Alcoholcampagne bereikt 800.000 mensen
Op de website Drinktest.nl kwamen 280.000 volwassenen kijken. 220.000 mensen bezochten de algemene site Alcoholinfo.nl en 121.000 jongeren bezochten de site van de jongerencampagne De kater komt later. De site voor kinderen van ouders met een drankprobleem, Drankjewel.nl van het Trimbos instituut, ontving 25.000 bezoekers.
Het NIGZ ontplooide ook activiteiten buiten internet. 70.000 studenten werden bereikt met de studentencampagne 'Ik ben zat, wie ben jij?' Daarnaast kwamen 25.000 jongeren in de zomer in contact met de jongerencampagne aan de Nederlandse kustgebieden. In de regio’s daarbuiten bereikten de regionale steunpunten 15.000 jongeren en 30.000 volwassenen. 11.000 mensen belden in 2003 met de Alcohol Infolijn.
De campagne 'Drank maakt meer kapot dan je lief is' bestaat al sinds 1996 en probeert op uiteenlopende manieren overmatig drinken als probleem onder de aandacht te brengen via persoonlijke, massamediale en groepsvoorlichting.