Nintendo bevestigt bestaan nieuwe console

GamesNintendo Wii • Geschreven door Karel van Hasselt (Kensuke) op 25-04-2011 @ 10:31
print 

Nintendo heeft bekendgemaakt dat het van plan is om de opvolger van de Wii in 2012 uit te brengen. Dit stond in een notitie die gebonden was aan de publicatie van een nieuw financieel rapport. Helaas zul je een nog even geduld moeten hebben om meer details te horen.

Nintendo heeft bevestigd dat ze een speelbaar model van hun nieuwe systeem, vooralsnog alleen bekend onder codenaam 'Project Cafe', in juni op E3 aan de pers zullen tonen. Nintendo is in het rapport helaas niet ingegaan op andere geruchten die de ronde doen.

Volgens de geruchtenmolen zal de console HD-graphics ondersteunen en ongeveer net zo krachtig zijn als de PlayStation 3 en Xbox 360. De controller zal een 6.2 inch touch-screen bevatten dat het mogelijk maakt om games die op de console worden gespeeld ernaar te streamen.


Bron: Eurogamer


Lees ook:

» 20/04 Metroid Prime developer werkt aan Wii 2-game10
» 14/04 Geruchten over Wii 2-onthulling op E327
» 30/03 'Wii 2 krijgt geen 3D'17
» 11/03 'Wii 2 aangekondigd op E3'24


delen | eKudos nujij

12398 views / 73 reacties
Reacties op dit bericht
50  van 73 reacties op deze pagina. Pagina  1 2
userIcon
Hopelijk geen controller met gimmicky shit. Dat is de afgelopen 5 jaar wel ff leuk geweest, nu weer normaal doen graag.
Even krachtig als de PS3 en Xbox 360...kansloos dus gezien die binnen een jaar of twee ook wel met wat nieuws komen en dus loop je wederom achter de feiten aan. In ieder geval voor de "echte" gamers.
Net zo krachtig als PS3 en 360 lijkt me niet zo slim.. 1 of 2 jaar later lopen ze dan alweer een generatie achter.
userIcon
quote:
Op maandag 25 april 2011 @ 10:47 schreef DennisDeBengel het volgende:
Net zo krachtig als PS3 en 360 lijkt me niet zo slim.. 1 of 2 jaar later lopen ze dan alweer een generatie achter.
Met nadruk op alweer....
userIcon
een nieuwe gimmickconsole die niks te bieden heeft
quote:
Op maandag 25 april 2011 @ 10:47 schreef Elmooo het volgende:
Even krachtig als de PS3 en Xbox 360...kansloos dus gezien die binnen een jaar of twee ook wel met wat nieuws komen en dus loop je wederom achter de feiten aan. In ieder geval voor de "echte" gamers.
Dat ligt er maar natuurlijk maar net aan, met wat voor games ze aankomen zetten in de vorm van gameplay. De hedendaagse graphics met wat nieuwe innovatieve gameplay, is nooit weg. Dan ziet het er nog steeds gewoon fatsoenlijk uit.
man Kensuke (FOK!games crew) 25-04-2011 @ 11:10 fotoboek no homepage
userIcon
Dat het even krachtig is als de andere twee is nog een gerucht he jongens.
userIcon
Ik vermoed dat hij waarschijnlijk net iets krachtiger wordt dan de huidige generatie maar dat is dan ook niet zo moeilijk gezien de leeftijd van die dingen. Maarja als deze nu fatsoenlijk HD ondersteund en niet meer van die gimmick controllers heeft dan zou ik hem serieus overwegen. Zelda in HD
Alsof Nintendo dat ook als doel heeft, de snelste console??????

Iedere gamer weet inmiddels wel dat Nintendo zich richt op een markt van 4 tot 99 jaar, en op de gameplay gericht niet op de grafische kwaliteiten.

En alsof Mario kart het nodig heeft, al die rekenkracht??

Ben erg benieuwd
quote:
Op maandag 25 april 2011 @ 11:15 schreef stuwie het volgende:
Alsof Nintendo dat ook als doel heeft, de snelste console??????

Iedere gamer weet inmiddels wel dat Nintendo zich richt op een markt van 4 tot 99 jaar, en op de gameplay gericht niet op de grafische kwaliteiten.

En alsof Mario kart het nodig heeft, al die rekenkracht??

