Laat jij je inenten tegen de Mexicaanse griep?

Algemeen • Geschreven door Stefan op 28-10-2009 @ 20:27
print 







Lees ook:

» 26/05 Zomerweer: wat vind jij er van?29
» 25/05 Zomerweer: zonder onderbroek over straat?34
» 24/05 Zomerweer! Tempo omlaag?20
» 21/05 18 jaar cel + TBS voor Robert Mikelsons is...54


delen | eKudos nujij

512 views / 72 reacties
Reacties op dit bericht
50  van 72 reacties op deze pagina. Pagina  1 2
userIcon
Ben benieuwd welke groepen nou verplicht worden.
man Stefan (Redactie Frontpage) 28-10-2009 @ 20:30 fotoboek no homepage
userIcon
Hoe kun je mensen nu verplichten?

Ik doe het niet, dat vaccin is nogal vaag.
userIcon
Mexicaanse griep mediahype
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 @ 20:30 schreef Stefan het volgende:
Hoe kun je mensen nu verplichten?

Ik doe het niet, dat vaccin is nogal vaag.
Het vaccin is helemaal niet vaag. Er staat precies gedocumenteerd wat het precies doet en wat erin zit.

http://www.griepvaccinatie.nl/vragen/meest-gesteld.htm
http://www.grieppandemie.nl/veelgestelde_vragen?nodeId=891

Het probleem is om deze pagina's te vinden moet je eerst 1000'den vage links doorklikken. Het enige dat echt vaag is, is alle onzin die er rond het hele vaccinatie programma worden verzonnen. Websites die door een persoon zijn gemaakt met allerlei vage verhalen, die vervolgens weer door andere gelinkt worden aangevuld met nog meer onzin. Dan krijg je vanzelf dat die mensen elkaar gaan geloven. Immer het staat op meerdere website dus is het waar.

Gewoon normaal blijven denken en je geen angst laten inpraten is gewoon nog het beste. Ik vind het prima als je tegen vaccinatie bent maar wees er dan wel tegen om gegronde reden en niet omdat je het "vaag" vindt want dan heb je er duidelijk niks van gesnapt. Het mooie is dat de pro-vaccinatie pagina's gewoon duidelijk zijn. Geen mis-informatie geven of iets dergelijks. De enige pagina's die werkelijk proberen op je angsten in te spelen zijn de anti-vaccinatie pagina's. Het varieert van microchips in de vaccinatie tot aan de dood door vaccinatie wat beide gewoon echt pure onzin is.

Voor mensen die denken dat dit allemaal onderdeel uitmaakt van een groter geheel, die raad ik toch echt aan om dit eens te lezen

http://www.skepsis.nl/complottheorie.html

Ook al stamt het uit 2005 het geeft wel precies weer hoe bepaalde zaken tot stand kunnen komen en hoe het ook op dit hele vaccinatie programma slaat.
userIcon
Neuh.... ik overleef het wel, en zo niet, dan pech gehad.
userIcon
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 @ 20:53 schreef Yi-Long het volgende:
Neuh.... ik overleef het wel, en zo niet, dan pech gehad.
Inderdaad, ik hoop dat ik niet teveel lijd in mijn laatste dagen, maar als het zo is, dan is het zo.
userIcon
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 @ 20:53 schreef Yi-Long het volgende:
Neuh.... ik overleef het wel, en zo niet, dan pech gehad.
userIcon
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 @ 20:53 schreef Yi-Long het volgende:
Neuh.... ik overleef het wel, en zo niet, dan pech gehad.
userIcon
Ik moet wel, ik heb een chronische ziekte dus ik val in de gevarengroep.
Als ik nu MG zou krijgen ga ik er denk ik dood aan.
ik heb de griep al gehad. walk in the park
anders had ik hem niet gehaald, ik behoor sowieso niet tot een gevaren groep en mijn immuunsysteem is puik.

als ik wel in een gevarengroep zat had ik hem wel gehaald. dat vaccin is niks mis mee, en dat er kwik in zit? ja boeien, alsof dat nergens anders in te vinden is. sure je kunt sterven aan een kwikvergiftiging, maarja dan moet je eerst een kwikvergiftiging oplopen
userIcon
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 @ 20:44 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Het vaccin is helemaal niet vaag. Er staat precies gedocumenteerd wat het precies doet en wat erin zit.

http://www.griepvaccinatie.nl/vragen/meest-gesteld.htm
http://www.grieppandemie.nl/veelgestelde_vragen?nodeId=891

Het probleem is om deze pagina's te vinden moet je eerst 1000'den vage links doorklikken. Het enige dat echt vaag is, is alle onzin die er rond het hele vaccinatie programma worden verzonnen. Websites die door een persoon zijn gemaakt met allerlei vage verhalen, die vervolgens weer door andere gelinkt worden aangevuld met nog meer onzin. Dan krijg je vanzelf dat die mensen elkaar gaan geloven. Immer het staat op meerdere website dus is het waar.

Gewoon normaal blijven denken en je geen angst laten inpraten is gewoon nog het beste. Ik vind het prima als je tegen vaccinatie bent maar wees er dan wel tegen om gegronde reden en niet omdat je het "vaag" vindt want dan heb je er duidelijk niks van gesnapt. Het mooie is dat de pro-vaccinatie pagina's gewoon duidelijk zijn. Geen mis-informatie geven of iets dergelijks. De enige pagina's die werkelijk proberen op je angsten in te spelen zijn de anti-vaccinatie pagina's. Het varieert van microchips in de vaccinatie tot aan de dood door vaccinatie wat beide gewoon echt pure onzin is.

Voor mensen die denken dat dit allemaal onderdeel uitmaakt van een groter geheel, die raad ik toch echt aan om dit eens te lezen

http://www.skepsis.nl/complottheorie.html

Ook al stamt het uit 2005 het geeft wel precies weer hoe bepaalde zaken tot stand kunnen komen en hoe het ook op dit hele vaccinatie programma slaat.
Ja, net zoals dat bij die cheerleader van vorige week allemaal gedocumenteerd zou zijn. Niet dus.
man JanPiraat (Redactie Film) 28-10-2009 @ 23:40 fotoboek no homepage
userIcon
Alleen als het hallucinerende bijwerkingen geeft anders is er niks aan
userIcon
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 @ 22:42 schreef Disavowed het volgende:

[..]

Ja, net zoals dat bij die cheerleader van vorige week allemaal gedocumenteerd zou zijn. Niet dus.
De gedachte dat het één wellicht niks met het ander heeft te maken komt ook echt totaal niet in je op he
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 @ 20:44 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Het vaccin is helemaal niet vaag. Er staat precies gedocumenteerd wat het precies doet en wat erin zit.

http://www.griepvaccinatie.nl/vragen/meest-gesteld.htm
http://www.grieppandemie.nl/veelgestelde_vragen?nodeId=891

Het probleem is om deze pagina's te vinden moet je eerst 1000'den vage links doorklikken. Het enige dat echt vaag is, is alle onzin die er rond het hele vaccinatie programma worden verzonnen. Websites die door een persoon zijn gemaakt met allerlei vage verhalen, die vervolgens weer door andere gelinkt worden aangevuld met nog meer onzin. Dan krijg je vanzelf dat die mensen elkaar gaan geloven. Immer het staat op meerdere website dus is het waar.

Gewoon normaal blijven denken en je geen angst laten inpraten is gewoon nog het beste. Ik vind het prima als je tegen vaccinatie bent maar wees er dan wel tegen om gegronde reden en niet omdat je het "vaag" vindt want dan heb je er duidelijk niks van gesnapt. Het mooie is dat de pro-vaccinatie pagina's gewoon duidelijk zijn. Geen mis-informatie geven of iets dergelijks. De enige pagina's die werkelijk proberen op je angsten in te spelen zijn de anti-vaccinatie pagina's. Het varieert van microchips in de vaccinatie tot aan de dood door vaccinatie wat beide gewoon echt pure onzin is.

