Cursus lolly likken

Up to no Good had ons via de newssubmit het volgende te melden:

Het Belgische 'Bonbons Napoleon' heeft een nieuwe lolly: de Napololly. In België hebben ze dat geweten. Bij elk van de 350.000 exemplaren van het laatste nummer van het populaire weekblad Humo kreeg de abonnee een Napololly. Speciaal voor het blad werd er ook een 'Hoe lik ik 'm af?' reclamecampagne verzonnen. In zes opeenvolgende foto's demonstreert een Pamela Anderson-achtige lookalike het gebruik van de nieuwe lolly .

Het bijschrift van foto één en twee gaat als volgt:
"Kleed de goedgevormde likstok langzaam uit en neem het stokje liefdevol tussen duim en wijsvinger. Breng de glanzende ronding sensueel naar je lippen, steek je tong uit en maak zachtjes likkende bewegingen over de ronding." Enkele foto's verder: "Geniet van z'n hardheid en extreem lekkere smaak die geleidelijk aan vrijkomt ... Laat je vervolgens volledig gaan en lik naar hartelust, de climax komt steeds dichterbij." Foto vijf toont een inmiddels opgewonden vamp : "Laat het zure hoogtepunt exploderen in je mond en slik het sap gretig in ... Lik vervolgens moe, maar voldaan verder tot het likstokje steeds kleinere afmetingen aanneemt." Volgens reclamebureau Mosquito dat de advertentie in samenwerking met de lollyproducent ontwierp, is de ad uitsluitend voor adolescenten bestemd. De advertentie verschijnt ook uitsluitend in Humo, omdat dit volgens een zegsman van het reclamebureau op Playboy na het 'stoutste' blad van Vlaanderen is.

Volgens een van de initiatiefnemers: "We lopen nu eindelijk een achterstand van tien jaar op Nederland in." NOT!