PVV wil onderzoek naar AIVD

Nederland • Geschreven door Novum op 17-01-2012 @ 19:07 - gepost door bennootje
print 

Het kabinet moet een onderzoek instellen naar het functioneren van de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD). Dat vindt de PVV, blijkt uit Kamervragen die de Kamerleden André Elissen en Marcial Hernandez dinsdag hebben ingediend.

Aanleiding voor de Kamervragen is een bericht in De Telegraaf waarin wordt gesteld dat de leiding van de AIVD waarschuwingen heeft genegeerd over een medewerker die later informatie bleek door te spelen aan de Hofstadgroep. Dat zou passen in de cultuur die heerst bij de AIVD, waarin slordig wordt omgegaan met geheime informatie.

De PVV-Kamerleden willen dat premier Mark Rutte (VVD) en minister van Binnenlandse Zaken Liesbeth Spies (CDA) op de berichtgeving reageren en een onderzoek instellen.


Bron: Novum


Lees ook:

» 17/01 Mond houden over Wilders21
» 14/01 PVV wil vernietiging Pirate Bay-vonnis116
» 13/01 OM beraadt zich over uitlatingen PVV'er134
» 13/01 'Turkije zet AIVD'er uit'38


delen | eKudos nujij

5267 views / 72 reacties
Reacties op dit bericht
72  van 72 reacties op deze pagina. (25 verborgen.Registreer en log in om deze berichten te kunnen zien)
Pagina  1
De PVV wil zoveel, maar zelf moeite doen: ho maar.
userIcon
Ik wil dat de AIVD onderzoekt wie de PVV financieert en waarom Geertje sinds zijn jeugd al bijzonder verknocht is op Israel.
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 @ 19:13 schreef ADQ het volgende:
Is dit niet verkeerd om? Of is dat nog bezig?
Dát wordt intussen nog onderzocht.
What's next?

"PVV wil dat regering wet van de zwaartekracht versoepelt."
Jawohl Herr Wilders, Sieg Heil !
userIcon
Echt een PVV-krant hè, De Telegraaf. Lekker simpel, schreeuwerig, veel halve waarheden, heel veel spektakel en een niet bijster intelligent publiek.

Wel grappig dat de PVV zo goed de vooroordelen weet te bevestigen.
pvv die iets wil laten onderzoeken naar aanleiding van iets wat in de telegraaf staat. Kan het nog nuttelozer? Hebben we geen crisis die opgelost moet worden misschien.
Lekkere prioriteiten hebben die halve zolen.
best wel humor
als dit door een andere partij zou zijn aangedragen hoor je er niemand over
Aan de hand van 1 krantenberichtje in de telegraaf. Zouden ze weten dat er een instituut is dat niks anders doet dan de AIVD en de MIVD onderzoeken? HEt heet de CTIVD. Maar hun rapporten zijn dikker dan de voorpagina van de telegraaf.
userIcon
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 @ 19:26 schreef henk-101 het volgende:
best wel humor
als dit door een andere partij zou zijn aangedragen hoor je er niemand over
Die hebben dan ook niet De Telegraaf als enige bron van informatie.
userIcon
'PVV wil onderzoek maanlanding'
'PVV wil onderzoek moord JFK'
'PVV wil onderzoek verrijzenis Jezus'
etc.
userIcon
Hoe staat het eigenlijk met het onderzoek over de terugkeer van de gulden, wanneer kunnen we dat verwachten?
userIcon
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 @ 19:24 schreef Jigzoz het volgende:
Echt een PVV-krant hè, De Telegraaf. Lekker simpel, schreeuwerig, veel halve waarheden, heel veel spektakel en een niet bijster intelligent publiek.

Wel grappig dat de PVV zo goed de vooroordelen weet te bevestigen.
Ach, in de oorlog waren ze ook fout dus het verbaast me niets dat het de krant van PVV-minnend Nederland is geworden.
userIcon
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 @ 19:41 schreef Leftie het volgende:
Kijkt allen bij RTL gemist!!!!
Dat klinkt als een nsb-affiche
userIcon
En wij willen een onderzoek naar de financiering van de PVV. Totdat duidelijk is welke private partijen Blondi financieel overeind houden, eis ik dat deze partij haar overheidssubsidies verliest. Het mag nooit zo zijn dat een of meerdere private partijen proberen om via een stroman invloed te hebben op de Nederlandse politiek en opinie.

We kennen allemaal de geruchten dat dit rijke Amerikaanse Joden zijn (enkelen van hen hebben dit immers zelf bekend gemaakt). En ik vind het volstrekt onacceptabel wanneer de schijn bestaat dat niet de stemmers bepalen wie in de politiek zit, maar dat senaatszetels door buitenlanders worden opgekocht.



ps: wie mij mint is overduidelijk tegen een transparantie politiek, die het belang van haar eigen burgers hoger heeft staan dan die van bepaalde buitenlandse groepen.
Moet het niet zijn "AIVD wil onderzoek naar PVV"
userIcon
Zucht. Ze hebben weer eens wat in de Telegraaf gelezen
userIcon
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 @ 19:41 schreef Leftie het volgende:
Daarnet een leuk item op het RTL4 journaal over het belletje trek gedrag van Wilders, eerst zorgen voor ophef en dan snel wegrennen en geen verantwoording afleggen. Kijkt allen bij RTL gemist!!!!
En wake up PVV stemmers
Allemaal linkse demonisering volgens PVV-aanhangers.
userIcon
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 @ 19:56 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Vervang PVV voor GL/PvdA/SP en men zou lovend zijn hier. .
Want GroenLinks, PvdA en SP eisen een onderzoek naar aanleiding van een berichtje uit de Telegraaf?
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 @ 20:13 schreef hendrik64 het volgende:
[..]


Want GroenLinks, PvdA en SP eisen een onderzoek naar aanleiding van een berichtje uit de Telegraaf?
Al stond het op een WC-deur. Dit zijn geen malse aantijgingen en het is eigenlijk een schande dat de oppositie niet aan de bel trekt.
userIcon
Tja, de PVV was ook al 24 uur niet in het nieuws geweest na de affaire Bosman, dus het werd hoog tijd voor een vers berichtje dat weer een etmaal de headlines kan domineren...
userIcon
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 @ 20:17 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]


Al stond het op een WC-deur. Dit zijn geen malse aantijgingen en het is eigenlijk een schande dat de oppositie niet aan de bel trekt.
Heeft de PVV ook aanwijzingen, dat de aantijgingen "passen bij de cultuur" van de AIVD? Of blaten ze weer wat populairs in het rond, om er vervolgen, zoals wel vaker, nooit meer op terug te komen?
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 @ 20:33 schreef hendrik64 het volgende:
[..]


Heeft de PVV ook aanwijzingen, dat de aantijgingen "passen bij de cultuur" van de AIVD? Of blaten ze weer wat populairs in het rond, om er vervolgen, zoals wel vaker, nooit meer op terug te komen?
Die aanwijzingen heeft Google... Google AIVD maar eens, komen er genoeg sappige stukjes tevoorschijn, ook van andere bronnen dan de televaag.
userIcon
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 @ 20:54 schreef Al-Qutfend het volgende:
[..]
Kom jij nog terug op die twee punten waarvoor ik nog excuus van je krijg?
Nee.
userIcon
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 @ 21:02 schreef hendrik64 het volgende:
[..]


Nee.
Ow, vandaar dat je anderen steeds verwijt weg te lopen.

quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 @ 19:59 schreef zyx1981 het volgende:
En wij willen een onderzoek naar de financiering van de PVV. Totdat duidelijk is welke private partijen Blondi financieel overeind houden, eis ik dat deze partij haar overheidssubsidies verliest. Het mag nooit zo zijn dat een of meerdere private partijen proberen om via een stroman invloed te hebben op de Nederlandse politiek en opinie.

We kennen allemaal de geruchten dat dit rijke Amerikaanse Joden zijn (enkelen van hen hebben dit immers zelf bekend gemaakt). En ik vind het volstrekt onacceptabel wanneer de schijn bestaat dat niet de stemmers bepalen wie in de politiek zit, maar dat senaatszetels door buitenlanders worden opgekocht.



ps: wie mij mint is overduidelijk tegen een transparantie politiek, die het belang van haar eigen burgers hoger heeft staan dan die van bepaalde buitenlandse groepen.
Te laat, veel te laat, daar wordt al voor gezorgd en er is voortdurende contrôle op.
userIcon
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 @ 20:47 schreef RedNeck.nl.Returns het volgende:
Ik zal de PVV eens mailen of ze Ali55J niet in de bosbouw aan het werk kunnen zetten.
Waarom zou je een van hun trouwste aanhangers in de bosbouw aan het werk willen zetten
userIcon
PW

Kansloos... Naar aanleiding van een artikel in de Telegraaf... Had hem vandaag de site even bekeken, kan je nog hoop vragen van die nitwits verwachten...

Ze moeten uit de politiek het cabaret in...

Waar is greetje eigenlijk? Zo stil... Zo stil... Twitter offline oid?
userIcon
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 @ 19:35 schreef Masyl het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met het onderzoek over de terugkeer van de gulden, wanneer kunnen we dat verwachten?
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 @ 19:59 schreef zyx1981 het volgende:
En wij willen een onderzoek naar de financiering van de PVV. Totdat duidelijk is welke private partijen Blondi financieel overeind houden, eis ik dat deze partij haar overheidssubsidies verliest. Het mag nooit zo zijn dat een of meerdere private partijen proberen om via een stroman invloed te hebben op de Nederlandse politiek en opinie.

We kennen allemaal de geruchten dat dit rijke Amerikaanse Joden zijn (enkelen van hen hebben dit immers zelf bekend gemaakt). En ik vind het volstrekt onacceptabel wanneer de schijn bestaat dat niet de stemmers bepalen wie in de politiek zit, maar dat senaatszetels door buitenlanders worden opgekocht.



ps: wie mij mint is overduidelijk tegen een transparantie politiek, die het belang van haar eigen burgers hoger heeft staan dan die van bepaalde buitenlandse groepen.
Helemaal mee eens dat er een onderzoek moet komen naar de inkomsten van de PVV. Het kan toch niet zo zijn (blijkbaar wel) dat de Israëlische regering / geheime diensten iemand als wilders hier de macht willen laten pakken...
userIcon
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 @ 20:47 schreef RedNeck.nl.Returns het volgende:
Ik zal de PVV eens mailen of ze Ali55J niet in de bosbouw aan het werk kunnen zetten.
Als het aan de PVV ligt dan is er in dit land over een paar jaar helemaal geen bos meer over. Want de natuur is links....
userIcon
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 @ 21:04 schreef Al-Qutfend het volgende:
[..]
Ow, vandaar dat je anderen steeds verwijt weg te lopen.

Ja.
userIcon
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 @ 21:10 schreef suizebol het volgende:
[..]

Te laat, veel te laat, daar wordt al voor gezorgd en er is voortdurende contrôle op.
Helaas, tot op heden heeft onze eigen zelfbenoemde Koning Bruinhemd geen openheid van zaken gegeven omtrent zijn financiers. Kom met een goede bron (Telegraaf is dat dus niet), of ik sla je bewering als een natte scheet af.
Waar gaat het over. Beetje objectiviteit is ver te zoeken weer.
Het bericht gaat over het gelek naar de hofstad groep vanuit de AIVD. Wat een vrij ernstige kwestie is lijkt mij. Het is niet meer dan normaal dat daar een onderzoek naar gedaan wordt.
Maar als het de PVV is die het onderwerp aansnijd is het voor een hoop mensen meteen onzin schijnbaar. Ongeacht... Als een paard met oogkapjes. Dom volk.
userIcon
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 @ 21:26 schreef Al-Qutfend het volgende:
[..]
Natuurlijk, katoliek: doen wat je anderen verwijt.



En hoe is het trouwens met je kloons?
Alles goed met ze?
Had je die echt nodig laatst om te voorkomen dat ik je leugens doorprikte?

Kloons? Of bedoel je klonen? Die gebruik ik niet. Je kickt er wel op, om iemand van iets te betichten, wat hij niet doet, nietwaar? In de gewone wereld noemen we dat smaad en is dat strafbaar. En welke leugens?

En katholiek schrijf je met een H na de T.
userIcon
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 @ 21:37 schreef geavanceerd het volgende:
[..]


Misschien omdat het tegenwoordig levensgevaarlijk is om anti-islam te zijn. Nogal logisch dat mensen niet zitten te wachten tot hun namen bekendgemaakt worden. Overigens ook volledig legaal.
Normale bedragen van privepersonen: prima. Maar buitenlandse overheden, stichtingen, buitenlandse miljonairs/andere buitenlandse rijaards hebben geen zak te maken met de Nederlandse politiek. Ik vind het zeer zorgelijk wanneer blijkt dat onze Blondi vele tonnen ontvangt van Amerikaanse Joden. Niet omdat ik tegen Joden danwel antisemiet ben, maar omdat ik vind dat welke buitenlandse Joden dan ook nooit invloed zouden moeten mogen hebben op de Nederlandse politiek. We moeten de PVV-ers voor hun simpelheid beschermen en voorkomen dat niet de PVV-stemmert, maar de rijke buitenlander het binnen de PVV voor het zeggen heeft.

quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 @ 21:53 schreef HeiligHuisje het volgende:
[..]


Zucht.... Ik ben ook anti Islam net zo als ik tegen dat domme geloof van jou ben... Wat nu? Ben ik dood morgen?
Welk domme geloof van mij?
En roep maar eens iets negatiefs over de islam in de media, of gewoon op straat in bepaalde wijken. Je kunt niet ontkennen dat je dan een groot probleem hebt. Het is niet alleen onverantwoordelijk om dit anderen aan te doen, maar getuigt ook van kwade wil.
userIcon
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 @ 22:00 schreef geavanceerd het volgende:
[..]


Doe niet zo xenofobisch tegenover buitenlanders alstublieft. Dat zijn ook gewoon mensen hoor.


Gezond verstand m.b.t. het functioneren van de PVV en haar buitenlandse financiers wegzetten als xenofobisch.

quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 @ 22:02 schreef zyx1981 het volgende:
[..]


Ben ik dan nu in gevaar, als ik roep dat PVV-ers net zulke simpele, op angst gebaseerde levensvormen zijn als die Yanks? Dat ze alles wat ze in hun leven beoordelen op: "levert me dit persoonlijk niets op?", "Lijkt me dit gevaarlijk voor mij of mijn directe naasten?", "Gaat dit mijn pet te boven?", "Ruikt mijn onderbuik onraad?". Levert dit de PVV-er 1 of meerdere ja's op, dan is hij tegen en moet hetgeen stuk/dood/verweg in een doosje gestopt, want eng/etc.

En ps: elke vorm van religie is achterlijk. Dus als jij er eentje aanhangt, dan is dat dus per definitie een achterlijke religie.
Ik ben atheïst, beste Sherlock Holmes. En nee, je bent niet in gevaar als je je negatief uitlaat over de PVV. Maar doe je dat publiekelijk over de islam, ja dan wel. Doe je dat in bepaalde wijken, ja dan wel.

Dit bericht gaat over een uiterst ernstige kwestie en daar doe je veel te lacherig om.
userIcon
Je zou als rijke Amerikaanse jood of als wie dan ook je geld maar in de PVV steken en erachter komen dat er in tien jaar tijd niet anders dan loos geraaskal door een stel bedenkelijke lowlifes uitgekomen is.
Dan blijf je om redenen van genant ook maar liever geheim
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 @ 22:07 schreef Ouwesok het volgende:
Je zou als rijke Amerikaanse jood of als wie dan ook je geld maar in de PVV steken en erachter komen dat er in tien jaar tijd niet anders dan loos geraaskal door een stel bedenkelijke lowlifes uitgekomen is.
Dan blijf je om redenen van genant ook maar liever geheim
Conspiracy theories Zet je aluhoedje maar snel op
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 @ 22:01 schreef geavanceerd het volgende:
[..]


Dit dus. Sommige Fokkers schijnen het land naar de klote te willen zien gaan, alleen maar om zo de PVV dwars te zitten.
Ik blijf me hier ook over verbazen. Ik zie echt de helft al woest rammend en scheel ziend op hun toetsenbordje rammen

Mensen die reageren op de PVV als een stier op een rode lap zijn net zo lomp als de PVV zelf. Ik geloof ook dat die lui zelf niet doorhebben dat ze een hele andere mening zouden hebben als pakembeet D66 hetzelfde zouden zeggen.

Over de PVV zeg ik als rechtse rakker: Rechts verdient veeeel beter!
userIcon
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 @ 21:58 schreef geavanceerd het volgende:
[..]


Welk domme geloof van mij?
En roep maar eens iets negatiefs over de islam in de media, of gewoon op straat in bepaalde wijken. Je kunt niet ontkennen dat je dan een groot probleem hebt. Het is niet alleen onverantwoordelijk om dit anderen aan te doen, maar getuigt ook van kwade wil.
Stap jij anders even op zondag een kerk in urk binnen en schreeuwt dat hun god een varken is... wat denk je dat er gebeurt? .... Je mag blij zijn als je er levend uitkomt...
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 @ 22:04 schreef zyx1981 het volgende:
[..]




Gezond verstand m.b.t. het functioneren van de PVV en haar buitenlandse financiers wegzetten als xenofobisch.

Wat heb je toch tegen buitenlanders?
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 @ 19:41 schreef Leftie het volgende:
...
En wake up PVV stemmers
Gaat niet lukken, die zijn al hersendood...
72  van 72 reacties op deze pagina. (25 verborgen.Registreer en log in om deze berichten te kunnen zien)
Pagina  1


Lees ook:

» 17/01 Mond houden over Wilders21
» 14/01 PVV wil vernietiging Pirate Bay-vonnis116
» 13/01 OM beraadt zich over uitlatingen PVV'er134
» 13/01 'Turkije zet AIVD'er uit'38


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden