GeŽlectrocuteerd tijdens Twitteren

Een 17-jarig meisje uit Roemenië is overleden terwijl ze vanuit haar bad probeerde te Twitteren.

Flavia Boricea is waarschijnlijk geëlectrocuteerd terwijl ze haar laptop in het stopcontact wilde steken om een Twittersessie te vervolgen die bijna werd onderbroken door een lege batterij.

De verhalen over wat er precies is gebeurd zijn echter niet eenduidig. De Roemeense Staatstelevisie meldde dat de tiener geëlectrocuteerd is doordat haar handen nat waren. Andere bronnen zeggen dat de laptop in de badkuip gevallen was. Het moge in ieder geval duidelijk zijn dat Twitteren en in bad gaan geen goede combinatie is.

Flavia is, met haar laptop naast zich, gevonden door haar ouders.