De Beckhams willen sexier imago

David en Victoria Beckham zijn hun saaie imago beu. Ze willen de wereld laten zien dat zij echte seksbeesten zijn. De reclamecampagne voor hun nieuwe luchtje moet helpen dat imago te verwezenlijken. "Het is een manier om onze duistere kant te tonen", zo vertelde David vandaag.

Om de reclamefoto's voor hun nieuwe parfum, dat Intimately Beckham Night is gedoopt, wat geiler te maken, werd Terry Richardson gecontracteerd. Richardson is berucht om zijn onbeschaafde stijl en zijn zwak voor blote lichaamsdelen en pikante poses. Op de foto's zijn de Beckhams innig verstrengeld te zien, liggend in bed. De met oogpotlood opgemaakte voetballer blikt sensueel in de camera.

Achter de reclamecampagne en het luchtje huist een diepere gedachte. "David en ik zijn heel intiem samen. Dit parfum geeft weer wie we zijn", legt de Spice Girl uit. Haar favoriete luchtje is echter minder sexy. "Ik houd van de geur van mijn kinderen. De geur van een baby in de vroege ochtend is onbetaalbaar." Ook manlief draagt bij het krieken van de dag een heerlijk, natuurlijk luchtje. "Ik vind de geur van David wanneer hij opstaat heerlijk."

Omdat David zijn brood verdient bij de club LA Galaxy, verkaste het stel in juli naar het zonnige Los Angeles. Al eerder werden ze vrijend op de foto gezet voor een fotoshoot. Zo werden ze vlak voor hun verhuizing naar de Verenigde Staten nog naakt op de foto gezet voor het Amerikaanse modeblad W.


De foto deugt, nu het geurtje nog