PVV-leider Geert Wilders is de Winston Churchill van een oorlog tegen een theologisch fascisme dat de islam heet. Dit heeft David Horowitz donderdag gezegd in het actualiteitenprogramma EénVandaag.
De Amerikaan is één van de hoofdfiguren in de Amerikaanse strijd tegen de islam en betaalt ook de reis van 20.000 dollar voor de 9/11-speech die Wilders zaterdag gaat houden op Ground Zero.
Horowitz verzamelt veel geld in van rijke Amerikaanse donateurs om Wilders ook in Nederland te ondersteunen. "Er zijn veel Amerikanen die begrijpen dat deze strijd ónze strijd is. Het is een strijd tegen een wereldwijde totalitaire beweging die kwade bedoelingen heeft met de VS en Europa", aldus Horowitz.
De conservatieve Amerikaan verwacht een internationale doorbraak van Wilders na zijn 9/11-speech: "Ik denk dat hij naam zal maken met de moskeedemonstratie. Gesteld dat onze democratieën het overleven zal Wilders een belangrijke plaats hebben verdiend in de verdediging ervan."
Volgens de EénVandaag-reportage is Wilders vooral nodig omdat Amerikanen niet graag zelf controversiële dingen over de islam en moslims willen zeggen. Dat zou snel in strijd zijn met de vrijheid van godsdienst in het land.
EénVandaag-reportage over de Amerikaanse vrienden van Geert Wilders
quote:Want vliegende paarden, pratende mieren, pratende slangen en onzichtbare engeltjes die met boekjes rondfladderen zijn natuurlijk volkomen geloofwaardig.Op vrijdag 10 september 2010 @ 15:25 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Je begaat hier de denkfout dat de religieuze boeken onzin zijn.
quote:Echte Joden hebben Israel nooit verlaten en echte Joden vochten zij aan zij met Moslims toen de Engelsen en Zionisten iedereen daar zaten af te slachten voor land. Stukje geschiedenis wat in de loop der jaren verbrand is en waar niemand iets over krijgt te horen.Op vrijdag 10 september 2010 @ 15:53 schreef Foxgod het volgende:
[..]
Historisch gezien is het ook van hun, alleen Moslims die vinden dat de Islam het enige ware geloof is zullen het hier niet mee eens zijn.
Israel is net zo goed van de Joden, als Amerika eigenlijk van de Indianen is.
De indianen hebben reservaten in Amerika, en de Joden hebben een stukje heilig grond.
quote:Zoals ik al zei, de stichting was symbolisch, en heeft niks met het boek te maken.Op vrijdag 10 september 2010 @ 16:18 schreef eurabia het volgende:
[..]
Echte Joden hebben Israel nooit verlaten en echte Joden vochten zij aan zij met Moslims toen de Engelsen en Zionisten iedereen daar zaten af te slachten voor land. Stukje geschiedenis wat in de loop der jaren verbrand is en waar niemand iets over krijgt te horen.
En je schrijft heilig grond, maar wat de zionisten in Israel doen heeft niets met heilig te maken. Orthodoxe Joden in elkaar slaan, invallen doen in synagoges en gelovige Joden neerknuppelen, gay parades houden door de straten van Israel, 's werelds grootste xtc producent worden, vrouwen verhandelen, Amerikaanse porno industrie financieren, oorlog voeren ect....
Allemaal daden van ongelovigen dus wat hebben ze in het heilige land te zoeken?
quote:Locale cultuur "vernietigen"? Onze locale culturen van 100 jaar geleden zagen er ook heel anders uit dan nu hoor.Op vrijdag 10 september 2010 @ 15:57 schreef harry64 het volgende:
[..]
De westerse cultuur met het christelijk geloof als leidraad heeft die culturen vernietigd.
In Afrika doen ze dat nog steeds, locale cultuur vernietigen, zendelingswerk noemen ze dat.
Het wordt dus nog steeds toegepast.
quote:Gaap,Op vrijdag 10 september 2010 @ 16:22 schreef Damien2 het volgende:
[..]
Hier wordt uitgelegd waarop ze de '3 questions of the grave' baseren
http://www.islamqa.com/en/ref/10403
Alle islamitische stromingen zijn het met elkaar eens wat betreft dit onderwerp.
Verder moet iedereen deze documentaire kijken om te begrijpen waarom er een oorlog wordt gevoerd tegen de islam en door wie:
http://www.youtube.com/watch?v=BLroyYtbf1o&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=2uMyEkJCXOQ&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=BHTCPt1RdR0
http://www.youtube.com/watch?v=IyQ9kR6764k&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=yRgWDVnYq8E&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=Gp2WP-BDsIs&feature=related
Hou vol en bekijk ALLE 6 delen om het goed te begrijpen. Je zult achteraf een andere kijk op de wereld hebben.
Een korte samenvatting: Tempeliers doen mee aan de kruistocht tegen de moslims in 1095. Op de eerste kruistocht na, weten ze geen andere meer te winnen tegen de sterke moslims. Tempeliers gaan terug naar Europa en worden daar vervolgd door de koning van Frankrijk. Tempeliers vluchten naar Schotland, maken hun comeback als de 'Freemasons', zij zijn degene die verantwoordelijk zijn voor de beroemde Franse revolutie 1789. Ze controleren inmiddels het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk en Duitsland en hebben de VS gesticht. Ze zijn hard op weg om de New World Order te stichten en dachten dat ze met de moslims hadden afgerekend toen ze de Kalifaat vernietigd hadden. Maar niets is minder waar. Zoals in de documentaire wordt gezegd: an old warrior has returned, the armies of Islam. De islam is nog het enige wat tussen de freemasons en werelddominantie staat. Profeet Mohammed had in de zevende eeuw al voorspeld dat de moslims Constantinopel (Istanbul) zouden veroveren. Hij heeft de moslims gewaarschuwd voor de eenogige-Dajjal. Bekijk de Amerikaanse dollar, wat zie je? Een oog, het symbool van de freemasons.
quote:Zo symbolisch was het niet. Mister zionist Theodore Herzl was heel duidelijk in zijn boek. Een eigen joodse staat, waar dan ook ter wereld, met als doel het machtigste volk van de wereld worden door Christenen over te halen om hun geld in Joodse banken te stoppen en daarna uit te buiten door ze veel rente te laten betalen.Op vrijdag 10 september 2010 @ 16:21 schreef Foxgod het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, de stichting was symbolisch, en heeft niks met het boek te maken.
Israel is een ontwikkelde maatschappij, en het klopt dat ze orthodoxen het leven zuur maken.
Die Orthodoxen zijn dan ook niks meer dan een zooitje fanatiekelingen die Israel willen omvormen tot een theologie, als dat gebeurt dan krijg je pas een sh*tstorm in het middenoosten.
quote:Zoveel Joodse banken ken ik niet, mischien word het tijd dat je stopt met geloven in het fabeltje dat de joden alles in handen hebben.Op vrijdag 10 september 2010 @ 16:34 schreef eurabia het volgende:
[..]
Zo symbolisch was het niet. Mister zionist Theodore Herzl was heel duidelijk in zijn boek. Een eigen joodse staat, waar dan ook ter wereld, met als doel het machtigste volk van de wereld worden door Christenen over te halen om hun geld in Joodse banken te stoppen en daarna uit te buiten door ze veel rente te laten betalen.
Dit schreef hij dus honderd jaar geleden in zijn boek en wie zitten zich nu kapot te betalen aan joodse bankiers? Juist... de Christenen.
quote:Semieten, dus ook joden en arabieren, zijn allemaal blank.Op vrijdag 10 september 2010 @ 14:04 schreef KingKai het volgende:
[..]
Want Joden zijn groen met paarse stippels of zo en zeker niet blank?
quote:HOAX. Dit is een Europese kaart.Op vrijdag 10 september 2010 @ 14:10 schreef Greek_Warrior het volgende:
Het zijn de Amerikaanse imperialisten die de wereld willen domineren en de wereld al voor zichzelf hebben verdeeld zie:
[afbeelding]
American empire![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De moslims zijn de enigen die de ballen hebben om tegen de Amerikaanse imperialisten in verzet te komen, stelletje pussies!
quote:Het is dan ook geen photoshop maar hij heeft hier echt voor geposeerd met die kleren aan. Net als andere politiek leiders in voorstellingen van hun voorkeur. Van een of andere krant als ik me niet vergis.Op vrijdag 10 september 2010 @ 15:37 schreef Foxgod het volgende:
[..]
Hehehe, ik ben een PVV stemmer, maar ik vind die best goed gemaakt
quote:Twintig procent van Israel rot weg van de honger dus zoveel geld hebben Joden niet. Ik heb het over zionisten. Er zijn ook Arabische zionisten. Zionisten kijken niet naar je afkomst. Ze kijken naar wat je te bieden hebt en als je wat te bieden hebt dan mag je bij het clubje komen met als enige doel veel geld maken.Op vrijdag 10 september 2010 @ 16:37 schreef Foxgod het volgende:
[..]
Zoveel Joodse banken ken ik niet, mischien word het tijd dat je stopt met geloven in het fabeltje dat de joden alles in handen hebben.
Alleen zure kereltjes als de mensen die op hitler stemden dachten dat.
Het is 100 % flauwekul, al die banken zijn in handen van westerlingen, ongeacht hun afkomst of geloof, het blijven westerlingen.
quote:Als PVV stemmer, Wij zien graag de slechte moslim verdwijnen, niet de goede.Op vrijdag 10 september 2010 @ 16:41 schreef haw het volgende:
Okej dit vertel ik wat ik er van vind als moslim zijnde.
Ik heb het gehad met die wilders met zn islam. Maar ik heb het ook gehad met dat extremisten gedoe. Jullie weten allemaal dat de islam voor vrede staat. Ik weet zeker dat er nu heel veel mensen mij ongelijk geven of mij lekker uitschelden. Maar is toch wel zo denk ofnie dan? Ik zal het ekkes uitleggen.
Ik volg de nieuws misschien nie zoveel, ik weet misschien niet allemaal wat er gaande is. Maar waarom hoor je bij dit soort dingen nooit Saoudi Arabie? Saoudi Arabie is een en al Islam.?? Ik kan het fout hebben hoor maar ik hoor Saoudi Arabie er nooit over janken? Alleen de extremisten. Die maken er een potje van. De echte moslim doen niemand kwaad.
Het is de schuld van de extremisten of hoe je het ook wil noemen die ons een lekker fout naam hebben gegeven. En daar doet meneer Wilders lekker aan mee en voelen de mensen zoals ik ook aangesproken omdat we ook moslim zijn maar niet de verkeerde type.
Ik kan nu verschrikkelijk fout zitten.. Maar dit is wat ik er van vind. Meneer Wilders weet ook helemaal niet wat er in de Koran staat. Dat verbranden van de Koran maakt hemzelf helemaal belachelijk. De Koran is volgens mij de enige heilige boek die niet is aangepast door de mensheid. Daar kan meneer Wilders ook helemaal geen verandering in brengen. Wat er in staat of hoe het in elkaar zit blijft zo en kan niet veranderd worden. Dat weet iedereen. Iemand die ook beweert zoiets te gaan proberen zal nooit serieus genomen worden. De echte moslims zullen altijd verder gaan waarmee ze al altijd bezig zijn. En daarmee bedoel ik niet de extremisten. Jullie begrijpen wel wat ik bedoel.
De dingen die hij zegt komen bij jullie misschien niet zo hard aan. Bij ons wel. Vooral omdat hij er geen flauw idee over de islam heeft en wij wel. Ze moeten het hem gewoon een keer uitleggen dat hij op sommige punten wel heel gruwelijk verkeerd zit. Maar dat wil hij niet.
Okej op sommige uitspraken van hem geef ik hem gelijk. Sommige he.. Dat zijn er heel weinig. Maar er zijn meerdere uitspraken waar ik hem gewoon voorschut vind. Omdat hij geen flauw idee erover heeft. Dat maakt hemzelf gewoon belachelijk.
Zijn "film" is ook een al extremisme. De echte islam zie je niet in de film.
In de islam zijn 5 zeer belangrijke dingen (vasten, 5x per dag bidden, bedevaard, zekat en kelime saadet. Van de laatste 2 weet ik de vertaling niet) waar een moslim zich aan moet houden. Daar zit terrorisme en extremisme niet tussen. De echte Islam zal altijd blijven. Waarom? Omdat er ook gewoon mensen zijn die echt moslim zijn en zich ook aan de regels houden. Die laten niet zomaar hun geloof verdwijnen.
Zoals ik al zei, ik volg de nieuws niet zo vaak. Dus ik kan het verkeerd hebben. Maar dit is mijn mening over de kennis wat ik heb op dit moment.
quote:Hoe kom je er in vredesnaam bij, dat iemand, die het niet eens is met Wilders, beweert, dat er niets mis is met de islam? Dat er binnen de islam een een bovengemiddeld aantal terroristische extremisten zit ontkent niemand. Kijk even de partijprogramma's van bijvoorbeeld de linkse partijen er op na en je zult tot de conclusie komen, dat zelfs links Nederland het gevaar van extremisme binnen de islam onderkent.Op vrijdag 10 september 2010 @ 15:20 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Maar er is toch helemaal niets mis met Islam volgens alle Wilders haters? Als Geert het fout heeft en de Islam helemaal niet zo fout is als hij het doet overkomen dan moeten die zelfde mensen zich ook niet druk gaan lopen maken over aanslagen want die zouden volgens hun eigen logica nooit plaatsvinden.
Lang niet iedere Islamiet is een terrorist, maar het deel van de Islamieten die wel terroristen zijn is nog steeds alarmerend groot. Daar heeft Geert gelijk in en iedereen die ontkent dat Islamitisch extremisme een wereldwijd probleem is steekt zijn kop in het zand.
quote:http://www.vrijmetselarij(...)id/4647/Default.aspxOp vrijdag 10 september 2010 @ 16:26 schreef Foxgod het volgende:
[..]
Gaap,
Als er echt een beweging achter de schermen is die alles bestuurd, dan vind ik dat ze het prima doen.
Ik leef in een vreedzame maatschappij waar geen oorlog gevoerd word.
Waar kan ik mij aanmelden bij het clubje Freemasons?
Want ik leef liever onder hun touwtjes, dan gedwongen een moslim te moeten zijn en een kut leven te hebben.
quote:Welk fascisme? Stel dat het er is, wat merken wij er dan van? Is hier in Nederland ook maar een moslim, die regelmatig de media haalt met uitspraken die complete bevolkingsgroepen wegzet? Is er hier een Nederland ook maar een moslim die met wetsvoorstellen en ideeën die media haalt die nadelig zijn voor niet moslims? Is er hier in Nederland ook maar een moslim die door slim de media te bespelen de maatschappij wil verdelen in een "voor mij" en "tegen mij" kamp? En juist het fascisme kenmerkt zich door de instrumenten die Wilders met Verve bespeelt.Op vrijdag 10 september 2010 @ 14:02 schreef KingKai het volgende:
[..]
Als je nou nog niet inzien dat Wilders met zijn PVV de enige is die (politiek) in opstand komt tegen het huidige fascisme avn de islam, dan vrees ik dat het nooit meer goed met je komt.
quote:Wilders vanaf morgen niet meer welkom in de VS?Volgens de EénVandaag-reportage is Wilders vooral nodig omdat Amerikanen niet graag zelf controversiële dingen over de islam en moslims willen zeggen. Dat zou snel in strijd zijn met de vrijheid van godsdienst in het land.
quote:Ik ben van mening dat ze niet los van elkaar Kan bekritiseren, 80% van wat in de 3 boeken staat is hetzelfde.Op vrijdag 10 september 2010 @ 15:54 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Maar hier gaat de discussie niet om.....
Ik reageerde op BasOnes mening dat je deze boeken niet los van elkaar mag bekritiseren. Daar ben ik het niet mee eens.
quote:Ik kan het nu wel moelijk maken door te zeggen dat de islam er veel eerder was dan de grondwet.Op vrijdag 10 september 2010 @ 16:46 schreef Foxgod het volgende:
[..]
Als PVV stemmer, Wij zien graag de slechte moslim verdwijnen, niet de goede.
Als er alleen maar goede Moslims waren, dan had niemand er problemen mee.
Helaas zijn er teveel mensen binnen de Islam de indoctrinatie en theologie ondersteunen.
Een klein voorbeeldje is bv, als ik verliefd word op een moslima, dan zal ik bij veel moslim families aangedrongen worden om zelf moslim te worden.
Dat weiger ik, de grondwet bepaald dat ik zelf mag kiezen of ik wel of niet Moslim wil zijn.
Maar toch zijn er veel Moslims die mij gaan vertellen dat hun regels belangerijker zijn dan de grondwet.
Nogmaals, dit geld niet voor alle Moslims, maar er zijn er wel teveel die dit soort rare ideeen aanhangen die indruisen tegen waar het westerse voor staat, vrijheid!
PS, ik heb genoeg Moslim collega's, en we snijden regelmatig de islam aan, ik weet precies waar ik het over heb, waar de 5 punten voor staan, welke stromingen er zijn, welke profeten er zijn, dat het originele idee achter de islam is om de zwakkeren te steunen.
Er staat zelfs in de koran dat je andermans geloof moet respecteren, maar vele Moslims hebben hun eigen idee daarover, vaak ook omdat ze het originele geschrift van de quran niet kennen, en zich laten hersen spoelen door kwaadwillende imams.
Die mensen moeten wij van af!
quote:Als je Moslims wilt snappen dan moet je ook de Islam snappen. Het is Moslims verboden om te vechten tenzij ze aangevallen worden.Op vrijdag 10 september 2010 @ 16:46 schreef Foxgod het volgende:
[..]
Als PVV stemmer, Wij zien graag de slechte moslim verdwijnen, niet de goede.
Als er alleen maar goede Moslims waren, dan had niemand er problemen mee.
Helaas zijn er teveel mensen binnen de Islam de indoctrinatie en theologie ondersteunen.
Een klein voorbeeldje is bv, als ik verliefd word op een moslima, dan zal ik bij veel moslim families aangedrongen worden om zelf moslim te worden.
Dat weiger ik, de grondwet bepaald dat ik zelf mag kiezen of ik wel of niet Moslim wil zijn.
Maar toch zijn er veel Moslims die mij gaan vertellen dat hun regels belangerijker zijn dan de grondwet.
Nogmaals, dit geld niet voor alle Moslims, maar er zijn er wel teveel die dit soort rare ideeen aanhangen die indruisen tegen waar het westerse voor staat, vrijheid!
PS, ik heb genoeg Moslim collega's, en we snijden regelmatig de islam aan, ik weet precies waar ik het over heb, waar de 5 punten voor staan, welke stromingen er zijn, welke profeten er zijn, dat het originele idee achter de islam is om de zwakkeren te steunen.
Er staat zelfs in de koran dat je andermans geloof moet respecteren, maar vele Moslims hebben hun eigen idee daarover, vaak ook omdat ze het originele geschrift van de quran niet kennen, en zich laten hersen spoelen door kwaadwillende imams.
Die mensen moeten wij van af!
quote:Lees jij niet te veel boeken van Dan Brown? Mooie boeken verder hoor, maar het is fictie, geen werkelijkheid.Op vrijdag 10 september 2010 @ 16:22 schreef Damien2 het volgende:
[..]
Hier wordt uitgelegd waarop ze de '3 questions of the grave' baseren
http://www.islamqa.com/en/ref/10403
Alle islamitische stromingen zijn het met elkaar eens wat betreft dit onderwerp.
Verder moet iedereen deze documentaire kijken om te begrijpen waarom er een oorlog wordt gevoerd tegen de islam en door wie:
http://www.youtube.com/watch?v=BLroyYtbf1o&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=2uMyEkJCXOQ&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=BHTCPt1RdR0
http://www.youtube.com/watch?v=IyQ9kR6764k&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=yRgWDVnYq8E&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=Gp2WP-BDsIs&feature=related
Hou vol en bekijk ALLE 6 delen om het goed te begrijpen. Je zult achteraf een andere kijk op de wereld hebben.
Een korte samenvatting: Tempeliers doen mee aan de kruistocht tegen de moslims in 1095. Op de eerste kruistocht na, weten ze geen andere meer te winnen tegen de sterke moslims. Tempeliers gaan terug naar Europa en worden daar vervolgd door de koning van Frankrijk. Tempeliers vluchten naar Schotland, maken hun comeback als de 'Freemasons', zij zijn degene die verantwoordelijk zijn voor de beroemde Franse revolutie 1789. Ze controleren inmiddels het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk en Duitsland en hebben de VS gesticht. Ze zijn hard op weg om de New World Order te stichten en dachten dat ze met de moslims hadden afgerekend toen ze de Kalifaat vernietigd hadden. Maar niets is minder waar. Zoals in de documentaire wordt gezegd: an old warrior has returned, the armies of Islam. De islam is nog het enige wat tussen de freemasons en werelddominantie staat. Profeet Mohammed had in de zevende eeuw al voorspeld dat de moslims Constantinopel (Istanbul) zouden veroveren. Hij heeft de moslims gewaarschuwd voor de eenogige-Dajjal. Bekijk de Amerikaanse dollar, wat zie je? Een oog, het symbool van de freemasons.
quote:Dan zijn de problemen nog niet opgelost, dan blijven de verschillende stromingen nog elkaar aanvallen, en dan blijven er nog steeds grote groepen die indoctrinatie en theologie door willen dringen.Op vrijdag 10 september 2010 @ 17:07 schreef eurabia het volgende:
[..]
Als je Moslims wilt snappen dan moet je ook de Islam snappen. Het is Moslims verboden om te vechten tenzij ze aangevallen worden.
De Yanks zitten in het Midden Oosten oorlog te voeren dus de Moslims verdedigen zichzelf. Hier spelen extremisten weer op in door jongeren over te halen om aanslagen te plegen op westerlingen.
Ook in Nederland had je idioten zitten die aanslagen wilde plegen, omdat Nederland n Afghanistan zat.
Trek alle westerse troepen terug uit het Midden Oosten en verlos die mensen van de dictators die door het westen aan macht zijn geholpen als je rust wilt. Zo simpel is het.
quote:"Aangevallen worden" is nogal een rekbaar begrip vind je niet?Op vrijdag 10 september 2010 @ 17:07 schreef eurabia het volgende:
[..]
Als je Moslims wilt snappen dan moet je ook de Islam snappen. Het is Moslims verboden om te vechten tenzij ze aangevallen worden.
De Yanks zitten in het Midden Oosten oorlog te voeren dus de Moslims verdedigen zichzelf. Hier spelen extremisten weer op in door jongeren over te halen om aanslagen te plegen op westerlingen.
Ook in Nederland had je idioten zitten die aanslagen wilde plegen, omdat Nederland n Afghanistan zat.
Trek alle westerse troepen terug uit het Midden Oosten en verlos die mensen van de dictators die door het westen aan macht zijn geholpen als je rust wilt. Zo simpel is het.
quote:hahaha, hoe gestoord moet je zijn om deze 'docu' te geloven?Op vrijdag 10 september 2010 @ 16:22 schreef Damien2 het volgende:
[..]
Hier wordt uitgelegd waarop ze de '3 questions of the grave' baseren
http://www.islamqa.com/en/ref/10403
Alle islamitische stromingen zijn het met elkaar eens wat betreft dit onderwerp.
Verder moet iedereen deze documentaire kijken om te begrijpen waarom er een oorlog wordt gevoerd tegen de islam en door wie:
http://www.youtube.com/watch?v=BLroyYtbf1o&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=2uMyEkJCXOQ&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=BHTCPt1RdR0
http://www.youtube.com/watch?v=IyQ9kR6764k&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=yRgWDVnYq8E&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=Gp2WP-BDsIs&feature=related
Hou vol en bekijk ALLE 6 delen om het goed te begrijpen. Je zult achteraf een andere kijk op de wereld hebben.
Een korte samenvatting: Tempeliers doen mee aan de kruistocht tegen de moslims in 1095. Op de eerste kruistocht na, weten ze geen andere meer te winnen tegen de sterke moslims. Tempeliers gaan terug naar Europa en worden daar vervolgd door de koning van Frankrijk. Tempeliers vluchten naar Schotland, maken hun comeback als de 'Freemasons', zij zijn degene die verantwoordelijk zijn voor de beroemde Franse revolutie 1789. Ze controleren inmiddels het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk en Duitsland en hebben de VS gesticht. Ze zijn hard op weg om de New World Order te stichten en dachten dat ze met de moslims hadden afgerekend toen ze de Kalifaat vernietigd hadden. Maar niets is minder waar. Zoals in de documentaire wordt gezegd: an old warrior has returned, the armies of Islam. De islam is nog het enige wat tussen de freemasons en werelddominantie staat. Profeet Mohammed had in de zevende eeuw al voorspeld dat de moslims Constantinopel (Istanbul) zouden veroveren. Hij heeft de moslims gewaarschuwd voor de eenogige-Dajjal. Bekijk de Amerikaanse dollar, wat zie je? Een oog, het symbool van de freemasons.
quote:Beste broeder, heb je wel eens opgezocht hoeveel Moslims elkaar afmaken? Volgens mij is het meer een burgeroorlog binnen de Islam.Op vrijdag 10 september 2010 @ 17:21 schreef Salman het volgende:
[..]
Beste broeder, zo dacht ik vroeger ook. 'Waarom vallen jullie de islam aan, waarom niet alleen de extremisten etc.'
Totdat ik erachter kwam dat dit geen war on terror is, maar een war on Islam. Ondanks wat Obama beweert dat dit geen oorlog tegen de islam is.
El-Hajj Malik El-Shabazz (Malcolm X) had het bij het juiste eind:
http://www.youtube.com/watch?v=OZtdhroGSME
De oorlog tegen de Islam:
http://www.youtube.com/watch?v=_k2aX-9j6H8
quote:Getuigt ook van een behoorlijke dosis narcisme van de heer Wilders.Op vrijdag 10 september 2010 @ 16:46 schreef Sisko het volgende:
[..]
Het is dan ook geen photoshop maar hij heeft hier echt voor geposeerd met die kleren aan. Net als andere politiek leiders in voorstellingen van hun voorkeur. Van een of andere krant als ik me niet vergis.
quote:Maar er naar handelen, ho maar.Op vrijdag 10 september 2010 @ 16:49 schreef hendrik64 het volgende:
Kijk even de partijprogramma's van bijvoorbeeld de linkse partijen er op na en je zult tot de conclusie komen, dat zelfs links Nederland het gevaar van extremisme binnen de islam onderkent.
quote:Mwah, het kan verkeren.Op vrijdag 10 september 2010 @ 17:23 schreef Koning2 het volgende:
Churchill was een briljant strateeg en leider...
Wilders heeft nog niets bewezen behalve dat hij aandachtsgeil is en een land op zijn kop kan zetten.....
Iemand die ze met elkaar vergelijkt kan onmogelijk serieus genomen worden....
quote:Gooi nou niet het beeld van de "tsunami van islamisering" in duigen. De wereld van veel PVV-stemmers stort in als ze deze realiteit lezen.Op vrijdag 10 september 2010 @ 16:51 schreef no-pavlov-please het volgende:
[..]
Welk fascisme? Stel dat het er is, wat merken wij er dan van? Is hier in Nederland ook maar een moslim, die regelmatig de media haalt met uitspraken die complete bevolkingsgroepen wegzet? Is er hier een Nederland ook maar een moslim die met wetsvoorstellen en ideeën die media haalt die nadelig zijn voor niet moslims? Is er hier in Nederland ook maar een moslim die door slim de media te bespelen de maatschappij wil verdelen in een "voor mij" en "tegen mij" kamp? En juist het fascisme kenmerkt zich door de instrumenten die Wilders met Verve bespeelt.
quote:En stel dat dat gebeurt, hebben we dan in het midden oosten binnen een record tijd mooie democratieën die zich kunnen meten met het westen?Op vrijdag 10 september 2010 @ 17:07 schreef eurabia het volgende:
Trek alle westerse troepen terug uit het Midden Oosten en verlos die mensen van de dictators die door het westen aan macht zijn geholpen als je rust wilt. Zo simpel is het.
quote:Als westerlingen zich uiteindelijk terugtrekken uit moslimlanden dan pakken de burgers hun eigen volk aan en het westen hoeft er verder niet naar om te kijken.Op vrijdag 10 september 2010 @ 17:12 schreef Foxgod het volgende:
[..]
Dan zijn de problemen nog niet opgelost, dan blijven de verschillende stromingen nog elkaar aanvallen, en dan blijven er nog steeds grote groepen die indoctrinatie en theologie door willen dringen.
En dat is globaal gezien, onacceptabel.
En ja kan niet zeggen, je moet de moslim begrijpen, want moslims uit libanon en turkije denken heel anders dan Moslims die in probleem gebieden wonen.
quote:Was het maar simpel. Dat zou goed zijn voor iedereen, behalve de extremisten. Want juist de gewone Ali en Achmed met de Pet in Afghanistan lijden het meest onder de islamisten.Op vrijdag 10 september 2010 @ 17:07 schreef eurabia het volgende:
Trek alle westerse troepen terug uit het Midden Oosten en verlos die mensen van de dictators die door het westen aan macht zijn geholpen als je rust wilt. Zo simpel is het.
quote:Helaas vormen die landen regeringen die een bedreiging vormen voor de internationale veiligheid, hun indoctrinatie en theologie stopt echt niet bij hun grenzen, wat er daar dagelijks gebeurt bewijst dat wel.Op vrijdag 10 september 2010 @ 17:30 schreef eurabia het volgende:
[..]
Als westerlingen zich uiteindelijk terugtrekken uit moslimlanden dan pakken de burgers hun eigen volk aan en het westen hoeft er verder niet naar om te kijken.
Het zijn altijd dezelfde moslimlanden die de headlines halen en het zijn allemaal landen waar buitenlandse troepen zitten, maar ik zelf geloof dan ook dat het westen graag vijanden maakt in die landen zodat ze er kunnen blijven zitten.
Oorlog is business. De één verliest haar kinderen door oorlog en bij de ander stroomt het geld binnen.
Als ik wapens maakte dan zou ik heel de wereld opnaaien om oorlog te voeren.
quote:Natuurlijk. In Iran krijgen ze ook 24/7 te horen dat westerlingen een atoombom willen gooien. Dat zeker.Op vrijdag 10 september 2010 @ 17:13 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
"Aangevallen worden" is nogal een rekbaar begrip vind je niet?
"De krantenkoppen in de moslimwereld zullen melden dat de islam wordt aangevallen'', voorspelde Feisal Abdul Rauf, de imam achter de bouw van het complex.
Hoe zijn aanvallen op burgerdoelen zelfverdediging? En waartegen was 9/11 zelfverdediging? Nog los van de dagelijkse aanslagen van Moslims op Moslims.
quote:Wat een onzin joh.Op vrijdag 10 september 2010 @ 17:30 schreef eurabia het volgende:
[..]
Als westerlingen zich uiteindelijk terugtrekken uit moslimlanden dan pakken de burgers hun eigen volk aan en het westen hoeft er verder niet naar om te kijken.
quote:Ja, en dat is pure indoctrinatie van het Iraans leiderschap. We weten beide dat die atoombom op Iran er nooit komt.Op vrijdag 10 september 2010 @ 17:33 schreef eurabia het volgende:
[..]
Natuurlijk. In Iran krijgen ze ook 24/7 te horen dat westerlingen een atoombom willen gooien. Dat zeker.
En 9/11? Daar geloof ik niet in. Gasten met lage IQ's die in grotten wonen en 's werelds grootste aanslag plegen zonder dat ook maar één geheime dienst ze door heeft. Klinkt te disney achtig voor me.
quote:Klopt, ik heb een collega uit Iran, en die zegt precies hetzelfde.Op vrijdag 10 september 2010 @ 18:01 schreef Achtmet het volgende:
Niet echt, maar Winston had wel gelijk, toen hij uit het MO terug keerde, ik meen in 1898. Hij had het gevaar duidelijk gezien, en als zodanig benoemd.
Nu na de jaren 50 zijn er al meer dan 25 miljoen dodelijke slachtoffers gevallen, door de Jihad, en weet niet hoeveel gewonden. Perzie is gevallen en het volk onderdrukt. Let wel, dat zijn Perzen, en geen Arabieren.
quote:Geen Amerikanen in Saudi Arabie? Ga die olievelden daar checken en probeer wat fotos te maken en levend terug te keren. Amerika trekt ook haar troepen terug uit Irak, maar er blijven wel 100.000 soldaten zitten inclusief de private soldaten. Dat noem ik geen terug trekken.Op vrijdag 10 september 2010 @ 17:34 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Wat een onzin joh.
ga toch weg met je 'de westerlingen'. Amerika heeft zich bijvoorbeeld al tijden geleden helemaal teruggetrokken uit Saudi Arabie.
En waar blijft dat volk van jou nou, om z'n eigen leiders aan te pakken?
En hoe zit het met Iran, wil je soms gaan vertellen dat het westen die joker die president is steunt? Dat er westerse troepen in Iran zijn?
quote:Geert Wilders staat nu terecht voor het citeren van Churchill dat de Koran de Islamitische Mein Kampf is. Indirect staat dus Winston zelf hier terecht. Dat is dankbaar voor de bevrijding.Op vrijdag 10 september 2010 @ 14:09 schreef Sander_K het volgende:
Winston Churchill kan zich ook niet verdedigen overigens.. misschien zou hij wel walgen van G.W. who knows.. misschien had W.C. wel spijt later van z'n uitspraken toen die oud was.
quote:Horowitz was born to a Jewish family in Forest Hills.Op vrijdag 10 september 2010 @ 17:34 schreef geertbukken het volgende:
Hij heet David (joodse naam) zo heet ik ook maar dat doet er niet toe ;')
Zijn achternaam is duidelijk pools, en zoals eerder gezegt is hij duidelijk een Jood
quote:Dat "westerlingen" in het verleden fouten hebben gemaakt, wil ik graag toegeven. Alleen zal jij ook moeten inzien dat als 'het Westen' zich nu uit het Midden-Oosten zou terugtrekken, het juist al die 'haatbaarden' zijn die onmiddellijk de macht zullen grijpen. En daar schieten het Midden-Oosten niks mee op, en 'het Westen' ook niet.Op vrijdag 10 september 2010 @ 18:34 schreef eurabia het volgende:
[..]
Geen Amerikanen in Saudi Arabie? Ga die olievelden daar checken en probeer wat fotos te maken en levend terug te keren. Amerika trekt ook haar troepen terug uit Irak, maar er blijven wel 100.000 soldaten zitten inclusief de private soldaten. Dat noem ik geen terug trekken.
De Wahabis uit hun gouden paleizen schoppen zal je nooit lukken. De VS spoort je op en ze slachten je af voordat je ook maar een voet in Saudi Arabie kan zetten. No fucking way dat je democratie mag brengen in Saudi Arabie en olie mag nationaliseren. Dus wie is hier de bad guy?
Iran zelfde verhaal. Een generaal onder de Sjah wilde olie nationaliseren en toen begon alle ellende met als resultaat dat er nu haatbaarden zitten die het volk niets gunnen om ze het westen buiten Iran te houden.
Eerlijk is eerlijk. Westerlingen fucken al deze landen op. Als je olie wilt dan betaal je er gewoon lekker voor.
quote:Wat een onzin.Op vrijdag 10 september 2010 @ 18:41 schreef Mammy het volgende:
[..]
Geert Wilders staat nu terecht voor het citeren van Churchill dat de Koran de Islamitische Mein Kampf is. Indirect staat dus Winston zelf hier terecht. Dat is dankbaar voor de bevrijding.
quote:Dit dus..."Het is een strijd tegen een wereldwijde totalitaire beweging die kwade bedoelingen heeft met de VS en Europa"
quote:De angst regeert. Precies wat de extremistische terroristen willen. Jij buigt al behoorlijk voor het terrorisme.Op vrijdag 10 september 2010 @ 19:35 schreef Achtmet het volgende:
Wilders is een alarmist, net zoals vele anderen.
Dat zijn mensen die men het liefst dood wil maken. Niemand wenst gewaarschuwd te worden tegen imminent onheil waar je wat tegen moet doen. Stel je voor, je zou wat moeten doen. Je huis stutten, als het gaat instorten. Maar het duurt zo lang, voordat een Nederlander beseft dat z'n huis gaat instorten.
In de vorige eeuw duurde het tot 1943, voordat men overtuigd waren.
Toen pas brak er enige vorm van gewelddadig verzet tegen de bezetter echt uit. Het is Den Nederlander ten voeten uit om pas iets te gaan ondernemen als de boel instort, en men met Den Rug tegen Den Muur staat. Telaat, dus. Heeft te maken met onze Calvinistische arrogante onverschilligheid.
Dus, Wilders, uw dagen zijn geteld, die van de rest van Nederland komen later wel. Btw, moslims zien dhimmitude als een zwakte, en die mensen worden het eerste geruimd. Heren Van Agt, Van Bommel en Lubbers, of Dame van GL, en Jongetje Pechthold, pas maar op.
Hey, was laatst weer zo'n bom, ergens in het zuiden van de voormalige USSR. Guess what, the religion of peace aan het werk.
Maar ga vooral verder met de andere wang toekeren en excuses zoeken, censureren etc.
Churchill had gelijk, punt.
quote:Deze doet het ook altijd wel goed:Op vrijdag 10 september 2010 @ 17:26 schreef hendrik64 het volgende:
Gooi nou niet het beeld van de ''tsunami van islamisering'' in duigen. De wereld van veel PVV-stemmers stort in als ze deze realiteit lezen.

quote:Uitleggen? Is dat nog nodig dan? Je bent als de dood voor de islam. Dat is precies wat de extremisten willen. MOet ik nog meer uitleggen?Op vrijdag 10 september 2010 @ 20:25 schreef Achtmet het volgende:
[..]
Hoe zo, leg dat eens uit?
Ik wordt al bedreigt door moslims, en de staat wenst me monddood. Omdat dat de rust bewaart.
Ik denk, het tegenover gestelde.
Dhimmi.
quote:Je bent totaal doorgedraaid. Zoek hulp bij een goede psychiater. Misschien dat hij je nog kan redden. Psychopaat.Op vrijdag 10 september 2010 @ 21:21 schreef Achtmet het volgende:
Moe wordt ik ervan, 65 vrede is men in de bol geslagen.
Een unicum, die lange tijd. Voorheen was het de afgelopen eeuwen bezetting en oorlog.
Je zou bijna wensen dat een oorlog ons weer bij de feiten des levens brengt.
quote:Zelfs jij moet toch snappen dat we het hebben over hoe Hitler begonnen is?Op vrijdag 10 september 2010 @ 14:46 schreef harry64 het volgende:
[..]
Hoeveel moslims heeft hij al vergast en in concentratie kampen gezet dan ?
Hoeveel plannen heeft hij geopperd waarin moslims dood moeten ?