Ben erg benieuwd
Nintendo heeft gezegd dat ze de hardcore gamers weer terug willen winnen. Grafische power is dan best een belangrijk onderdeel
quote:
Op maandag 25 april 2011 @ 11:02 schreef Mr_Tattoo het volgende:
[..]


Met nadruk op alweer....
De Wii was dan niet een technologisch hoogstandje tov de Xbox360 en de Playstation. Maar juist doordat de Wii zo'n vernieuwende manier van gamen had verkocht deze beter dan de concurrenten.

Maar aangezien de Xbox720 en de Playstation 4 ook al op de planken ligt en hun ook al de vernieuwende manieren hebben ingevoerd (vooral kinect al zeg ik het zelf) kan Nintendo nu echt niet meer achter blijven....

Meer info: http://tweakers.net/nieuw(...)mt-volgend-jaar.html

[ Bericht gewijzigd door EdjeCageman op maandag 25 april 2011 @ 12:02 ]
Hopelijk nu wel een goede online service En d emogelijkheid om al je gekochte VC games mee te kunnen nemen naar de nieuwe console
Wat nintendo ook uitbrengt ik blijf bij sony.
userIcon
Hopelijk een systeem wat nu echt 1080p aankan en niet zoals bij de PS3/360 dat geupscale van lagere resoluties
userIcon
quote:
Op maandag 25 april 2011 @ 11:24 schreef MrDude79 het volgende:
Hopelijk nu wel een goede online service En d emogelijkheid om al je gekochte VC games mee te kunnen nemen naar de nieuwe console
Bij Nintendo, het bedrijf dat continu remakes verkoopt van zelfs vorige generatie games? Doubt it.
quote:
Op maandag 25 april 2011 @ 11:28 schreef lordteddybeer het volgende:
Hopelijk een systeem wat nu echt 1080p aankan en niet zoals bij de PS3/360 dat geupscale van lagere resoluties
Doubt it.
quote:
Op maandag 25 april 2011 @ 11:29 schreef Jinglebones het volgende:
[..]


Bij Nintendo, het bedrijf dat continu remakes verkoopt van zelfs vorige generatie games? Doubt it.[..]


Doubt it.
we moeten zeker overstappen op een platform dat niet dedicated voor games is
userIcon
quote:
Op maandag 25 april 2011 @ 11:28 schreef lordteddybeer het volgende:
Hopelijk een systeem wat nu echt 1080p aankan en niet zoals bij de PS3/360 dat geupscale van lagere resoluties
Koop gewoon een PC. Die kunnen al jaaaaaaaaaaren gewoon 1080P aan.
Sterker nog, die kunnen gewoon nog veel meer aan
userIcon
quote:
Op maandag 25 april 2011 @ 11:33 schreef MrDude79 het volgende:
[..]


we moeten zeker overstappen op een platform dat niet dedicated voor games is
je moet doen waar je zin in hebt zolang het niet verboden is
quote:
Op maandag 25 april 2011 @ 11:39 schreef vosss het volgende:
[..]


Koop gewoon een PC. Die kunnen al jaaaaaaaaaaren gewoon 1080P aan.
Sterker nog, die kunnen gewoon nog veel meer aan
ze kunnen mijn bank niet aan
quote:
Op maandag 25 april 2011 @ 11:39 schreef vosss het volgende:
[..]


Koop gewoon een PC. Die kunnen al jaaaaaaaaaaren gewoon 1080P aan.
Sterker nog, die kunnen gewoon nog veel meer aan
Ja achja de pc heeft ook al jaaaaaaaaaaaaaren geen titels waar je ( lees ik ) echt warm van draaid. Consoles daar in tegen komen met nieuwe technieken en unieke concepten in tegenstelling tot de pc die nog steeds een statisch toetsenbord en een muis gebruikt. Als je een controller gaat gebruiken kan je net zo goed op een console gamen... beter en uitgebreider aanbod aan games.
userIcon
quote:
Op maandag 25 april 2011 @ 11:14 schreef Koekie2 het volgende:
Zelda in HD


Als waar zeldafan (speel het al vanaf de eerste), zal ik inderdaad deze console kopen mits zelda niet uitkomt op de wii
userIcon
quote:
Op maandag 25 april 2011 @ 11:43 schreef Riyakuya het volgende:
[..]


Ja achja de pc heeft ook al jaaaaaaaaaaaaaren geen titels waar je ( lees ik ) echt warm van draaid. Consoles daar in tegen komen met nieuwe technieken en unieke concepten in tegenstelling tot de pc die nog steeds een statisch toetsenbord en een muis gebruikt. Als je een controller gaat gebruiken kan je net zo goed op een console gamen... beter en uitgebreider aanbod aan games.
Met een controller wordt je nooit zo goed in FPS als je zou zijn met muis en toetsenbord. Ook RTS games zijn niet te doen met een controller.

En laat dat nou de genres zijn die ik graag mag spelen.
quote:
Op maandag 25 april 2011 @ 11:49 schreef TwenteFC het volgende:
[..]


Met een controller wordt je nooit zo goed in FPS als je zou zijn met muis en toetsenbord. Ook RTS games zijn niet te doen met een controller.

En laat dat nou de genres zijn die ik graag mag spelen.
Joh ga jij lekker 5 jaar terug de tijd in
Ik durf te wedden dat tegenwoordig niemand meer raar kijkt van een FPS of RTS spelen met een controller. ( op pc fanboys na )
Sowieso zijn games op een console specifiek gemaakt voor controllers en dus daar ook op aangepast.
Je gaat toch ook geen console game met een toetsenbord en muis spelen

Edit : loze vergelijking dus voor het geval je mijn punt niet zou snappen.
quote:
Op maandag 25 april 2011 @ 11:07 schreef Jinglebones het volgende:
een nieuwe gimmickconsole die niks te bieden heeft
Ik vrees het ook... echter heeft Miyamoto wel aangegeven dat hij de laatste paar jaar bijna al zijn tijd in de 3ds heeft gestoken en dat hij niet meer moeite in games zou stoppen... het zal me benieuwen.
userIcon
Ben ik de enige die struikelt over een touchscreen van fucking 16cm? Ik hoef helemaal geen handheld als controller voor m'n console, ik wil gewoon een controller als controller. Of wordt dit weer van die zogenaamd revolutionaire zooi waar geen enkele hardcore gamer op zit te wachten, en de casual gamers die het na twee weken in de hoek gooien?
userIcon
quote:
Op maandag 25 april 2011 @ 12:04 schreef Riyakuya het volgende:
[..]


Joh ga jij lekker 5 jaar terug de tijd in
Ik durf te wedden dat tegenwoordig niemand meer raar kijkt van een FPS of RTS spelen met een controller. ( op pc fanboys na )
Sowieso zijn games op een console specifiek gemaakt voor controllers en dus daar ook op aangepast.
Je gaat toch ook geen console game met een toetsenbord en muis spelen

Edit : loze vergelijking dus voor het geval je mijn punt niet zou snappen.
RTS en FPS spelen gewoon nog altijd stukken fijner met muis en toetsenbord dan met controller, dat het geaccepteerde genres zijn doet daar niks aan af.
Het mooiste zou gewoon zijn als dit het beste van 2 werelden combineert: Nintendo's innotiviteit en originaliteit, terwijl de third party titels die je nu moet missen omdat de Wii gewoon niet krachtig genoeg is er ook op uit kunnen komen. Het beste van 2 werelden dus. Maar inderdaad, normale gamepad plix. het enige wat handig zou kunnen zijn aan dat lc scherm is als bv je map erop komt in zelda etc.
quote:
Op maandag 25 april 2011 @ 10:47 schreef Elmooo het volgende:
Even krachtig als de PS3 en Xbox 360...kansloos dus gezien die binnen een jaar of twee ook wel met wat nieuws komen en dus loop je wederom achter de feiten aan. In ieder geval voor de "echte" gamers.
Dus volgens jou redenatie ben je pas een echte gamer als je over een console beschikt met de beste specs?
userIcon
Als ze dezelfde specs als de ps3 en 360 nemen met alleen een wat groter werkgeheugen, zeg maar tussen de 1 en de 2 Gig, dan zal het de eerste jaren best nog een aardig dingetje kunnen zijn.....
userIcon
quote:
Op maandag 25 april 2011 @ 11:07 schreef Jinglebones het volgende:
een nieuwe gimmickconsole die niks te bieden heeft
Mensen die niet kunnen lezen
userIcon
Let niet op Jinglebones, het arme autistje heeft wel vaker last van zwakzinnige oneliners
userIcon
Wat ik heb gehoord zouden de specs juist beter moeten zijn, een soortgelijke CPU als de 360 maar dan hoger geklokt en een grafische kaart gebaseerd op AMD's R700 chip (HD 4XXX serie, dus drie generaties nieuwer dan die in de 360 en PS3), wat dus een stuk krachtiger zou moeten zijn!
Hopen dat ze nu eindelijk naar 1 friendcode per systeem gaan net als bij de 3DS.
userIcon
quote:
Op maandag 25 april 2011 @ 13:15 schreef Catch_me het volgende:
Let niet op Jinglebones, het arme autistje heeft wel vaker last van zwakzinnige oneliners
Gelukkig ben jij er om mij te corrigeren
quote:
Op maandag 25 april 2011 @ 12:04 schreef Riyakuya het volgende:
[..]


Joh ga jij lekker 5 jaar terug de tijd in
Ik durf te wedden dat tegenwoordig niemand meer raar kijkt van een FPS of RTS spelen met een controller. ( op pc fanboys na )
Sowieso zijn games op een console specifiek gemaakt voor controllers en dus daar ook op aangepast.
Je gaat toch ook geen console game met een toetsenbord en muis spelen

Edit : loze vergelijking dus voor het geval je mijn punt niet zou snappen.
FPS zeker, maar RTS is gewoon echt beter met kyb en muis.
userIcon
quote:
Op maandag 25 april 2011 @ 11:15 schreef stuwie het volgende:
Alsof Nintendo dat ook als doel heeft, de snelste console??????
Nee, dat lijkt me niet. Ze hebben eerder een zelfde soort fout gemaakt met de N64, die echt enorm krachtig was voor de tijd (had zelfs al antialiasing, iets waar moderne console, en computers destijds, als ik me niet vergis moeite mee hebben ), maar omdat de N64 zo krachtig was, was het heel moeilijk om fatsoenlijk op te programmeren, waardoor er dus minder echt goede titels uitkwamen dan mogelijk zou zijn geweest.

quote:
Op maandag 25 april 2011 @ 11:43 schreef Riyakuya het volgende:
[..]

Consoles daar in tegen komen met nieuwe technieken
Onzin. Voor de tijd hebben ze misschien heel even een voorsprong op de PC, maar de vooruitgang gaat nog steeds zo snel dat binnen een paar maanden de nieuwe technieken voornamelijk op de PC zullen verschijnen.
quote:
Op maandag 25 april 2011 @ 11:43 schreef Riyakuya het volgende:
[..]


Ja achja de pc heeft ook al jaaaaaaaaaaaaaren geen titels waar je ( lees ik ) echt warm van draaid. Consoles daar in tegen komen met nieuwe technieken en unieke concepten in tegenstelling tot de pc die nog steeds een statisch toetsenbord en een muis gebruikt. Als je een controller gaat gebruiken kan je net zo goed op een console gamen... beter en uitgebreider aanbod aan games.
Jij hebt duidelijk nog geen kaas gegeten van hoe het werkt met games. Sommige werken beter op de console en andere beter op de PC. Dat jij niet warm word van PC games betekend niet dat er op de PC niets interessants verschijnt. In tegendeel de games op de PC zijn er misschien wat minder dan voorheen maar toch vaker vernieuwender dan die op de console.

Die nieuwe technieken op consoles waar jij het over hebt zijn blijkbaar dingen als de Wii remote, de move en kinect, wat uiteindelijk meer gimmicks dan echte controllers voor de toekomst zijn. Wat al blijkt uit dat Nintendo toch overstapt op een wat klassiekere controller voor zijn nieuwe console, waar de move het niet zo goed doet bij het publiek en de Kinect gewoon te weinig bied om hardcore mee te gamen.

Het enige wat op de consoles echt wat meerwaarde bied maar wat ook voor de PC beschikbaar is zijn de fighting sticks. Dus uiteindelijk is het op de console niet anders dan de pc, de besturing blijft bij de console toch hangen op de klassieke gamepad net zoals dat het geval is op de pc waar vooral muis en toetsenbord heerst. Ik mag hopen dat je met nieuwe technieken niet op de graphics, physics ofzo probeert de duiden want die heeft de pc een half jaar na elke nieuwe console release weer ingehaald om daarna weer ten minste 4,5 jaar voor te liggen op de consoles op dat gebied tot de volgende console komt.

Het enige nadeel van de PC is de hoge kosten om een goed systeem te houden, maar daar staat tegenover dat de PC voor veel meer dagelijkse bezigheden geschikt is dan een console.

quote:
Op maandag 25 april 2011 @ 12:04 schreef Riyakuya het volgende:
[..]


