'Prins Friso heeft geen schedelbasisfractuur'

Nederland • Geschreven door Novum op 18-02-2012 @ 08:56
print 

Prins Friso heeft geen schedelbasisfractuur overgehouden aan zijn skiongeluk vrijdag in Oostenrijk. Hij heeft ook geen verwondingen aan de rest van zijn lichaam. Dat zegt zijn behandelend arts zaterdag in NRC Handelsblad.

Een verslaggever van de krant was vrijdag met haar man, die arts is, in het ziekenhuis in Innsbruck waar de prins ligt en sprak met arts Claudius Thomé. Hij vertelde dat het enige serieuze probleem de ademnood is waarin de prins twintig minuten heeft verkeerd nadat hij werd bedolven onder de sneeuw.

De prins had een lichaamstemperatuur van 32 graden toen hij onder de sneeuw vandaan werd gehaald. Volgens de arts duurde de reanimatie 'vrij lang'. Hij wilde niet zeggen hoe lang precies. Friso wordt de komende dagen in slaap gehouden. Zaterdag wordt een MRI-scan gemaakt om te kijken of het brein van de prins is gaan zwellen.


Bron: Novum


Lees ook:

» 18/02 Geen nieuwe informatie over toestand prins Friso11
» 17/02 Prins Friso en de feitjesjacht14
» 17/02 Ongeluk prins Friso wereldwijd nieuws12
» 17/02 Situatie prins Johan Friso kritiek75


delen | eKudos nujij

10053 views / 74 reacties
Reacties op dit bericht
74  van 74 reacties op deze pagina. (19 verborgen.Registreer en log in om deze berichten te kunnen zien)
Pagina  1
userIcon
Hopelijk komt hij er weer enigsinds bovenop..ook nog in een menswaardige toestand.
userIcon
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 @ 09:00 schreef FoXje het volgende:
Wat een overdreven aandacht weer.
vind je ?, het is wel een zoon van onze koningin hoor !!!!!!!
Laten we hopen dat de familie gespaard wordt en hij herstelt !
userIcon
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 @ 09:00 schreef FoXje het volgende:
Wat een overdreven aandacht weer.
Nou, een prins die in levensgevaar in een ziekenhuis ligt. Best overdreven inderdaad
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 @ 09:00 schreef FoXje het volgende:
Wat een overdreven aandacht weer.
Mee eens, voor Jan de vries zou deze aandacht er niet zijn.
Hij heeft domme dingen gedaan en het is erg voor zijn familie (maar dat zou het ook voor Jan zijn).
Door met andere thema's.
Allang niets meer gehoord over Laura trouwens.
zo veel aandacht zouden ze aan iedereen moeten geven, maar of het nou een prins is of niet. ik hoop op herstel voor hem, zijn familie en vrienden...
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 @ 09:21 schreef Jazoist het volgende:
En dan te bedenken dat er mensen zijn die gewoon carnaval gaan vieren.
ik hoop dat dit sarcastisch is?
userIcon
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 @ 09:00 schreef FoXje het volgende:
Wat een overdreven aandacht weer.
Tja, het gaat om een lid van het koningshuis, ben je jaloers?
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 @ 09:04 schreef Haagshe_Harry het volgende:
[..]

Mee eens, voor Jan de vries zou deze aandacht er niet zijn.
Hij heeft domme dingen gedaan en het is erg voor zijn familie (maar dat zou het ook voor Jan zijn).
Door met andere thema's.
Allang niets meer gehoord over Laura trouwens.
Nog zo'n loze kreet. Jongens, het is een ontzettend bekende persoon, dan is het toch logisch dat het uitgebreid in het nieuws komt? En tuurlijk is dat oneerlijk t.o.v. Jan de Vries, leer ermee leven zou ik zeggen. Hoe bekender iemand is, hoe meer mensen geïnteresseerd zijn, hoe logischer het is dat het in het nieuws komt.
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 @ 09:09 schreef R1ch4rd het volgende:
zo veel aandacht zouden ze aan iedereen moeten geven, maar of het nou een prins is of niet. ik hoop op herstel voor hem, zijn familie en vrienden...
Tuurlijk, dat zou het eerlijkst zijn, maar laten we realistisch blijven hier, op basis van wat ik hierboven heb gezegd zou het ook weinig zinvol zijn iedereen dermate breed uit te meten in het nieuws. Daar zit niemand op te wachten, dat zou alleen voor de directe betrokkenen wellicht een pleister op de wonde zijn (en misschien ook wel niet). Maar, voor jou geen minnetje, maar 'neutraal'.
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 @ 09:16 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Er is niets koninklijk aan de "oranjes".

Ze stammen af van een duitse baronie.

Duitse bloed.. je weet zelf.
Feit blijft dat het om de familie gaat die aan het hoofd van ons land staat, dat maakt het belang een stuk groter.
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 @ 09:19 schreef Bombshell het volgende:
Hoe bijzonder de koningklijke familie ook denkt te zijn het blijven toch gewoon mensen. Onze wetten hebben ze schijt aan maar moeder natuur pakt ze keihard terug.
Ik snap dit soort reacties niet zo goed, in de jaartjes dat ik leef heb ik NOOIT het gevoel gehad dat onze koninklijke familie hooghartig of arrogant is en al helemaal niet dat ze corrupt zouden zijn. Waarom nou deze reactie? Het overduidelijke benadrukken? Dat het ook gewoon mensen zijn?

Zo, zo kan ie wel weer even, tijd voor ontbijt
userIcon
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 @ 09:02 schreef Evaria het volgende:
[..]

vind je ?, het is wel een zoon van onze koningin hoor !!!!!!!
Laten we hopen dat de familie gespaard wordt en hij herstelt !
Dus? ik ken een meisje bibi, is meende ik 10jaar, heel een zeer enrstige ziekte waaraan haar jongere broertje aantal jaren geleden overleden is en nu zij dezelfde ziekte heeft enige redding is Amerika! of iniedergeval een kleine kans.

En koningshuis vliegt zo ff met regeringstoestel lineadirect naar de prins toe.

En zij dat kleine onschuldige meisje wat haar broertje al verloren heeft en zij misschien zelfde gaat overkomen moet wachten op genoeg donaties zodat ze behandelt kan worden in Amerika.

Zelfde kosten om een regeringsvliegtuig vliegklaar te maken?

http://www.trib4bibi.nl/
userIcon
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 @ 09:09 schreef R1ch4rd het volgende:
zo veel aandacht zouden ze aan iedereen moeten geven
Dan zou het wel een beetje onoverzichtelijk worden hier op fok.....
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 @ 09:00 schreef hanns het volgende:
Hopelijk komt hij er weer enigsinds bovenop..ook nog in een menswaardige toestand.
De lichaamstemperatuur geeft daartoe goede hoop op volledig herstel.
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 @ 09:02 schreef Evaria het volgende:
[..]

vind je ?, het is wel een zoon van onze koningin hoor !!!!!!!
Laten we hopen dat de familie gespaard wordt en hij herstelt !
ja en? al was het de koningin zelf. vind dit niet minder erg als dat jan de vries van 3 hoog achter een ongeluk krijgt.
denk jij echt dat de koningin en haar familie zich ook maar 1 swconde druk maken als jij een ongeluk krijgt?
userIcon
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 @ 09:21 schreef Jazoist het volgende:
En dan te bedenken dat er mensen zijn die gewoon carnaval gaan vieren.
Alsof het hele land nu moet gaan zitten bidden
Fuck you, plezier gaat toch echt wel voor dit.
Als het familie was, dan was het anders.
userIcon
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 @ 09:38 schreef roadmanager1 het volgende:
[..]
ja en? al was het de koningin zelf. vind dit niet minder erg als dat jan de vries van 3 hoog achter een ongeluk krijgt.
denk jij echt dat de koningin en haar familie zich ook maar 1 swconde druk maken als jij een ongeluk krijgt?
Je begrijpt de concepten van een koninklijke familie en bekende mensen niet helemaal volgens mij.
userIcon
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 @ 09:04 schreef Haagshe_Harry het volgende:
[..]

Mee eens, voor Jan de vries zou deze aandacht er niet zijn.
Aan de andere kant lijken er spelregels te zijn die voor Jan de Vries goed nageleefd worden en waar in geval van leden van een vorstenhuis de hand gelicht schijnt te mogen worden.
Zo zie je bij 'royals' dat het medisch beroepsgeheim vaak met voeten wordt getreden. Buiten de directe omgeving, in dit geval Mabel, heeft eigenlijk niemand iets te maken met de medische wederwaardigheden van Friso.
userIcon
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 @ 09:02 schreef Evaria het volgende:
[..]

vind je ?, het is wel een zoon van onze koningin hoor !!!!!!!
Laten we hopen dat de familie gespaard wordt en hij herstelt !
Ja en denk je dat als Pietje uit Leeuwarden, die ook de zoon van iemand is, dit overkomt, het ook zoveel aandacht krijgt.

Ok, het is een publiek persoon, maar dat het hele land nu opeens stil moet staan lijkt met niet. Los daarvan heeft hij de lawine zelf veroorzaakt. Beetje offpiste skiën bij een lawinewaarschuwing.
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 @ 09:57 schreef dakdoef het volgende:
[..]


Ja en denk je dat als Pietje uit Leeuwarden, die ook de zoon van iemand is, dit overkomt, het ook zoveel aandacht krijgt.
Als pietje en/of zijn ouders BN'er wordt, dan krijgt het ook wel aandacht. En hoe bekender, hoe meer aandacht.

Maar wat een jaloersheid hier zeg... Wil jij ook graag aandacht: wordt BN-er.
userIcon
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 @ 09:42 schreef Jinglebones het volgende:
[..]


Je begrijpt de concepten van een koninklijke familie en bekende mensen niet helemaal volgens mij.
Volgens mij worden die heus wel begrepen. Ja het is een publiek persoon, dus veel aandacht. Dit maakt het echter niet erger dan dat dit zou gebeuren met Pietje uit Leeuwarden. Dat idee wordt hier wel geschetst. Als het iemand van het koninklijk huis is, is het heeeeel erg en als het een gewone burger is blijkbaar niet. Dat is een verkeerde gedachten gang. In beide gevallen is het net zo erg.
Weet je het boeit me helemaal niks....

userIcon
Deze mensen zijn echt niet meer bijzonder dan Piet de Timmerman die daar ook van een berg afvalt. Wat een huilies hier.
userIcon
Dakdoef, waar in de berichten staat dat dit erger is dan bij jan van 3 hoog? Nergens! Dat is wat jij wil lezen maar wat er niet staat. Het wordt alleen breed uitgemeten omdat het een persoon is die bekend is en door meedere geinteresseerden tegelijk wordt gevolgd.
userIcon
@marthat
Het heeft fucking niks met bner te maken maar het gaat de media om aandacht, en waarom jaloezie? Vage gast, dit duidt dat grotendeels van de Nederlanders het totaal geen fuck om geeft, maar de media verplicht het ons terwijl er zat andere nieuwsitems zijn wat veel belangrijker is.

Als je dan gaat zeuren over dan reageer je toch niet, ik reageer juist wel , ten eerste wordt je
userIcon
Er mee plat gegooid en ten tweede als we er niks van zeggen komt er alleen maar meer fucknieuws waar niemand om geeft.

Tja niveau Nederlandse tv is laatste jaren echt aangepas aan volk zoals jij.......jammer
userIcon
Alsof hij er zelf om vraagt om zo in de schijnwerpers te staan. Juist Friso is wars van alle aandacht. Wie niet snapt dat de media hier bovenop springen - de aasgieren- mag het schoolgeld terug gaan halen.
userIcon
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 @ 09:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, een prins die in levensgevaar in een ziekenhuis ligt. Best overdreven inderdaad
Dus een prins is per definitie dus meer waard dan een andere burger? Nou.. voor mij iig niet, Net zo erg als dat 1 of andere Henk dit meemaakt.
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 @ 09:21 schreef Jazoist het volgende:
En dan te bedenken dat er mensen zijn die gewoon carnaval gaan vieren.
???

