Nieuwe sponsor voor BAR

Terwijl BAR zich opmaakt voor de volgende race op de Nürburgring voor de GP van Europa, kan het team een nieuwe sponsorovereenkomst bekend maken met Autoglym.

Het bedrijf levert per direct een complete range aan reinigingsmiddelen die ervoor zorgen dat niet alleen de bolides, maar het gehele wagenpark van BAR er voortaan glimmend bijstaan.

Het Engelse bedrijf is een vooraanstaand bedrijf op het gebied van reinigingsmiddelen en is marktleider in Engeland. Het bedrijf heeft vertegenwoordigingen door heel Europa en Scandinavië en exporteert naar 45 landen over de hele wereld. De belangrijkste markten zijn Amerika, Canada, Australië en de Pacific.

Hoofd marketing van BAR Hugh Chambers zegt het volgende: "We zijn blij om Autoglym als leverancier voor het team te mogen begroeten. Onze samenwerking begint op een mooi moment voor het team na een succesvolle start van het seizoen. BAR geniet op dit moment veel belangstelling uit de media en Autoglym kan daar nu van profiteren. Ik heb er alle vertrouwen in dat met de huidige prestaties Autoglym een sterke basis heeft om zijn wereldwijde marketingdoeleinden uit te voeren."

Commercieel directeur van Autoglym zegt: "De Formule-1 representeert het beste op het gebied van auto presentaties en gebruikt alleen kwaliteitsproducten. De gebruikte materialen zijn de meest ingenieuze die je maar kan krijgen, en onze producten zijn de beste gebleken om het geheel af te maken. Autoglym is snel bezig een wereldmerk te worden, en onze samenwerking met één van de snelst ontwikkelende Formule-1 teams, wat een groot wereldwijd publiek heeft, zal onze aspiraties versterken."