Rob de Nijs met pasgeboren zoon in kettingbotsing

Showbizz • Geschreven door Novum op 22-02-2012 @ 15:39
print 

Rob de Nijs is woensdagmiddag op de A12 met zijn gezin betrokken geraakt bij een kettingbotsing. De Nijs en zijn vrouw Henriëtte waren met hun zaterdag geboren zoontje onderweg naar huis, twittert de zanger.

"Wat een mooie dag moest worden, Julius en Jet ontslagen uit het ziekenhuis, loopt uit op een drama", twitterde De Nijs. "Net met hele gezin betrokken bij kettingbotsing."

Julius, het zoontje van De Nijs en Henriëtte werd zaterdag een maand te vroeg geboren. Het kereltje belandde na zijn geboorte op de intensive care uit angst voor een infectie.

De schrik zit er goed in bij het gezin De Nijs. "Lijken met de hele grote schrik vrij te komen, maar erg heftig", schrijft de zanger. "Vijf auto's betrokken, wij vooraan."


Bron: Novum


Lees ook:

» 19/02 Zoon voor Rob de Nijs (69)78
» 12:17 Bynes weer beschuldigd van doorrijden na ongeval19
» 26/05 Pinkpop waarschuwt voor zomerse temperaturen27
» 26/05 Keira Knightley is verloofd12


delen | eKudos nujij

7541 views / 64 reacties
Reacties op dit bericht
49  van 64 reacties op deze pagina. (1 verborgen.Registreer en log in om deze berichten te kunnen zien)
Pagina  1 2
userIcon
Julius? Arm kind..
userIcon
quote:
"Wat een mooie dag moest worden, Julius en Jet ontslagen uit het ziekenhuis, loopt uit op een drama", twitterde De Nijs. "Net met hele gezin betrokken bij kettingbotsing."
Als je dezelfde middag nog kunt twitteren erover, dan is het geen 'drama'...

... dan ben je gewoon een suffe aandachtshoer.
userIcon
Wij vooraan? was hij de schuldige dan?
Aandachtshoer, meteen zijn twitter openen na t ongeluk.
quote:
"Vijf auto's betrokken, wij vooraan."
Weten we ook gelijk wie de schuldige is.
Zal de verzekering ook mooi vinden dat je dit zo zegt
userIcon
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 @ 15:40 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
Julius? Arm kind..
Is toch een vrij normale naam?
userIcon
Zat te twitteren op de snelweg met 120km p/h zeker
userIcon
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 @ 15:40 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
Julius? Arm kind..
Toffe naam juist. Keizerlijk.
userIcon
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 @ 15:40 schreef Danny het volgende:
Hij is 69, misschien zou hij geen auto meer moeten rijden? (en moeten stoppen met kindjes maken?)
Vele mensen willen helaas alles, ookal zijn ze te oud, ongeschikt of te arm
userIcon
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 @ 15:41 schreef lipjes het volgende:

[..]


Weten we ook gelijk wie de schuldige is.
Zal de verzekering ook mooi vinden dat je dit zo zegt
Neen. Je hoort voldoende afstand te houden op je voorliggers, dus degene die achterop knalt, is meestal fout...
userIcon
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 @ 15:41 schreef lipjes het volgende:

[..]


Weten we ook gelijk wie de schuldige is.
Zal de verzekering ook mooi vinden dat je dit zo zegt
Degene die achterop klapt is schuldig, niet degene die vooraan staat en op tijd geremd heeft voor wat dan ook.
en hoe is het met de mensen in die andere auto's? dat zou ook fijn zijn als rob dat er bij vermeld.
userIcon
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 @ 15:42 schreef speknek het volgende:
[..]

Toffe naam juist. Keizerlijk.
Eensch! Ik zou hem zelfs Julius Caesar noemen! Beter dan Harry, Henk, Johan etc.
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 @ 15:41 schreef lipjes het volgende:

[..]


Weten we ook gelijk wie de schuldige is.
Zal de verzekering ook mooi vinden dat je dit zo zegt
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 @ 15:44 schreef Zosk het volgende:
[..]


Degene die achterop klapt is schuldig, niet degene die vooraan staat en op tijd geremd heeft voor wat dan ook.
Als dat per definitie zo was dan zou je meer mensen zien die opzettelijk gaan remmen zonder aanleiding
userIcon
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 @ 15:48 schreef MCinDC het volgende:
[..]

