Need for Speed: Pro Street info

Bram (BramPowert)
Vandaag is bekend gemaakt over Pro Street dat de game inderdaad realistischer gaat worden. Er zal een meer serieuze tuning zijn waarbij illegale straatraces niet meer centraal staan, maar het circuitracen met getunede productiewagens. De game is al 16 maanden in ontwikkeling en er wordt door een groot team van zo'n 100 man aan gewerkt.

Het is nu bevestigd: de auto's in de game kunnen beschadigen. De schade zal een grote rol in de game hebben, aangezien het verdiende geld soms helemaal op kan gaan aan het herstellen van schade in plaats van het kopen van nieuwe onderdelen.

Races vinden alleen overdag plaats en er zal geen politie aanwezig zijn, aangezien circuitpolitie niet echt logisch is. De A.I. van de tegenstanders zal verbeterd worden, een gevolg daarvan is dat ze behoorlijk agressief kunnen zijn en fouten kunnen maken.

De SIXAXIS van de PS3 wordt ondersteund. Ook kent de game online modes op PS3 en Xbox 360. De game heeft meer auto's dan Need for Speed Carbon. Enkele gamemodes zullen zijn: Drag, Drift, Grip en de bekende Speed Challenge.


Ga jij deze auto total-loss rijden?