Titel en cast nieuwe James Bond-film bekend

Bioscoop • Geschreven door René (MrManiak) op 03-11-2011 @ 13:49
print 

Vandaag is in Londen de titel van de 23e James Bond film bekendgemaakt: Skyfall. Met deze aankondiging is ook een groot deel van de castleden gepresenteerd. Te zien in de nieuwe Bond-film zijn Daniel Craig, Javier Bardem, Dame Judi Dench, Naomie Harris en Bérénice Marlohe.

De film Skyfall gaat vanaf 7 november 2011 in productie met een Britse en Ierse releasedatum van 26 oktober 2012. Naar verwachting verschijnt de nieuwe 007-film ook rond deze datum in Nederland. Over het verhaal is weinig bekendgemaakt. Sony heeft de volgende plotline vrijgegeven: "In Skyfall wordt Bonds loyaliteit voor M getest als haar verleden haar bedreigt. Als MI6 onder aanval komt te liggen moet 007 het gevaar opsporen en vernietigen, ongeacht hoe persoonlijk het ook wordt."

James Bond
Daniel Craig kruipt voor de derde keer in de huid van James Bond


Bron: Sony Pictures


Lees ook:

» 24/05 Gary Oldman in remake Robocop29
» 13/03 FOK!tv - Special Deluxe Extended Platinum Collectors Director's Cut Edition13
» 12/03 FOK!tv - 600 FOK!kers bij John Carter première56
» 06/03 [Upd] 600 FOK!kers naar unieke voorpremière John Carter80


delen | eKudos nujij

6973 views / 53 reacties
thumbnail
Oorsprong Groot-Brittannië, 2012
Regie Sam Mendes
Genre Actie / Avontuur
Cast Daniel Craig, Javier Bardem, Dame Judi Dench, Naomie Harris and Bérénice Marlohe
User-waardering    
Aantal stemmen    9
Reacties op dit bericht
50  van 53 reacties op deze pagina. Pagina  1 2
Idd, best een aardige acteur dat wel, maar geen echte James Bond.
quote:
Op donderdag 3 november 2011 @ 13:50 schreef Ikbenmijnwachtwoordkwijt het volgende:
Daniel Craig als Bond


Prima Bond; Brosnan en Connery zijn dan wel beter, maar hij heeft toch een prima #3 plek te pakken.
userIcon
Casino Royal was goed, Quantum of Solace dikke kut.
Afwachten wat dit wordt maar heb weinig hoop.
userIcon
Bérénice Marlohe is dan wel weer nice hoor
userIcon
quote:
Op donderdag 3 november 2011 @ 13:54 schreef Kriegspire het volgende:
[..]




Prima Bond; Brosnan en Connery zijn dan wel beter, maar hij heeft toch een prima #3 plek te pakken.
Ik vind Craig toch wel iets ,meer hard body hebben dan Brosnan en dat past in deze tijd wel.
man Breuls (Administrator) 03-11-2011 @ 14:01 fotoboek homepage
userIcon
Ben benieuwd! De reboot ging goed van start met Casino Royale, maar stelde uitermate teleur met Quantum of Solace. Ik hoop dat ze daarvan geleerd hebben.
userIcon
Craig is een russische spion, geen britse
userIcon
quote:
Op donderdag 3 november 2011 @ 13:50 schreef Ikbenmijnwachtwoordkwijt het volgende:
Daniel Craig als Bond
Je bedoelt die acteur die een menselijke bond speelt? Ja, volkomen belachelijk. Beter dan die onverwoestbare etalagepoppen van de 10 daarvoor.
Ik vond qunatum of solace juist heel erg goed. En je moet niet vergeten, met Casino Royale, hebben ze er voor gekozen een andere invulling te geven aan James Bond en wat mij betreft doet Daniel Craig dat prima! En tjah, Craig mag wat mij betreft gewoon in het rijtje met goede Bond acteurs!
userIcon
ik vind het gewoon leuke films, dus haters gonna hate.
userIcon
quote:
Op donderdag 3 november 2011 @ 14:02 schreef Joop_van_Amerongen het volgende:
[..]

Je bedoelt die acteur die een menselijke bond speelt? Ja, volkomen belachelijk. Beter dan die onverwoestbare etalagepoppen van de 10 daarvoor.
Dude, als je dat niet leuk vind moet je geen Bond kijken
userIcon
quote:
Op donderdag 3 november 2011 @ 14:04 schreef Casino.Bob het volgende:
ik vind het gewoon leuke films, dus haters gonna hate.
Heb nergens gezegd dat ik de films met Craig niet leuk vind
userIcon
quote:
Op donderdag 3 november 2011 @ 13:54 schreef Kriegspire het volgende:
[..]




Prima Bond; Brosnan en Connery zijn dan wel beter, maar hij heeft toch een prima #3 plek te pakken.
Brosnan
Bérénice Marlohe kent iederéén wel hier van de Dacia reclame. This is so not us!
userIcon
quote:
Op donderdag 3 november 2011 @ 14:04 schreef Ikbenmijnwachtwoordkwijt het volgende:
[..]

Dude, als je dat niet leuk vind moet je geen Bond kijken
Dude! Toen ik 10 was vond ik dat prachtig! Nu ben ik zooo blij met deze Bond.
userIcon
quote:
Op donderdag 3 november 2011 @ 14:02 schreef Ikbenmijnwachtwoordkwijt het volgende:
Craig is een russische spion, geen britse
Idd , vind Craig ook een goeie acteur , maar ik zie geen Britse geheim agent in hem, Roger Moore, die vond ik goed gecast.

Maar al met al is er de laatste 10 jaar geen fatsoenlijke James Bond meer uit gekomen , denk dat het consept een beetje uitgemolken is.
userIcon
Ze moeten iets meer van die britse flair en klasse erin stoppen, het wordt allemaal te plat en te amerikaans.. nog even en ze casten een gespierde neger.. niks mis mee verder, maar het past niet in de traditie van james bond
userIcon
Bondgirls <3
quote:
Op donderdag 3 november 2011 @ 13:54 schreef Kriegspire het volgende:
[..]




Prima Bond; Brosnan en Connery zijn dan wel beter, maar hij heeft toch een prima #3 plek te pakken.
Anders vergeet je Roger Moore voor het gemak maar even. .

quote:
Op donderdag 3 november 2011 @ 14:02 schreef Joop_van_Amerongen het volgende:
[..]

Je bedoelt die acteur die een menselijke bond speelt? Ja, volkomen belachelijk. Beter dan die onverwoestbare etalagepoppen van de 10 daarvoor.
Waarom zou Bond menselijk moeten zijn/overkomen? Dat is volgens mij nooit de bedoeling geweest toen Ian Fleming hem bedacht.
userIcon
quote:
Op donderdag 3 november 2011 @ 14:11 schreef viking1 het volgende:
Maar al met al is er de laatste 10 jaar geen fatsoenlijke James Bond meer uit gekomen , denk dat het consept een beetje uitgemolken is.
Lol, ik ken geen betere bond film dan Casino Royale uit 2006, jij?
James Bond altijd +1
Amen.
quote:
Op donderdag 3 november 2011 @ 14:07 schreef Leftie het volgende:
[..]

Hoe komt het dan dat ik me erg veel james Bond films kan herinneren maar niet die met Craig in de hoofdrol.
Dat heb ik alleen met 13 in een dozijn films.
Dan heb je waarschijnlijk een verdomd slecht korte termijn slecht geheugen want die films zijn net koud uit de bios.
userIcon
Wie hoopt er stiekem nog meer dat Bardem hier nog één keer Anton Chigurh speelt?
quote:
Op donderdag 3 november 2011 @ 13:54 schreef Kriegspire het volgende:
[..]




Prima Bond; Brosnan en Connery zijn dan wel beter, maar hij heeft toch een prima #3 plek te pakken.
persoonlijk vind ik Sean Connery & Roger Moore de beste bonds.
Craig doet het ook best leuk
userIcon
Roger Moore zal voor mij altijd de leukste Bond blijven in de leukste bond-films, maar Sean Connery en Daniel delen wat mij betreft de tweede plek, op hun eigen, originele manier.
Brosnan heb ik altijd een beetje gehekeld, maar ik kan eigenlijk niet zeggen of dat heeft gelegen aan het script dat ie steeds onder zijn neus heeft gekregen of zijn acteerwerk. Ik vond hem namelijk altijd te veel lullen, en tegelijkertijd te inhoudsloos en humorloos voor een goede James Bond.
Wel moet ik zeggen dat ik Quantum Of Solace nog niet heb gezien, maar ik vond Casino Royale echt een verademing ten opzichte van films als The World Is Not Enough en Die Another Day. Het jammere van Casino Royale vond ik alleen dat zijn mooie bolide wel héél snel in de prak werd gereden...

Ik vind trouwens de afbeelding onder het artikel wel gaaf, hij lijkt, als hij echt goed gekleed en uitgedost is toch echt wel op een goeie James Bond qua uiterlijk. Typische Sean Connery stijl.
userIcon
quote:
Op donderdag 3 november 2011 @ 14:30 schreef Met_je_hoofd_88 het volgende:
Roger Moore zal voor mij altijd de leukste Bond blijven in de leukste bond-films, maar Sean Connery en Daniel delen wat mij betreft de tweede plek, op hun eigen, originele manier.
Brosnan heb ik altijd een beetje gehekeld, maar ik kan eigenlijk niet zeggen of dat heeft gelegen aan het script dat ie steeds onder zijn neus heeft gekregen of zijn acteerwerk. Ik vond hem namelijk altijd te veel lullen, en tegelijkertijd te inhoudsloos en humorloos voor een goede James Bond.
Wel moet ik zeggen dat ik Quantum Of Solace nog niet heb gezien, maar ik vond Casino Royale echt een verademing ten opzichte van films als The World Is Not Enough en Die Another Day. Het jammere van Casino Royale vond ik alleen dat zijn mooie bolide wel héél snel in de prak werd gereden...

Ik vind trouwens de afbeelding onder het artikel wel gaaf, hij lijkt, als hij echt goed gekleed en uitgedost is toch echt wel op een goeie James Bond qua uiterlijk. Typische Sean Connery stijl.
Brosnan is, afgaande op andere films van hem, een goede acteur. Alleen waren de plots van zijn films iets te veel gefocust op gadgets, exotische plekken en oneliners, en iets te weinig op de andere ingrediënten van de Bond-experience.
Jammer dat Daniel Craig nog steeds de hoofdrol speelt. Die man lijkt niet eens op James Bond.
userIcon
Dit is de laatste Bondfilm van Craig's contract toch? Mogen we dan wel hopen op een terugkeer van een donkerharige Bond? Dat is altijd mijn probleem met Craig geweest. Het karakter van de nieuwe Bond is okee, Craig acteert okee, maar Bond moet er gewoon weer als Moore en Connery uitzien. Type Robbie Williams (iig qua gezicht) of Clive Owen.

Brosnan was wat dat betreft te glad. Craig te blond.
userIcon
quote:
Op donderdag 3 november 2011 @ 13:54 schreef TonyVermicelli het volgende:
Casino Royal was goed, Quantum of Solace dikke kut.
Afwachten wat dit wordt maar heb weinig hoop.
Volgens mij heb je ze nooit achter elkaar bekeken. Je weet toch wel dat Quantum of Solace het vervolg is op Casino Royal?
Er zijn altijd twee stromingen binnen de groep James Bond acteurs geweest: degenen die het serieus aanpakten (Connery, Dalton en Craig) en degenen die het met humor probeerden (Moore, Brosnan en Lazenby).

Zelf neig ik meer naar de serieuze acteurs. Moore en Brosnan vond ik in het begin vermakelijk, maar op de lange termijn irritant. Lazenby heeft slechts één film gemaakt (ondanks een contract voor meer films) en is onterecht als mislukte Bond gelabeld, ik vond hem van alle "komische Bonds" de beste. Connery is natuurlijk de allerbeste en degene die de rol kleur gaf. Dalton deed wel zijn best in zijn films, maar kreeg vooral slechte scripts in handen. Craig staat er een beetje tussenin. Casino Royale was prima (goed acteerwerk/ goede film), Quantum had beter gekund (goed acteur maar een slechte film)
quote:
Op donderdag 3 november 2011 @ 14:11 schreef viking1 het volgende:
[..]


Idd , vind Craig ook een goeie acteur , maar ik zie geen Britse geheim agent in hem, Roger Moore, die vond ik goed gecast.

Maar al met al is er de laatste 10 jaar geen fatsoenlijke James Bond meer uit gekomen , denk dat het consept een beetje uitgemolken is.
Ik ben het met je eens dat ROger Moore leuk was, maar heh dat waren de 70's en zat er nog wat humor in de Bond Films. Dat kan nu niet echt meer want dan gaan mensen zeiken "Het is totaal niet realistisch! En hij speelt geen menselijke Bond!"

Mensen zijn tegenwoordig een stuk cynischer dan toen.
userIcon
quote:
Op donderdag 3 november 2011 @ 14:11 schreef viking1 het volgende:
[..]Roger Moore, die vond ik goed gecast.
Eens... Ik vond het de leukste bond. Charismatisch charmant en goede humor. Dat mis ik in de Bonds na Roger. Al had Pierce ook wel wat charisma.
Meer verhaal en karakteropbouw ala Casino Royale en minder 'hak op de tak actie' van Quantum aub
Zelfs met een masker krijg je op dat tokkiehoofd van Daniel Craig nog James Bond gentleman uitstraling.
userIcon
Ik vind de weg die ze met de nieuwe bond films hebben ingeslagen juist fijn. Craig met z'n rotkop , snellere actie , iets wat van dat geromantiseer af -> tikkeltje bourne er in.

Haters.
userIcon
quote:
Op donderdag 3 november 2011 @ 14:24 schreef Dranger het volgende:
Bondfilms zijn kinderfilms
So f*ck*ng what.....

http://www.youtube.com/watch?v=0XoyDqFy5pU


userIcon
Ohh, Javier! dat is leuk!
userIcon
Er is maar 1 James Bond!!!

Dat is Sean "DE BAAS" Connery!!!!

(Maar Roger Moore en Daniel Craig geven zeker hun eigen flair eraan.
Timothy Dalton, George Lazenby en Pierce Brosnan vond ik toch echt minder. IMO)
Roger Moore and Connery
userIcon
Daniel Craig +1

Casino Royal en Quantum of Solace waren echt super, maar je moet ze back to back checken om het verhaal beter te begrijpen.
Javier Bardem

Judi Dench

quote:
Op donderdag 3 november 2011 @ 14:07 schreef Leftie het volgende:
[..]

Hoe komt het dan dat ik me erg veel james Bond films kan herinneren maar niet die met Craig in de hoofdrol.
Dat heb ik alleen met 13 in een dozijn films.
Vraag je me nu serieus om uit te leggen how your brain works? wow....

Anyways, het zijn 2 verschillende soorten films zeg maar, dus ik snap het wel als mensen de "oude" type missen ... maar IK vind de nieuwe james bond erg goed, en vind ook Craig erg goed.
userIcon
quote:
Op donderdag 3 november 2011 @ 13:50 schreef Ikbenmijnwachtwoordkwijt het volgende:
Daniel Craig als Bond
Inderdaad, nog steeds een epic fail.

Tijd voor een reboot.
quote:
Op donderdag 3 november 2011 @ 13:54 schreef Kriegspire het volgende:
[..]




Prima Bond; Brosnan en Connery zijn dan wel beter, maar hij heeft toch een prima #3 plek te pakken.
ho! ho!
Timothy Dalton is toch wel even wat beter dan Craig
userIcon
quote:
Op donderdag 3 november 2011 @ 16:51 schreef hardstylesage het volgende:
[..]


ho! ho!
Timothy Dalton is toch wel even wat beter dan Craig
ze hebben allemaal wel iets apparts beste vond ik idd brosnan en en connery....


moore kon ik gewoon niet serieus nemen .. dalton deed een goede poging maar was het net niet...

en bij de films van craig heb ik nou niet echt het gevoel dat ik naar een bond film zit te kijken.. al vind ik het een goed acteur
50  van 53 reacties op deze pagina. Pagina  1 2


Lees ook:

» 24/05 Gary Oldman in remake Robocop29
» 13/03 FOK!tv - Special Deluxe Extended Platinum Collectors Director's Cut Edition13
» 12/03 FOK!tv - 600 FOK!kers bij John Carter première56
» 06/03 [Upd] 600 FOK!kers naar unieke voorpremière John Carter80


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's
Meteen bestellen?



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden