Sony wil geen marktaandeel maar geld
Volgens Dille hebben ze bij Sony de opdracht gekregen om winst te maken ten opzichte van de concurrentie die met hun agressieve marketing juist voor het grootste marktaandeel gaan. Dit is een opmerkelijke uitspraak te noemen omdat Sony nog steeds geen winst maakt op de Playstation 3 terwijl de Wii al vanaf dag één geld in het laadje van Nintendo brengt. Sony heeft, volgens Dille, niet de focus op de prijs van het apparaat gelegd maar op de waarde die je ervoor terug krijgt.
I think when people start doing the apples-to-apples comparison, and see what PS3 can do, and see the value of Blu-ray, and what free online and free wi-fi with a hard drive in every box really means, it resonates.
Daarnaast is Dille ervan overtuigd dat de Playstation 3 er nog lang zal zijn. De Playstation 2 is al tien jaar op de markt en Sony wil hetzelfde gaan doen met de Playstation 3 en dit zou economisch gezien een erg mooi plaatje zijn waardoor Sony op den duur veel winst zal maken.