: Vermissing Maarten Dickhoff
  • 1712:48Je begrafenis regelen
  • 8412:44Bolle Jos en zijn avonturen in Afrika #3; papa!
  • 512:42De Megafestatie (het komt terug)
  • 3912:41Eind zomer betalen we mogelijk drie euro per liter benzine aan de pomp
  • 912:40Teltopic #1308 tel door en door en door....
  • 2012:36Is er koorts?
  • 13112:35Stoner Central #60: Battling Guns!
  • 3012:35Breaking: Jurrien Timber verlaat oranje
  • 512:29Drama voor topscheidsrechter: Afrikaan mist het WK. Komt USA niet in.
  • 812:28De Megafestatie komt terug
  • 112:24[Zondag 14 juni 06:00] Australië - Turkije #1
  • 112:23[Maandag 15 juni 18:00] Spanje - Kaapverdië
  • 10012:23Groot tekort asieladvocaten dreigt, nieuwe regels voeren druk op
  • 1012:22[MLN Kopieertruc #152] Vernedertopic #2
  • 5812:202013: "Nieuwjaarsmoord" op Marja Nijholt, in Oss
  • 24212:19Change Station bij de Pride
  • 2812:19Masters of the Universe (He-Man)
  • 20112:14Nederland - Oezbekistan #6 kut met peren
  • 14312:11De Schatkamer van Beeld & Geluid #3
  • 8212:09Arts Roozeeta (31) vluchtte uit Afghanistan, maar mag niet werken
  • 21912:09[Crowdfunding] #439 KOM bezig met tweede jeugd??
  • 8012:08(ouders van) kinderen met een ASS deel 52
  • 212:06Verwerking cocaïne binnen EU vindt vooral in Nederland plaats
  • 5812:04[SBS6] Vandaag Inside #134 - Curaçao Inside Voorbij
  • 512:01Ga jij kijken naar het WK?
  • 511:58[Zondag 14 juni 03:00] Haïti - Schotland #1
  • 23711:57Oorlog in Oekraïne #1294 - Vredesakkoord met concessies enige uitweg
  • 1911:56Internationale ballonexpeditie gestart voor Atlantische oversteek
  • 18911:56Eva Vlaardingerbroek lanceert Save Europe Act tegen migratie #2
  • 7111:54Hurricane & Cyclone Season 2026
  • 2011:48Klein appertement bezichtigd. Liggen twee kinderdagverblijve
  • 2911:48Wat is jullie binnenhuistemperatuur? #78 Zomerzon
  • 16111:46[NPO1] Ik Vertrek - #197 Naaktrecreatie
  • 17011:46Centraal Joods Overleg stapt naar rechter om komst Ye tegen te houden
  • 011:441994: Moord op Antonio Brizzi
  • 011:43Klikgebit.
  • 1311:40[idee] League phase op een WK?
  • 1911:40NASA wil maanbasis in 2030 om ruimtewedloop met China te winnen
  • 111:38[Maandag 15 juni 04:00] Zweden - Tunesië
  • 10011:33FOK!STOK door Nederland #307 Zeist (pigzwart)
  • 8211:33Het Curaçao - The Blue Wave topic
  • 1111:32[Zondag 14 juni 22:00] Nederland - Japan #1
  • 7011:29Transfergeruchten en contractverlenging #82
  • 21111:24Het degradatietopic #1
  • 6811:23Ik wil over op Linux, maar heb een driver-probleem
  • 13711:22[Live Eredivisie #1784] Dying seconds van het seizoen!
  • 5711:21Wat met Iran op het WK Voetbal
  • 4711:19Tour de France 2026 #2
  • 7611:12Touwtrekken 2.0 #635 - Team 1 beste team *G* *O*
  • 21211:11Post hier zo vaak mogelijk om 11:11 #36 Vanz11
  • 16010:53The Rolling Stones #5 # In 1982 in de Kuip voor 10 euro
  • 19410:42[Netflix #209] TUDUM
  • 6410:25Een tactische/militaire analyse van het front in Oekraïne #31
  • 12410:25Vandaag 40 jaar geleden... #3
  • 310:20Gehandicapten en chronisch zieken vrezen hele hoge kosten door kabinet
  • 16310:18Welk geurtje draag jij nu #48 Geurend de winter in
  • 27410:09[Dagboek] Veel aan hoofd - Deel 24
  • 5609:59[SBS6] Familie Gillis #20 Vanuit de bajes
  • 23809:48Woordle
  • 16509:47[RTL5] Daar gaan ze weer
  • 3409:42Wat is op dit moment volgens jou de meest irritante reclame? #12
  • Poll
  • Algemeen

Verlang jij alweer naar de winter?

SunChaser 02-06-2021 00:15 print
1218 stemmen , laatste: 06-06-2021, 13:32
winter
Submitter: 
33
Help ons; deel dit item als je het leuk vond
Heb je een leuk of interessant bericht gevonden dat je graag op FOK! terug ziet? Tip ons dan via de submit!
Zoek jij altijd de leukste nieuwtjes en kun je daar leuk over schrijven? Meld je aan als nieuwsposter!
Meest gelezen
  • 6854700:48Random Pics van de Dag #1925
  • 2456007:11Random Pics van de Dag #1926
  • 156707:2337-jarige vrouw misleidde gezin: leefde 14 maanden als 12-jarige
  • 151207:17Lerares (35) gearresteerd voor incest en seks met tieners
  • 135407:45Vrouw krijgt miljoenen na borstamputatie wegens genderdysforie
  • 134117:47Nucleaire dreiging neemt toe: landen breiden kernwapenarsenalen weer uit
  • 132517:35Betuttelboete voor discounter Die Grenze wegens 'te goedkoop bier'
  • 129916:26Ben jij tevreden over de zichtbaarheid van politie in je woonwijk?
  • 123322:40Boodschappen tot 10 procent duurder: supermarkten sturen brandbrief naar kabinet
  • 122716:03Tekort aan loodgieters groeit: ruim 8 vacatures per werkzoekende
  • 111922:56Europa geeft op: Frans-Duits gevechtsvliegtuig FCAS definitief geschrapt
  • 98107:09Bij zelf overmaken geld naar fraudeur krijg je niks terug
  • 82115:42Iran en Israël stoppen met wederzijdse aanvallen na oproep Trump
  • 74215:32Franse NAVO-jets halen drone neer boven Letland, ook incident in Moldavië
  • 66907:05Afleveringen Verboden Liefde offline na pedozaak deelnemers
  • 63906:55Hoe wapendeals noord-korea onverwacht rijker maken
  • 57718:58WK-Hit: Gullie-Holland Daar Gaan We
  • 54106:51Pokémon Go gebruikt jouw beelden voor militaire ai-navigatie
  • 50519:47Vampieren trollen in Castlevania: Belmont's Curse
  • 44617:36Vivarium neemt je mee op een mysterieus cozy Life-sim avontuur
Font-grootte:

regelhoogte :

33 reacties

woensdag 2 juni 2021, 00:37 uur #1
2
Loei
Het weer of de temperatuur boeit me niet zo. Maar ik kijk nu al uit naar wintertijd.
woensdag 2 juni 2021, 00:39 uur #2
5
Frenky893
niks
De zon is heel fijn maar ik kijk niet uit naar het zweten in m'n bedje
Redactie Frontpage
woensdag 2 juni 2021, 00:45 uur #3
0
SunChaser
Leuker wordt het niet
quote:
Op woensdag 2 juni 2021 @ 00:39 schreef Frenky893 het volgende:
De zon is heel fijn maar ik kijk niet uit naar het zweten in m'n bedje
Lekker romantisch met je rechterhand
woensdag 2 juni 2021, 01:13 uur #4
2
biertjeopbalkon
Het kan mij niet warm genoeg zijn.

Dus rot op met je winter.
Eindredactie Frontpage
woensdag 2 juni 2021, 05:01 uur #5
1
Jippie
Is de winter al voorbij dan? :o

foto
woensdag 2 juni 2021, 06:15 uur #6
0
BertV
Ja, lekker weer veilig in lock down vanwege een nieuwe variant!
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
Redactie Frontpage
woensdag 2 juni 2021, 06:47 uur #7
0
foton
__--*--__
Als het zonder covidshit kan dan is de winter ook leuk, maar straks eerst de zomer aub! *O*
woensdag 2 juni 2021, 06:51 uur #8
0
OuderwetsGezwam
2 dagen mooi weer, en gelijk weer dat smerige ongedierte. Viegen in huis en opgevreten worden door de muggen.
woensdag 2 juni 2021, 08:11 uur #9
2
-Azona-
-Azona-
Ik ben meer winter persoon. Ik vind lente en herfst ook lekker maar zomer bah al dat gezweet terwijl je niks doet niks voor mij.
woensdag 2 juni 2021, 08:22 uur #10
1
LanaMyst
Winter mag van mij afgeschaft worden.
De natuur ziet er troosteloos uit (behalve als het een keer gesneeuwd heeft)
Meestal kut weer, en ook nog eens te weinig daglicht.

30+ graden hoeft van mij ook niet (al is dat nog steeds beter dan winter)
Maar zo 20-25 graden is ideaal.
woensdag 2 juni 2021, 08:34 uur #11
0
je_ebbie
Altijd die vrouwen die aan het eind van de zomer/begin herfst beginnen te zwammen over winter: "Ja, het mag van mij ook wel weer winter worden, gezellig met al die lichtjes, lekker donker, lekker knus en bij de open haard zitten" bla bla :r
Nee muts! Je hebt het over die ene week van Kerst en Oud & Nieuw. Daarna moet die winter met al zijn kutkou nog beginnen!

Zoals LanaMyst hierboven zegt: 20-25 graden, het liefst het hele jaar door, ideaal! Maar goed, ik woon, net als de meesten, in Nederland.
It's not who i am underneath, but what i do, that defines me!
woensdag 2 juni 2021, 09:06 uur #12
0
Zucht.
Tyf een eind op met je winter, idioot
woensdag 2 juni 2021, 09:32 uur #13
0
Salatrel
Salatrel
Alleen als ik dan ook weer op wintersport kan. Sneeuw hoeft in Nederland van mij niet zo nodig
woensdag 2 juni 2021, 09:46 uur #14
0
Distortion
Nee het is eindelijk weer lekker lang licht en eindelijk zijn de temperaturen heerlijk. Niks winter ben je helemaal gek geworden ofzo!?

Ik heb niks met kou of regen, dus ook niks met de winter en de herfst.
https://petities.nl/petit(...)t-lange-zomeravonden
woensdag 2 juni 2021, 10:37 uur #15
2
erikal
Winter = gas verstoken om het huis warm te houden; nee bedankt.
Winter = opstaan in het donker, de werkdag eindigen in het donker; nee bedankt.
Winter = koud! Nee bedankt.
Winter = kans op goor weer en gladheid; nee bedankt.
Winter = kerstdiner en oud en nieuw; ja bedankt.
Winter = alles kaal en grauw; nee bedankt.

Zomer = lekker lang daglicht, ja bedankt.
Zomer = alles groen en fleurig; ja bedankt.
Zomer = lekker buiten kunnen sporten of wandelen in de avond; ja bedankt.
Zomer = vakantiegeld; ja bedankt.
Zomer = meestal een paar dagen goed uit te houden weer en dan wordt het benauwend heet; nee bedankt.
Zomer = muggen; nee bedankt.
Zomer = onkruid wieden; nee bedankt.
Zomer = allergieen (voor de mensen die daar last van hebben); nee bedankt.

De zomer wint het met een grote voorsprong.
woensdag 2 juni 2021, 10:44 uur #16
1
88-4
Last van de tijd
Maar dan wel een strenge winter ~:)
De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
En dan... verschijnt hij.
Hij kijkt je recht aan en lacht.
Die lach is het laatste wat je hoort.
woensdag 2 juni 2021, 11:01 uur #17
3
mrevil1337
Man man man het is net 2 dagen amper boven de 20 graden en nu al lopen zeuren over warmte, als je huis nu al enorm warm is zou ik eens nadenken over isolatie of zonwering.
woensdag 2 juni 2021, 11:02 uur #18
0
LanaMyst
quote:
Op woensdag 2 juni 2021 @ 10:37 schreef erikal het volgende:
Winter = gas verstoken om het huis warm te houden; nee bedankt.
Winter = opstaan in het donker, de werkdag eindigen in het donker; nee bedankt.
Winter = koud! Nee bedankt.
Winter = kans op goor weer en gladheid; nee bedankt.
Winter = kerstdiner en oud en nieuw; ja bedankt.
Winter = alles kaal en grauw; nee bedankt.

Zomer = lekker lang daglicht, ja bedankt.
Zomer = alles groen en fleurig; ja bedankt.
Zomer = lekker buiten kunnen sporten of wandelen in de avond; ja bedankt.
Zomer = vakantiegeld; ja bedankt.
Zomer = meestal een paar dagen goed uit te houden weer en dan wordt het benauwend heet; nee bedankt.
Zomer = muggen; nee bedankt.
Zomer = onkruid wieden; nee bedankt.
Zomer = allergieen (voor de mensen die daar last van hebben); nee bedankt.

De zomer wint het met een grote voorsprong.
Klopt ja,
Het enige wat ik zou kunnen bedenken is sneeuwpret en schaatsen, maar dat is ook zeldzaam in Nederland.

En zelfs dat zie ik meer als van nood een deugd maken.
woensdag 2 juni 2021, 11:03 uur #19
1
LanaMyst
quote:
Op woensdag 2 juni 2021 @ 11:01 schreef mrevil1337 het volgende:
Man man man het is net 2 dagen amper boven de 20 graden en nu al lopen zeuren over warmte, als je huis nu al enorm warm is zou ik eens nadenken over isolatie of zonwering.
Airco :Y
woensdag 2 juni 2021, 11:06 uur #20
0
mrevil1337
quote:
Op woensdag 2 juni 2021 @ 11:03 schreef LanaMyst het volgende:

[..]


Airco :Y
Ik heb een warmtepomp die ook uitstekend kan koelen, echter staat nog gewoon uit en gaat pas aan als we richting 30 graden gaan of hittegolven.

Het huis is sowieso nog niet warm, zolang de warmte maar geen 2 weken aanhoud want dan zit het in de isolatie/muren, hier nog prima 19 / 20c.

Fokkers op een zolder kamer kan ik wel begrijpen dat die nu beginnen te klagen daar is het doorgaans al iets warmer.
woensdag 2 juni 2021, 11:10 uur #21
0
LanaMyst
quote:
Op woensdag 2 juni 2021 @ 11:06 schreef mrevil1337 het volgende:

[..]


Ik heb een warmtepomp die ook uitstekend kan koelen, echter staat nog gewoon uit en gaat pas aan als we richting 30 graden gaan of hittegolven.

Het huis is sowieso nog niet warm, zolang de warmte maar geen 2 weken aanhoud want dan zit het in de isolatie/muren, hier nog prima 19 / 20c.

Fokkers op een zolder kamer kan ik wel begrijpen dat die nu beginnen te klagen daar is het doorgaans al iets warmer.
Ik heb mijn werkkamer op zolder, wel met vaste airco want anders is het daar in de zomer 38 graden. Maar moet het ding inderdaad nu al af en toe aanzetten.
Maar rest van huis nog geen airco nodig gehad
woensdag 2 juni 2021, 11:26 uur #22
0
flipsen
Argentinie-specialist!
Het ís hier al koud en (bijna) winter :(
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
woensdag 2 juni 2021, 11:55 uur #23
0
Kickstart
quote:
Op woensdag 2 juni 2021 @ 06:51 schreef OuderwetsGezwam het volgende:
2 dagen mooi weer, en gelijk weer dat smerige ongedierte. Viegen in huis en opgevreten worden door de muggen.
Dat krijg je met de tegenwoordige pussy winters
vriest niet of niet lang genoeg om het ongedierte te doden
woensdag 2 juni 2021, 12:11 uur #24
0
bianconeri
Serieus hoezo stemmen dik in de 200 mensen voor het brengen van de winter :')

Echt heerlijk dat de zon er eindelijk eens is. Genieten.
Nog even wat graden erbij svp. Je moet gewoon fatsoenlijk buiten kunnen zijn zonder je druk te maken over de wind en wolken.

Lekker 30 graden, vol de zon :D
Spellchecker
woensdag 2 juni 2021, 13:24 uur #25
0
NoBody122
Taalnationalist
quote:
Op woensdag 2 juni 2021 @ 12:11 schreef bianconeri het volgende:
Serieus hoezo stemmen dik in de 200 mensen voor het brengen van de winter :')

Echt heerlijk dat de zon er eindelijk eens is. Genieten.
Nog even wat graden erbij svp. Je moet gewoon fatsoenlijk buiten kunnen zijn zonder je druk te maken over de wind en wolken.

Lekker 30 graden, vol de zon :D
Serieus hoezo stemmen bijna 500 voor het brengen van 30 graden vol de zon :')

Mensen verschillen nu eenmaal, accepteer het.
Tevens -purist.
woensdag 2 juni 2021, 13:49 uur #26
0
Dutchguy
Ik wel. Na 3 weekjes worden de dagen weer korter. *O*
woensdag 2 juni 2021, 14:50 uur #27
0
Ghost_Alive
Ik hou van de 4 seizoenen, maar dan ook wel echt de 4 seizoenen. Dus een heerlijke koude winter met sneeuw en ijs. Een mooi voorjaar en prachtige zomer en een gure herfst.

Probleem is vaak alleen dat het overal net tussenin hangt. Een verregende juli met veel bewolking en 20 graden of een winter met 5 graden, grijze dagen en veel regen.
woensdag 2 juni 2021, 14:58 uur #28
0
beantherio
4900 op de schaal van Richter
Ik ben dol op winters maar nu even niet. :{w
woensdag 2 juni 2021, 17:32 uur #29
0
DuvalBrood
Duval... heerlijk!
Gezien mijn WTW unit al 7 maanden in reparatie is en ik geen greintje zuurstof binnen krijg in huis, en gezien het feit dat ik nog steeds 100% thuis werk wegens corona, kan die winter niet snel genoeg beginnen.

Tenzij mijn WTW unit gerepareerd wordt en ik weer thuis op een acceptabele wijze tijd kan doorbrengen, dan mag die zomer komen.
Heerlijk, helder... Duval!
woensdag 2 juni 2021, 19:04 uur #30
0
Hypertext
Dit is lekker!

26 a 28 graden, met briesje, zoals vandaag ^O^

En dan in de avond/nacht ook nog lekker chill
woensdag 2 juni 2021, 20:25 uur #31
0
gepromoveerT
nope
2 maanden geleden een airco laten installeren; dus kom maar op met die zomer. *O*
Buiten is het nu 27 graden; binnen 19 graden.

Maar ik kan er nog niet zo goed mee omgaan, dus het is hier een partij koud; brrr. maar... ik zit ook aan de ijskouwe pils en heb weinig geslapen.
Dit alles in afwachting van het voetbal.
Als Nederland nou verliest; weten wij meteen waar we aan toe zijn en de voetballers kunnen met vakantie :P

O ja; de winter hè. Ga denk ik als fatsoenlijke Boomer maar overwinteren op de Canarische eilanden. Ze zeggen tenslotte op de tv dat het 'deze maand kan gebeuren' :Y:P
donderdag 3 juni 2021, 13:11 uur #32
0
Alarmonoff
Tegen december is het weer winter, let maar op, daar zijn we nog lang niet van af. Ik voorspel ook dat het een keer gaat sneeuwen.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
donderdag 3 juni 2021, 14:33 uur #33
0
cleany
Ik geniet van elk seizoen. Alles heeft z'n charme.
avatar Reageer zelf

Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd op FOK.nl. Als je nog geen account hebt kun je gratis een FOK!account aanmaken

Inloggen
Voorwaarden
Ik accepteer de voorwaarden.
Laatste reviews en specials
special
Random Pics van de Dag #1925
special
VrijMiBabes #307 (not very sfw!)
review
Mina the Hollower
special
Kraftwerk laat Royal Albert Hall schitteren
special
Random Pics van de Dag #1924
review
Philips Evnia 27M2N5201P
Algemene Voorwaarden | Privacy Policy | Cookievoorkeuren
Volg ons
©FOK.nl e.a.