Kinderen krijgen spaghettisaus met marihuana

Twee Australische kinderen (twee en vier jaar) zijn in het ziekenhuis opgenomen als gevolg van een overdosis marihuana, zo meldde de Australische politie. De marihuana zat in de spaghettisaus die de kinderen bij hun oppas te eten kregen.

De oppassers, tevens vrienden van de ouders van de kinderen, waren vergeten dat zij wiet in de saus hadden verstopt. De ouders kregen de schok van hun leven toen zij hun kinderen kwamen ophalen; ÚÚn van de twee was versuft, de andere bijna in een coma. De twee oppassers, een 22-jarige man en een 33-jarige vrouw, zijn opgepakt en momenteel op borgtocht vrij.