Waarom zouden carnavalliefhebbers nu geen carnaval meer mogen vieren? Moet iedereen maar in spanning voor de TV gaan hangen (of achter de PC) in afwachting van verder nieuws? Wees even realistisch en besef dat voor het overgrote deel van de Nederlanders dit geen supermegaultrabelangrijk supererg nieuws is. Doet niets af van het feit dat we het erg kunnen vinden, maar dat betekent niet dat we daarvoor ons privéleven tijdelijk maar even op pauze zetten.

Ik ben zelf trouwens geen carnavalliefhebber hoor, dus bovenstaande zeg ik niet zomaar omdat ik zelf van carnaval zou houden.
userIcon
Ik vind het zo erg! En deze familie had al zo weinig op met de waarde van een (gemiddeld) menselijk leven...
userIcon
geen schedelbasisfractuur
beterschap hoogheid
En een verdraaide en verkrampte gedachten komen we hier weer tegen. Natuurlijk is het niet erger als een bekend persoon iets overkomt, maar er zijn natuurlijk wel meer mensen die er zich druk om maken, en daarom komt het in het nieuws. En ja, het nieuws is daarom cynisch, omdat het niet met een menselijke maat meet, maar met de maat van het getal. Leer ermee leven.
Overigens is er sinds het internet al veel meer kans dat je als simpele ziel wereldwijd aandacht krijgt. Als je dat wilt, kies dan voor die weg.
userIcon
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 @ 10:10 schreef Echte_Gooische_vrouw_ het volgende:
Weet je het boeit me helemaal niks....

Mij ook niet.
userIcon
Mensen willen graag dingen weten over mensen die ze kennen. Compleet logisch en dan ook compleet begrijpelijk dat de media dit zo uitmeet. Kees de Vries heeft een veel kleiner scala aan bekenden en zijn ellende wordt gedeeld via Facebook, telefoon en "echte" gesprekken. Dat werkt gewoon prima om iedereen die hij kent te bereiken. Bij bekende Nederlanders ligt dat nu eenmaal anders.
Het gaat er dus niet om dat Friso per se belangrijker is dan Kees de Vries, maar wel dat zijn nieuws iedereen aangaat. Dat heeft niks te maken met aandacht verdienen. Ik heb ook niks in het bijzonder met het koningshuis, maar ik zou het vreemd vinden als hij minder aandacht zou krijgen.
userIcon
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 @ 09:09 schreef R1ch4rd het volgende:
zo veel aandacht zouden ze aan iedereen moeten geven, maar of het nou een prins is of niet. ik hoop op herstel voor hem, zijn familie en vrienden...
Ik denk dat de familie op dit moment helemaal niet blij is met al die aandacht... Zit je daar in het ziekenhuis te hopen op een teken van verbetering, maar je weet dat het ziekenhuis belegerd wordt door de media, met vragen waar je zelf ook nog geen antwoord op hebt. Natuurlijk zijn ze er wel aan gewend, en de vele blijken van sympathy kunnen ook een steun zijn, maar ik denk toch dat het gehele mediacircus meer een last is.
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 @ 09:26 schreef swoopie het volgende:
[..]

Tja, het gaat om een lid van het koningshuis, ben je jaloers?
[..]

Nog zo'n loze kreet. Jongens, het is een ontzettend bekende persoon, dan is het toch logisch dat het uitgebreid in het nieuws komt? En tuurlijk is dat oneerlijk t.o.v. Jan de Vries, leer ermee leven zou ik zeggen. Hoe bekender iemand is, hoe meer mensen geïnteresseerd zijn, hoe logischer het is dat het in het nieuws komt.
[..]

Tuurlijk, dat zou het eerlijkst zijn, maar laten we realistisch blijven hier, op basis van wat ik hierboven heb gezegd zou het ook weinig zinvol zijn iedereen dermate breed uit te meten in het nieuws. Daar zit niemand op te wachten, dat zou alleen voor de directe betrokkenen wellicht een pleister op de wonde zijn (en misschien ook wel niet). Maar, voor jou geen minnetje, maar 'neutraal'.
[..]

Feit blijft dat het om de familie gaat die aan het hoofd van ons land staat, dat maakt het belang een stuk groter.
[..]

Ik snap dit soort reacties niet zo goed, in de jaartjes dat ik leef heb ik NOOIT het gevoel gehad dat onze koninklijke familie hooghartig of arrogant is en al helemaal niet dat ze corrupt zouden zijn. Waarom nou deze reactie? Het overduidelijke benadrukken? Dat het ook gewoon mensen zijn?

Zo, zo kan ie wel weer even, tijd voor ontbijt
Toch als de betrokkenheid zulke overdreven vormen als bij jou aan begint te nemen en je meent op ieder die het gebeuren iets anders ervaart moet reageren, kun je je afvragen of je misschien niet eens naar buiten moet gaan om een frisse neus te halen.
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 @ 09:26 schreef swoopie het volgende:
[..]

Tja, het gaat om een lid van het koningshuis, ben je jaloers?
[..]

Nog zo'n loze kreet. Jongens, het is een ontzettend bekende persoon, dan is het toch logisch dat het uitgebreid in het nieuws komt? En tuurlijk is dat oneerlijk t.o.v. Jan de Vries, leer ermee leven zou ik zeggen. Hoe bekender iemand is, hoe meer mensen geïnteresseerd zijn, hoe logischer het is dat het in het nieuws komt.
[..]

Tuurlijk, dat zou het eerlijkst zijn, maar laten we realistisch blijven hier, op basis van wat ik hierboven heb gezegd zou het ook weinig zinvol zijn iedereen dermate breed uit te meten in het nieuws. Daar zit niemand op te wachten, dat zou alleen voor de directe betrokkenen wellicht een pleister op de wonde zijn (en misschien ook wel niet). Maar, voor jou geen minnetje, maar 'neutraal'.
[..]

Feit blijft dat het om de familie gaat die aan het hoofd van ons land staat, dat maakt het belang een stuk groter.
[..]

Ik snap dit soort reacties niet zo goed, in de jaartjes dat ik leef heb ik NOOIT het gevoel gehad dat onze koninklijke familie hooghartig of arrogant is en al helemaal niet dat ze corrupt zouden zijn. Waarom nou deze reactie? Het overduidelijke benadrukken? Dat het ook gewoon mensen zijn?

Zo, zo kan ie wel weer even, tijd voor ontbijt
Moet je voor de grap eens googlen op 'Beatrix corrupt'...
userIcon
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 @ 12:19 schreef the-eye het volgende:
[..]

Toch als de betrokkenheid zulke overdreven vormen als bij jou aan begint te nemen en je meent op ieder die het gebeuren iets anders ervaart moet reageren, kun je je afvragen of je misschien niet eens naar buiten moet gaan om een frisse neus te halen.
Ja dat is TE makkelijk scoren hoor Mag ik ook een keertje. Ik ben niet overdreven betrokken bij ons koningshuis maar ik erger me soms aan dingen en soms neem ik de moeite daar uitgebreid op te reageren, mag ik? Liever af en toe uitgebreid reageren dan ongefundeerd en snel wat dingen blaten, toch?
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 @ 12:48 schreef Insurrectum het volgende:
[..]
Moet je voor de grap eens googlen op 'Beatrix corrupt'...
Hehe okee, daar heb je me, ik baseer mijn mening puur op 'mijn gevoel'. Waar rook is, is vuur, en ik heb misschien niet goed genoeg opgelet, maar ik heb nog weinig rook gezien tot dusver.

Heb nu even geen zin en tijd om mijn mening met feiten te onderbouwen, dus daar heb je wellicht een punt.
userIcon
Dit bericht kan geüpdatet worden. Deze verslaggeefster blijkt een leugenares te zijn. De medisch verklaring klopt niet en zij wordt nu in de gaten gehouden.
Ik hoor het over een paar dagen wel... wat een geile media zeg...
Vreemd genoeg lijkt het wel een soort van bewust irriteren van de kijker.

Van de publieke omroep begrijp ik het al helemaal niet. Want die hoeven niet te cashen. Hadden P&W bv. nou echt niks beters voor die avond?

Langzamerhand vrees je het meeste aan een 'ramp' (nou ja), dat de media zich weer helemaal gaan uitleven in non-nieuws.
Wat die artsen betreft: die mevrouw van het NRC meldde dat op de radio dat ze 'een deel van het gesprek' had mogen horen.

Vreemd genoeg mocht ze het wel horen, en er blijkbaar over berichten. Maar ze kon nauwelijks op medisch-technische vragen antwoord geven.
Raar, alsof ze niet zelf nog met haar man had gepraat.

Eigenlijk had ze ook bijna niks te melden (en wat ze te melden had werd later weersproken door de RVD).

Je vraagt je af wat die twee medici bezield heeft, om zo hun reputatie te riskeren. Want zelfs het laten beluisteren van non-informatie zal ze niet in dank afgenomen worden.
En ons koningshuis kan bijzonder wraakzuchtig zijn, weten we...
userIcon
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 @ 09:09 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Er is niets koninklijk aan de "oranjes".

Ze stammen af van een duitse baronie.

Duitse bloed.. je weet zelf.


Meteen ook een - score geven he?
Selectieve verontwaardiging altijd op fok.

Dat plus en min stemmen tegenwoordig vind ik ook volkomen kansloos.
Iedere keer als iemand een blijkbaar controversiële mening heeft drukken er een paar van die slappe lafbekken op - in plaats van eens de stoute schoenen aan te trekken en inhoudelijk te reageren.
Er zijn veel te veel suffe lui die zo'n vote knop misbruiken om alles waar ze het niet mee eens zijn monddood te maken zonder zelf ook maar een flikker bij te dragen aan de discussie.
Hoeveel hersencellen heeft een mens trouwens nodig om eens per maand ergens een lintje door te knippen?
omdat ie geen schedel meer heeft?
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 @ 10:10 schreef Echte_Gooische_vrouw_ het volgende:
Weet je het boeit me helemaal niks....

Maar daarvoor ben je ook een gooise vrouw, die willen alleen maar schoenen, handtasjes en miljonairs scoren.
userIcon
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 @ 16:23 schreef Weeetikveel... het volgende:
Wat een verschrikkelijke NSB'ers lopen hier toch rond. Als je moeite met onze monarchie hebt, rot dan gewoon even heel snel op naar een ander land. Tering NSB'ers, ze zouden jullie TBS moeten geven.
De enige NSB'ers zijn mensen die dit ondemocratische koningshuis steunen. Oranjes horen gekozen Stadhouders te zijn, en niet meer.
Waarom zijn sommigen hier zo verontwaardigd?

Het is toch helemaal niets nieuws, het is al sinds de tijd van de opa van Julius Ceasar zo geweest:
- De elite verdient meer geld;
- De elite verdient meer aandacht;
- De elite verdient meer bescherming.
userIcon
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 @ 16:44 schreef SanJuan het volgende:
Waarom zijn sommigen hier zo verontwaardigd?

Het is toch helemaal niets nieuws, het is al sinds de tijd van de opa van Julius Ceasar zo geweest:
- De elite verdient meer geld;
- De elite verdient meer aandacht;
- De elite verdient meer bescherming.
Omdat ze mentale problemen hebben?
userIcon
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 @ 16:44 schreef SanJuan het volgende:
Waarom zijn sommigen hier zo verontwaardigd?

Het is toch helemaal niets nieuws, het is al sinds de tijd van de opa van Julius Ceasar zo geweest:
- De elite verdient meer geld;
- De elite verdient meer aandacht;
- De elite verdient meer bescherming.
Maar dat is een hele andere discussie, dat de elite meer geld heeft, aandacht krijgt en bescherming heeft/krijgt is bijna een feit, maar of ze het ook verdienen is een heel ander verhaal
userIcon
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 @ 16:49 schreef Weeetikveel... het volgende:
[..]


Omdat ze mentale problemen hebben?
Ik zet ook mijn vraagtekens bij jouw mentale gesteldheid door al dat getier over NSBers en ratten.
Het maakt heel wat emotie bij je los zo te zien.
Ik wil weleens zien hoe groot de duim is van deze journaliste, zoveel zuigt ze eruit. Uit eigen ervaring weet ik dat je blij moet zijn als je een keer iets hoort als naaste familie zijnde, laat staan dat zo'n arts belangrijke informatie geeft aan iemand van de pers.
userIcon
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 @ 09:33 schreef Syd het volgende:
[..]


Dus? ik ken een meisje bibi, is meende ik 10jaar, heel een zeer enrstige ziekte waaraan haar jongere broertje aantal jaren geleden overleden is en nu zij dezelfde ziekte heeft enige redding is Amerika! of iniedergeval een kleine kans.

En koningshuis vliegt zo ff met regeringstoestel lineadirect naar de prins toe.

En zij dat kleine onschuldige meisje wat haar broertje al verloren heeft en zij misschien zelfde gaat overkomen moet wachten op genoeg donaties zodat ze behandelt kan worden in Amerika.

Zelfde kosten om een regeringsvliegtuig vliegklaar te maken?

http://www.trib4bibi.nl/
Juist... dus omdat er een zielig meisje is moeten wij allemaal zielig zijn?
userIcon
Wat een hoop sbs6 kijkende pvv stemmerts hier op fok zeg.
userIcon
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 @ 09:02 schreef Evaria het volgende:
[..]

vind je ?, het is wel een zoon van onze koningin hoor !!!!!!!
Laten we hopen dat de familie gespaard wordt en hij herstelt !
En ook maar een mens net zoals jij en elk willekeurig ander mens die dankzij een overtreding nu zo erbij ligt. hopen dat ie het haalt en een flinke boete krijgt
userIcon
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 @ 14:25 schreef Wapperbaard het volgende:
[..]

Dat plus en min stemmen tegenwoordig vind ik ook volkomen kansloos.
Iedere keer als iemand een blijkbaar controversiële mening heeft drukken er een paar van die slappe lafbekken op - in plaats van eens de stoute schoenen aan te trekken en inhoudelijk te reageren.
Er zijn veel te veel suffe lui die zo'n vote knop misbruiken om alles waar ze het niet mee eens zijn monddood te maken zonder zelf ook maar een flikker bij te dragen aan de discussie.
Misschien bestaan er wel mensen die het oeverloos gelul van anderen zat zijn en hopen dat anderen, die altijd maar menen overal een mening over te moeten hebben en te moeten 'discussieren-omdat dat zogenaamd intelligent is-, hun bek houden.
userIcon
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 @ 16:48 schreef Weeetikveel... het volgende:
[..]


Allen lieden die verantwoording dragen voor ons landsbestuur, zijn direct democratisch gekozen aan de hand van de meest recente Tweede Kamerverkiezingen. Dus wat zit je hier nou te liegen?

Er ooit wel eens over nagedacht dat de democratisch gekozen minister-president tegenwoordig de functie van stadhouder vervult? Het woord stadhouder komt overigens van standhouder, wat duidelijk impliceert dat er iemand BOVEN de stadhouder behoort te staan. En in ons geval staat daar iemand boven die geen verantwoordelijkheden draagt en al helemaal geen invloed op onze politiek uitoefent.

Met je 16de eeuw-fetisj ben jij zeker ook een groot voorstander van de oranje-blanje-bleu, ook wel bekend als de NSB-vlag? Rat.
Wauw, zit er ergens een knoop in je hoofd, danwel je darmen?

Ik zeg dat het koningshuis ondemocratisch is, en vervolgens zeg jij dat ik lieg.

Nou vertel op, welke lid van het koningshuis is door de Nederlandse burger in een verkiezing op die positie terechtgekomen?
Wat maakt mij een leugenaar?
74  van 74 reacties op deze pagina. (19 verborgen.Registreer en log in om deze berichten te kunnen zien)
Pagina  1


Lees ook:

» 18/02 'Prins Friso heeft geen schedelbasisfractuur'74
» 18/02 Geen nieuwe informatie over toestand prins Friso11
» 17/02 Prins Friso en de feitjesjacht14
» 17/02 Ongeluk prins Friso wereldwijd nieuws12


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden