T-Mobile reageert op kritiek Van 't Hek

Telecombedrijf T-Mobile heeft voor het eerst een reactie gegeven op de kritiek die Youp van 't Hek deze week heeft geuit. De cabaretier berichtte vorige week op Twitter over langdurige slechte ervaringen van zijn zoon met telecombedrijf T-Mobile. In NRC Handelsblad wijdde hij zaterdag een column aan het onderwerp en maandag lichtte hij bij Pauw & Witteman zijn column toe.

T-Mobile biedt nu zijn excuses aan. "Youp van 't Hek heeft gelijk. Wij hebben bij zijn zoon fouten gemaakt en het niet goed opgelost." Van 't Hek zei vooral kwaad te zijn vanwege de speciale behandeling die hij kreeg nadat hij had aangegeven een bekende Nederlander te zijn. Dit wordt echter ontkend door T-Mobile.

"Volgens Youp hadden wij niet moeten reageren op zijn tweets, dat duidt volgens hem namelijk op een voorkeursbehandeling. Dat was niet het signaal dat wij wilden afgeven. Wij hebben juist een webcare team dat reageert op meldingen van klanten op internet, positief of negatief. Daar waar wij via het webcare team een oplossing kunnen bieden, doen wij dit."