Man drinkt tentakels kwal

Een 17-jarige Australische strandwacht dronk op een late maandagmiddag nietsvermoedend een lekkere glas water. Wat hij niet wist, was dat in dit glas water tentakels van een kwal zaten, die voor een studieproject in een glas water waren gedaan en in de koelkast gezet.
Nadat hij een slok had genomen, besefte hij opeens wat hij eigenlijk aan het drinken was en waarschuwde meteen zijn vrienden, die meteen een ambulance belden.
Hij ligt nu op de Intensive Care afdeling van het ziekenhuis waar hij behandeld wordt.
Op de internet site van de Australian Institute of Marine Science staat het volgende over de beten van deze tentakeltjes:

"If you are stung, your chances of survival or getting to shore are virtually zero. The pain has been described as so excruciating you will probably go into shock and drown even before the full effect of the venom takes place."

Hmm, ik heb opeens niet zo'n dorst meer... :
Bron: <a href="http://dailynews.yahoo.com" target="new" class="bron">dailynews.yahoo.com</a>