Eensch! Ik zou hem zelfs Julius Caesar noemen! Beter dan Harry, Henk, Johan etc.
Julius is zeker een bazennaam.
Krijg je met oude mannen achter het stuur.
userIcon
quote:
Het kereltje belandde na zijn geboorte op de intensive care uit angst voor een erectie.
Toch maar weer eens een goeie leesbril aanschaffen
userIcon
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 @ 15:45 schreef Slomedrinker het volgende:
en hoe is het met de mensen in die andere auto's? dat zou ook fijn zijn als rob dat er bij vermeld.
Met die mensen is het volgens Rob geweldig, want die kunnen nu de rest van hun leven opscheppen over dat ze in een kettingbotsing op ROB DE NIJS zijn geknald!

Lucky bastards!!!
userIcon
Bejaarden en auto's. Het blijft een ongelukkige combinatie.
userIcon
Doet echt ALLES om in het nieuws te komen die man, eerst K.I bij een veel te oude vrouw, nu weer twitteren na een "drama"straks overlijden voor zijn Julius 20 is, weer nieuws !!!
userIcon
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 @ 15:40 schreef Yi-Long het volgende:

[..]


Als je dezelfde middag nog kunt twitteren erover, dan is het geen 'drama'...

... dan ben je gewoon een suffe aandachtshoer.
Yep, my thoughts exactly..
userIcon
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 @ 15:40 schreef Danny het volgende:
Hij is 69, misschien zou hij geen auto meer moeten rijden? (en moeten stoppen met kindjes maken?)
Wat een simpele en voorbarige conclusie ten aanzien van het autorijden. Ik ben benieuwd of mensen die dit nu roepen zelf ook daadwerkelijk stoppen als ze op die leeftijd komen. Het nu roepen is geen kunst, je er straks aan houden wel, zeker als je je gewoon goed fit voelt, maar 69 voor jongere mensen 'oud' klinkt.
Moet je ook niet twitteren als je aan het rijden bent...
quote:
hun zaterdag geboren zoontje
Moet dat niet kleinzoontje zijn?
userIcon
Lekker eindje rijden met opa...o wacht....
userIcon
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 @ 15:53 schreef Vince_Taylor het volgende:
Doet echt ALLES om in het nieuws te komen die man, eerst K.I bij een veel te oude vrouw, nu weer twitteren na een "drama"straks overlijden voor zijn Julius 20 is, weer nieuws !!!
userIcon
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 @ 15:40 schreef Yi-Long het volgende:

[..]


Als je dezelfde middag nog kunt twitteren erover, dan is het geen 'drama'...

... dan ben je gewoon een suffe aandachtshoer.
Precies
userIcon
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 @ 15:44 schreef doubleplusungood het volgende:
[..]


Neen. Je hoort voldoende afstand te houden op je voorliggers, dus degene die achterop knalt, is meestal fout...
Als je zonder reden op de rem stampt niet, en laat er nu niet geen reden vermeld staan in het nieuwsbericht
userIcon
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 @ 15:41 schreef groenbladje het volgende:
Wij vooraan? was hij de schuldige dan?
Alleen bij aantoonbaar roekeloos gedrag, anders is gewoon de achteropkomende auto aansprakelijk.
userIcon
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 @ 15:50 schreef Avernis het volgende:
[..]

Als dat per definitie zo was dan zou je meer mensen zien die opzettelijk gaan remmen zonder aanleiding
Het is niet per definitie zo dat de ander geen schuld heeft dat is iets anders:
quote:

Het komt ook best voor dat iemand zomaar ineens begint te remmen zonder dat hiervoor enige verkeersnoodzaak is, ook hier kan dit onbewust gebeuren maar ook bewust. Het zonder verkeersnoodzaak stoppen of remmen is verboden op grond van artikel 5 WvW en de persoon die doet zal dan ook in principe aansprakelijk zijn voor het ontstaan van de schade. Wel kan de achterop rijdende partij een deel schuld krijgen omdat deze onvoldoende afstand hield. Een en ander is natuurlijk afhankelijk van de omstandigheden van het geval.
Zie: http://auto-en-vervoer.in(...)altijd-schuldig.html
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 @ 15:59 schreef alpeko het volgende:

[..]


Moet dat niet kleinzoontje zijn?
Nee.
man ArchEnemy (Redactie Frontpage) 22-02-2012 @ 16:09 fotoboek homepage
userIcon
nounounou.. Meneer zingt gevoelige liedjes en is al duizend keer binnen...

