De Iraans-Nederlandse politicus Ehsan Jami wil aangifte doen tegen de omstreden shariageleerde Haitham al-Haddad. Dat zei hij vrijdagavond na afloop van een debat in het Amsterdamse debatcentrum De Balie.
De oprichter van het inmiddels opgeheven comité voor ex-moslims vindt dat Haddad opriep tot geweld en moord door te zeggen dat afvallige moslims gedood moeten worden. Haddad ging in debat met GroenLinks-Kamerlid Tofik Dibi en De Pers-journalist Kustaw Bessems.

Jami: aangifte tegen shariageleerde (Foto: ANP)
ArchEnemy (Redactie Frontpage) 18-02-2012 @ 01:12
quote:Het mag van mij een zelfbedruipende gevangenis zijn.Op zaterdag 18 februari 2012 @ 01:10 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Daar hebben we met zijn allen best wel wat belastingcentjes voor over
harry64 (Redactie Frontpage) 18-02-2012 @ 01:13
quote:Wilders heeft nooit opgeroepen tot moord, beetje groot verschil.Op zaterdag 18 februari 2012 @ 01:08 schreef TheHappyPrince het volgende:
Aangifte wegens wat? Aanzetting tot haat? Als we hier in een eerlijk land leven wordt al-Haddad net als Wilders vrijgesproken.
ArchEnemy (Redactie Frontpage) 18-02-2012 @ 01:15
quote:Ik weet dat het lastig is, maar Wilders roept niet op afvallige Nederlanders te vermoorden als er aan zijn voorwaarden wordt voldaan. Deze psychopaat doet dat wel. Wilders is een -soort van- democraat, dit is een wrede dictator die niet wakker ligt van wat moordpartijtjes.Op zaterdag 18 februari 2012 @ 01:08 schreef TheHappyPrince het volgende:
Aangifte wegens wat? Aanzetting tot haat? Als we hier in een eerlijk land leven wordt al-Haddad net als Wilders vrijgesproken.
quote:Zijn soort maakt dagelijks mensen dood.Op zaterdag 18 februari 2012 @ 01:15 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Dus al-Haddad zei: "kom mensen we maken afvalligen dood?" Voor zover ik weet niet.
ArchEnemy (Redactie Frontpage) 18-02-2012 @ 01:18
quote:Nee, hij gebruikte andere woorden om uit te leggen dat het vermoorden van mensen die zijn visie niet delen 'onder bepaalde voorwaarden' tot zijn mogelijkheden behoort.Op zaterdag 18 februari 2012 @ 01:15 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Dus al-Haddad zei: "kom mensen we maken afvalligen dood?" Voor zover ik weet niet.
quote:jij bent niet zo slim he?Op zaterdag 18 februari 2012 @ 01:08 schreef TheHappyPrince het volgende:
Aangifte wegens wat? Aanzetting tot haat? Als we hier in een eerlijk land leven wordt al-Haddad net als Wilders vrijgesproken.
ArchEnemy (Redactie Frontpage) 18-02-2012 @ 01:21
quote:Een vastgeroeste idioot wijkt idd niet.Op zaterdag 18 februari 2012 @ 01:16 schreef Yassinee het volgende:
Dramatisch slechte debat aanvoerder. Kustaw Bessems arrogante prick. Dibi verlegen schoothondje. Al-Haddad: Like a Boss
ArchEnemy (Redactie Frontpage) 18-02-2012 @ 01:22
quote:Naïviteit. Geen grootsheid, kap es met dat soort ijdelheden..Op zaterdag 18 februari 2012 @ 01:20 schreef ThaKiller het volgende:
[..]
Verdervelijk of niet, het kenmerkt onze eigen grootsheid dat ook mensen met een dergelijke mening vrij rond kunnen lopen. Dit geval is dan inderdaad twijfelachtig, maar de vrijheid van meningsuiting is nog altijd erg belangrijk en in veel landen onder gewaardeerd.
quote:Je weet dat we hier een paar weken geleden Netanyahu nog binnenhaalden als grote vriend van Nederland? Iemand die aantoonbaar bloed aan zijn handen heeft!?Op zaterdag 18 februari 2012 @ 01:17 schreef Frank_Peters het volgende:
[..]
Zijn soort maakt dagelijks mensen dood.
quote:Jazeker. En daar was ik dus ook niet blij mee.Op zaterdag 18 februari 2012 @ 01:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je weet dat we hier een paar weken geleden Netanyahu nog binnenhaalden als grote vriend van Nederland? Iemand die aantoonbaar bloed aan zijn handen heeft!?
quote:Maar je ontkent dus niet dat zijn soort dagelijks mensen vermoord. Dat kun je ook niet, aangezien de kranten er dagelijks vol van staan.
Iemand die aangeeft dat volgens de letterlijke letter van de Koran afvalligen gestenigd mogen worden, maar niet op persoonlijke titel daartoe oproept, doet niets anders dan teksten uit de Koran opzeggen. Een boek dat hier niet verboden is. Een boek dat zich daarin waarschijnlijk ook niet onderscheidt t.o.v. de andere heilige boeken van het Christendom en Jodendom.
ArchEnemy (Redactie Frontpage) 18-02-2012 @ 01:27
quote:En gisteren had ik ook een goede vriend op bezoek. Terug naar de haatbaarderij en laat de 'zionistische entiteit' nou es een keer buiten beschouwing..Op zaterdag 18 februari 2012 @ 01:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je weet dat we hier een paar weken geleden Netanyahu nog binnenhaalden als grote vriend van Nederland?
ArchEnemy (Redactie Frontpage) 18-02-2012 @ 01:28
quote:Groeit? Het is eerder een globale gijzeling als ik die man mag begrijpen..Op zaterdag 18 februari 2012 @ 01:24 schreef Farang het volgende:
Pauper Jami werd vernederd tijdens het debat, de loser
Je kunt het debat hier terugkijken.
http://www.engagetv.com/webcast_De-Balie-debat-met-Al-Haddad
Men kan het gewoon niet hebben dat de Islam wereldwijd groeit ondanks al die leugens in de media.
quote:ja, dat zal het zijn.. laat allah jou straffen voor je achterlijkheidOp zaterdag 18 februari 2012 @ 01:24 schreef Farang het volgende:
Pauper Jami werd vernederd tijdens het debat, de loser
Je kunt het debat hier terugkijken.
http://www.engagetv.com/webcast_De-Balie-debat-met-Al-Haddad
Men kan het gewoon niet hebben dat de Islam wereldwijd groeit ondanks al die leugens in de media.
quote:Hahahahaha! Welterusten, lekkere geitenneukende communist van me.Op zaterdag 18 februari 2012 @ 01:30 schreef schaakstuk het volgende:
harry64, ArchEnemy, allebei extreemrechtse Fok! officials, en Frank_Peters die die status nog niet heeft mogen bereiken, storten zich nu ineens op dit topic.
ArchEnemy (Redactie Frontpage) 18-02-2012 @ 01:33
quote:Mislukte afleiding, ditto poging tot dominantie. Iedereen weet onderhand dat het hier de sharia betreft, en dat je ook daar af moet blijven met je interpretaties.Op zaterdag 18 februari 2012 @ 01:30 schreef De_Veenboer het volgende:
[..]
Het staat alleen nergens in de Koran. Waarom baseer je je islamkennis op dit soort valse nieuwsberichten terwijl je ook de Koran kunt lezen?
quote:Wat versta je onder 'zijn soort'!? Zijn dat moslims? Of zijn dat radicale idioten?Op zaterdag 18 februari 2012 @ 01:27 schreef Frank_Peters het volgende:
[..]
Jazeker. En daar was ik dus ook niet blij mee.
[..]
Maar je ontkent dus niet dat zijn soort dagelijks mensen vermoord. Dat kun je ook niet, aangezien de kranten er dagelijks vol van staan.
ArchEnemy (Redactie Frontpage) 18-02-2012 @ 01:35
quote:'I love the smell of napalm in the morning..'Op zaterdag 18 februari 2012 @ 01:30 schreef schaakstuk het volgende:
harry64, ArchEnemy, allebei extreemrechtse Fok! officials, en Frank_Peters die die status nog niet heeft mogen bereiken, storten zich nu ineens op dit topic.
Ik denk dat ik dus maar ga slapen.
"Het is al laat, laat ons het hierbij laten."
Truste allemaal!
harry64 (Redactie Frontpage) 18-02-2012 @ 01:36
quote:Daarom is het meldpunt voor foute Polen en ander MOE-land tuig ook nog steeds online.Op zaterdag 18 februari 2012 @ 01:28 schreef BasOne het volgende:
[..]
Je kan er grappig over doen, maar iemand die geen strafbare feiten heeft gepleegd zou niet gebanned moeten worden omdat hij een andere levensvisie en mening heeft.
ArchEnemy (Redactie Frontpage) 18-02-2012 @ 01:37
quote:Tenzij hij geweld wil gebruiken om respect af te dwingen. Lijkt mij.Op zaterdag 18 februari 2012 @ 01:28 schreef BasOne het volgende:
[..]
Je kan er grappig over doen, maar iemand die geen strafbare feiten heeft gepleegd zou niet gebanned moeten worden omdat hij een andere levensvisie en mening heeft.
quote:Truste moslimextremistje van ons!Op zaterdag 18 februari 2012 @ 01:30 schreef schaakstuk het volgende:
harry64, ArchEnemy, allebei extreemrechtse Fok! officials, en Frank_Peters die die status nog niet heeft mogen bereiken, storten zich nu ineens op dit topic.
Ik denk dat ik dus maar ga slapen.
"Het is al laat, laat ons het hierbij laten."
Truste allemaal!
harry64 (Redactie Frontpage) 18-02-2012 @ 01:40
quote:Pavlov, met een smoes er tussen uit piepen na eerst nog even gesteld te hebben dat het toch echt aan de overtuiging van de ander ligt dat het zo fout is wat die ander denkt. Tenslotte het gedachtegoed van die ander nog even duiden als extreem en vervolgens zwijgen als het graf.Op zaterdag 18 februari 2012 @ 01:30 schreef schaakstuk het volgende:
harry64, ArchEnemy, allebei extreemrechtse Fok! officials, en Frank_Peters die die status nog niet heeft mogen bereiken, storten zich nu ineens op dit topic.
Ik denk dat ik dus maar ga slapen.
"Het is al laat, laat ons het hierbij laten."
Truste allemaal!
quote:je onnozelheid kent geen grenzen,Op zaterdag 18 februari 2012 @ 01:34 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wat versta je onder 'zijn soort'!? Zijn dat moslims? Of zijn dat radicale idioten?
...en 'ons soort'? Gooien wij niet al decennia lang bommen op verschillende volkeren in de wereld!? Volgens mij heeft het westen de laatste 20 eeuwen iedere eeuw weer gewoon de hoogste K/D ratio.
Als deze man aanzet tot haat en moord, dan kun je hem daarop aanpakken, aangezien je hem dan verantwoordelijk stelt voor wat zijn aanhang doet. Maar in dat geval kun je consistent zijn en dus ook Wilders aansprakelijk stellen voor wat Breivik heeft geflikt.
Dus wat wil je nou precies? Wil je dat iemand gewoon zijn mening kan geven, hoe extreem en afwijkend die mening ook is.... of wil je dat we mensen met een extreme en afwijkende mening oppakken, zodra we het eng gaan vinden en vrezen dat iemand het opvolgt!?
harry64 (Redactie Frontpage) 18-02-2012 @ 01:46
quote:Daarom is Wilders ook niet veroordeeld in het theater van de linkse incompetentie.Op zaterdag 18 februari 2012 @ 01:35 schreef BasOne het volgende:
Eigenlijk is het ronduit schandalig dat de meerderheid van de kamer, en de meerderheid van de Nederlandse bevolking die het recht op de vrijheid van meningsuiting zo hoog in het vaandel hebben staan iemand willen verbieden zijn mening te uiten...
Ben ik het met die mafkees eens?
Ab-so-luut niet, zou hem het liefst een trap onder de ballen verkopen.
Maar heeft hij het recht om hier zijn mening te verkondigen...
Ja dat heeft hij.
Net als ieder ander, of wij het er mee eens zijn of niet.
ArchEnemy (Redactie Frontpage) 18-02-2012 @ 01:46
quote:Dit soort relativerende goedpraterij van haat en moordlust is tien jaar geleden al afdoende weerlegd. De mensen die het nog niet willen zien gebruiken hun intelligentie om hun wensdenken overeind te houden.Op zaterdag 18 februari 2012 @ 01:43 schreef Lone_Gunman het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat jij niet in staat bent om inhoudelijk te reageren. Dat je het niet met hem eens bent dat is duidelijk. Maar, probeer eens te weerleggen wat hij beweert dan.
ArchEnemy (Redactie Frontpage) 18-02-2012 @ 01:48
quote:Dat komt omdat we er allemaal zo blij mee zijn, dat geschenk van een multiculturele samenleving, we raken er maar niet over uit.Op zaterdag 18 februari 2012 @ 01:47 schreef heracles het volgende:
Wanneer hou dat gezeur toch eens op.
Moslims moslism Moslims moslism Moslims moslism Moslims moslism Moslims moslism Moslims moslism Moslims moslism Moslims moslism Moslims moslism Moslims moslism Moslims moslism
Je hoort niks anders meer!
quote:Zeg wat moet dat, met een schapenvacht om tussen de kudde meelopen.Op zaterdag 18 februari 2012 @ 01:30 schreef De_Veenboer het volgende:
[..]
Het staat alleen nergens in de Koran. Waarom baseer je je islamkennis op dit soort valse nieuwsberichten terwijl je ook de Koran kunt lezen?
quote:Laten we het maar op het laatste houden.Op zaterdag 18 februari 2012 @ 01:34 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wat versta je onder 'zijn soort'!? Zijn dat moslims? Of zijn dat radicale idioten?
quote:'Wij'? Bedoel je nu westerlingen, of machtswellustige politici?
...en 'ons soort'? Gooien wij niet al decennia lang bommen op verschillende volkeren in de wereld!?
quote:Goed punt.
Als deze man aanzet tot haat en moord, dan kun je hem daarop aanpakken, aangezien je hem dan verantwoordelijk stelt voor wat zijn aanhang doet. Maar in dat geval kun je consistent zijn en dus ook Wilders aansprakelijk stellen voor wat Breivik heeft geflikt.
quote:Vrijheid van meningsuiting. Dus nee. Niet opppakken.
Dus wat wil je nou precies? Wil je dat iemand gewoon zijn mening kan geven, hoe extreem en afwijkend die mening ook is.... of wil je dat we mensen met een extreme en afwijkende mening oppakken, zodra we het eng gaan vinden en vrezen dat iemand het opvolgt!?
harry64 (Redactie Frontpage) 18-02-2012 @ 01:59
quote:Echt wel, afgelopen week was het nog PVV-meldpunt PVV-meldpunt PVV-meldpunt PVV-meldpunt PVV-meldpunt PVV-meldpunt PVV-meldpunt PVV-meldpunt PVV-meldpunt PVV-meldpunt PVV-meldpunt PVV-meldpunt PVV-meldpunt PVV-meldpunt PVV-meldpunt PVV-meldpunt PVV-meldpunt PVV-meldpunt.Op zaterdag 18 februari 2012 @ 01:47 schreef heracles het volgende:
Wanneer hous dat gezeur toch eens op.
Moslims moslism Moslims moslism Moslims moslism Moslims moslism Moslims moslism Moslims moslism Moslims moslism Moslims moslism Moslims moslism Moslims moslism Moslims moslism
Je hoort echt niks anders meer!
harry64 (Redactie Frontpage) 18-02-2012 @ 02:01
quote:T is een halfbroer van Ali, en die vacht heeft ie niet om, dat hoort zo.Op zaterdag 18 februari 2012 @ 01:50 schreef Bushmaster het volgende:
[..]
Zeg wat moet dat, met een schapenvacht om tussen de kudde meelopen.
quote:In dat geval zal iedereen het erover eens zijn dat radicale idioten verantwoordelijk zijn voor gruwelijke shit, maar dan moeten we ook realistisch zijn en bedenken dat dat een verdomd klein aantal is (gelukkig), en de meeste conflicten, oorlogen, moorden, etc etc etc gepleegd worden om universele basale behoeften, zoals macht, geld, aanzien, etc etc.Op zaterdag 18 februari 2012 @ 01:51 schreef Frank_Peters het volgende:
[..]
Laten we het maar op het laatste houden.
[..]
quote:Dat hangt dus af van het onderscheid dat je wilt maken bij het antwoord op de vorige vraag...'Wij'? Bedoel je nu westerlingen, of machtswellustige politici?
[..]
quote:Uiteraard, en daarom is het ook een delicaat onderwerp die veel verschillende extreme reacties oproept, waarbij men vaak de eigen argumenten in de ene discussie naast zich neer legt wanneer de situatie weer net iets anders ligt. Zoals de vrijheid van meningsuiting van een Wilders, t.o.v. de vrijheid van meningsuiting van een radicale gelovige.Goed punt.
[..]
Vrijheid van meningsuiting. Dus nee. Niet opppakken.
Extremistische idioten zullen er altijd zijn. Maar zelf zullen ze geen steen of handgranaat oppakken. Dat laten ze over aan hun achterban. Daar ligt de schone taak voor de politiek: ervoor te waken dat groepen mensen niet radicaliseren. En daar ligt mijn zorg, want in Nederland is de samenleving aan het polariseren.
quote:Dit is een van de kernpunten van de hele discussie over bijvoorbeeld de Islam. Het zijn in principe twee hele verschillende kanten van het spectrum. Wat heel belangrijk is de rol die de mensen die in het midden van het spectrum zitten. Voor hen is een belangrijke rol weggelegd wat kan helpen om de discussies inhoudelijk naar een hoger niveau te tillen waarbij het niet enkel met 'modder gooien' wordt bewerkstelligd.Op zaterdag 18 februari 2012 @ 02:10 schreef Yi-Long het volgende:
Het is dus, puur rationeel gezien, een bijna niet te voeren discussie, omdat we het hier over hele extreme zaken gaan die heel verschillend geinterpreteerd worden, ook door verschillende groepen.
dekatophetspek (Redactie Film) 18-02-2012 @ 04:14
quote:Wilders roept niet op tot het doden van andersdenkenden. Dat is toch wel een megagroot verschil. Die vrouwenhatende haatbaard heeft wat mij betreft totaal geen recht van spreken hier. Anders moeten we hier ook homo hatende Rasta's en Holocaust ontkennende Amerikanen hier uit kunnen nodigen maar dat is niet mogelijk. Vrijheid van mening bestaat niet in Nederland alleen als het door de massa gedoogd wordt.Op zaterdag 18 februari 2012 @ 02:44 schreef EricOscuro het volgende:
Hoezeer ik het ook haat... maar die griezel uit Engeland maakt ook alleen gebruik van zijn recht op meningsuiting... net als Wilders.
Van beiden moet ik weinig hebben, maar zal ze dat recht niet willen ontnemen.
quote:Waarom krijg je nou weer negatieve puntjes ?, ik doe eigenlijk niet vaak aan dat geplus en gemin maar soms.........Op zaterdag 18 februari 2012 @ 01:35 schreef BasOne het volgende:
Eigenlijk is het ronduit schandalig dat de meerderheid van de kamer, en de meerderheid van de Nederlandse bevolking die het recht op de vrijheid van meningsuiting zo hoog in het vaandel hebben staan iemand willen verbieden zijn mening te uiten...
Ben ik het met die mafkees eens?
Ab-so-luut niet, zou hem het liefst een trap onder de ballen verkopen.
Maar heeft hij het recht om hier zijn mening te verkondigen...
Ja dat heeft hij.
Net als ieder ander, of wij het er mee eens zijn of niet.
quote:Onzin. Als Wilders had gezegd dat hij vindt dat alle moslims vermoord zouden moeten worden, dan was hij direct opgepakt. Terecht.Op zaterdag 18 februari 2012 @ 01:23 schreef BasOne het volgende:
[..]
Eens of oneens, een mening hebben is niet strafbaar.
'Ik ben van mening dat alle ongelovigen dood moeten' is simpelweg niet strafbaar...
Je roept niet op tot, en je zaait geen haat, het is jouw mening.
Of die mening verachtelijk is doet er eigenlijk niet toe.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 @ 01:08 schreef TheHappyPrince het volgende:
Aangifte wegens wat? Aanzetting tot haat? Als we hier in een eerlijk land leven wordt al-Haddad net als Wilders vrijgesproken.
quote:Wilders roept niet op tot moord en doodslag. Wilders wil juist dat moslims afstand nemen van dit soort idioterie maar dat kunnen ze niet zolang enge haatbaarden als deze roepen dat je dood moet als je er afstand van neemtHaddad opriep tot geweld en moord door te zeggen dat afvallige moslims gedood moeten worden
quote:Is dat een soort nieuwe Hitler?Hij lijkt sprekend!Op zaterdag 18 februari 2012 @ 01:23 schreef Frank_Peters het volgende:
Ik had Stefan Wijkamp tegenover die vent gezet, na een mes op tafel te hebben gelegd.
Dan heb je een echt debat.
En wie niet weet wie Stefan Wijkamp is:
http://rechtbankverslagge(...)21-rechtszaakbbq.jpg
quote:Maakt niet uit, het is hypocriet eerst te gaan lopen janken dat je grote leider word aangeklaagd door een individu. En daar dan het hele land op te gaan aanrekenen, en dan nu hetzelfde te doen.Op zaterdag 18 februari 2012 @ 09:27 schreef OpperTokkie het volgende:
[..]
[..]
Wilders roept niet op tot moord en doodslag. Wilders wil juist dat moslims afstand nemen van dit soort idioterie maar dat kunnen ze niet zolang enge haatbaarden als deze roepen dat je dood moet als je er afstand van neemt
quote:Mening is zijn mening. Ook al voel ik me door die dingen bedreigd ga ik het niet verbieden. Anders vind ik dat ze morgen in NL de SGP moeten verbieden en de Georganiseerde Katholieke kerk (Dus niet normaal Katholicisme maar het Paapse) want die bedreigen me ook dagelijks door hun plannetjes sneaky proberen door te drukken. Waaronder bijvoorbeeld in Uganda. Toch doe ik dat niet, ze mogen het vinden, maar na dat je het vind mag je van mij lekker gaan "Buitenspelen" buiten de grenzen van Europa het liefst.Op zaterdag 18 februari 2012 @ 01:09 schreef Bushmaster het volgende:
Afvallige moslims moeten dood. Dan kun je je vast wel voorstellen wat voor mening hij over anders- of ongelovigen heeft.
quote:Lees even terug. Ik ga me niet verantwoorden voor dingen die ik niet gezegd heb.Op zaterdag 18 februari 2012 @ 08:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Citeer eens deze shariageleerde. Waar heeft deze meneer dat zo gezegd?
harry64 (Redactie Frontpage) 18-02-2012 @ 10:35
quote:Wilders roept niet op tot het doodmaken van ongelovigen of moslims.Op zaterdag 18 februari 2012 @ 02:04 schreef BasOne het volgende:
[..]
En snap je de hypocrisie?
Wilders word vrijgesproken maar deze man willen ze de toegang ontzeggen, met Wilders als vaandeldrager voorop.
harry64 (Redactie Frontpage) 18-02-2012 @ 11:02
quote:Naar mijn mening niet, want dan zouden peilingen naar verschillen tussen, bijvoorbeeld koopgedrag van mannen en vrouwen, reclame's op tv die zich specifiek richten op mannen en vrouwen, enz. ook strafbaar zijn.Op zaterdag 18 februari 2012 @ 02:09 schreef BasOne het volgende:
[..]
Eh HOOOOO..
Imho, dus mijn mening is het meldpunt van de PVV in strijd met artikel 1 van de grondwet.
quote:Het gewicht van het MDI en de uitspraken van het MDI veranderen dus al naar gelang het uitkomt?
Het MDI is alleen een adviesorgaan en heeft geen enkele bevoegdheid, en heeft wel vaker heel raar geoordeeld.
quote:Rutte heeft daar een standpunt over ingenomen, Het meldpunt is een interne kwestie, alleen dat standpunt staat de klagers niet aan. Daarmee is het nog niet zo dat er geen standpunt is ingenomen.
De PVV is een onderdeel van de regering met hun gedoog constructie, dus Rutte Moet een standpunt innemen want voor de buitenwereld is het gewoon een regeringstandpunt.
quote:Hij gaat niet mee in de hype, en hij laat zich niet opruien door wat flippende EU leden.
Rutte heeft geen ruggegraat door geen standpunt in te nemen... dat doet hij veel vaker niet als het om de PVV gaat.
quote:Dus in jouw Pavlov reactie van "EEEP MOSLIM HELP!" wil jij iemand die we hier duidelijk niet willen hebben.. gewoon houden? IK zeg lekker buiten laten spelen. En in Nederland niet laten verblijven. Het liefst zelfs buiten Europa.Op zaterdag 18 februari 2012 @ 01:07 schreef Grimi het volgende:
Mooi hoop dat ie achter slot en grendel zit voordat hij kans heeft het land te verlaten.
harry64 (Redactie Frontpage) 18-02-2012 @ 11:45
quote:Juist, maar dat geld omgekeerd ook. De kopstukken van de islam eisen solidariteit. Zij eisen ook dat waar een moslim zich ook bevind, hij ten alle tijden verplicht is om alles wat niet conformeert aan de islam, te ondermijnen naar vermogen en mogelijkheden.Op zaterdag 18 februari 2012 @ 02:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Klopt. Laatst weer documentaires bekeken over de opkomst van de NSDAP in Duitsland destijds en de propaganda en toespraken etc etc, en ik weet dat je dan een zgn 'Godwin' maakt, maar de overeenkomsten zijn er helaas gewoon.
Het grote gevaar is ook niet dat iedereen het daadwerkelijk gelooft. Het grote gevaar is dat er genoeg mensen het geloven om er daadwerkelijk iets mee te gaan doen, en dat er bij de rest van de bevolking geen enkele vorm van solidariteit is om vervolgens daar tegenin te gaan.
quote:Want deze man vertegenwoordigt natuurlijk ''de Islam''.Op zaterdag 18 februari 2012 @ 10:35 schreef harry64 het volgende:
[..]
Wilders roept niet op tot het doodmaken van ongelovigen of moslims.
Deze meneer doet dat wel. Ik vind het goed dat deze meneer is toegelaten.
Dan wordt het duidelijker waar de islam echt voor staat.
Peter (Redactie Frontpage) 18-02-2012 @ 13:09
quote:Inderdaad. Verbieden van zulke ideeen heeft geen zin. Het is niet specifiek genoeg om hiervoor aangeklaagd te worden. Als hij dit had gezegd over 1 persoon dan was het een totaal ander verhaal geweest.Op zaterdag 18 februari 2012 @ 12:24 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Dit is net zo kansloos als Geert Wilders aanklagen voor haatzaaien. Vrijheid van meningsuiting enzo. Spijtig dat de PVVers dit zelf niet inzien kennelijk, je zou toch denken...
quote:Ja deze man vertegenwoordigd de Islam en een priester vertegenwoordigd het christendom echter met een verschil:Op zaterdag 18 februari 2012 @ 12:26 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Want deze man vertegenwoordigt natuurlijk ''de Islam''.Net zoals een misbruikende priester ''het Christendom'' vertegenwoordigt?
Onzin, echt enorme onzin.