Geen schuldige omtrent L.A. Noire-problemen

Kn0x

Gisteren kwam het bericht naar buiten dat enkele gebruikers last hadden van L.A. Noire in combinatie met oudere PlayStations. Rockstar legde gelijk de schuld bij Sony neer die op hun beurt aangaven niks fout gedaan te hebben. Nu hebben Rockstar en Sony een gezamenlijk statement naar buiten gebracht dat geen enkele partij schuldig is.

Enkele consoles kregen last van oververhitting en vielen daardoor uit. Rockstar legde eerst de schuld bij de nieuwe firmware-update van Sony maar trok deze later terug nadat ook Xbox-en last kregen van oververhitting. Nu komen beide partijen met een gezamenlijk statement. Ze geven hierin aan dat geen enkele partij schuldig is en dat ze hard op zoek zijn naar een oplossing voor het probleem. 

"We are both committed to working hard to find solutions to this and any issues that may arise. If you are experiencing any issues with L.A. Noire or your PS3 hardware, please contact technical support using any of the means provided." 

Als Sony noch Rockstar schuldig is, wie is het dan schuld? Wat denken jullie waar het probleem zich bevindt? Moeten consoles bestand zijn tegen de grootte van games of moeten developers meer rekening houden met de limieten van consoles?