Chello gaat geld voor klachten vragen

Eldeejee had ons via de newssubmit het volgende te melden:
Van Tweakers.net:

"Een telefoonnummer dat ik (en voor zover ik hoor een groot aantal andere mensen) als Chello-gebruiker de afgelopen tijd regelmatig gebeld heb, is 0800-1424. Dit is namelijk het nummer waarop je melding kan maken van een internetstoring. Toen ik op advies van Eldeejee net even het gratis servicenummer belde, hoorde ik dat we tot mijn grote schrik vanaf 1 maart zullen moeten betalen voor een gesprekje met een van de behulpzame telefonistes.

Het nieuwe nummer dat voortaan gebeld zal moeten worden, is 0900-1580. Een belletje hier naartoe leverde de informatie op dat dit 22 cent per minuut zal gaan kosten. Een actie van UPC die niet echt een positieve indruk van het bedrijf geeft. De conclusie die ik eruit trek is namelijk dat de servicelijn te duur werd, aangezien er te veel klachten binnenkwamen.

Ik vind dit absoluut geen slimme zet van het grote kabelbedrijf. Het zijn juist de kleine dingen zoals dit, die de klant doen overstappen op een concurrent."