FOK! wat een weer... Jaaroverzicht: deel 3

Goedemiddag! We zijn alweer aangekomen bij het derde deel van ons jaaroverzicht. In augustus begon het dan echt warm te worden en dat leverde zelfs een heuze hittegolf op. Ook kwam er af en toe onweer voor, maar ook nu bleef dat nog vrij beperkt. In september begon het allemaal weer wat somberder te worden en ook kwam die hinderlijke noordenwind weer geregeld op de koffie.

Vanaf deze maanden begon het aantal foto's sterk toe te nemen. Ik heb weer een selectie gemaakt en ik hoop dat jullie ze weer mooi vinden. Daar gaan we.

Jaaroverzicht50
                                                      Dit was zo'n bloedhete dag in augustus. De eenden bezochten Consideration in haar tuin.

Jaaroverzicht 51
                                                             Nemephis zorgde voor dé bliksemfoto van het jaar hier op FOK! Prachtig.
                                                      Jaaroverzicht 52
                                                          Ook in Zeist was de lucht soms prachtig. AnitaHanJaap legde dit op de foto vast.

Jaaroverzicht 55
                                                        Ook Bennootje trok er geregeld op uit om mooie foto's te maken van ons landschap.

Jaaroverzicht 56
                                                           Toen de buien wegtrokken, maakte Angry_Bird deze foto van de avondlucht.

Jaaroverzicht 57
                                                           Op een zonnige dag namen we een kijkje in de trein met meester Monopoly.

Jaaroverzicht 58
                                                      Dit is het uitzicht dat Nikky heeft op kantoor. Een wisselvallig dagje met een aantal buien.

Jaaroverzicht 58
                                                                 De volle maan. Prachtig op de foto vastgelegd door KlapMongeaul.

Jaaroverzicht 59
                                                              Een fraai Hollands plaatje nabij Alkmaar. De foto is gemaakt door DJMO.

Jaaroverzicht 61
                                                           Ook in de nazomer bleef het zacht en Afstandbediening legde dit schattige tafereeltje vast.