'Lancering parfum P.Diddy bijna vertraagd'

Redactie

De nieuwe parfum van P. Diddy wordt deze week uitgebracht. Maar volgens NY Post had het niet veel gescheeld of de rapper had de lancering van zijn luchtje 3AM uit moeten stellen. De reclame die Sean 'Diddy' Combs namelijk bij de parfum had gemaakt, was voor warenhuis Macy's en verschillende televisienetwerken namelijk veel te heftig.

In het spotje zouden Diddy (45) en zijn vriendin Cassie (28) bloot te zien zijn geweest. "In het hele filmpje zaten zoveel provocerende beelden dat winkeleigenaren bezorgd waren om hun jonge klanten", laat een insider weten. Daarop werd Diddy verzocht om de reclame aan te passen. "Deze gevraagde aanpassingen zorgden er bijna voor dat de lanceringsdatum in gevaar kwam", aldus de bron.

Diddy zou nog geprobeerd hebben om Macy's te passeren door het spotje direct aan te bieden aan televisienetwerken, 'maar daar werd het filmpje ook te pikant gevonden'. Uiteindelijk is Sean Combs akkoord gegaan met de vraag van Macy's. Een woordvoerder van het Amerikaanse warenhuis laat aan NY Post weten dat het de muzikant inderdaad heeft gevraagd om de reclame te veranderen. De bewerkte versie van het spotje zal deze week in Macy's vertoond worden tijdens de lancering van 3AM.