PvdA Venlo: 'Tsunami van drugsrunners'

Nederland • 07-05-2012 @ 17:14 •   dm Marc (MPG)
print 

Venlo kampt met een 'tsunami van drugsrunners'. Dit schrijft de Venlose afdeling van de Partij van de Arbeid op haar website. Volgens de partij zijn er door de invoering van de wietpas onveilige situaties ontstaan.

Raadslid en veiligheidswoordvoerder Hay Janssen schrijft: "Door de invoering van de wietpas op 1 mei mogen Duitsers de gedoogde coffeeshops niet meer in. De verwachting was dat zij voor de aankoop van softdrugs noodgedwongen zouden aankloppen bij illegale straatdealers. Die verwachting is uitgekomen: een tsunami van drugsrunners. Dit heeft grote gevolgen voor de veiligheid en leefbaarheid in wijken en dorpen."

Om te onderzoeken waar de overlast zich concentreert, heeft de partij een online meldpunt geopend. Hier kunnen burgers overlast door straatdealers melden. De PvdA wil deze informatie doorspelen naar gemeente, politie en hulpverleners.

Cannabis Consumentenbond WeSmoke steunt het initiatief van de PvdA. Woordvoerder Dimitri Breeuwer: "De wietpas is een mislukking. Nederland zet zich hiermee ver terug in de tijd. Het is goed dat de PvdA nu gaat monitoren hoe erg het verleden in Venlo herleeft. De meeste blowers hebben een hekel aan overlast en criminaliteit. Wij zullen onze achterban daarom oproepen misstanden in Venlo bij de PvdA te melden."


Submitter: Fokking_Hell  -   Bron: PvdA Venlo


7361 views / 96 reacties
Reacties op dit bericht
96  van 96 reacties op deze pagina. (8 verborgen.Registreer en log in om deze berichten te kunnen zien)
Pagina  1
userIcon
beginnen die ook al ?
userIcon
Met dank aan alle VVD-stemmers.
userIcon
Dit is dan ook de bedoeling, kunnen ze later zeggen "zie je wel dat wiet slecht is" en het helemaal de criminaliteit in drukken. Want als je iets verbiedt, dan is het er ook niet meer, dat is de christelijke CDA gedachte
userIcon
Ik heb nergens last van zoals gewoonlijk.
userIcon
He??? Dat is een onverwacht negatief effect van deze maatregel, dit had echt niemand kunnen zien aankomen.
userIcon
Goh hoe onverwacht..

Legaliseer de achterdeur zoals gewoon mogelijk is volgens het Asser-rapport..

http://www.youtube.com/watch?v=JVXO307vcSQ

Opstelten heeft zonder draagvlak zijn anti-drugs agenda doorgedrukt, ongeacht de gevolgen..
userIcon
"Tsunami"... Ik dacht even 'PVV' te lezen, maar het staat er echt: PvdA. Ze hebben zelfs al een online meldpunt...

Binnenkort komen ze vast ook met een leuk filmpje. Wietna of zoiets. Alles om de wietifisering van Nederland tegen te gaan. Er zullen vast binnenkort ook mensen knettergek worden genoemd en Samsom neemt een pruik.
Volgens Opstelten is dit het laatste redmiddel bij het gedoogbeleid. Als dit niet goed gaat, wordt wiet helemaal illegaal gemaakt... echt belachelijk.

Het was van te voren al bekend wat er ging gebeuren, maar is toch doorgedrukt.. maar dat gebeurt wel vaker bij VVD-voorstellen.

Wat ze gewoon willen is dat wiet illegaal wordt, ze laten het mis gaan.

[ Bericht gewijzigd door Jeroen_Blueman op maandag 7 mei 2012 @ 17:26 ]
Om te onderzoeken waar de overlast zich concentreert, heeft de partij een online meldpunt geopend. Hier kunnen burgers overlast door straatdealers melden. De PvdA wil deze informatie doorspelen naar gemeente, politie en hulpverleners. was er ook niet zon soort site over polen ofzo wat niet mocht?
userIcon
quote:
Op maandag 7 mei 2012 @ 17:17 schreef Mastertje het volgende:
Kan me herinneren dat een jaar of 2 geleden toen ik in Venlo woonde, ik ook al een aantal maal op straat gevraagd werd of ik mijn wietpas uit wou lenen? Hadden ze niet al een dergelijk systeem daar?
nee
userIcon
Serieus...als die domme gans Opstelten met z'n trage stem dit niet had zien aankomen of dacht dat het wel mee zou vallen, dan geeft die een hele nieuwe dimensie aan het begrip naïviteit.

