Specs Revolution bekend?
Vandaag was het weer zover, op het forum van gamespot is er iemand die pretendeert werkzaam te zijn bij Factor 5 (deze studio heeft onder andere Star Wars: Roque leader gemaakt). Aangezien developers games moeten maken voor de console, is het niet vreemd dat zij inmiddels de specs (technische specificaties) weten.
Afijn, deze persoon heeft het volgende gepost:
System 1 Modified
CPU:
1 IBM Custom PowerPC 2.5 GHz with 256 KB L1 cache and 1 MB of L2 cache (an L3 cache is rumored). It?s Dual Threaded
13 billion dot product operations per second
Revolution GPU:
ATI Custom based RN520 core.
GPU core at 600 MHz. Will support up to 2048x1268 resolution, HD support is still being decided. Will have 256 MB?s of 1T-SRAM
32 parallel floating-point dynamically scheduled shader pipelines.
Polygon Performance: 500 million triangles per second theoretical, average in game would be around <100 Million/sec>
Shader Performance: ~50 billion shader operations per second
Revolution memory: 512 MB of 700 MHz 1T-SRAM
Waar of niet waar?