Seacon Logistics langer sponsor van VVV

Seacon Logistics is ook de aankomende drie jaar hoofdsponsor van VVV-Venlo. Frank Hermans, directeur Seacon Logistics en Marco Bogers directeur commerciële / algemene zaken VVV-Venlo ondertekenden vandaag in Seacon Stadion - De Koel - een contract voor drie jaar met een optie voor nog eens twee seizoenen in het nieuwe wedstrijdstadion.

Seacon Logistics is sinds juli 2007 hoofdsponsor van de Eredivisionist. De banden tussen club en hoofdsponsor zijn de afgelopen jaren sterk gegroeid mede door het internationale netwerk dat beide partijen hebben opgebouwd zoals in Japan, Brazilië en Rusland. Frank Hermans: Wij steunen VVV-Venlo in de groei naar een volwaardige Eredivisieclub in combinatie met de aanloop naar het nieuwe stadion. Sport met business verbinden spreekt mondiaal aan en kan beide partners verder omhoog stuwen.

De invulling van het sponsorpakket bevat onder andere naamgeverschap van Stadion De Koel. Nieuw is dat Seacon Logistics de komende drie seizoenen niet alleen bij thuiswedstrijden het fraaie wedstrijdshirt zal sieren maar dat ook bij uitwedstrijden Seacon Logistics op de borst van de eerste selectie prijkt. De presentatie van de hoofdsponsor werd gevisualiseerd middels het nieuwe wedstrijdtenue. Frank Hermans toont zich tevreden over het retro shirt. "VVV-Venlo heeft in samenwerking met de nieuwe sportkledingsponsor Masita Sportswear en de andere shirtsponsors het wedstrijdshirt een speciale make over gegeven waarin de V de historie vertegenwoordigt, en de moderne snit de wensen van de spelers ten goede komt. Het strakke model geeft de krachtige uitstraling van de selectie direct een extra impuls."

VVV-Venlo is met deze nieuwe overeenkomst in staat de komende jaren haar inkomsten substantieel te verhogen. Marco Bogers: "De sponsorbijdrage van Seacon Logistics biedt ons naast continuïteit in inkomsten tevens de mogelijkheid onze commerciële begroting de komende jaren verder op te schroeven en hier zijn we Seacon Logistics zeer erkentelijk voor. Het is goed te vernemen van een hoofdsponsor dat dankzij de BusinessClub van VVV-Venlo het netwerk van zo'n vooraanstaand bedrijf uitgebreid wordt en uit de overeenkomst nieuwe zakelijke relaties ontstaan. Uiteindelijk draait het hier allemaal om. VVV-Venlo heeft op haar beurt veel profijt van de uitstekende zakelijke contacten van Seacon Logistics in landen als Japan en Brazilië, zo is reeds gebleken. Er is dus duidelijk sprake van een win-win situatie."

VVV-Venlo en Seacon Logistics doen geen mededelingen over de hoogte van de hoofdsponsorbijdrage.