Joh ga jij lekker 5 jaar terug de tijd in
Ik durf te wedden dat tegenwoordig niemand meer raar kijkt van een FPS of RTS spelen met een controller. ( op pc fanboys na )
Sowieso zijn games op een console specifiek gemaakt voor controllers en dus daar ook op aangepast.
Je gaat toch ook geen console game met een toetsenbord en muis spelen
Ik speel vooral op de PS3 maar voor FPS en RTS games ga ik toch echt mijn PC opstarten en niet een console, hoe je het ook wendt of keert, een controller wint het nooit van de combinatie muis+toetsenbord, ook al gebruiken ze extreme vormen van autoaim bij FPS spellen, het werkt gewoon never nooit zo lekker als op de PC. Actie spellen zoals Assassin's Creed speel ik dan vooral weer op de console, omdat die daar beter in zijn, maar spellen waar precisie een must is blijft de pc koning.
userIcon
quote:
Op maandag 25 april 2011 @ 14:05 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]

Nee, dat lijkt me niet. Ze hebben eerder een zelfde soort fout gemaakt met de N64, die echt enorm krachtig was voor de tijd (had zelfs al antialiasing, iets waar moderne console, en computers destijds, als ik me niet vergis moeite mee hebben ), maar omdat de N64 zo krachtig was, was het heel moeilijk om fatsoenlijk op te programmeren, waardoor er dus minder echt goede titels uitkwamen dan mogelijk zou zijn geweest.
Het één volgt niet uit het ander, krachtig betekent niet automatisch lastig voor te programmeren.

En wat betreft de nieuwe technieken, historisch gezien valt er wel wat voor te zeggen, de huidige generatie consoles heeft ook nog steeds een andere opbouw dan de nieuwste PC's (360 met de 10mb eDRAM en als één van de eersten de GPU en CPU op één chip, de PS3 met de Cell processor (vooral de SPE's die het speciaal maken)
userIcon
Zo dus nu pas komt de echte opvolger van de GameCube want de Wii was gewoon een GameCube1.5
userIcon
Ik ben vooral benieuwd naar de ondersteuning door ontwikkelaars. Dat Nintendo weer met leuke games gaat komen staat wel vast
quote:

Nee, dat lijkt me niet. Ze hebben eerder een zelfde soort fout gemaakt met de N64, die echt enorm krachtig was voor de tijd (had zelfs al antialiasing, iets waar moderne console, en computers destijds, als ik me niet vergis moeite mee hebben ), maar omdat de N64 zo krachtig was, was het heel moeilijk om fatsoenlijk op te programmeren
De fout die nintendo met de n64 heeft gemaakt is min of meer gedwongen gebruik van die verfoeide texture filtering en weigering om documentatie en goede ontwikkeltools te leveren.

Als ze niet zo moeilijk hadden gedaan was ons waarschijnlijk een hoop fog bespaard gebleven
userIcon
quote:
Op maandag 25 april 2011 @ 13:25 schreef SpankmasterC het volgende:
Wat ik heb gehoord zouden de specs juist beter moeten zijn, een soortgelijke CPU als de 360 maar dan hoger geklokt en een grafische kaart gebaseerd op AMD's R700 chip (HD 4XXX serie, dus drie generaties nieuwer dan die in de 360 en PS3), wat dus een stuk krachtiger zou moeten zijn!
Mocht dat waar zijn wat jij zegt dan wil ik alleen nog meer geheugen dan die zielige hoeveelheid mb's in de ps3 en xbox360 en dan komen we ergens.
quote:
Op maandag 25 april 2011 @ 11:43 schreef Riyakuya het volgende:
[..]


Ja achja de pc heeft ook al jaaaaaaaaaaaaaren geen titels waar je ( lees ik ) echt warm van draaid. Consoles daar in tegen komen met nieuwe technieken en unieke concepten in tegenstelling tot de pc die nog steeds een statisch toetsenbord en een muis gebruikt. Als je een controller gaat gebruiken kan je net zo goed op een console gamen... beter en uitgebreider aanbod aan games.
Veel van die spellen speel je wel het beste op de PC.

-Controllersetup is niet ideaal voor First person shooters en controllers zijn te vaak draadloos, jij bent nog aan het richten, ik heb al 2 headshots.

-Scherm dat je gebruikt is vaak een TV, reactietijd vaak niet snel genoeg voor FPS.

