John van den Heuvel geslagen tijdens opnamen

Showbizz • Geschreven door Novum op 10-02-2012 @ 19:38 - gepost door bennootje
print 

John van den Heuvel heeft enkele rake klappen geïncasseerd. De misdaadverslaggever werd donderdag geslagen toen hij in Oss was voor opnamen van zijn nieuwe tv-programma Recht Gezet!

"Ik was in een wijk waar mensen wonen die niet erg gecharmeerd zijn van cameraploegen", vertelt Van den Heuvel aan RTL Boulevard. Toen hij een vrouw een vraag wilde stellen, was het raak. "Ik moest meteen een flinke klap incasseren. Dat was wel lastig, want je gaat natuurlijk nooit een vrouw slaan. Ik kreeg ook nog een tweede klap."

In Recht Gezet! helpt Van den Heuvel mensen die zijn opgelicht. Hij confronteert daders met hun gedrag.


Bron: Novum


Lees ook:

» 26/05 Pinkpop waarschuwt voor zomerse temperaturen27
» 26/05 Keira Knightley is verloofd12
» 25/05 'Constanza Breukhoven zat naakt voor de webcam'32
» 25/05 Ex-pornoster Jenna Jameson met slok op achter stuur15


delen | eKudos nujij

8607 views / 43 reacties
Reacties op dit bericht
43  van 43 reacties op deze pagina. (2 verborgen.Registreer en log in om deze berichten te kunnen zien)
Pagina  1
userIcon
Hehehe, daar kon je op wachten
userIcon
als een vrouw slaat kan ze er wat mij betreft één terug verwachten. Dát is ook emancipatie.
userIcon
quote:
Ik moest meteen een flinke klap incasseren. Dat was wel lastig, want je gaat natuurlijk nooit een vrouw slaan
Als ik geslagen wordt heb ik daar totaal geen moeite mee
userIcon
Vrouwen zijn niet onschendbaar, waarom zou je geen klap terug mogen geven? Als je je gedraagt als een kerel, vang ze dan ook op als een kerel.
quote:
Op vrijdag 10 februari 2012 @ 19:40 schreef SeanFerdi het volgende:
als een vrouw slaat kan ze er wat mij betreft één terug verwachten. Dát is ook emancipatie.
userIcon
Haha. journalisten denken ook altijd alles maar te kunnen maken omdat ze een camera bij zich hebben. Dit hoort er ook bij.
userIcon
quote:
Op vrijdag 10 februari 2012 @ 19:40 schreef SeanFerdi het volgende:
als een vrouw slaat kan ze er wat mij betreft één terug verwachten. Dát is ook emancipatie.
is zijn neus meteen Recht Gezet?
userIcon
Ben zo blij blij dat ik in Oss geboren zij, want een Ossenaar hed kei veul perspectief
userIcon
quote:
Op vrijdag 10 februari 2012 @ 19:43 schreef gerretje het volgende:
is zijn neus meteen Recht Gezet?
hahaha, das een leuke ...
userIcon
Das z'n goed recht!
userIcon
quote:
Op vrijdag 10 februari 2012 @ 19:40 schreef SeanFerdi het volgende:
als een vrouw slaat kan ze er wat mij betreft één terug verwachten. Dát is ook emancipatie.
Ben ik het wel mee eens maar toch zou ik er in de praktijk niet naar handelen. De 'vrouwen sla je niet' les in opvoeding zit gewoon te diep.
userIcon
quote:
Op vrijdag 10 februari 2012 @ 19:54 schreef eight het volgende:
[..]


Ben ik het wel mee eens maar toch zou ik er in de praktijk niet naar handelen. De 'vrouwen sla je niet' les in opvoeding zit gewoon te diep.
ja, ik heb zelf die situatie ook nog niet meegemaakt, dus weet ook niet hoe ik op dat moment zelf zal handelen.
userIcon
Ze sloeg er op lOss.

Oss. Dan vraag je er ook om.
userIcon
Genieten altijd dit soort televisie. Ik kan niet wachten!
userIcon
quote:
Ik moest meteen een flinke klap incasseren. Dat was wel lastig, want je gaat natuurlijk nooit een vrouw slaan
Da's wel een ouderwetse instelling; ikzelf ben modern opgevoed en mannen en vrouwen zijn voor mij gelijk. Klap van een vrouw betekend dan ook klap retour.
quote:
Op vrijdag 10 februari 2012 @ 19:40 schreef SeanFerdi het volgende:
als een vrouw slaat kan ze er wat mij betreft één terug verwachten. Dát is ook emancipatie.
precies zodra ze kunnen slaan als een kerol kunnen ze ook zo incasseren
userIcon
Alle stoere mannen hier die vrouwen terug zullen slaan... Helemaal mee eens, maar als je dat als publiek figuur doet wegen de negatieve reacties zwaarder dan de positieve.
man Ferdo (Eindredactie Frontpage) 10-02-2012 @ 20:18 fotoboek homepage
userIcon
Ossocialen dus.
als ik geslagen word kan die gene een flinke klap terug verwachten vrouw of man maakt dan bij mij geen verschil
quote:
Op vrijdag 10 februari 2012 @ 19:40 schreef SeanFerdi het volgende:
als een vrouw slaat kan ze er wat mij betreft één terug verwachten. Dát is ook emancipatie.
quote:
Op vrijdag 10 februari 2012 @ 19:40 schreef SeanFerdi het volgende:
als een vrouw slaat kan ze er wat mij betreft één terug verwachten. Dát is ook emancipatie.
Kan je doen, de vraag is hoe verstandig dat is. De kans is groot dat andere mensen zich er dan ook mee gaan bemoeien.
userIcon
quote:
Op vrijdag 10 februari 2012 @ 20:18 schreef Ferdo het volgende:
Ossocialen dus.
Ewa swa, ik klap jou in me fokking Osso je weet
userIcon
Dacht trouwens dat de opnamen voor De Bende van Oss al voorbij waren
Als ik geslagen wordt door wie dan ook (ook al lok ik het zelf uit) ren ik meteen naar het politiebureau wegens mishandeling
Een vrouw die slaat, mag je terugslaan. Dat heet emancipatie.
userIcon
quote:
Op vrijdag 10 februari 2012 @ 20:31 schreef mordokania het volgende:
Een vrouw die slaat, mag je terugslaan. Dat heet emancipatie.
En als je een man bent, maar als een meisje slaat?
userIcon
En een programma als "nu we er toch zijn" maar vrolijk de boel een zilveren of gouden plak toekennen.. wanneer gaan hun eens die moeillijke wijken in (en zenden dat dan ook uit..... )
userIcon
quote:
Op vrijdag 10 februari 2012 @ 20:35 schreef Sputnik het volgende:
En een programma als "nu we er toch zijn" maar vrolijk de boel een zilveren of gouden plak toekennen.. wanneer gaan hun eens die moeillijke wijken in (en zenden dat dan ook uit..... )
Ik heb daarvan al eens een uitzending vanuit Bos en Lommer gezien waar de mensen opvallend gastvrij waren.

Overigens zou 'misdaadverslaggever' John (ik heb wel eens een agent gezien) v.d. Heuvel zich eigenlijk nergens moeten kunnen vertonen zonder tegen wat klappen aan te lopen.
Alleen is het steeds weer zo'n probleem om die strontlucht van je handen te krijgen
man harry64 (Redactie Frontpage) 10-02-2012 @ 21:40 fotoboek no homepage
userIcon
Gelukkig bleef de camera heel.
Dit soort 'we halen ons recht' programma's zitten dicht bij eigenrichting en vragen gewoon om agressieve reacties. Heel begrijpelijk dat zoiets gebeurt. Het is niet goed maar zo'n John van de Heuvel (net zoals destijds Willibrord Frequin) vragen om een flinke muilpeer. Als ze om welke reden bij mij voor de deur staan met camera, dan haal ik ongetwijfeld ook uit: eerst meppen, dan praten. Zij zijn alleen maar uit op sensatie, kijkcijfers en de boel opstoken. Peter R de Vries is dan een stuk subtieler en professioneler (maar zit eigenlijk in dezelfde hoek).
userIcon
quote:
Op vrijdag 10 februari 2012 @ 19:40 schreef SeanFerdi het volgende:
als een vrouw slaat kan ze er wat mij betreft één terug verwachten. Dát is ook emancipatie.
Wees liever de slimme jongen. Door direct ooggetuigen grof te betalen om mee aangifte te doen bijvoorbeeld. Strafblad voor deze dame
vrouwen sla je met de platte hand he
userIcon
Hij ha ook gewoon een schop in der kut kunnen geven
Sla je niet .blijf je een heer!
Volgens mij gewoon weer een publiciteitsstunt om kijkers te trekken voor wederom een dood programma.
userIcon
Je kunt de klappen toch afweren, zonder een vrouw terug te slaan...
Nou... ik heb wat vrouwen gezien, daar kan je maar beter niet door geslagen worden, http://nl.wikipedia.org/wiki/Lucia_Rijker

Zo zijn er nog zat
userIcon
quote:
Op zaterdag 11 februari 2012 @ 00:58 schreef DoctorYes het volgende:
Nou... ik heb wat vrouwen gezien, daar kan je maar beter niet door geslagen worden, http://nl.wikipedia.org/wiki/Lucia_Rijker

Zo zijn er nog zat
Dat is gewoon geen vrouw meer..
43  van 43 reacties op deze pagina. (2 verborgen.Registreer en log in om deze berichten te kunnen zien)
Pagina  1


Lees ook:

» 26/05 Pinkpop waarschuwt voor zomerse temperaturen27
» 26/05 Keira Knightley is verloofd12
» 25/05 'Constanza Breukhoven zat naakt voor de webcam'32
» 25/05 Ex-pornoster Jenna Jameson met slok op achter stuur15


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden