Problemen met Nintendo eShop-kaartjes opgelost

Naar aanleiding van eerdere berichtgeving over de problemen van FOK!users met de eShop-kaarten hebben we Nintendo om reactie gevraagd. Gelukkig blijken de problemen al opgelost te zijn. Ook voor de gedupeerden die dit weekend al een kaart wilden kopen is er een oplossing.

"Afgelopen weekend zijn er inderdaad problemen geconstateerd bij het activeren van de eShop-kaarten bij de Primera winkels. Wat wij natuurlijk ten zeerste betreuren", geeft een woordvoerdster van Nintendo Benelux aan. "Na contact te hebben gehad met het hoofdkantoor van Primera, is duidelijk geworden dat de eShop kaarten verkeerd in hun systeem waren ingevoerd. Dit probleem is inmiddels opgelost en alle winkeliers zijn op de hoogte gebracht. Als de code van de eShop kaart niet werkt, dan kunnen consumenten het beste een mailtje sturen naar het hoofdkantoor van Primera: info@primera.nl. Zij zullen ervoor zorgen dat ze een werkende code ontvangt".

Vanaf nu kun je dus zonder problemen een eShop-kaart bij Primera kopen.