Timberlake wordt nieuwe gezicht McDonalds

Kraker81 had ons via de newssubmit een herschreven bericht gestuurd, waarvoor onze dank!

Justin Timberlake wordt het nieuwe gezicht van McDonalds. De zanger werd in München door de hamburgerketen gepresenteerd als de smaakmaker van de nieuwe reclamecampagne. De aloude clown 'Ronald McDonald' blijft wel gewoon bestaan, maar moet een stapje terug doen.

Timberlake zal de nieuwe slogan 'I'm loving it' zingen in de reclamespotjes. De fast-foodketen zal als tegenprestatie de optredens van het tieneridool sponsoren.

De nieuwe campagne heeft als doel McDonalds weer hip en trendy te maken. De fastfood-gigant kampt al een tijd lang met een slecht imago.

Ook de inrichting van de restaurants moet er aan geloven en het assortiment wordt uitgebreid met bio-melk en appelsap. Daarnaast komen er loungekussens in de restaurants. Verder moet McDonalds door de sponsoring van het EK voetbal en de Olympische Spelen meer een lifestylemerk worden, zoals Nike en Apple.