KPN heeft aparte vip-klantenservice

Redactie

KPN-klanten met een belangrijke positie en BN'ers hebben een aparte vip-klantenservice. De groep kan ook met particuliere vragen over de telefoon- en internetaansluiting terecht bij een speciaal telefoonnummer, schrijft de Volkskrant zaterdag.

Volgens een woordvoerder van KPN gaat het om mensen voor wie het vanwege hun functie noodzakelijk is dat ze een persoonlijk aanspreekpunt hebben bij het bedrijf. KPN bepaalt zelf wie er tot de categorie behoren. Verschillende bekende Nederlanders zouden gebruikmaken van de vip-desk van KPN.

Topman Ad Scheepbouwer voerde de service in 2001 in. Hij keek het af bij het Belgische Belgacom, dat al langer een dergelijke vipbehandeling heeft.

Bart Combee, directeur van de Consumentenbond, reageert verbaasd over het bestaan van de speciale klantenservice. "Het komt mij nogal merkwaardig voor. Het betekent dus dat de ene klant niet de andere klant is bij het bedrijf. Dat hoort natuurlijk helemaal niet."


KPN heeft aparte vip-klantenservice (Foto: Novum)