Ex-Bondacteur Lazenby hekelt biertje in nieuwe film

Film • Geplaatst door Redactie op 23-05-2012 @ 18:57
print 

George Lazenby heeft geen goed woord over voor de bierdrinkende Bond die in de nieuwe Bondfilm Skyfall een Heineken bestelt. Bond drinkt immers altijd een wodka-martini. "Het is niet eens lekker bier", zegt de Australische acteur tegen de Amerikaanse entertainmentsite TMZ. Lazenby speelde 007 in On Her Majesty's Secret Service uit 1969.

Volgens ingewijden hebben de makers van Skyfall een deal gesloten met Heineken van zo'n 45 miljoen dollar. In de film bestelt Bond, gespeeld door Daniel Craig, daarom voor het eerst een biertje, uiteraard van het bekende merk. De inmiddels 72-jarige Lazenby benadrukt dat het treurig is dat filmmakers altijd 'voor het geld kiezen'.

Skyfall, met naast Craig ook Judi Dench, Javier Bardem en Ralph Fiennes in de hoofdrollen, verschijnt 1 november in de Nederlandse bioscopen.


Bron: Novum


Lees ook:

» 17/04 007 snapt Heineken-kritiek49
» 04/04 'James Bond gaat Heineken drinken'49
» 21/05 FOK!filmtips van de dag: Seven Years in Tibet0
» 21/05 'Jonathan Rhys Meyers in Star Wars VII'5


5214 views / 39 reacties
Reacties op dit bericht
39  van 39 reacties op deze pagina. (4 verborgen.Registreer en log in om deze berichten te kunnen zien)
Pagina  1
userIcon
Zegt de Bondacteur die Bond nooit meer mocht spelen.
Maar ik ben het wel met hem eens.
userIcon
Hij heeft een heel goed punt. Het heineken "bier" is fokking smerig en 007 hoort gewoon een martini te drinken.

Al was Lazenby zelf de slechtste bond, de man heeft gelijk.
userIcon
Je kan de film wel "James Bond" noemen, maar als ik een film kast zou hebben zou hij niet naast de echte James Bond's komen.
My name is Bond.. Gay Bond...

Sean Connery FTW. De rest mag in de prullenbak.
userIcon
maar hij drinkt volgensmij ook een heineken, volgensmij zit de martini er nog steeds in.
O god, is Heineken te mainstream om lekker te vinden hipsters?

userIcon
Voor zoveel geld durf ik er ook wel eentje te bestellen en op te drinken.
userIcon
quote:
Op woensdag 23 mei 2012 @ 19:08 schreef Bushmaster het volgende:
Voor zoveel geld durf ik er ook wel eentje te bestellen en op te drinken.
userIcon
"Shaken, not stirred"....

Zal me een rommel geven in deze Bond...
userIcon
volgens mij dronk Bond al een pilsje in Quantum of Solace , toch ?
heineken, wat een flutbier
userIcon
quote:
Op woensdag 23 mei 2012 @ 19:24 schreef bunnahabhain het volgende:
volgens mij dronk Bond al een pilsje in Quantum of Solace , toch ?
Ja.
userIcon
Als het nu nog eens Grolsch was...

...my name is Grolsch, James Grolsch!
userIcon
De wodka maritini was ook een ingeving van de marketing. Dus wat een gelul.
In de boeken drinkt hij nog het meest whisky.
userIcon
Mensen hier die denken dat iemand een slechte Bond is omdat hij maar in een Bond film heeft gespeeld.
userIcon
quote:
Op woensdag 23 mei 2012 @ 19:14 schreef MaGNeT het volgende:
"Shaken, not stirred"....

Zal me een rommel geven in deze Bond...
userIcon
quote:
Op woensdag 23 mei 2012 @ 19:07 schreef dikkeder het volgende:
O god, is Heineken te mainstream om lekker te vinden hipsters?

[afbeelding]
Nope. Het is bocht.
userIcon
quote:
Op woensdag 23 mei 2012 @ 19:43 schreef Ugjerke het volgende:
Mensen hier die denken dat iemand een slechte Bond is omdat hij maar in een Bond film heeft gespeeld.
Precies. "On Her Majesty's .." wordt tegenwoordig steeds vaker genoemd als één van de beste, zo niet de beste, Bond films.
man mouthman (Redactie Frontpage) 23-05-2012 @ 20:35 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op woensdag 23 mei 2012 @ 20:27 schreef Weakling het volgende:
[..]

Precies. "On Her Majesty's .." wordt tegenwoordig steeds vaker genoemd als één van de beste, zo niet de beste, Bond films.
Alleen om het feit dat in deze film, Bond iets anders deed wat 'not done' is voor een Bond; Namelijk verliefd worden......

En inderdaad Lazenby was absoluut een goeie Bond.
userIcon
Je verwacht van zo'n Oost-Europees aandoend type als Daniel Graig toch eigenlijk dat ie Smirnoff of iets dergelijks gaat bestellen.
Tja, valt wel wat voor te zeggen. Waarom moet het allemaal anders puur en alleen omdat het om geld gaat. Laat dingen intact en ze hebben meer waarde. Wordt 'ie nu in de nieuwe film ook homo? Dat zou nog eens iets zijn.
userIcon
Het is natuurlijk niet meer de James Bond van de jaren 60, maar een Hinneken drinken gaat wel heel erg ver. Als het nog een Grolsch was geweest..
userIcon


Antieke aap uit de mouw. Heineken is prima pils en vooral voorzien van een uitmuntende marketingmachine. Maar Kronenburg is niets lekkerder dan Heineken. Expert heeft gesproken.
quote:
Op woensdag 23 mei 2012 @ 20:51 schreef chimchar het volgende:
Tja, valt wel wat voor te zeggen. Waarom moet het allemaal anders puur en alleen omdat het om geld gaat. Laat dingen intact en ze hebben meer waarde.
Wie betaalt er tegenwoordig nog voor een film? De kijker in ieder geval niet meer...
userIcon
Ofschoon Heineken chemische, ondrinkbare meuk is, is het wel beter dan het bocht dat in Engeland voor bier door moet gaan.
userIcon
quote:
Op woensdag 23 mei 2012 @ 19:43 schreef Ugjerke het volgende:
Mensen hier die denken dat iemand een slechte Bond is omdat hij maar in een Bond film heeft gespeeld.
Ik zou zelf willens zeggen dat hij de beste James Bond was en HMSS de beste James Bond film.
Alleen doordat hij monogaam was in de film en omdat de film einigt met de dood van z'n keersverse vrouw is de film nooit aangeslagen ind e bioscopen, men wilde niet dat een Bondfilm zou zou lopen.
echte mannen drinken gewoon een goede tripel of rochefort ofzo.
userIcon
quote:
Op woensdag 23 mei 2012 @ 19:32 schreef Thornado het volgende:
Als het nu nog eens Grolsch was...

...my name is Grolsch, James Grolsch!


In een James Bond film worden er wel Grolsch beugels genuttigd, ik ben vergeten welke dit ook alweer was.
userIcon
quote:
Op woensdag 23 mei 2012 @ 21:11 schreef BertV het volgende:
[afbeelding]

Antieke aap uit de mouw. Heineken is prima pils en vooral voorzien van een uitmuntende marketingmachine. Maar Kronenburg is niets lekkerder dan Heineken. Expert heeft gesproken.
Umh nee...alleen het marketinggedeelte is juist.

Heineken is gewoon smerig vergeleken met elk Belgisch bier
userIcon
quote:
Op woensdag 23 mei 2012 @ 22:48 schreef SiGNe het volgende:
[..]

Ik zou zelf willens zeggen dat hij de beste James Bond was en HMSS de beste James Bond film.
Alleen doordat hij monogaam was in de film en omdat de film einigt met de dood van z'n keersverse vrouw is de film nooit aangeslagen ind e bioscopen, men wilde niet dat een Bondfilm zou zou lopen.
De reden waarom Lazenby niet verder mocht als Bond was omdat het Engelse volk een Engelse Bond eisten en geen Australische. De Britten hebben de film massaal geboycot waardoor Lazenby vervangen werd.

Dat is de ENIGE reden. Voor de rest was hij een prima Bond en de film was ook prima.
quote:
Op donderdag 24 mei 2012 @ 07:51 schreef Noorseviking het volgende:
[..]


Umh nee...alleen het marketinggedeelte is juist.

Heineken is gewoon smerig vergeleken met elk Belgisch bier
Jij verdient een medaille
39  van 39 reacties op deze pagina. (4 verborgen.Registreer en log in om deze berichten te kunnen zien)
Pagina  1


Lees ook:

» 17/04 007 snapt Heineken-kritiek49
» 04/04 'James Bond gaat Heineken drinken'49
» 21/05 FOK!filmtips van de dag: Seven Years in Tibet0
» 21/05 'Jonathan Rhys Meyers in Star Wars VII'5


Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
Video's