Sins of a Solar Empire gepatcht naar 1.3

Christophe (SpankmasterC)
Van de goed bevallen 4x/RTS-game Sins of a Solar Empire valt veel te zeggen, maar niet dat het een game vol bugs is. Ondanks dit gegeven is het Stardock toch gelukt om een patch in elkaar te breien voor de game, welke het versienummer naar 1.3 tilt.

Met de update is vooral aandacht gegeven aan de artificiële intelligentie van de computer, deze is flink verbeterd zodat deze nu ook fatsoenlijk in staat is om het imperium van een weggevallen online vriend op te vangen.

Het volledige changelog leest als volgt:

quote
# Many new game setup options such as fleet size, pirate options, income rate speeds, build speeds and more
# Players can use the + and – keys in single player to control the game speed
# Improved black market provides a more volatile market
# Players who drop can now be placed by cunning computer AI players
# Vastly improved computer AI
# New difficulty level “Unfair” for really hard core players
# Computer players will surrender
# Improvements to Ironclad Online
# Lots of tweaking and balancing based on feedback
# MUCH more…

De patch is binnen te halen via de game zelf, of via Stardock Central.