Of misschien is dit het hele idee; lekker de illegale handel in de hand werken om over een paar jaar te roepen dat softdrugs teveel criminaliteit met zich meebrengt en zodoende een totaalverbod er doorheen proberen te krijgen.
De censuur is begonnen.

Hoe lang gaan we het nog in Nederland pikken?
Hopelijk blijven we de komende tijd verschoond van symboolpolitieke "oplossingen".....
userIcon
quote:
Op maandag 7 mei 2012 @ 17:17 schreef B-FliP het volgende:
Goh hoe onverwacht..

Legaliseer de achterdeur zoals gewoon mogelijk is volgens het Asser-rapport..
Zeker. Hoe eerder die achterdeur legaal is, hoe beter. Nederland moet er op aandringen dat dit ook in de buurlanden gebeurt. De voordelen zijn legio. Wat er nu gebeurt is juist dat het zicht op de drugs minder wordt en dat het de criminele sfeer weer ingedrukt wordt.
userIcon
quote:
Op maandag 7 mei 2012 @ 17:21 schreef outlaws het volgende:
kunnen we ook nog steeds overlast van polen of wat melden ,of is dat racisties?hypocriet land aan worden.
Dat kon altijd al, bij een instantie die ze 'de politie' noemen.

Ga er eens kijken, neem een brochure mee.
userIcon
quote:
Op maandag 7 mei 2012 @ 17:28 schreef SupremeCommander het volgende:
[..]


Mooi, wiet illegaal en dan zwaar straffen, drugsrunners gewoon 10 jaar vastzetten, dealers/kwekers minimaal 20 jaar geven.
Pak er maar een paar op, veroodeel ze maar en breng het breed in het nieuws, binnen 1 jaar ben je van die zooi af op een paar die-hards na maar die lopen vanzelf binnen 1 of 2 jaar tegen de lamp en dan mogen ze ook lekker zitten !!
heb jij zoveel last van blowers dan? Kan me niet voorstellen.
userIcon
Het is ook verdacht rustig hier in Gouda, op zich wel lekker maar klote voor de mensen in het zuiden.

Bedankt Opstelten, achterlijke papzak. Dit had je ver van tevoren al kunnen weten. Het wordt ook alleen maar erger weet ik uit ervaring.
Sterker nog, drugsrunners hebben dikke competitie
userIcon
quote:
Op maandag 7 mei 2012 @ 17:28 schreef SupremeCommander het volgende:
Mooi, wiet illegaal en dan zwaar straffen, drugsrunners gewoon 10 jaar vastzetten, dealers/kwekers minimaal 20 jaar geven.
Pak er maar een paar op, veroodeel ze maar en breng het breed in het nieuws, binnen 1 jaar ben je van die zooi af op een paar die-hards na maar die lopen vanzelf binnen 1 of 2 jaar tegen de lamp en dan mogen ze ook lekker zitten !!
Newsflash, in landen waar ze doen wat jij voorstelt zijn de drugsproblemen groter dan hier in Nederland, ook zijn de kosten om die mensen die je ineens als crimineel gaat beschouwen ook onhoudbaar. De kosten van zo'n war on drugs zijn enorm hoog en de maatschappelijke gevolgen zijn erg negatief. De enige die van zo'n verbod en zulke extreme straffen zouden profiteren zijn criminelen. Nederland heeft de afgelopen 20 jaar bewezen dat het "saai" en geaccepteerd maken van wiet juist minder drugsgebruik en minder criminaliteit met zich meeneemt. Legalisatie zou enorm veel inkomsten met zich meebrengen.
quote:
Op maandag 7 mei 2012 @ 17:18 schreef papatouwtjie het volgende:
[..]


nee
Jawel,

Nobody's Place had (als enigste) al jaren een pasjessysteem (ook voor Duitsers verkrijgbaar).
userIcon
quote:
Op maandag 7 mei 2012 @ 17:28 schreef SupremeCommander het volgende:
[..]


Mooi, wiet illegaal en dan zwaar straffen, drugsrunners gewoon 10 jaar vastzetten, dealers/kwekers minimaal 20 jaar geven.
Pak er maar een paar op, veroodeel ze maar en breng het breed in het nieuws, binnen 1 jaar ben je van die zooi af op een paar die-hards na maar die lopen vanzelf binnen 1 of 2 jaar tegen de lamp en dan mogen ze ook lekker zitten !!
Volgens mij woon zit jij in het verkeerde land. Wellicht is Saudie wat voor je? Kan je die Martinovibes ook meteen meenemen, ik betaal de enkele tickets wel.
userIcon
quote:
Op maandag 7 mei 2012 @ 17:28 schreef SupremeCommander het volgende:
[..]


Mooi, wiet illegaal en dan zwaar straffen, drugsrunners gewoon 10 jaar vastzetten, dealers/kwekers minimaal 20 jaar geven.
Pak er maar een paar op, veroodeel ze maar en breng het breed in het nieuws, binnen 1 jaar ben je van die zooi af op een paar die-hards na maar die lopen vanzelf binnen 1 of 2 jaar tegen de lamp en dan mogen ze ook lekker zitten !!
Want dat gaat in Mexico zo lekker inderdaad
quote:
Op maandag 7 mei 2012 @ 17:32 schreef B-FliP het volgende:
[..]


Newsflash, in landen waar ze doen wat jij voorstelt zijn de drugsproblemen groter dan hier in Nederland, ook zijn de kosten om die mensen die je ineens als crimineel gaat beschouwen ook onhoudbaar. De kosten van zo'n war on drugs zijn enorm hoog en de maatschappelijke gevolgen zijn erg negatief. De enige die van zo'n verbod en zulke extreme straffen zouden profiteren zijn criminelen.
De problemen zijn daar idd groter, mede omdat er net juist geen gedoogbeleid was. Kost wel wat tijd voordat een ander land hetzelfde resultaat boekt zoals hier in Nederland maar zij zullen er zeker niet slechter op zijn geworden. Meestal kan dat ook niet slechter, zie Frankrijk...
userIcon
quote:
Op maandag 7 mei 2012 @ 17:28 schreef SupremeCommander het volgende:
[..]


Mooi, wiet illegaal en dan zwaar straffen, drugsrunners gewoon 10 jaar vastzetten, dealers/kwekers minimaal 20 jaar geven.
Pak er maar een paar op, veroodeel ze maar en breng het breed in het nieuws, binnen 1 jaar ben je van die zooi af op een paar die-hards na maar die lopen vanzelf binnen 1 of 2 jaar tegen de lamp en dan mogen ze ook lekker zitten !!
tuurlijk, dan is het probleem weg, geloof je het zelf?!
userIcon
quote:
Op maandag 7 mei 2012 @ 17:35 schreef simpel-isnie-eenvoudig het volgende:
De problemen zijn daar idd groter, mede omdat er net juist geen gedoogbeleid was. Kost wel wat tijd voordat een ander land hetzelfde resultaat boekt zoals hier in Nederland maar zij zullen er zeker niet slechter op zijn geworden. Meestal kan dat ook niet slechter, zie Frankrijk...
Volgens mij onderschrijf ik juist wat jij stelt? Legalisatie is de enige rationele keuze..
quote:
Op maandag 7 mei 2012 @ 17:37 schreef B-FliP het volgende:
[..]


Volgens mij onderschrijf ik juist wat jij stelt? Legalisatie is de enige rationele keuze..
hehe ja misschien een beetje dubbel, was geen kritiek op je post
Tja, de drooglegging was immers ook al zo'n geniaal beleid. VVD-ers leren van de besten!
userIcon
Kwestie van vraag en aanbod. Minstens 20 jaar geleden kreeg je in Venlo al altijd de vraag "Uhr kaufen'? als je op het Nolensplein liep. En dan stond er zo'n glad mannetje met zijn onderarm vol gestolen merkhorloges, die je dan voor een tientje kon kopen.
userIcon
quote:
Op maandag 7 mei 2012 @ 17:40 schreef lordhelmet het volgende:
Tja, de drooglegging was immers ook al zo'n geniaal beleid. VVD-ers leren van de besten!
Is best leuk en ook de bedoelingen. Zodra de overheid wiet wegsmijt of juist zelf gaat produceren (waar dus belasting opkomt) dan staan er een paar Al Capone's op die eigen bendes gaan vormen om zo de handel op te eisen. Meer criminaliteit op straat en de burger moet meer belasting betalen om de straten veilig te houden. Winning.
userIcon
Is tsunami een Venlo's dialectwoord?
Nou, laten we het van de positieve kant bekijken:

Meer drugsrunners => goedkopere wiet
userIcon
quote:
Qwertz55 07-05-2012 17:41
De simpele zielen van Nederland:
"SP opent meldpunt overlast" ->
"PVV opent meldpunt overlast" -> "Boe! Racisme! Dat moet bij de politie"
"PvdA opent meldpunt overlast" ->
ja. Het zijn ook drie precies dezelfde meldpunten.... Over simpele ziel gesproken :')
userIcon
quote:
Op maandag 7 mei 2012 @ 17:41 schreef Qwertz55 het volgende:
[..]

De simpele zielen van Nederland:
"SP opent meldpunt overlast" ->
"PVV opent meldpunt overlast" -> "Boe! Racisme! Dat moet bij de politie"
"PvdA opent meldpunt overlast" ->
Het SP-meldpunt was een werkgevers-meldpunt, omdat de SP ten strijde wilde trekken tegen oneerlijke concurrentie en uitbuiting. Dit is een kant van de immigratie waar de SP al over praat sinds Wilders nog in de luiers rondliep.

Het PVV-meldpunt vroeg mensen criminaliteit te melden en er een nationaliteit bij te kiezen. 'Ik zie mensen rondhangen op straat! Volgens mij zijn het Roemenen! Ik ga het melden!'
userIcon
De wietpas is wel een probleem want veel shops sluiten nu hun deuren. Ook dit is de bedoeling van Den Haag en alles loopt volgens plan.
userIcon
quote:
Op maandag 7 mei 2012 @ 17:42 schreef d0zer het volgende:
Gewoon legaliseren die hap. Één jaar VVD en je krijgt deze onzin, en de 130 km/h.
Mee eens. De gemeentes horen wiet te produceren en de winsten te investeren in hun eigen steden.
userIcon
quote:
ZoKanIkHetOok 07-05-2012 17:49
Het SP-meldpunt was een werkgevers-meldpunt, omdat de SP ten strijde wilde trekken tegen oneerlijke concurrentie en uitbuiting. Dit is een kant van de immigratie waar de SP al over praat sinds Wilders nog in de luiers rondliep.

Het PVV-meldpunt vroeg mensen criminaliteit te melden en er een nationaliteit bij te kiezen. 'Ik zie mensen rondhangen op straat! Volgens mij zijn het Roemenen! Ik ga het melden!'
Nederlanders lopen de supermarkt uit met een kratje bier: tja. De zomer komt er weer aan he? Polen lopen de supermarkt uit met een krat bier: drankoverlast! Melden op het PVV Meldpunt...
userIcon
quote:
Op maandag 7 mei 2012 @ 17:52 schreef gembird het volgende:
[..]


Mee eens. De gemeentes horen wiet te produceren en de winsten te investeren in hun eigen steden.
Inderdaad. Nu verdwijnt door de komst van de wietpas de winst nog meer naar de zakken van de veelal Marokkaanse drugsrunners.

En daar kopen ze in Marokko mooie appartementjes van waar onze staat geen belasting over kan heffen omdat de Marokkaanse overheid daar geen gegevens over vertrekt. Terwijl de normale burger met een tweede huis in bijv. Spanje wel betaald.
legaliseren en accijns heffen. Wiet is voor enkele dubbeltjes te maken per gram. Tel uit je winst. Begrotingstekort deels opgelost. M.i. de beste en enige rationele keuze....
Mijn Venlose vrienden bedanken het kabinet
userIcon

Dat hadden we niet verwacht.
userIcon
quote:
Op maandag 7 mei 2012 @ 17:56 schreef Onvindbaar het volgende:
legaliseren en accijns heffen. Wiet is voor enkele dubbeltjes te maken per gram. Tel uit je winst. Begrotingstekort deels opgelost. M.i. de beste en enige rationele keuze....
Enkele dubbeltjes per gram? Buitenwiet misschien ja, lol. De wiet wordt zeker ook gratis geknipt?
userIcon
quote:
Op maandag 7 mei 2012 @ 17:47 schreef Fokking_Hell het volgende:
Nou, laten we het van de positieve kant bekijken:

Meer drugsrunners => goedkopere wiet
En jij gelooft dat? Ik denk eerder dat de wiet er slechter door word.
Ben ondertussen bij 5 straat ondernemers geweest en bij 3 zat er top rot in de wiet. En er gaan ook al geruchten rond over hoe ze wiet zwaarder/beter kunnen laten lijken met haarlak.

Dus ik denk dat dit geintje negatief uit gaat pakken voor de kwaltijd van de wiet
userIcon
Een chaos met voorbedachte rade.
userIcon
quote:
Op maandag 7 mei 2012 @ 17:56 schreef l3xus het volgende:
[..]

Inderdaad. Nu verdwijnt door de komst van de wietpas de winst nog meer naar de zakken van de veelal Marokkaanse drugsrunners.

En daar kopen ze in Marokko mooie appartementjes van waar onze staat geen belasting over kan heffen omdat de Marokkaanse overheid daar geen gegevens over vertrekt. Terwijl de normale burger met een tweede huis in bijv. Spanje wel betaald.
Drugsrunners worden uitgelachen door mannen die boven drugsrunners staan dus zoveel geld verdienen die gasten niet. De gasten die jaarlijks tonnen produceren en exporteren zijn meer types die met Opstelten golf spelen.
userIcon
Kost weer een paar miljoen natuurlijk
userIcon
quote:
Op maandag 7 mei 2012 @ 17:45 schreef hendrik64 het volgende:
Is tsunami een Venlo's dialectwoord?
Nee maar je zou het haast denken hè?
Met dank aan die ongelofelijke domme kut-VVD-minister cq blaaskaak Opstelten.

Bla bla bla lult die vent altijd op tv vanuit de hoogte, ik weet alles en alles wordt beter..

Ja ja Opstelten.... je ze de boel weer goed op stelten!

Dit kost ons weer bakken met geld dankzij deze eigenwijze minister.
Hij is het woord minister niet waardig, kwal
userIcon
quote:
Op maandag 7 mei 2012 @ 18:05 schreef make_my_day_punk het volgende:
Met dank aan die ongelofelijke domme kut-VVD-minister cq blaaskaak Opstelten.

Bla bla bla lult die vent altijd op tv vanuit de hoogte, ik weet alles en alles wordt beter..

Ja ja Opstelten.... je ze de boel weer goed op stelten!

Dit kost ons weer bakken met geld dankzij deze eigenwijze minister.
Hij is het woord minister niet waardig, kwal
In Rotterdam begon zijn hetze tegen de wiet al toen hij daar burgermeester was maar dat terzijde. Als het aan die kwal ligt loopt iedereen binnen 5 jaar met een chip in zn kop rond zodat iedereen te volgen en af te luisteren is.
userIcon
schieten met scherp
quote:
Op maandag 7 mei 2012 @ 17:49 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]


Het SP-meldpunt was een werkgevers-meldpunt, omdat de SP ten strijde wilde trekken tegen oneerlijke concurrentie en uitbuiting. Dit is een kant van de immigratie waar de SP al over praat sinds Wilders nog in de luiers rondliep.

Het PVV-meldpunt vroeg mensen criminaliteit te melden en er een nationaliteit bij te kiezen. 'Ik zie mensen rondhangen op straat! Volgens mij zijn het Roemenen! Ik ga het melden!'
Ja, zo zie je maar weer hoe een groot deel van Nederland het nieuws opvat. De belangrijke details laten ze achterwege en nu is het opeens als of SP en PVDA de PVV nadoet met een meldpunt openen...terwijl dat niet de ophef betekende, maar wat hierboven staat.
userIcon
quote:
Op maandag 7 mei 2012 @ 18:01 schreef ikhebgelijk het volgende:
[..]


En jij gelooft dat? Ik denk eerder dat de wiet er slechter door word.
Ben ondertussen bij 5 straat ondernemers geweest en bij 3 zat er top rot in de wiet. En er gaan ook al geruchten rond over hoe ze wiet zwaarder/beter kunnen laten lijken met haarlak.

Dus ik denk dat dit geintje negatief uit gaat pakken voor de kwaltijd van de wiet
Uiteindelijk zullen er dealers opstaan die top kwaliteit verkopen. Als duizend mensen zeuren dat er alleen slecht wiet is dan regelt een mannetje wel goede wiet zodat hij meteen duizend tevreden afnemers heeft. Klanten blij, dealer blij.
userIcon
Tsunami
Meldpunt

PVV? Nee, de PvdA.
De PvdA van Venlo heeft spindoctoren nodig.

Les 1: Het overnemen van de retoriek van je tegenstander is in het voordeel van je tegenstander.
userIcon
Tsunami, waarom gebruikt elke politieke partij dit te pas en te onpas?
Hier in Maastricht zijn ook alle wietverkopen naar de illegale straakhoeken verhuisd. Echt fijn voor de stad zo....

not
overal om ons heen wordt het soepeler met wetten..

en nederland OOIT koploper zakt terug naar een geen gedoogbeleid meer mogenlijk situatie..

bedankt prutsers..

afschieten moeten ze jullie.
(krijg ik nou politie aan de deur ivm een dreigement/uitspraak?????)
userIcon
Als nu de straathandel in Duitsland zelf in deze behoefte gaat voorzien, zijn wij van de drugstoeristen af.
quote:
Op maandag 7 mei 2012 @ 17:54 schreef hendrik64 het volgende:
[..]
Nederlanders lopen de supermarkt uit met een kratje bier: tja. De zomer komt er weer aan he? Polen lopen de supermarkt uit met een krat bier: drankoverlast! Melden op het PVV Meldpunt...

polen komen niet met bier maar met zo goedkoop, en zo sterk mogelijk bocht naar buiten.
en daar waar de nederlander thuis zijn eerste flesje drinkt, heeft de pool voordat ie thuis is het meeste al op.... :-) ????
quote:
Op maandag 7 mei 2012 @ 18:20 schreef jeroensiep het volgende:
[..]
Ja, zo zie je maar weer hoe een groot deel van Nederland het nieuws opvat. De belangrijke details laten ze achterwege en nu is het opeens als of SP en PVDA de PVV nadoet met een meldpunt openen...terwijl dat niet de ophef betekende, maar wat hierboven staat.
Pvv'ers kunnen ook heel goed zielig doen

Tis wachten op de volgende lading loodvergiftigingen, als ik me niet vergis was dat ook precies wat gebeurde toen in Venlo de shops aan de grens dicht gingen.
man MrManuel (Redactie Frontpage) 07-05-2012 @ 19:00 fotoboek homepage
userIcon
Kom zelf uit venlo en en er is inderdaad overlast te vinden rond om de binnenstad.
Als je het mij vraagt moet het helemaal illegaal worden en gewoon hard worden aangepakt.
man MarcusViridis (Redactie Frontpage) 07-05-2012 @ 19:07 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op maandag 7 mei 2012 @ 19:00 schreef MrManuel het volgende:
Kom zelf uit venlo en en er is inderdaad overlast te vinden rond om de binnenstad.
Als je het mij vraagt moet het helemaal illegaal worden en gewoon hard worden aangepakt.
Legalisering is beter: dan kan je er belasting over heffen.
Bovendien kan je dan ook de (loze) handhaving over het verbod afschaffen. Iets wat meteen een enorme bezuiniging is.

Ergo: legalisatie bezuinigt èn levert bovendien geld op.
userIcon
quote:
Op maandag 7 mei 2012 @ 18:03 schreef jdd het volgende:
Ooohhh kijk nu PvdA opent een Marokkanen meldt punt

Wat moet europa nu wel niet denken.
Voor de mensen die voor legalisering van de productie kant zijn, zodat we extra belastinginkomsten hebben (accijns), veiligere wijken (ook m.b.t. brandveiligheid, want daar kan je nu eisen aan stellen, evenals plaats (buiten dorpen/steden)), minder criminaliteit, en politie die zich eindelijk met belangrijke zaken bezig kan houden, stem:
- D66 als je rechts bent.
- Groenlinks als je links bent.
- PvdA voor het midden.
userIcon
quote:
Op maandag 7 mei 2012 @ 18:34 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Tsunami, waarom gebruikt elke politieke partij dit te pas en te onpas?
Ik ken er pas twee, tot nu toe.
userIcon
quote:
Op maandag 7 mei 2012 @ 18:49 schreef BH het volgende:
[..]


polen komen niet met bier maar met zo goedkoop, en zo sterk mogelijk bocht naar buiten.
en daar waar de nederlander thuis zijn eerste flesje drinkt, heeft de pool voordat ie thuis is het meeste al op.... :-) ????
Dan zullen die Polen, die tegenover mijn winkel wonen wel een uitzondering zijn. Warsteiner is niets goedkoper dan Grolsch en ze beginnen pas te drinken als ze voor de voordeur zitten.
quote:
Op maandag 7 mei 2012 @ 17:35 schreef Romanus het volgende:
[..]
Want dat gaat in Mexico zo lekker inderdaad
daar worden ze niet vastgezet maar onthoofd.
quote:
Op maandag 7 mei 2012 @ 17:18 schreef Jigzoz het volgende:
"Tsunami"... Ik dacht even 'PVV' te lezen, maar het staat er echt: PvdA. Ze hebben zelfs al een online meldpunt...

Binnenkort komen ze vast ook met een leuk filmpje. Wietna of zoiets. Alles om de wietifisering van Nederland tegen te gaan. Er zullen vast binnenkort ook mensen knettergek worden genoemd en Samsom neemt een pruik.
Play of words of een knipoog natuurlijk.


Ik denk dat VVD en de PVV een hele grote zak geld van de buitenlandse maffia gekregen hebben. Goed bezig!
userIcon
quote:
Op maandag 7 mei 2012 @ 18:36 schreef Basekid_NZ het volgende:
Hier in Maastricht zijn ook alle wietverkopen naar de illegale straakhoeken verhuisd.
Oh shit! Hebben we nu ook al zijn ook illegale straakhoeken?
Kunnen we daar de gemeente op aanspreken, of hebben die straathoeken een pas nodig?

/OT: Wat is een straathoek?
quote:
Op maandag 7 mei 2012 @ 17:47 schreef hendrik64 het volgende:
[..]
ja. Het zijn ook drie precies dezelfde meldpunten.... Over simpele ziel gesproken
Het gaat me er meer om dat al die SP'ers hier bij het meldpunt van de PVV roepen dat overlast bij de politie gemeld moet worden maar dat dat in een keer niet meer geldt als een probleem door de linkse kerk wordt aangekaart. Dan is alles in een keer prima.

SP'ers als jij en zoisdat zijn hypocriete sukkels.
userIcon
quote:
Op maandag 7 mei 2012 @ 18:19 schreef elkravo het volgende:
schieten met scherp
Yep, ga je eerdaags lezen, 47 politie agenten doodgeschoten in Venlo door de drugsmaffia in samenwerking met onze gekleurde drugsrunners.
quote:
Op maandag 7 mei 2012 @ 17:14 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Met dank aan alle VVD-stemmers.
en CDA en PVV niet te vergeten
no shit sherlock!
Gewoon deze klote maatregel terugdraaien, dat kan makkelijk. Of nogbeter, uit the illigale circuit halen en legaliseren, levert ook gelijk een bak met geld op en politie hoeft niet of amper in te grijpen.
quote:
Op maandag 7 mei 2012 @ 20:16 schreef Qwertz55 het volgende:
[..]
Het gaat me er meer om dat al die SP'ers hier bij het meldpunt van de PVV roepen dat overlast bij de politie gemeld moet worden maar dat dat in een keer niet meer geldt als een probleem door de linkse kerk wordt aangekaart. Dan is alles in een keer prima.

SP'ers als jij en zoisdat zijn hypocriete sukkels.
Gratis reality check voor jou want je mist nogal een groot punt (typisch pvv'ert).

Politie zegt al bij voorbaat niks te ondernemen tegen straat dealers, dus dat meldpunt maakt sneller een politiek statement als er genoeg aandacht voor komt.

De issues die het Polenmeldpunt aandraagt kan en zal de politie wel op reageren.

Echt, dat "ja maar, ja maar" kalimero gedrag van pvv'ers herken ik nog van de kleuterschool..
userIcon
Weer een stupide CDA idee totaal gefaalt (want écht dit komt NIET uit de koker van de VVD)

Hebben ze nu niks geleerd van de drooglegging in de VS?
We kunnen ons opmaken voor de komst van KEIharde criminelen die nu snel in het gat zullen duiken die het demissionaire kabinet heeft geslagen.
Hebben jullie eindelijk je zin.
userIcon
quote:
Op maandag 7 mei 2012 @ 17:54 schreef hendrik64 het volgende:
[..]
Nederlanders lopen de supermarkt uit met een kratje bier: tja. De zomer komt er weer aan he? Polen lopen de supermarkt uit met een krat bier: drankoverlast! Melden op het PVV Meldpunt...
Droevig maar waar: zo gaat het wel.
Zo hebben ze indertijd de Joden ook verraden. Soms schaam ik me ervoor om nederlander te zijn..
quote:
Op maandag 7 mei 2012 @ 22:23 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
Droevig maar waar: zo gaat het wel.
Zo hebben ze indertijd de Joden ook verraden. Soms schaam ik me ervoor om nederlander te zijn..
amen
man MarcusViridis (Redactie Frontpage) 07-05-2012 @ 22:31 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op maandag 7 mei 2012 @ 22:23 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
Droevig maar waar: zo gaat het wel.
Zo hebben ze indertijd de Joden ook verraden. Soms schaam ik me ervoor om nederlander te zijn..
Joden zopen vroeger ons bier op?
userIcon
quote:
Op maandag 7 mei 2012 @ 19:00 schreef MrManuel het volgende:
Kom zelf uit venlo en en er is inderdaad overlast te vinden rond om de binnenstad.
Als je het mij vraagt moet het helemaal illegaal worden en gewoon hard worden aangepakt.
Ik denk dat juist dat laatste nogal een probleem word, in tegenstelling tot de politiebudgetten wordt de handel namelijk wel steeds groter.
quote:
Op maandag 7 mei 2012 @ 22:23 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
Droevig maar waar: zo gaat het wel.
Zo hebben ze indertijd de Joden ook verraden. Soms schaam ik me ervoor om nederlander te zijn..
Ahg gut, last van schuldgevoel? Zal ik dan maar eens wat verlossende woorden typen?

Er zijn idd veel Nederlandse verraders geweest, maar er zijn ook zoveel joden in Nederland gepakt omdat wij als een van de weinige landen in die tijd een behoorlijk bevolkingsregister hadden, zo konden de Duitsers veel makkelijker joden vinden.

Denk maar zo, er waren misschien veel verraders, maar er waren ook veel helden, Nederlanders hebben na de Polen de meeste Yad Vashem onderscheidingen gekregen.

http://en.wikipedia.org/w(...)of_January_1.2C_2011
quote:
Op maandag 7 mei 2012 @ 17:20 schreef montecasa het volgende:
De censuur is begonnen.

Hoe lang gaan we het nog in Nederland pikken?
...Tot we samen in de enige trein zitten die dan nog op tijd rijdt in Nederland (hij rijdt alleen niet meer terug...). En tegen die tijd is er vast genoeg tijd om je de rest uit te leggen. Dit is helaas geen grap.
quote:
Op maandag 7 mei 2012 @ 17:17 schreef Henno het volgende:
Dit is dan ook de bedoeling, kunnen ze later zeggen "zie je wel dat wiet slecht is" en het helemaal de criminaliteit in drukken. Want als je iets verbiedt, dan is het er ook niet meer, dat is de christelijke CDA gedachte
Jij hebt hem begrijpen, want de "War on Drugs" Lobby is ook een hele rijke .
96  van 96 reacties op deze pagina. (8 verborgen.Registreer en log in om deze berichten te kunnen zien)
Pagina  1


Lees ook:

» 04/05 Nijmeegse coffeeshops varen wel bij wietpas49
» 03/05 Nu al straathandel softdrugs Eindhoven76
» 02/05 Toeristen in Limburg extra gecontroleerd om wietpas23
» 02/05 OM vervolgt 'discriminerende' coffeeshop niet63
Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
Video's