Grootschalige treinstoring rondom Haarlem vanwege stroomstoring
Door een stroomstoring rijden er geen treinen in Haarlem. Treinen die daar zouden vertrekken, aankomen of door Haarlem zouden rijden kunnen daarom uitvallen.
De storing begon vrijdagmiddag rond 15.00 uur en wordt naar verwachting van de NS pas tegen het einde van de middag opgelost. De NS heeft de dienstregeling aangepast. Het is niet bekend of er bussen ingezet zijn of worden. Zolang de storing duurt en NS nog geen vervangende bussen heeft ingezet kunnen reizigers vanaf station Castricum met bus 73 richting Beverwijk via Haarlem Schalkwijk.

Station Haarlem (Foto: Sneeuwvlakte - Eigen werk, CC BY-SA 4.0)