-Geen dedicated servers voor FPS, dit betekend vaker kut ping, en als MS bijvoorbeeld om financiële redenen xboxlive ondersteuning voor de 360 stopt (zoals ze ook al deden bij de eerste xbox), kun jij je spellen niet meer online spelen. Maar het aller kutste is gewoon dat je niet zelf kan bepalen in welke server je komt
quote:
Op maandag 25 april 2011 @ 14:30 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]


Jij hebt duidelijk nog geen kaas gegeten van hoe het werkt met games. Sommige werken beter op de console en andere beter op de PC. Dat jij niet warm word van PC games betekend niet dat er op de PC niets interessants verschijnt. In tegendeel de games op de PC zijn er misschien wat minder dan voorheen maar toch vaker vernieuwender dan die op de console.

Die nieuwe technieken op consoles waar jij het over hebt zijn blijkbaar dingen als de Wii remote, de move en kinect, wat uiteindelijk meer gimmicks dan echte controllers voor de toekomst zijn. Wat al blijkt uit dat Nintendo toch overstapt op een wat klassiekere controller voor zijn nieuwe console, waar de move het niet zo goed doet bij het publiek en de Kinect gewoon te weinig bied om hardcore mee te gamen.

Het enige wat op de consoles echt wat meerwaarde bied maar wat ook voor de PC beschikbaar is zijn de fighting sticks. Dus uiteindelijk is het op de console niet anders dan de pc, de besturing blijft bij de console toch hangen op de klassieke gamepad net zoals dat het geval is op de pc waar vooral muis en toetsenbord heerst. Ik mag hopen dat je met nieuwe technieken niet op de graphics, physics ofzo probeert de duiden want die heeft de pc een half jaar na elke nieuwe console release weer ingehaald om daarna weer ten minste 4,5 jaar voor te liggen op de consoles op dat gebied tot de volgende console komt.

Het enige nadeel van de PC is de hoge kosten om een goed systeem te houden, maar daar staat tegenover dat de PC voor veel meer dagelijkse bezigheden geschikt is dan een console.

[..]


Ik speel vooral op de PS3 maar voor FPS en RTS games ga ik toch echt mijn PC opstarten en niet een console, hoe je het ook wendt of keert, een controller wint het nooit van de combinatie muis+toetsenbord, ook al gebruiken ze extreme vormen van autoaim bij FPS spellen, het werkt gewoon never nooit zo lekker als op de PC. Actie spellen zoals Assassin's Creed speel ik dan vooral weer op de console, omdat die daar beter in zijn, maar spellen waar precisie een must is blijft de pc koning.
Of je leest gewoon beter?
Fuck wat jij met je gare pc doet, een console game is afgesteld op een console dus wat interesseerd het mij dan dat volgens jou een andere shooter beter werkt op een pc?
Ik zou overigens haast zeggen dat de consoles meer FPS titels hebben de laatste jaren dan de pc ... maar dat is geen feit dat denk ik gewoon.

Edit : je kan ze niet met elkaar gaan vergelijken gezien console games afgesteld zijn voor controllers en pc games afgesteld zijn voor muis en toetsenbord.

Edit 2 : nee ik doelde niet op de interne hardware nee. Een console ga je niet iedere maand upgraden maar behoud je tot een nieuwe uitkomt. Verder doen consoles het nu nog prima. No offense maar het moeten wel games blijven. Ik hoef niet perse door een super realistische wereld te lopen.. dat doe ik in het echt wel

[ Bericht gewijzigd door Riyakuya op maandag 25 april 2011 @ 17:01 ]
quote:
Op maandag 25 april 2011 @ 13:19 schreef HerrBlitzwing het volgende:
[..]


Ja want met een console kan ook tekstverwerken of nuttige dingen doen
... serieus gast lees jij uberhaupt?
Het gaat over gamen kom jij met je gare opmerking over een tekstverwerker ....
Oh ja en nuttige dingen doen... als je gamen niet nuttig vind zal je geen console kopen neem ik aan.
Verder kan je op een console ook muziek, foto's en films bekijken en kan de xbox 360 ( en ps3? ) ook op msn, twitter en facebook.

[ Bericht gewijzigd door Riyakuya op maandag 25 april 2011 @ 17:02 ]
50  van 73 reacties op deze pagina. Pagina  1 2


Lees ook:

» 20/04 Metroid Prime developer werkt aan Wii 2-game10
» 14/04 Geruchten over Wii 2-onthulling op E327
» 30/03 'Wii 2 krijgt geen 3D'17
» 11/03 'Wii 2 aangekondigd op E3'24


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden