Agenten vaker thuis bedreigd

Nederland • Geschreven door ANP op 09-09-2010 @ 12:02
print 

Agenten worden steeds vaker thuis bedreigd. Hun gezin heeft ook onder deze bedreigingen te lijden. Dat zei korpschef Bryan Rookhuijzen van de politie Limburg-Noord donderdag.

Waar het vroeger om zeer incidentele gevallen ging, ziet Rookhuijzen nu een nieuwe trend in de samenleving. "Dienders weten dat ze niet altijd tegenover lieverdjes staan in hun werk. Maar wat nu gebeurt is dat agenten in hun privé-omstandigheden bedreigd worden", zei de korpschef.

Dat heeft ertoe geleid dat enkele politiemensen thuis camerabewaking of persoonsbeveiliging kregen, of zelfs moesten onderduiken, aldus Rookhuijzen. "Het gaat weliswaar niet om tientallen incidenten, maar ik hoor dit steeds vaker van collega's. Hier wordt niet zomaar een grens overschreden, we zijn hiermee drie grenzen te ver."

Agenten vaker thuis bedreigd
Agenten vaker thuis bedreigd (Foto: ANP)


Bron: ANP


Lees ook:

» 26/05 Grote brand legt verlichtingzaak Almelo in as15
» 26/05 Dode door aanvaring op Westerschelde2
» 26/05 Zoekactie vermiste zwemmer nog vruchteloos3
» 26/05 Nederlanders gewond bij ongeval met luchtballon3


delen | eKudos nujij

4960 views / 57 reacties
Reacties op dit bericht
57  van 57 reacties op deze pagina. Pagina  1
userIcon
Dit moet bestraft worden met de hoogste gevangenisstraf, en in de media bekend worden gemaakt.

Dat is de enige manier om dit op te lossen.
De invloed van de radicale islam krijgt steeds meer invloed op de Nederlandse samenleving
userIcon
Ben toch benieuwd hoe ze dan aan de adresgegevens van agenten komen.
userIcon
quote:
Op donderdag 9 september 2010 @ 12:04 schreef Stephan1237 het volgende:
Ben toch benieuwd hoe ze dan aan de adresgegevens van agenten komen.
Hoezo, er zijn voldoende agenten die in hun nabije werkregio wonen. En er zijn altijd mensen die ze kennen.
man JeMoeder (Moderator / Redactie Frontpage) 09-09-2010 @ 12:06 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op donderdag 9 september 2010 @ 12:03 schreef bavarian het volgende:
De invloed van de radicale islam krijgt steeds meer invloed op de Nederlandse samenleving
Goh, bij de tweede post alweer. Ik had hem pas als n0. 10 verwacht, vooral omdat het over de ongeveer meest blanke provincie van NL gaat...
userIcon
quote:
Op donderdag 9 september 2010 @ 12:04 schreef Stephan1237 het volgende:
Ben toch benieuwd hoe ze dan aan de adresgegevens van agenten komen.
Volgen na hun werk, via een foute collega, via internet, via de telefoongids. Ze zijn verplicht hun naam te geven dus als je echt wilt zijn er genoeg manieren.
quote:
Op donderdag 9 september 2010 @ 12:04 schreef Stephan1237 het volgende:
Ben toch benieuwd hoe ze dan aan de adresgegevens van agenten komen.
wat denkje van telefoon boek..? ze zeggen altijd vaak hun voor en achternaam... of gewoon agent volgen naar huis,,
der zitten gekken bij die dat graag doen
userIcon
quote:
"Het gaat weliswaar niet om tientallen incidenten, maar ik hoor dit steeds vaker van collega's.
userIcon
quote:
Op donderdag 9 september 2010 @ 12:04 schreef Stephan1237 het volgende:
Ben toch benieuwd hoe ze dan aan de adresgegevens van agenten komen.
Komen die misschien -net als de gegevens van mensen die aangiftes doen - in het proces verbaal te staan?

Misschien leren ze zo wel, dat aangiftes omhoog gaan indien de NAW gegevens anoniem blijven.
Crimineeltjes die agenten/dienders plus families bedreigen standaard 20 jaar celstraf geven.
userIcon
quote:
Op donderdag 9 september 2010 @ 12:07 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]


In kleine gemeentes is dat niet zo heel moeilijk volgens mij. Ik sprak ooit eens een agent in Utrecht die in Gouda werkzaam was geweest. Die was blij dat hij in Utrecht op kantoor zat, want in Gouda werd hij en zijn gezin constant bedreigd door die klote-mocro's. Crimineeltjes zaten natuurlijk op school bij zoon van agent enzo. Zodoende krijgt de Marokkaanse straatterreur steeds meer grip op het persoonlijk leven van de normale mens. Treurig, maar waar
Volgens mij heet de perschef van a'dam Moh. Ziet eruit als de ideale schoonzoon, maar ik weet wel beter. Moet ik nog meer zeggen?
Was er laatst ook niet een agent die geheime info rechtstreeks naar de marokkaanse regering doorspeelde? Moet ik nog doorgaan?
quote:
Op donderdag 9 september 2010 @ 12:06 schreef JeMoeder het volgende:
[..]

Goh, bij de tweede post alweer. Ik had hem pas als n0. 10 verwacht, vooral omdat het over de ongeveer meest blanke provincie van NL gaat...
Ten eerste gaat het niet om 1 provincie, maar heel het land.
Jij betrekt het woord blanke erbij?

En ik ken verder geen mensen die dreigen en moorden dan radicale islamieten

En al zouden het dan blanke zijn zoals jij schrijft dan komt dat dus door de invloed van de radicale islam.
Het werkt namelijk in sommige gevallen best wel goed bedreigen, dat blijkt wel wat je dagelijks in het nieuws leest.
quote:
Op donderdag 9 september 2010 @ 12:04 schreef Stephan1237 het volgende:
Ben toch benieuwd hoe ze dan aan de adresgegevens van agenten komen.
Openbaarheid van bestuur? Als we hun salaris betalen zouden we toch ook hun NAW gegevens mogen inzien?
man JeMoeder (Moderator / Redactie Frontpage) 09-09-2010 @ 12:16 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op donderdag 9 september 2010 @ 12:14 schreef bavarian het volgende:
[..]


Ten eerste gaat het niet om 1 provincie, maar heel het land.
Jij betrekt het woord blanke erbij?

En ik ken verder geen mensen die dreigen en moorden dan radicale islamieten

En al zouden het dan blanke zijn zoals jij schrijft dan komt dat dus door de invloed van de radicale islam.
Het werkt namelijk in sommige gevallen best wel goed bedreigen, dat blijkt wel wat je dagelijks in het nieuws leest.
Oh sorry hoor, maar als een korpschef spreekt, dan doet hij dat doorgaans over zaken die binnen zijn eigen korps plaatsvinden. Aangezien in het bericht niet staat over welk schaalniveau hij praat, ga ik er derhalve vanuit dat hij over zijn eigen korps praat.


Verder; ik bedoelde katholieken. Nou goed?
Wat een onzin... Dit is altijd al gaande. Toen ik 10 jaar was hadden wij ook een wijkagent. En wij deden zo nu en dan kattenkwaad uithalen, of spelen met vuurwerk waarbij hij ons altijd moest naaien. Vroeg of laat kom je erachter dat die agent ook een zoontje heeft die bij je op de basisschool zit en die ga je dan pesten en die volg je dan naar huis. En dan weet je automatisch waar de agent woont en ga je daar belletjelel doen, of een krant met schijt in de fik steken voor zijn deur.

gebeurt al jaren, maar de agenten beginnen nu pas te janken. Msschien omdat er nu meer donkere mensen in NL zijn waardoor ze zich meer bedreigd voelen.
userIcon
Als normale burgers bedreigd, overvallen of erger worden, dan kun je de aangifte vanzelfsprekend gewoon in een diepe bureaula gooien als je er even naar gekeken hebt en 'm daar eeuwig laten liggen. Maar oh wee als het om politieagenten gaat..

Misschien een goed idee om eens wat meer werk te gaan maken van de opsporing van criminelen, en er ook voor te zorgen dat ze opgesloten worden en dat ook lange tijd blijven. Of de slachtoffers dienders zijn of niet?
eigen schuld, dan moeten ze niet onnodig geweld gebruiken..

dat bevestigd de angst van de politieagent en maakt het leuk om hem ook thuis op te zoeken.....
userIcon
Iedereen neemt wel eens wat werk mee naar huis..
userIcon



Een beetje achter hun rug om een foto van ze nemen . . .
userIcon
quote:
Op donderdag 9 september 2010 @ 12:04 schreef Stephan1237 het volgende:
Ben toch benieuwd hoe ze dan aan de adresgegevens van agenten komen.
ze strooien bij de politie met usb sticks..

quote:
Op donderdag 9 september 2010 @ 12:16 schreef JeMoeder het volgende:
[..]

Oh sorry hoor, maar als een korpschef spreekt, dan doet hij dat doorgaans over zaken die binnen zijn eigen korps plaatsvinden. Aangezien in het bericht niet staat over welk schaalniveau hij praat, ga ik er derhalve vanuit dat hij over zijn eigen korps praat.


Verder; ik bedoelde katholieken. Nou goed?
Korpschef Bryan Rookhuijzen zegt: Agenten worden steeds vaker thuis bedreigd. Hun gezin heeft ook onder deze bedreigingen te lijden. Waar het vroeger om zeer incidentele gevallen ging, ziet Rookhuijzen nu een nieuwe trend in de samenleving.

schaalniveau = samenleving
schaalniveau = agenten in het algemeen

Hij heeft het over de agenten, hij zegt niet onze of mijn agenten.
Hij heeft het over samenleving, hij zegt niet provincie
quote:
Op donderdag 9 september 2010 @ 12:14 schreef bavarian het volgende:
[..]


Ten eerste gaat het niet om 1 provincie, maar heel het land.
Jij betrekt het woord blanke erbij?

En ik ken verder geen mensen die dreigen en moorden dan radicale islamieten

En al zouden het dan blanke zijn zoals jij schrijft dan komt dat dus door de invloed van de radicale islam.
Het werkt namelijk in sommige gevallen best wel goed bedreigen, dat blijkt wel wat je dagelijks in het nieuws leest.
Bekende voorbeelden hiervan zijn natuurlijk criminelen als Holleeder, die onder invloed van de radicale islam van het rechte pad af zijn geraakt en regelrecht de zware criminaliteit zijn ingerold.
userIcon
quote:
Op donderdag 9 september 2010 @ 12:03 schreef bavarian het volgende:
De invloed van de radicale islam krijgt steeds meer invloed op de Nederlandse samenleving
quote:
Op donderdag 9 september 2010 @ 12:20 schreef riccardo88 het volgende:
eigen schuld, dan moeten ze niet onnodig geweld gebruiken..

dat bevestigd de angst van de politieagent en maakt het leuk om hem ook thuis op te zoeken.....
Denk eerder dat het probleem is dat het staatsmonopolie op geweld niet vroeg genoeg aan de raddraaiers wordt duidelijk gemaakt door een ferme tik op hun bek.
quote:
Op donderdag 9 september 2010 @ 12:28 schreef morg78 het volgende:
[..]


Bekende voorbeelden hiervan zijn natuurlijk criminelen als Holleeder, die onder invloed van de radicale islam van het rechte pad af zijn geraakt en regelrecht de zware criminaliteit zijn ingerold.
Dat was meer de oerhollandse VOC mentaliteit, veel geld verdienen met de handel in "kruiden". Maar wat heeft Holleeder met geweld tegen de politie te maken? Hij was naar verluids meer bezig de politie juist te helpen met alle vermeende liquidaties.
userIcon
quote:
Op donderdag 9 september 2010 @ 12:20 schreef riccardo88 het volgende:
eigen schuld, dan moeten ze niet onnodig geweld gebruiken..

dat bevestigd de angst van de politieagent en maakt het leuk om hem ook thuis op te zoeken.....
Jij hebt zeker je IQ achter je naam geplaatst?
userIcon
quote:
Op donderdag 9 september 2010 @ 12:03 schreef SolidArt het volgende:
Dit moet bestraft worden met de hoogste gevangenisstraf, en in de media bekend worden gemaakt.

Dat is de enige manier om dit op te lossen.
Als ze in Frankrijk criminelen het land uit kunnen zetten die geweld gebruiken tegen agenten, moeten wij dat ook kunnen met het tuig dat agenten bedreigt.
userIcon
quote:
Op donderdag 9 september 2010 @ 12:20 schreef riccardo88 het volgende:
eigen schuld, dan moeten ze niet onnodig geweld gebruiken..

dat bevestigd de angst van de politieagent en maakt het leuk om hem ook thuis op te zoeken.....
hoe oud ben jij dan knul
userIcon
quote:
Op donderdag 9 september 2010 @ 12:19 schreef Dark0z het volgende:
Wat een onzin... Dit is altijd al gaande. Toen ik 10 jaar was hadden wij ook een wijkagent. En wij deden zo nu en dan kattenkwaad uithalen, of spelen met vuurwerk waarbij hij ons altijd moest naaien. Vroeg of laat kom je erachter dat die agent ook een zoontje heeft die bij je op de basisschool zit en die ga je dan pesten en die volg je dan naar huis. En dan weet je automatisch waar de agent woont en ga je daar belletjelel doen, of een krant met schijt in de fik steken voor zijn deur.

gebeurt al jaren, maar de agenten beginnen nu pas te janken. Msschien omdat er nu meer donkere mensen in NL zijn waardoor ze zich meer bedreigd voelen.
En de media klopt het graag op. In dit geval niets mis mee hoor maar er wordt ook gewoon naar gezocht.
userIcon
quote:
Op donderdag 9 september 2010 @ 12:14 schreef bavarian het volgende:
[..]


Ten eerste gaat het niet om 1 provincie, maar heel het land.
Jij betrekt het woord blanke erbij?

En ik ken verder geen mensen die dreigen en moorden dan radicale islamieten

En al zouden het dan blanke zijn zoals jij schrijft dan komt dat dus door de invloed van de radicale islam.
Het werkt namelijk in sommige gevallen best wel goed bedreigen, dat blijkt wel wat je dagelijks in het nieuws leest.
Ken jij radicale moslims? ik heb er nog nooit een ontmoet namelijk. En als je serieus zegt dat je alleen hoort van moslims die met moord dreigen oostindisch doof much?
userIcon
quote:
Op donderdag 9 september 2010 @ 12:45 schreef larzzzman het volgende:
[..]
hoe oud ben jij dan knul
Een internetheld sowieso
userIcon
quote:
Op donderdag 9 september 2010 @ 12:19 schreef Dark0z het volgende:
Wat een onzin... Dit is altijd al gaande. Toen ik 10 jaar was hadden wij ook een wijkagent. En wij deden zo nu en dan kattenkwaad uithalen, of spelen met vuurwerk waarbij hij ons altijd moest naaien. Vroeg of laat kom je erachter dat die agent ook een zoontje heeft die bij je op de basisschool zit en die ga je dan pesten en die volg je dan naar huis. En dan weet je automatisch waar de agent woont en ga je daar belletjelel doen, of een krant met schijt in de fik steken voor zijn deur.
VMBO alert!!!!!
quote:
Op donderdag 9 september 2010 @ 12:04 schreef Stephan1237 het volgende:
Ben toch benieuwd hoe ze dan aan de adresgegevens van agenten komen.
Ehm Politie moet zich toch identificeren als politie zijnde?
Even naam noteren en google, telefoonboek of wieowie.nl doet je werk
quote:
Op donderdag 9 september 2010 @ 12:03 schreef SolidArt het volgende:
Dit moet bestraft worden met de hoogste gevangenisstraf, en in de media bekend worden gemaakt.

Dat is de enige manier om dit op te lossen.
Als je de tijd die je kwijt bent om een fipo te plaatsen aan wat anders zou besteden, dan zou je wellicht weten dat hoge c.q. strenge straffen niet de enige manier en vaak ook de slechtste manier zijn om criminaliteit te verminderen.
userIcon
quote:
Op donderdag 9 september 2010 @ 12:20 schreef riccardo88 het volgende:
eigen schuld, dan moeten ze niet onnodig geweld gebruiken..

dat bevestigd de angst van de politieagent en maakt het leuk om hem ook thuis op te zoeken.....
Obvious troll is obvious.
quote:
Op donderdag 9 september 2010 @ 13:14 schreef plorp het volgende:
[..]

Als je de tijd die je kwijt bent om een fipo te plaatsen aan wat anders zou besteden, dan zou je wellicht weten dat hoge c.q. strenge straffen niet de enige manier en vaak ook de slechtste manier zijn om criminaliteit te verminderen.
sommige mensen denken dat als je alle straffen omhoog gooit dit alles oplost.. maar deze mensen kunnen er vaak weinig aan doen dat ze zo'n beperkt denkvermogen hebben.
userIcon
quote:
Op donderdag 9 september 2010 @ 12:51 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Een internetheld sowieso
Ook dat ja
userIcon
quote:
Op donderdag 9 september 2010 @ 13:17 schreef SugarEvans het volgende:
[..]


sommige mensen denken dat als je alle straffen omhoog gooit dit alles oplost.. maar deze mensen kunnen er vaak weinig aan doen dat ze zo'n beperkt denkvermogen hebben.
ja inteelt he
userIcon
quote:
Op donderdag 9 september 2010 @ 12:14 schreef bavarian het volgende:
[..]


Ten eerste gaat het niet om 1 provincie, maar heel het land.
Jij betrekt het woord blanke erbij?

En ik ken verder geen mensen die dreigen en moorden dan radicale islamieten

En al zouden het dan blanke zijn zoals jij schrijft dan komt dat dus door de invloed van de radicale islam.
Het werkt namelijk in sommige gevallen best wel goed bedreigen, dat blijkt wel wat je dagelijks in het nieuws leest.
Ga eens een psychiater opzoeken. Je komt over als een voslage leeghoofd die niet eens zelf zijn eigen veters kan strikken.
userIcon
quote:
Op donderdag 9 september 2010 @ 12:20 schreef riccardo88 het volgende:
eigen schuld, dan moeten ze niet onnodig geweld gebruiken..

dat bevestigd de angst van de politieagent en maakt het leuk om hem ook thuis op te zoeken.....
Inderdaad en anders kunnen ze nog altijd ontslag nemen en in de aspergeteelt gaan. Problem Solved
userIcon
quote:
Op donderdag 9 september 2010 @ 13:36 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]


Ga eens een psychiater opzoeken. Je komt over als een voslage leeghoofd die niet eens zelf zijn eigen veters kan strikken.
Mwaah het is toch algemeen bekend dat ambtenaren in functie vooral door bepaalde bevolkingsgroepen worden bedreigd /lastig gevallen ?

Zelfs ziekenhuis personeel... weet je nog? Of ben je de gehele berichtgeving van 2010 al weer vergeten?
Incidenten incidenten....

Mooi voorbeeldje laatst bij wegmisbruikers of hoe dat prog. ook mag heten.

Agent houdt iemand aan en die gast vraagt gelijk naar zn naw.. wilde hem wel ff met zn maatjes opzoeken..
En meneer agent liet hem gewoon weer verder rijden, terwijl hij op de 1e vraag "of ie int bezit was van een rijbewijs" -NEE- had geantwoord ..

Tsja, kan wel allemaal voorbeelden op gaan noemen.
Als je zelf t nieuws een beetje volgt weet je genoeg.
O wacht tis de schuld van de media, die verzinnen alles bij elkaar en willen graag alleen dat soort nieuws brengen, want dat leest zo lekker weg.

[ Bericht gewijzigd door henkiebilnaad op donderdag 9 september 2010 @ 13:57 ]
userIcon
Onzin ..

Incidenten..

Vaker knuffelen..
quote:
Op donderdag 9 september 2010 @ 12:03 schreef SolidArt het volgende:
Dit moet bestraft worden met de hoogste gevangenisstraf, en in de media bekend worden gemaakt.

Dat is de enige manier om dit op te lossen.
WELNEEE !
Van sommige Amsterdamse commissies, die cursussen geven aan brave burgers hoe om te gaan met straattuig en hangjongeren, moet je de daders vragen of zij de politie zo nodig hebben dat ze hem thuis al komen opzoeken.
En als er tegen jouw gevel gepist wordt moet je vragen ;"Was de nood zo hoog?", en tegen de schooterrijder de jou omverrrijdt moet je vragen ; Had u zo'n haast meneer?".
Je moet vooral niet brutaal zjn tegen straattuig en hangjongeren, dan konden zij zich wel eens beledigd voelen en vraag je om klappen.


Maar wat mij betreft mag je ze in elkaar rammen als ze te lastig worden, en schop onder hun reet helpt ook maar die moet vooral verrekte lang pijnlijk zijn bij het straattuig.
Maar ik ben dan ook een fascist hé?
Volgens mijn schoonzus i.i.g. wél, omdat ik Wilders eens verdedigde tijdens een autoritje, zij vind Wilders en zijn kliek volgens haar woorden maar fascistisch volk die hun mond dicht moeten houden.
quote:
Op donderdag 9 september 2010 @ 13:36 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]


Ga eens een psychiater opzoeken. Je komt over als een voslage leeghoofd die niet eens zelf zijn eigen veters kan strikken.
Je bedoelt te zeggen dat ik een volslagen leeghoofd ben?

Ten eerste kan iets niet vol en leeg op hetzelfde moment zijn.
Dus wil j in het vervolg eerst een keuze maken, anders werkt dat nogal verwarrend

en bovendien heb ik geen veters want ik heb instappers
userIcon
quote:
Op donderdag 9 september 2010 @ 14:07 schreef suizebol het volgende:
[..]

WELNEEE !
Van sommige Amsterdamse commissies, die cursussen geven aan brave burgers hoe om te gaan met straattuig en hangjongeren, moet je de daders vragen of zij de politie zo nodig hebben dat ze hem thuis al komen opzoeken.
En als er tegen jouw gevel gepist wordt moet je vragen ;"Was de nood zo hoog?", en tegen de schooterrijder de jou omverrrijdt moet je vragen ; Had u zo'n haast meneer?".
Je moet vooral niet brutaal zjn tegen straattuig en hangjongeren, dan konden zij zich wel eens beledigd voelen en vraag je om klappen.


Maar wat mij betreft mag je ze in elkaar rammen als ze te lastig worden, en schop onder hun reet helpt ook maar die moet vooral verrekte lang pijnlijk zijn bij het straattuig.
Maar ik ben dan ook een fascist hé?
Volgens mijn schoonzus i.i.g. wél, omdat ik Wilders eens verdedigde tijdens een autoritje, zij vind Wilders en zijn kliek volgens haar woorden maar fascistisch volk die hun mond dicht moeten houden.
Ja , raar is dat.
Dat als je vind dat je t graag zo wilt houden dat man en vrouw gelijke rechten hebben en iedereen zich aan de wet moet houden en respect van beide kanten moet komen..dan ben je gelijk een fascist..zelfs al kom je met feiten of bv cbs cijfers, dan moet je snel je mond houden want je generaliseert
quote:
Op donderdag 9 september 2010 @ 12:52 schreef Interloper het volgende:
[..]


VMBO alert!!!!!
VMBO reactie
userIcon
Zouden ze nu eindelijk slim genoeg gaan worden om zich met "badge numbers" te identificeren ipv. hun eigen naam?
Ook ik vind dat Politie soms te ver gaat.
Deze mensen staan zogenaamd boven ons omdat ze een pakje dragen en een politie opleiding gevolgd hebben. En als ze dan gaan schreeuwen, commanderen vaak genoeg gehoord dat ze gaan dreigen met geweld.. tsja dan moeten ze niet raar opkijken als deze mensen ineens voor hun deur staan. Zolang een agent zich normaal, net gedraagt niks aan de hand.. maar ook voor de politie gelden regels en die worden maar al te vaak overtreden.
userIcon
quote:
Op donderdag 9 september 2010 @ 12:14 schreef bavarian het volgende:
[..]


Ten eerste gaat het niet om 1 provincie, maar heel het land.
Jij betrekt het woord blanke erbij?

En ik ken verder geen mensen die dreigen en moorden dan radicale islamieten

En al zouden het dan blanke zijn zoals jij schrijft dan komt dat dus door de invloed van de radicale islam.
Het werkt namelijk in sommige gevallen best wel goed bedreigen, dat blijkt wel wat je dagelijks in het nieuws leest.
Lul niet zo dom, alleen moslims bedreigen met de dood. Ga maar eens met een willekeurige rechter praten en vraag hem hoeveel Nederlanders hij heeft veroordeeld voor mishandeling of bedreiging. Wat een domme flapdrol ben jij zeg. Gadverdamme.
userIcon
Het kan me echt allang geen fuck meer schelen wat met die agenten gebeurd, tegenwoordig zijn ze de gemiddelde burger meer tot last met hun acties (lullige bekeuringen voor fietslicht, 3 km te hard) dan dat je wat aan ze hebt (aangiftes waar geen drol mee wordt gedaan of geweigerd worden op te nemen).

Die goodwill hebben ze allang verspeeld.
quote:
Op donderdag 9 september 2010 @ 12:19 schreef Dark0z het volgende:
Wat een onzin... Dit is altijd al gaande. Toen ik 10 jaar was hadden wij ook een wijkagent. En wij deden zo nu en dan kattenkwaad uithalen, of spelen met vuurwerk waarbij hij ons altijd moest naaien. Vroeg of laat kom je erachter dat die agent ook een zoontje heeft die bij je op de basisschool zit en die ga je dan pesten en die volg je dan naar huis. En dan weet je automatisch waar de agent woont en ga je daar belletjelel doen, of een krant met schijt in de fik steken voor zijn deur.

gebeurt al jaren, maar de agenten beginnen nu pas te janken. Msschien omdat er nu meer donkere mensen in NL zijn waardoor ze zich meer bedreigd voelen.
tijden zijn wel degelijk verandert.

als je ruzie bij een kroeg hebt en ruzie is voorbij dan is het voorbij.
tegenwoordig moeten ze even terugkomen om er 1 tussen de ribben te steken of neer te schieten zo zijn er nog andere situatie's.
userIcon
Jaren geleden kreeg ik eens een prent. Er was iets niet mee in orde vond ik, dus ik bellen naar de politie. Ik kreeg de naam + woonplaats van de agent die mij beboet had te horen (zonder er naar te vragen!) en ik had toen alleen een telefoonboek (zo'n papieren ding wat iedereen wel heeft) nodig om naam en adres te achterhalen. Als ik had gewild had ik haar rustig thuis op kunnen wachten of even vervelend gaan doen aan de telefoon. Niet gedaan, maar dan vraag je er wel zo'n beetje om.
57  van 57 reacties op deze pagina. Pagina  1


Lees ook:

» 26/05 Grote brand legt verlichtingzaak Almelo in as15
» 26/05 Dode door aanvaring op Westerschelde2
» 26/05 Zoekactie vermiste zwemmer nog vruchteloos3
» 26/05 Nederlanders gewond bij ongeval met luchtballon3


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden