Jongeren bekogelen politie in Gouda

Nederland • 01-01-2012 @ 15:39 •   dm Joris
print 

Een groep jongeren heeft tijdens de jaarwisseling politieagenten bekogeld met stenen en vuurwerk in Gouda. De agenten waren aan het surveilleren in de Rijkestraat toen ze werden aangevallen. Er raakte niemand gewond.

De ME rukte uit, maar hoefde geen charges uit te voeren. Leden van de ME hielpen wel met het arresteren van verdachten. De politie pakte vier personen op. Meer aanhoudingen zijn volgens een woordvoerder niet uitgesloten.


Bron: ANP


8118 views / 67 reacties
Reacties op dit bericht
33  van 67 reacties op deze pagina. (17 verborgen.Registreer en log in om deze berichten te kunnen zien)
Pagina  1 2
man Dubbeldrank (Forum Moderator) 01-01-2012 @ 15:40 fotoboek no homepage
userIcon
Altijd gezellig Oud & Nieuw vieren in Gouda!
Maar hee.. dat zijn toch kleine vergrijpen ?
Kunnen we eens kappen met politiek correct zijn en dit soort randdebielen een kogel door hun knieschijf geven?
userIcon
mensen hebben blijkbaar een uitlaat klep nodig.
Dat is bij deze oud en nieuw een geval zo.
userIcon
Tja, fietsen jatten een chauffeurs mishandelen gaat op den duur ook vervelen.
userIcon
AH..........de Rijkestraat , dat is daar bij dat getto, waar ook de bussen bekogeld werden/worden en zo, wat denken ze ...dat ze Palestijnen zijn?
Dat is de wijk waar de uitkeringstrekkers zitten en waar de S klasse rondrijdt
Dat is de wijk waar je als vrouw s,avonds niet meer alleen over straat kan.

Kortom het waren weer eens Marokkanen
userIcon
quote:
Op zondag 1 januari 2012 @ 15:46 schreef MonteCristo het volgende:
Kunnen we eens kappen met politiek correct zijn en dit soort randdebielen een kogel door hun knieschijf geven?
compleet me je eens,

zolang het natuurlijk geen bekenden van mij zijn, die een kogel door de knieschijven krijgt, want dan zij het god verdomme tyfus lijŽrs. dat ze niet eerst een goed gesprek zijn aan gegaan, en de "slachtoffers" hebben uitgelegd dat het fout was waar ze mee bezig waren.
...............

[ Bericht gewijzigd door bunnahabhain op zondag 1 januari 2012 @ 16:08 ]
userIcon
Sommige mensen grijpen een losse sfeer altijd aan voor hun eigen opgekropte frustratie. Ik snap het wel, allemaal dat geknal en rook. het merendeel kijkt naar het mooie siervuurwerk. Een deel ziet het als chaos en wanorde en wilt zijn eigen chaos en wanorde toevoegen door rebels te zijn. jammer alleen dat ze daarmee blijk geven hoe de rest vn hun toekomst eruit zal zien.
Daarom moet je ze ook gratis karatelessen geven. Dan kunnen ze zich helemaal uitleven ipv dat ze dat tijdens oud&nieuw doen.

userIcon
quote:
Op zondag 1 januari 2012 @ 16:01 schreef Ali55J het volgende:
[..]

Allemaal vooroordelen en onderbuikgevoelens. Niet doen..., wees realistisch en eerlijk. Incidenten zijn geen gewoontes in de wijk..
userIcon
quote:
Op zondag 1 januari 2012 @ 16:01 schreef Ali55J het volgende:
[..]

..., wees realistisch en eerlijk.
Dat is ie toch? Alsof ie daarover zou moeten liegen.
quote:
Op zondag 1 januari 2012 @ 15:55 schreef bunnahabhain het volgende:
[..]

compleet me je eens, zolang het natuurlijk geen bekende van mij zijn, die een kogel door de knieschijven krijgt, want dan zij het god verdomme tyfus lijŽrs. dat ze niet eerst een goed gesprek zijn aan gegaan, en de "slachtoffers" hebben uitgelegd dat het fout was waar ze mee bezig waren.
...............
Heb je je pilletjes al ingenomen vandaag?
userIcon
quote:
Op zondag 1 januari 2012 @ 16:01 schreef JerryLee het volgende:
[..]


een goed gesprek met Finnen
ze kunnen geeneens fatsoenlijk Nederlands lulle !
je leest verkeerd.
ik heb het even wat duidelijker voor je gemaakt,
Om alle onduidelijkheid weg te nemen, ik ken verder geen potentiŽle relschoppers, ook niet met de Finse nationaliteit.
userIcon
quote:
Op zondag 1 januari 2012 @ 16:01 schreef Ali55J het volgende:
[..]

Allemaal vooroordelen en onderbuikgevoelens. Niet doen..., wees realistisch en eerlijk. Incidenten zijn geen gewoontes in de wijk..
Hij is toch realistisch? Gezien de plek van het incident is de kans vrijwel nihil dat het een andere groep is.
userIcon
een bekend iemand zijn ooit eens "nieuwjaar is oorlog"wie was dat ook al weer
userIcon
quote:
Op zondag 1 januari 2012 @ 15:55 schreef bunnahabhain het volgende:
[..]

compleet me je eens,

zolang het natuurlijk geen bekenden van mij zijn, die een kogel door de knieschijven krijgt, want dan zij het god verdomme tyfus lijŽrs. dat ze niet eerst een goed gesprek zijn aan gegaan, en de "slachtoffers" hebben uitgelegd dat het fout was waar ze mee bezig waren.
...............
Als je zo'n broodmongool bent dat je dat op het moment zelf niet doorhebt verdien je die kogel in je hersenpan en niet in je knie.
userIcon
quote:
Op zondag 1 januari 2012 @ 16:12 schreef eight het volgende:
[..]


Hij is toch realistisch? Gezien de plek van het incident is de kans vrijwel nihil dat het een andere groep is.
Nou de autochtone boeren hier kunnen er ook wat van, volgens mij heeft god de hersens wegbezuinigd.
userIcon
quote:
Op zondag 1 januari 2012 @ 16:02 schreef zo-is-het het volgende:
[..]


Twee nieuwsberichten op Fok dat het wel meeviel met oud en nieuw, hooguit wat `kwaaiejongensstreken`.
Maar dan wel nog even een extra berichtje over Gouda, waar feitelijk nog minder is gebeurd dan in de rest van het land....
Oja de politie aanvallen met stenen en vuurwerk is 'minder dan kwajongensstreken'.. zelfs in gaza pikken ze dat niet..
userIcon
Hoe een kleine bevolkingsgroep een land naar de tyfus krijgt.
userIcon
quote:
Op zondag 1 januari 2012 @ 16:36 schreef SupremeCommander het volgende:
[..]


Ja, is pure provocatie !!
Het is trouwens vreemd dat ze die grens zijn overgestoken zonder dat ze hun paspoort getoond hebben ?
ook zij hebben lebens raum nodig
userIcon
quote:
Op zondag 1 januari 2012 @ 16:56 schreef mr.leeuw het volgende:
[..]


ook zij hebben lebens raum nodig
Puur technisch gezien heb je in de Sahara meer lebensraum, of zeg ik nu iets verkeerd......zal wel aan de haram Alc. liggen....2012, het jaar dat alle bijstanduitkeringstrekkerts (dus ook die bevolkingsgroep) naar de werkkampen in de westlandse kassen worden gedeporteerd...sorry ik bedoel dat ze der eigen boterham gaan verdienen...
userIcon
quote:
Op zondag 1 januari 2012 @ 17:24 schreef RedNeck.nl.Returns het volgende:
Hadden ze bontkraagjes ?
Don't worry, in de kassen heerst altijd een 21+ temp..
Zie liever iedereen daar in zwemkleding aan het werk...mits ze jonger zijn als 35 en minder wegen dan 75 kg...of heb ik nu weer te veel eisen..
userIcon
quote:
Op zondag 1 januari 2012 @ 17:26 schreef Ali55J het volgende:
[..]

Het gaat mij meer om het feit wat de daders hebben gedaan. Wat de afkomst is van de daders is niet relevant.
Feit dat de afkomst van de daders tegenwoordig al te raden valt geeft wel aan dat er daar structureel iets mis is en een andere aanpak vereist.
userIcon
quote:
Op zondag 1 januari 2012 @ 17:26 schreef Ali55J het volgende:
[..]

Het gaat mij meer om het feit wat de daders hebben gedaan. Wat de afkomst is van de daders is niet relevant.
Nee natuurlijk niet, dat snap ik.
userIcon
quote:
Op zondag 1 januari 2012 @ 17:25 schreef Adrenaline0182 het volgende:
[..]


Jij pleit voor censuur? Of vind je het normaal dat dienders zomaar worden bekogeld? Leg je verontwaardiging eens uit.

Is overigens de wijk Oosterwei. Need I say more?
Niks. Geniet er vooral van. Een beetje sensatiezoekerij is niemand vreemd...
userIcon
quote:
Op zondag 1 januari 2012 @ 17:26 schreef Ali55J het volgende:
[..]

Het gaat mij meer om het feit wat de daders hebben gedaan. Wat de afkomst is van de daders is niet relevant.
quote: