Neanderthaler blijkt cyborg te zijn

Recentelijk hebben een groep Duitse en Amerikaanse genetica wetenschappers geleid door professor Tabo van de Munich Universiteit een sensationele ontdekking gedaan.

Onderzoek heeft aangetoond dat de Neanderthaler welke beschouwd wordt als zijnde de intermediaire link tussen de pithecanthropus en de moderne mens niets te maken heeft met onze genealogie.

Professor Tabo en zijn collega's hebben deoxyribonucleïnezuur (DNA) geëxtraheerd van een Neanderthaler van ongeveer 30.000 jaar oud. Bij vergelijking met een soortgelijk monster van de huidige mens bleek dat de Neanderthaler geen voorouder is van de huidige mens. De ontdekking is bevestigd door de antropologen Schmidt Tijssen uit Duitsland en Stringer uit Engeland.

De mummy werd ontdekt in een blok ijs in een bergachtig gebied in Centraal Mongolië in 1995. Het heeft voor duizenden jaren ingevroren gezeten in het ijs. De mummy heeft lang rood haar tot zijn schouders, en zijn arm zit vol met tatouages.

In het hoofd van de mummy bevinden zich artificiële materialen, die daar geplaatst zijn met zeer complexe operaties, vergelijkbaar met hedendaagse chirurgische ingrepen. Wetenschappers Justin Manners en Kent Jennings hebben het hoofd onderzocht, en het blijkt dat de mummy ontworpen was alszijnde een perfecte cyborg, welke diende om te observeren en data te verzamelen.

Hoewel er geen evidentie voor is denken wetenschappers dat er cyborgs op aarde rondliepen om data te verzamelen voor buitenaardse rassen die testen op aardse wezens uitvoerden. In veel gevallen heeft dit geleid tot mutaties die momenteel als abnormaalheden worden beschouwd door patholooganatomisten en archeologen. De wetenschappers zeggen dat momentele UFO's en abducties mogelijk door cyborgs van andere planeten uitgevoerd worden.

Fok! is niet verantwoordelijk voor het waarheidsgehalte van het overgenomen bericht uit de Russische staatskrant Pravda