Trio randt jonge vrouw aan in Zutphen

Nederland • 18-05-2012 @ 15:36 •   dm Mirjam
print 

Een 18-jarige vrouw is woensdag in Zutphen op klaarlichte dag door drie onbekende mannen aangerand. De vrouw uit de Gelderse gemeente Voorst werd een steeg ingetrokken en vervolgens over haar hele lichaam betast, meldt de politie vrijdag.

De vrouw liep rond 14.00 uur over de Beukerstraat toen ze van achteren werd vastgepakt en een steeg werd ingetrokken. Daar klemden drie grote blanke mannen haar tegen de muur en randden haar aan. De politie is op zoek naar getuigen van het incident.


Bron: Novum


9372 views / 48 reacties
Reacties op dit bericht
48  van 48 reacties op deze pagina. (17 verborgen.Registreer en log in om deze berichten te kunnen zien)
Pagina  1
userIcon
Dit soort volk mag wat mij betreft naar de klote... Die vrouw zal de komende jaren nooit meer echt met een safe gevoel over straat lopen.
Hopen dat ergens cameras hebben gehangen en de daders snel gepakt kunnen worden.
userIcon
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 @ 15:44 schreef Weissman het volgende:
Zeker weer die Aziaten daar
quote:
.. drie grote blanke mannen ..
userIcon
\alimodus-aan\ waarom moet de huidskleur vernoemd worden? Het gaat om de actie van de individuen. Ik keur deze daad af, maar ze had wel een kort rokje aan... \alimodus-uit\
handjehak, opgelost
userIcon
Geen filmpje vandaag?
userIcon
Stoer hoor met zn 3tjes, en mannen? Droeftoeters zijn het!
userIcon
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 @ 15:52 schreef Wa3ra het volgende:
Stoer hoor met zn 3tjes, en mannen? Droeftoeters zijn het!
Droeftoeters klinkt lief, heb je niks sterkers?
userIcon
lol, als het blanke mannen zijn is het een smoes, maar owee als het een turk/pool/marokkaan was...
userIcon
Blijft apart om te zien dat zodra blanke mannen met zoiets in het nieuws komen, dat er meteen mensen hier zijn die roepen dat die vrouw het wel verzonnen zal hebben.
Als het niet blanke mannen waren geweest dan moeten we ze volgens die mensen meteen uitzetten, levenslang opsluiten en wat al niet meer.
Stelletje hypocrieten.
userIcon
Dat tuig mag nooit de kans krijgen om ooit kinderen te krijgen.
userIcon
Gelijk opknopen dat tuig.
userIcon
quote:
Daar klemden drie grote blanke mannen haar tegen de muur en randden haar aan.
Hoax. Blanke mannen doen dat niet.

userIcon
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 @ 15:57 schreef Linkiss het volgende:
lol, als het blanke mannen zijn is het een smoes, maar owee als het een turk/pool/marokkaan was...
Volgens mij zijn de meeste Polen blank.
quote:
Volgens mij zijn de meeste Polen blank.
Volgens mij zijn de meeste blanken geen Pool.
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 @ 16:54 schreef jerryfletcher het volgende:

[..]


Volgens mij zijn de meeste blanken geen Pool.
Hangt er vanaf waar je bent, zelfs in Nederland
userIcon
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 @ 16:01 schreef oheng het volgende:
Eerst maar eens zien of dit waar is. Klinkt ietwat vreemd, zo op klaarlichte dag, en met meerdere daders.
''Kom we randen haar aan, hur hurrrr''
userIcon
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 @ 16:54 schreef Pine het volgende:
Verzonnen verhaal
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 @ 17:05 schreef leolinedance het volgende:
verzonnen.
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 @ 17:57 schreef Dayan het volgende:
Lulverhaal
En alleen omdat de daders blank zijn
userIcon
Even los van de kleur/afkomst, kogel tussen de ogen graag voor dit soort tuig.
userIcon
Dat van Arnhem geloofde ook niemand van FOK! maar was ook waar.

In ieder geval, vreemd dat drie mannen iemand enkel betasten? Waarom?
userIcon
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 @ 18:15 schreef Ziba het volgende:
Dat van Arnhem geloofde ook niemand van FOK! maar was ook waar.

In ieder geval, vreemd dat drie mannen iemand enkel betasten? Waarom?
Gestoord voordat ze verder konden gaan?
Who knows.
userIcon
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 @ 15:59 schreef NrTH het volgende:
Blijft apart om te zien dat zodra blanke mannen met zoiets in het nieuws komen, dat er meteen mensen hier zijn die roepen dat die vrouw het wel verzonnen zal hebben.
Als het niet blanke mannen waren geweest dan moeten we ze volgens die mensen meteen uitzetten, levenslang opsluiten en wat al niet meer.
Stelletje hypocrieten.
Ten eerste zie ik dat niemand doen;
Ten tweede kan ik je wel voorbeelden daarvan op FOK! aanleveren als het een niet-blanke is.
userIcon
Pownews heeft een nieuwe hype ontketend....
userIcon
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 @ 17:28 schreef Martinovibes het volgende:
Oostblokkers
Want autochtone Nederlanders zouden zoiets nooit kunnen doen?
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 @ 15:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dit soort volk mag wat mij betreft naar de klote...
Dit dus. En dan wat mij betreft nog niet normaal naar de klote, maar dan ook direct helemaal.

Ik kwam volgens mij ook het woord droeftoeters tegen in een vorige reactie.
That word sums it up.
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 @ 18:05 schreef BasOne het volgende:
[..]
[..]
[..]

En alleen omdat de daders blank zijn
Klopt.
Drie grote blanke mannen
ach als ze gepakt worden zijn ze zo weer vrij. Zo rollen we hier in dit schijtland
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 @ 18:05 schreef BasOne het volgende:
[..]
[..]
[..]


En alleen omdat de daders blank zijn
Ja? Is dat mijn reden?
Ik wil je vragen je post eens te herzien, of op zijn minst toe te geven dat je geen idee hebt waar ik mijn post op baseer. Misschien kan je wat minder denken in gradaties van racisme, en meer in realisme. Dan kan je misschien beseffen dat het hele verhaal totaal onlogisch is. Meerdere daders in een stad op klaarlichte dag? Die ineens besluiten een of ander vrouwtje een steeg in te trekken en alleen te bevoelen? Het klinkt mij als een half verhaal, en halve verhalen zijn geen hele waarheden. Dat, beste racist, is waar ik mijn conclusie op baseer. Sukkel


[ Bericht gewijzigd door Jee-Pee op zaterdag 19 mei 2012 @ 09:17 ]