Kaos luistert naar kritiek gamers op demo Frontlines

Morthill
Vanuit de gaming community was er een flinke lading kritiek toen Kaos onlangs een demo vrijgaf van de game Frontlines: Fuel of War. Frank Delise, general manager van Kaos Studios, zei het volgende in een persverklaring:

"We at Kaos Studios are very interested in your feedback on our recently released single-player demo on the Xbox 360. The community is very important to us and we make an effort to pay attention to what you have to say so we can make this the best game possible."

Hoewel de game al moet uitkomen in februari zal het bedrijf er hard aan werken om een aantal punten nog flink aan te gaan pakken.

Er zal flink gesleuteld worden aan de besturing. Zo zal de C4-drone beter bestuurbaar worden en zal er gekeken worden naar de zogenaamde "dead zone" in de gevoeligheid.
De graphics zullen nog getuned worden en de framerate zal nog verbeterd worden. Grafisch zal de game gelijkwaardig worden aan andere shooters met grote schaal gevechten.
Pop-op zal flink teruggebracht worden. Helaas zijn sommige levels erg groot en zal het niet volledig verholpen zijn in de uiteindelijke game.
De clipping-problemen uit de demo zijn verholpen.
De AI kende nog wat bugs in de demo, deze zijn verholpen.
Een klacht was dat de snelheid van de game wat laag lag. Volgens Kaos heeft dit te maken met de grote werelden en de snelheid van richten en lopen. Deze zaken worden al aangepakt en zouden het tempo van de game moeten verhogen.

Inmiddels heeft Kaos ook een open beta vrijgegeven van de game, waarmee ze nog een hoop feedback hopen te krijgen. Binnenkort zal er ook een multiplayer demo verschijnen voor de Xbox 360.