MAG krijgt 8.000 fixes door beta

Frank (Frankii)
De publieke beta van Mag lijkt een enorme positieve invloed te gaan hebben op de uiteindelijke versie van de game. Sony heeft namelijk bekend gemaakt dat ze door alle testertjes maar liefst 8.000 fouten en updates hebben verbeterd en verwerkt in de game. 16.000 spelers mochten het grote slagveld van MAG op nadat ze zich hadden opgegeven via de PS Blog. Hieronder een lijst van de belangrijkste fixes en updates.

Framerate improvements in all environments
Vote/ Kick implemented
Art and lighting updates to all levels
Art updates to weapons, vehicles and objects
Animation improvement and updates
Client patching improvements
Design tuning on all environments (attacker/defender, out of bounds, sightlines, routing...)
Tuned all skills (skill point expense, skill trees, skill effects)
Tuning pass on experience rewarded for all actions (resuscitate, heal other, destroy turret, destroy motor pool....)
Tuning pass on player & leadership experience progressions
Full audio tuning pass
Bunker, APC, and Spawn camera adjustments
Lowered initial spawn times for attackers and defenders for all gametypes
Update Major/Minor victory and loss percentages and conditions for all gametypes
Updated Domination gametype scoring values
Improved weapon feel and hit feedback