Walibi liegt en vergoedt telefoon nog steeds niet

Walibi Holland maakt zichzelf wéér belachelijk in de nieuwste aflevering van #BOOS, waarin Tim Hofman mensen helpt die boos zijn. Ze willen de reparatiekosten van de telefoon van Kayleigh niet vergoeden, en doen er zelfs nog een schepje bovenop: het verhaal van Kayleigh zou namelijk helemaal niet kloppen.

Even nog een korte terugblik: twee weken geleden lieten wij jullie dit filmpje zien, waarin we Tim en de 15-jarige Kayleigh naar Walibi zien gaan om verhaal te halen vanwege haar kapotte telefoon. Kayleighs tas is namelijk tijdens een bezoekje aan het attractiepark, door toedoen van een medewerker, uit een bagagerek gevallen, waardoor haar telefoon dus stuk is gegaan. Als vergoeding kreeg ze in eerste instantie twee vrijkaartjes, en nadat ze verhaal gingen halen zou ze ook nog een Walibi-trui, telefoonhoesje en een condoom (jaja, dit bedenken ze dus bij het PR-team van Walibi) krijgen. Ook deze spullen heeft ze tot nu toe nog niet gekregen.

Deze week gingen Tim en Kayleigh nóg maar een keertje langs bij Walibi, om nóg een keer te vragen of Walibi de reparatie wilde vergoeden. Met bloemen, een witte vlag en confetti zochten ze de PR-dame op, maar die was er niet. Aan de telefoon vertelde ze dat Walibi meer informatie heeft ontvangen over het voorval en dat de tas helemaal niet uit de locker is gevallen, maar dat de telefoon uit de achtbaan is gevallen. Ze zouden getuigen hebben, maar er zitten nogal wat haken en ogen aan het verhaal van Walibi. Want: wie zijn deze geheime getuigen en hoe heeft Kayleigh haar telefoon dan teruggekregen? Walibi wilde verder geen commentaar meer geven.