Voor mensen die denken dat dit allemaal onderdeel uitmaakt van een groter geheel, die raad ik toch echt aan om dit eens te lezen

http://www.skepsis.nl/complottheorie.html

Ook al stamt het uit 2005 het geeft wel precies weer hoe bepaalde zaken tot stand kunnen komen en hoe het ook op dit hele vaccinatie programma slaat.
werk jij in opdracht van de overheid of zo? de onzin die je uitkraamt. lees dit eerst even als je echt wat wilt leren: de overheid en bijna alle medische instanties staan zwaar onder invloed van de medische industrie.

of kijk dit eens: (mexicaanse) griep is een onschuldige ziekte, alleen de media maken er een zwaar drama van.

en beantwoord deze vragen eens: wil jij echt beweren dat er géén kwik en aluminium hydroxide in ieder vaccin zit, wat zeer schadelijk is voor je afweersysteem?
en dat de oostenrijkse onderzoeksjournaliste jane burgermeister géén vogelgriepvirus IN het vaccin van farmabedrijf baxter ontdekt heeft, waardoor iedereen die dat vaccin krijgt, automatisch ook de griep krijgt?
en heeft zij hiervoor geen rechtzaak aangespannen tegen de WHO en de VN, die opgericht zijn door dezelfde elite (rockefellers, morgans, rothschilds etc.) die ook de grootste faramabedrijven en media-imperiums bezitten?

doe eerst eens zelf onderzoek voordat je klakkeloos doorverwijst naar sites van de overheid, of mensen die complotten nog steeds ontkennen ook als die ze levensgroot in het gezicht staren. daar zou je vast een hoop wijzer van worden.

als jij "gewoon normaal wilt blijven denken", zoals je anderen aanraadt, zou je ontdekken dat er een perfect werkend en gezond middel tegen (mexicaanse) griep op de markt is waar ieder mens in no time beter van wordt, zonder een gevaarlijke spuit in zijn arm te hoeven zetten. zoek het maar eens na, het heet...vitamine D3!
userIcon
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 @ 20:53 schreef Yi-Long het volgende:
Neuh.... ik overleef het wel, en zo niet, dan pech gehad.
Dat dus^
userIcon
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 @ 20:44 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Het vaccin is helemaal niet vaag. Er staat precies gedocumenteerd wat het precies doet en wat erin zit.

http://www.griepvaccinatie.nl/vragen/meest-gesteld.htm
http://www.grieppandemie.nl/veelgestelde_vragen?nodeId=891

Het probleem is om deze pagina's te vinden moet je eerst 1000'den vage links doorklikken. Het enige dat echt vaag is, is alle onzin die er rond het hele vaccinatie programma worden verzonnen. Websites die door een persoon zijn gemaakt met allerlei vage verhalen, die vervolgens weer door andere gelinkt worden aangevuld met nog meer onzin. Dan krijg je vanzelf dat die mensen elkaar gaan geloven. Immer het staat op meerdere website dus is het waar.

Gewoon normaal blijven denken en je geen angst laten inpraten is gewoon nog het beste. Ik vind het prima als je tegen vaccinatie bent maar wees er dan wel tegen om gegronde reden en niet omdat je het "vaag" vindt want dan heb je er duidelijk niks van gesnapt. Het mooie is dat de pro-vaccinatie pagina's gewoon duidelijk zijn. Geen mis-informatie geven of iets dergelijks. De enige pagina's die werkelijk proberen op je angsten in te spelen zijn de anti-vaccinatie pagina's. Het varieert van microchips in de vaccinatie tot aan de dood door vaccinatie wat beide gewoon echt pure onzin is.

Voor mensen die denken dat dit allemaal onderdeel uitmaakt van een groter geheel, die raad ik toch echt aan om dit eens te lezen

http://www.skepsis.nl/complottheorie.html

Ook al stamt het uit 2005 het geeft wel precies weer hoe bepaalde zaken tot stand kunnen komen en hoe het ook op dit hele vaccinatie programma slaat.
Voornamelijk positieve postings over het vaccin...
http://frontpage.fok.nl/zoek/user/164649

Wie betaald jou?
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 @ 23:58 schreef LiamP het volgende:

[..]

werk jij in opdracht van de overheid of zo? de onzin die je uitkraamt. lees dit eerst even als je echt wat wilt leren: de overheid en bijna alle medische instanties staan zwaar onder invloed van de medische industrie.