Knoop in je maag krijg je wel als je met je beebietje in een botsing terecht komt..
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 @ 16:08 schreef xSander het volgende:
[..]


Nee.
Fijn dat je mijn retorische vraag nog even beantwoordt.
userIcon
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 @ 16:06 schreef mrmittens het volgende:
[..]

Als je zonder reden op de rem stampt niet, en laat er nu niet geen reden vermeld staan in het nieuwsbericht
Het komt regelmatig voor dat je vol in de ankers moet op de snelweg door voorliggers. Als je achterligger op jou klapt reageren zowel jij als je achterligger met nog meer remmen wat een kettingreactie tot gevolg kan hebben. Het is dus helemaal niet bewezen dat het zijn schuld was.

Een tweede mogelijkheid is dat zijn achterligger werd aangereden in een rijdende file en doorschoot op de auto van De Nijs. Toch wel mooi hoe iedereen zijn betweterig oordeel al weer klaar heeft staan simpelweg omdat men iemand niet mag
userIcon
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 @ 15:40 schreef Yi-Long het volgende:

[..]


Als je dezelfde middag nog kunt twitteren erover, dan is het geen 'drama'...

... dan ben je gewoon een suffe aandachtshoer.
Wacht maar tot je zelf een kindje hebt... dan is ieder klein probleem een 'drama'. Je kindje kan niet rap ff zeggen dat alles ok is ofzo hoor na zo'n aanrijding.

Robbie kan er ook niet aan doen dat al die "aandachthoerenjunkies" kicken op zijn kleinst mogelijke scheten. Twitter was toch gemaakt om dit soort onzin (en liefts nog veeeel onbenulliger) erop te zetten, niet?
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 @ 15:52 schreef driekwartzool het volgende:

[..]


Toch maar eens een cursus begrijpend lezen beginnen
fixed!

quote:
Op woensdag 22 februari 2012 @ 15:59 schreef alpeko het volgende:

[..]


Moet dat niet kleinzoontje zijn?
hooguit klein zoontje.

quote:
Op woensdag 22 februari 2012 @ 16:06 schreef mrmittens het volgende:
[..]

Als je zonder reden op de rem stampt niet, en laat er nu niet geen reden vermeld staan in het nieuwsbericht
QFT!
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 @ 16:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]

Het komt regelmatig voor dat je vol in de ankers moet op de snelweg door voorliggers. Als je achterligger op jou klapt reageren zowel jij als je achterligger met nog meer remmen wat een kettingreactie tot gevolg kan hebben. Het is dus helemaal niet bewezen dat het zijn schuld was.

Een tweede mogelijkheid is dat zijn achterligger werd aangereden in een rijdende file en doorschoot op de auto van De Nijs. Toch wel mooi hoe iedereen zijn betweterig oordeel al weer klaar heeft staan simpelweg omdat men iemand niet mag
Jij rijdt dus regelmatig met te hoge snelheid te dicht op je voorganger?
quote:

Wij vooraan
Degene die achterop rijden zijn altijd schuldig maar dat komt natuurlijk wel door die kluns die voorop rijdt en onnodig remt, of te vroeg remt, kortom een stomme streek uithaalt.
Een 70 jarige net-papa moet ook niet achter het stuur, die is nog veel te labiel.
Is de traumaheli uitgerukt om de kleine met gierende wieken terug te brengen naar het ziekenhuis?
userIcon
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 @ 16:16 schreef rolstoeltje het volgende:
[..]


Jij rijdt dus regelmatig met te hoge snelheid te dicht op je voorganger?
Zeker niet, maar als mijn voorligger ineens van 120 tot 30 vertraagd zal ik ook bij voldoende afstand vol in de ankers moeten. Bij mij valt dit vaak mee omdat ik het verkeer voor mijn voorligger ook in de gaten houdt zodat ik er op tijd bij ben. Toch komt het soms voor, bijvoorbeeld als er iemand tussenschiet.
userIcon
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 @ 16:18 schreef langsdekant het volgende:
[..]


Degene die achterop rijden zijn altijd schuldig maar dat komt natuurlijk wel door die kluns die voorop rijdt en onnodig remt, of te vroeg remt, kortom een stomme streek uithaalt.
Een 70 jarige net-papa moet ook niet achter het stuur, die is nog veel te labiel.
Kortom een kop staart botsing is altijd de schuld van de voorste want die remt altijd onnodig of te vroeg of haalt een stomme streek uit?
userIcon
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 @ 16:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]

Het komt regelmatig voor dat je vol in de ankers moet op de snelweg door voorliggers. Als je achterligger op jou klapt reageren zowel jij als je achterligger met nog meer remmen wat een kettingreactie tot gevolg kan hebben. Het is dus helemaal niet bewezen dat het zijn schuld was.

Een tweede mogelijkheid is dat zijn achterligger werd aangereden in een rijdende file en doorschoot op de auto van De Nijs. Toch wel mooi hoe iedereen zijn betweterig oordeel al weer klaar heeft staan simpelweg omdat men iemand niet mag
Heb ik dat gezegd dan? Ik heb het ten hoogste geimpliceerd.
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 @ 16:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]

Kortom een kop staart botsing is altijd de schuld van de voorste want die remt altijd onnodig of te vroeg of haalt een stomme streek uit?
Ik wil maar zeggen dat de aanname van de wetgever/verzekeraar dat de achteropkomer altijd fout is onjuist kan zijn. Als je veel op de weg zit dan valt het onzekere rijgedrag van vele (oudere) rijders op.
Rob de N. lijkt mij gelet op zijn hele mimiek, labiliteit, zijn "praten met gebaren" (handjes aan het stuur op de weg kijken!), en drankgebruik geen veilige rijder.
userIcon
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 @ 16:25 schreef mrmittens het volgende:
[..]

Heb ik dat gezegd dan? Ik heb het ten hoogste geimpliceerd.
Heb ik gezegd dat jij dat gezegd hebt dan? Ik heb het ten hoogste geïmpliceerd
userIcon
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 @ 16:27 schreef langsdekant het volgende:
[..]


Ik wil maar zeggen dat de aanname van de wetgever/verzekeraar dat de achteropkomer altijd fout is onjuist kan zijn. Als je veel op de weg zit dan valt het onzekere rijgedrag van vele (oudere) rijders op.
Statistieken tonen aan dat ouderen van 65-74 geen significant verhoogd risico vertonen, daar ouder dan wel tenzij ze goed in de gaten gehouden worden.
Bron: http://www.swov.nl/rappor(...)n_in_het_verkeer.pdf

Dat jij toevallig een andere ervaring hebt, zegt niks over de representativiteit.
quote:

Rob de N. lijkt mij gelet op zijn hele mimiek, labiliteit, zijn "praten met gebaren" (handjes aan het stuur op de weg kijken!), en drankgebruik geen veilige rijder.
Pure speculatie.
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 @ 16:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]


Zeker niet, maar als mijn voorligger ineens van 120 tot 30 vertraagd zal ik ook bij voldoende afstand vol in de ankers moeten. Bij mij valt dit vaak mee omdat ik het verkeer voor mijn voorligger ook in de gaten houdt zodat ik er op tijd bij ben. Toch komt het soms voor, bijvoorbeeld als er iemand tussenschiet.
Als jij het verkeer voor je voorligger goed in de gaten houdt, zie je dat er geremd wordt en heb jij tijd genoeg om ook af te remmen zodat een noodstop niet nodig is.
Als er iemand "ineens" tussenschiet, is het een kwestie van slecht spiegels kijken......
userIcon
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 @ 16:40 schreef rolstoeltje het volgende:
[..]


Als jij het verkeer voor je voorligger goed in de gaten houdt, zie je dat er geremd wordt en heb jij tijd genoeg om ook af te remmen zodat een noodstop niet nodig is.
Tenzij er 2 voorliggers voor mij abnormaal hard wordt geremd, waardoor mijn voorligger dit ook moet doen en ik zodoende ook-ondanks mijn afstand. Waardoor ik op tijd vaart verminder, maar mijn 5 bumperklevende achterliggers niet.
quote:

Als er iemand "ineens" tussenschiet, is het een kwestie van slecht spiegels kijken......
Ja hoor, want het komt altijd voor dat iemand die je in je buitenspiegel ziet naderen er standaard tussenschiet en iedereen geeft altijd keurig richting en schieten er nooit zomaar tussen.

Ik wil niet pochen met mijn rij-ervaring, maar ik ben benieuwd naar het jouwe
49  van 64 reacties op deze pagina. (1 verborgen.Registreer en log in om deze berichten te kunnen zien)
Pagina  1 2


Lees ook:

» 19/02 Zoon voor Rob de Nijs (69)78
» 12:17 Bynes weer beschuldigd van doorrijden na ongeval19
» 26/05 Pinkpop waarschuwt voor zomerse temperaturen27
» 26/05 Keira Knightley is verloofd12


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden