Team Fortress 2-update brengt geen verandering in item-drop

Christophe (SpankmasterC)

Valve heeft weer eens een update voor Team Fortress 2 uitgepoept, helaas bevat deze geen veranderingen in de item-drop. Nieuwe wapens zijn nu nog steeds op twee manieren te verkrijgen, door willekeurige drops in het spel zelf of door het verdienen van achievements. Dit is al een tussenoplossing van Valve, met de Spy/Sniper-update werd het systeem helemaal overgezet naar willekeurige drops maar veel fans van het spel kwamen in opstand. Als tussenoplossing tot er een ruil-systeem voor items is geïmplementeerd heeft Valve de items-via-achievements weer aangezet.

Wat de update wel brengt is een "discard"-knop voor als je items vindt (waarmee je direct dubbele, drie-dubbele of zelfs achttien-dubbele items weg kunt klikken als je weer een nieuwe vindt), een nieuwe backstab-animatie voor de Heavy, iets meer kracht in de Force-A-Nature, de Dead Ringer kan nu ook gebruikt worden als je een vlag vasthoudt en voor de rest nog vele kleine bugfixes.

De complete lijst met veranderingen staat hieronder, de update wordt automagisch gedownload zodra je Steam opstart.

quote
# Added a "Discard" button to the item pickup panel.
# Added a backstab custom death animation to the Heavy.
# Changed default for tf_arena_use_queue to 1. This was the original behavior prior to the last update.
# Changed the Dead Ringer so it can be activated while carrying the flag.
# Increased the Force-A-Nature's damage by 10%.
# Fixed not being able to reflect arrows with the Flamethrower.
# Fixed The Huntsman drawing a muzzle flash under lagged conditions.
# Fixed the background color of the Spy disguise panel not always matching his disguise team.
# Fixed idle players being kicked when the server has tf_arena_use_queue set to 0.
# Fixed Spies not being able to sap a building if an enemy player was colliding with the building.
# Fixed getting a real target ID on an enemy Spy that's disguised as one of your teammates if you are disguised as an enemy.
# Fixed the Ambassador not shooting enemy sticky bombs.
# Fixed Spies being able to automatically cloak after uncloaking at the moment of a weapon switch.
# Fixed Jarate instantly exploding when thrown in some places, like the final area of Badwater.
# Fixed spectators not having their items removed when they enter spectator mode.
# Fixed Sniper "civilian" exploit where players could crash the server.
# Fixed a couple of cases where viable backstabs would fail.