of kijk dit eens: (mexicaanse) griep is een onschuldige ziekte, alleen de media maken er een zwaar drama van.

en beantwoord deze vragen eens: wil jij echt beweren dat er géén kwik en aluminium hydroxide in ieder vaccin zit, wat zeer schadelijk is voor je afweersysteem?
en dat de oostenrijkse onderzoeksjournaliste jane burgermeister géén vogelgriepvirus IN het vaccin van farmabedrijf baxter ontdekt heeft, waardoor iedereen die dat vaccin krijgt, automatisch ook de griep krijgt?
en heeft zij hiervoor geen rechtzaak aangespannen tegen de WHO en de VN, die opgericht zijn door dezelfde elite (rockefellers, morgans, rothschilds etc.) die ook de grootste faramabedrijven en media-imperiums bezitten?

doe eerst eens zelf onderzoek voordat je klakkeloos doorverwijst naar sites van de overheid, of mensen die complotten nog steeds ontkennen ook als die ze levensgroot in het gezicht staren. daar zou je vast een hoop wijzer van worden.

als jij "gewoon normaal wilt blijven denken", zoals je anderen aanraadt, zou je ontdekken dat er een perfect werkend en gezond middel tegen (mexicaanse) griep op de markt is waar ieder mens in no time beter van wordt, zonder een gevaarlijke spuit in zijn arm te hoeven zetten. zoek het maar eens na, het heet...vitamine D3!
Ik zie alleen maar links die niks zeggen. Door een persoon gemaakt. Zeer gelofwaardig. Die eerste link staat vol met mooie woorden maar als je er ook maar een beetje verstand van hebt doorzie je alle leugens die mevrouw tineke kuipers verteld. Zelfs in haar eigen sprookjesverhaal maakt ze fout na fout. Vitamine D3 doet helemaal NIKS tegen een griep virus. ALs dat wel zo is waar zijn de talrijke bewijzen dan...oh wacht die heb je niet....je hebt het alleen maar gelezen ergens
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 @ 07:49 schreef rOverheid het volgende:

[..]

Voornamelijk positieve postings over het vaccin...
http://frontpage.fok.nl/zoek/user/164649

Wie betaald jou?
Niemand. Maar blijkbaar als je gewoon nuchter blijft en niet bang wordt van al die onzin dan werk je of voor de overheid, of voor de pharmaceutische industrie. Ook voor jou geldt. Lees dit eens door.

http://www.skepsis.nl/complottheorie.html

EN ja ik ben positief over het vaccin. Waarom? Omdat het helpt de mexicaanse griep te voorkomen. Is dat nu zo moeilijk te begrijpen. IK geloof niet in die onzin die allemaal verteld wordt. Waarom niet. Omdat niks datgepost wordt verifieerbaar, of bewezen is.
userIcon
Waaorm niet?
Als ik mijn leefje daarmee redden kan..
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 @ 07:49 schreef rOverheid het volgende:


Wie betaald jou?
Dat was ook mijn eerste gedachte. Zo niet dan is hij gewoon vreselijk dom, maarja, dat kan ook bijna niet anders met zo een nickname.

Maar het zal wel weer 's een betaald debunkertje zijn van "stichting" Skepsis. Grootste door de overheid gesponsorde leugenaars van NL.
BTW: Beter H1N1-vaccin voor Duitse politici

quote: "Volgens Johanner Löwer van het Paul Ehrlich Institute, veroorzaken vaccins met de schadelijke adjuvanten ernstigere bijeffecten dan het virus zelf."

Zo maken ze zichzelf al vanaf het begin schatrijk. Kijk naar bijsluiters van zoveel medicijnen, altijd een hele shitload aan bijwerkingen. Commerciële medicijnen zijn bij voorbaat al niet betrouwbaar, want de pharma maffia heeft geen enkel belang bij een gezonde bevolking. Zij die ziek zijn moeten vooral ziek blijven en voor de rest... bedenken wel wel een mooi vaccinatie programma zodat ook zij ziek gaan worden. $$$ Heel die vogel en zogenaamde mexicaanse griep zijn in een laboratorium gemaakt, alleen maar voor de $$$. Straks komen er wel ergere varianten maar dat is dan weer bedoelt om de wereldbevolking uit te dunnen.

Verdiep jezelf maar eens in depopulatie plannen.
userIcon
Alle complot theorieën aan de kant gezet.
Als het wel erg wordt verliezen we dus 75% van de fokkers.
Ik twijfel nog, maar ik neig naar niet doen. Zoals diverse posters boven me al zeggen: Als ik eraan dood ga, ga ik eraan dood.
userIcon
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 @ 20:44 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Het vaccin is helemaal niet vaag. Er staat precies gedocumenteerd wat het precies doet en wat erin zit.

text
Niert helemaal met je eens. In het vaccin zit een "booster" waarvan de (bij)werking/effecten nog niet helemaal bekend is.

Er zitten ook andere stoffen in dan bij de normale influenza dus je kan niet zonder meer zeggen dat het vaccin "ongevaarlijk is.

Persoonlijk laat ik me niet vaccineren (nog niet). Heb in mijn hele leven nog nooit de griep gehad, dus waarom nu wel (ja er is voor alles een eerste keer).
Overigens ben ik niet tegen inenten. Enkel ik hoef niet perse de eerste te zijn
userIcon
Het zijn altijd de mensen die niets afweten van een bepaald veld die er complotten in zien.

Ufologen zijn zelden ruimtevaartdeskundigen.

Maar het is natuurlijk altijd fijn om iets dat je niet begrijpt voor jezelf af te doen als 'onzin', op die manier kun je jezelf heel slim voelen en 'beter dan de experts'.
userIcon
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 @ 11:39 schreef Pascalle27 het volgende:
Ik twijfel nog, maar ik neig naar niet doen. Zoals diverse posters boven me al zeggen: Als ik eraan dood ga, ga ik eraan dood.
Zou je je kinderen laten inenten? En wat als jij er niet aan doodgaat maar je steekt een vriendin aan en die gaat dood?
userIcon
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 @ 11:43 schreef AtheistischFundamentalist het volgende:
Het zijn altijd de mensen die niets afweten van een bepaald veld die er complotten in zien.

Ufologen zijn zelden ruimtevaartdeskundigen.

Maar het is natuurlijk altijd fijn om iets dat je niet begrijpt voor jezelf af te doen als 'onzin', op die manier kun je jezelf heel slim voelen en 'beter dan de experts'.
Wil jij zeggen dat jij wel "expert" bent dan interpretatiefoutje

Ik reis veel en kom erg veel in contact met mensen. Daarom heb ik me enigzins verdiept.
Voor mijn keuze ben ik afgegaan op een aantal bronnen:

1. Ik heb contacten (buren, familie, vrienden, en collega's) die werken bij Roche en Novartis en geloof het of niet, er zijn contacten richting de influenza afdeling.
2. Artikelen en berichtgeving van officiele instanties
3. mijn eigen instinct/gezondheid
4. Media (soms hebben die ook wat zinnigs)

Ik denk dat er zeker een goed vaccin gaat komen. Maar dit vaccin is met (te) grote spoed ontwikkeld. Hiervoor zijn natuurlijk meerdere redenen.
1. Belangrijkste is dat men bang is voor een echte uitbraak.
2. Echter voor de Pharmaceuten geld die het eerst met een vaccin komt haalt het meeste binnen.
Testen op mensen zijn nog niet uitgevoerd met het "vereistte" aantal proefpersonen door spoedreden 1.
Er zijn additionele stoffen toegevoegd omdat dit niet een standaard influenza is alsmede een "Booster" waarvan de (bij)werking nog niet helemaal duidelijk is.

Alles bij elkaar wacht ik dus lekker even af. Ik weet nog niet wat erger is.

Maar ieder moet voor zichzelf de weloverwogen keuze bepalen.
userIcon
crv: Ik reageerde niet zozeer op jou maar op de mensen die hier spreken van complotten en mediahypes.
userIcon
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 @ 12:16 schreef AtheistischFundamentalist het volgende:
crv: Ik reageerde niet zozeer op jou maar op de mensen die hier spreken van complotten en mediahypes.
Ok sorry
Maakt mijn relaas niet anders overigens (behalve de eerste regel dan )
userIcon
Hier tegen inenten terwijl de kans op mutatie zeer reeël is? Neuh, dan blijf je bezig.
userIcon
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 @ 20:53 schreef Yi-Long het volgende:
Neuh.... ik overleef het wel, en zo niet, dan pech gehad.
Ah, onze optimist!
userIcon
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 @ 23:40 schreef JanPiraat het volgende:
Alleen als het hallucinerende bijwerkingen geeft anders is er niks aan
userIcon
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 @ 12:37 schreef SkyChat het volgende:

[..]

Ah, onze optimist!
Volgens mij las ik deze week zelfs het bericht dat Obama zijn koters niet zal laten inenten...

Er zijn nog teveel vraagtekens over de bijwerkingen etc van dit vaccin (straks ben je opeens onvruchtbaar ofzo, of verwek je alleen nog autistische koters (ja, ik voel de grap al aankomen ), of word je impotent ofzo (ja, die grap ook... ).

De meeste die tot nog toe de mexicaanse griep kregen, zijn gewoon even flink ziek (net als met een normale griep), en daarna is er niets meer aan het handje (en dan heeft je lichaam meteen zelfstandig dus antistoffen aangemaakt voor een eventuele volgende keer),

...en er is een hele kleine kans dat je er WEL dood aan gaat, maar persoonlijk neem ik dat risico liever dan dat ik me laat inspuiten door een onbekend en ongetest vaccin, door een overheid die al meerdere keren heeft bewezen totaal niet te vertrouwen te zijn.

Voor je het weet kun je je ieder jaar laten inenten voor een nieuw onbekend virus. Volgend jaar de 'palingpokken', jaar erop de 'mussenpest', etc etc.
man Stefan (Redactie Frontpage) 29-10-2009 @ 16:10 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 @ 08:06 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Niemand. Maar blijkbaar als je gewoon nuchter blijft en niet bang wordt van al die onzin dan werk je of voor de overheid, of voor de pharmaceutische industrie. Ook voor jou geldt. Lees dit eens door.

http://www.skepsis.nl/complottheorie.html

EN ja ik ben positief over het vaccin. Waarom? Omdat het helpt de mexicaanse griep te voorkomen. Is dat nu zo moeilijk te begrijpen. IK geloof niet in die onzin die allemaal verteld wordt. Waarom niet. Omdat niks datgepost wordt verifieerbaar, of bewezen is.
Het vaccin is nog niet eens getest op langdurige effecten. Misschien is het wel schadelijk na 5 jaar in je lichaam te hebben gezeten, of als je ineens een bepaald soort vis eet. Nog erger, de vaccinatie voor baby's is HELEMAAL NIET getest.
userIcon
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 @ 10:04 schreef ShapeShifter911 het volgende:
BTW: Beter H1N1-vaccin voor Duitse politici

quote: "Volgens Johanner Löwer van het Paul Ehrlich Institute, veroorzaken vaccins met de schadelijke adjuvanten ernstigere bijeffecten dan het virus zelf."

Zo maken ze zichzelf al vanaf het begin schatrijk. Kijk naar bijsluiters van zoveel medicijnen, altijd een hele shitload aan bijwerkingen. Commerciële medicijnen zijn bij voorbaat al niet betrouwbaar, want de pharma maffia heeft geen enkel belang bij een gezonde bevolking. Zij die ziek zijn moeten vooral ziek blijven en voor de rest... bedenken wel wel een mooi vaccinatie programma zodat ook zij ziek gaan worden. $$$ Heel die vogel en zogenaamde mexicaanse griep zijn in een laboratorium gemaakt, alleen maar voor de $$$. Straks komen er wel ergere varianten maar dat is dan weer bedoelt om de wereldbevolking uit te dunnen.

Verdiep jezelf maar eens in depopulatie plannen.
Ben jij der ook zo een? Depopulatie plannen. Wat een ongelofelijke flauwekul. Ik vind het niet vreemd dat de mexicaanse griep een winstgevende situatie is voor de grote pharma's.

Ik kan aanvoeren wat ik wil maar het enige wat je zal roepen is dat de bron niet waar is, dat alleen jouw bronnen zullen kloppen en dat ik mijn kop maar in het zand moet steken.

En over die kwik gesproken.

Nee, in het vaccin zit niet het metaal kwik, zoals dat vroeger in thermometers zat. Deze stof en ook de kwikverbinding methylkwik kunnen inderdaad schadelijk zijn voor de mens omdat ze zich ophopen in het lichaam. Maar zowel kwik als methylkwik zitten niet in het vaccin.
In het vaccin zit wel een kleine hoeveelheid thiomersal, dat in het lichaam afgebroken wordt tot ethylkwik. Thiomersal wordt aan vaccins toegevoegd om bacteriegroei te remmen. De kleine hoeveelheid thiomersal die in het vaccin aanwezig is, veroorzaakt geen schade. Het hoopt zich niet op in het menselijk lichaam: het ethylkwik dat uit thiomersal voortkomt, wordt door het menselijk lichaam gewoon afgebroken. Binnen 7 dagen na vaccinatie is al de helft ervan uit het lichaam verdwenen, het andere deel verdwijnt in de periode daarna ook.

bron: grieppandemie.nl

Waarschijnlijk zul je dit ook niet geloven. Deze informatie wordt namelijk medegedeeld door experts op het gebied gebasseerd op feiten.
userIcon
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 @ 20:44 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Het vaccin is helemaal niet vaag. Er staat precies gedocumenteerd wat het precies doet en wat erin zit.

http://www.griepvaccinatie.nl/vragen/meest-gesteld.htm
http://www.grieppandemie.nl/veelgestelde_vragen?nodeId=891

Het probleem is om deze pagina's te vinden moet je eerst 1000'den vage links doorklikken. Het enige dat echt vaag is, is alle onzin die er rond het hele vaccinatie programma worden verzonnen. Websites die door een persoon zijn gemaakt met allerlei vage verhalen, die vervolgens weer door andere gelinkt worden aangevuld met nog meer onzin. Dan krijg je vanzelf dat die mensen elkaar gaan geloven. Immer het staat op meerdere website dus is het waar.

Gewoon normaal blijven denken en je geen angst laten inpraten is gewoon nog het beste. Ik vind het prima als je tegen vaccinatie bent maar wees er dan wel tegen om gegronde reden en niet omdat je het "vaag" vindt want dan heb je er duidelijk niks van gesnapt. Het mooie is dat de pro-vaccinatie pagina's gewoon duidelijk zijn. Geen mis-informatie geven of iets dergelijks. De enige pagina's die werkelijk proberen op je angsten in te spelen zijn de anti-vaccinatie pagina's. Het varieert van microchips in de vaccinatie tot aan de dood door vaccinatie wat beide gewoon echt pure onzin is.

Voor mensen die denken dat dit allemaal onderdeel uitmaakt van een groter geheel, die raad ik toch echt aan om dit eens te lezen

http://www.skepsis.nl/complottheorie.html

Ook al stamt het uit 2005 het geeft wel precies weer hoe bepaalde zaken tot stand kunnen komen en hoe het ook op dit hele vaccinatie programma slaat.
userIcon
Niet dat ik het zou doen, maar kan dat vrijwillig dan?
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 @ 11:43 schreef AtheistischFundamentalist het volgende:
Het zijn altijd de mensen die niets afweten van een bepaald veld die er complotten in zien.

Ufologen zijn zelden ruimtevaartdeskundigen.

Maar het is natuurlijk altijd fijn om iets dat je niet begrijpt voor jezelf af te doen als 'onzin', op die manier kun je jezelf heel slim voelen en 'beter dan de experts'.
Niet dat ik bovenop zit hoor, maar waren er niet veel artsen (experts dus ) die het ook niet zo zagen zitten?
userIcon
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 @ 22:01 schreef frleus het volgende:
ik heb de griep al gehad.
idem hier, wij zijn er al vanaf
Liever een aantal dagen ziek dan me laten inspuiten met een vaccin wat misschien schadelijker voor me is dan de griep.
userIcon
Ik laat me niet gek maken door al die complottheorieën en laat me gewoon inenten.

Die complotdenkers zijn gewoon bang voor een naald.
userIcon
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 @ 21:45 schreef SiGNe het volgende:
Ik moet wel, ik heb een chronische ziekte dus ik val in de gevarengroep.
Als ik nu MG zou krijgen ga ik er denk ik dood aan.
Je moet niets
Ik ben ook chronisch ziek, ik krijg medicijnen die het imuun systeem onderdrukken.
Maar ammenooi niet dat ik een griep prik ga halen, geen gewone en geen mexicaanse.

Ik heb 1 keer de griepprik gehaald, want dat leek de huisarts wel verstandig.
Nou ik had beter de normale griep kunnen krijgen, dan was ik er met een week vanaf geweest.
Na de griepprik lag ik 3 weken op bed met hoge koorts, totaal van de kaart.

Dus nee dank je de koekoek, ik mag in de gevarengroep vallen, maar mij niet gezien.
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 @ 01:27 schreef Paginabeheerder het volgende:
Ik laat me niet gek maken door al die complottheorieën en laat me gewoon inenten.

Die complotdenkers zijn gewoon bang voor een naald.
Ik laat me speciaal inenten om de complotdenkers over de zeik te krijgen.
userIcon
ik werk in de zorg en MOET hem van me baas.
maar ja ze laten wel zien dat er mensen overleiden van de mexicaanse griep maar je hoort nooit dat er ook mensen overleiden aan de gewone griep.
het is omdat het moet anders had ik hem ook niet genomen.
Ik heb de MG al gehad dus
userIcon
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 @ 16:20 schreef Case4 het volgende:

[..]

Ben jij der ook zo een? Depopulatie plannen. Wat een ongelofelijke flauwekul. Ik vind het niet vreemd dat de mexicaanse griep een winstgevende situatie is voor de grote pharma's.

Ik kan aanvoeren wat ik wil maar het enige wat je zal roepen is dat de bron niet waar is, dat alleen jouw bronnen zullen kloppen en dat ik mijn kop maar in het zand moet steken.

En over die kwik gesproken.

Nee, in het vaccin zit niet het metaal kwik, zoals dat vroeger in thermometers zat. Deze stof en ook de kwikverbinding methylkwik kunnen inderdaad schadelijk zijn voor de mens omdat ze zich ophopen in het lichaam. Maar zowel kwik als methylkwik zitten niet in het vaccin.
In het vaccin zit wel een kleine hoeveelheid thiomersal, dat in het lichaam afgebroken wordt tot ethylkwik. Thiomersal wordt aan vaccins toegevoegd om bacteriegroei te remmen. De kleine hoeveelheid thiomersal die in het vaccin aanwezig is, veroorzaakt geen schade. Het hoopt zich niet op in het menselijk lichaam: het ethylkwik dat uit thiomersal voortkomt, wordt door het menselijk lichaam gewoon afgebroken. Binnen 7 dagen na vaccinatie is al de helft ervan uit het lichaam verdwenen, het andere deel verdwijnt in de periode daarna ook.

bron: grieppandemie.nl

Waarschijnlijk zul je dit ook niet geloven. Deze informatie wordt namelijk medegedeeld door experts op het gebied gebasseerd op feiten.
Ja zo ken ik er nog wel een paar.

Heroine wordt ook door het menselijk lichaam gewoon afgebroken, maar goed voor je is het niet.

Dus die beargumentatie van je is echt een slechte.
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 @ 09:45 schreef glossy het volgende:
ik werk in de zorg en MOET hem van me baas.
maar ja ze laten wel zien dat er mensen overleiden van de mexicaanse griep maar je hoort nooit dat er ook mensen overleiden aan de gewone griep.
het is omdat het moet anders had ik hem ook niet genomen.
Je MOET helemaal NIETS!

Je werkgever kan je niet verplichten een prik te halen.
userIcon
Stel nu dat de MG inderdaad toeslaat. Uitgaande van de pol blijven er niet veel FOK-users over dan
50  van 72 reacties op deze pagina. Pagina  1 2


Lees ook:

» 26/05 Zomerweer: wat vind jij er van?29
» 25/05 Zomerweer: zonder onderbroek over straat?34
» 24/05 Zomerweer! Tempo omlaag?20
» 21/05 18 jaar cel + TBS voor Robert Mikelsons is...54


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden