VVD-wethouder wil niet met de PVV

Politiek • Geschreven door AT5 op 08-09-2010 @ 22:57
print 

VVD-wethouder en Amsterdams partijleider Eric van der Burg is tegen samenwerking van zijn partij met de PVV. Hij vindt de uitspraken van Geert Wilders veel te ver gaan, zo heeft hij AT5 laten weten.

Hij is daarmee een van de weinige prominenten in de VVD die openlijk zijn bedenkingen uit over een mogelijk rechts kabinet van VVD en CDA met gedoogsteun van de PVV.

Overigens is het hele stadsbestuur van Amsterdam niet blij met de mogelijke rechtse samenwerking in Den Haag. Zo vreest PvdA-wethouder Lodewijk Asscher de enorme bezuinigingen die dan op de stad zullen afkomen.


Bron: AT5


Lees ook:

» 26/05 Roemer wil premier worden120
» 26/05 VVD blijft verliezen in peiling71
» 25/05 PvdA, SP: akkoord verlengt de recessie82
» 25/05 Wilders: VVD volledig de weg kwijt108


delen | eKudos nujij

6517 views / 107 reacties
Reacties op dit bericht
100  van 107 reacties op deze pagina. Pagina  1 2
stap dan ook maar lekker op Eric
nederland heeft gekozen en niet voor jou
userIcon
Jezelf een beetje populair proberen te maken bij half Nederland door op de "I hate Wilders"-trein te springen.

Het is al een cliché jongen, heeft geen zin meer.

Speciaal voor Eric: "Held!", "Martelaar!", "Verlosser!".
Eindelijk eens een VVD'er die zijn mond open durft te trekken.

Een zeldzaam fenomeen bij onze liberale vrienden, dezer dagen. Dat was vroeger wel anders.

Er moeten natuurlijk nog veel meer liberalen zijn die een partij als de PVV niet zien zitten. Meldt u tijdig!
userIcon
Ah, we hebben er weer een gevonden... t'begint nu wel een beetje zoeken te worden naar tegenstanders binnen de eigen gelederen naar mijn mening... 't is een beetje sensatie-zoeken aan 't worden nu
userIcon
Dat soort dissidenten meteen uit de partij trappen
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 23:00 schreef deduckman het volgende:
stap dan ook maar lekker op Eric
nederland heeft gekozen en niet voor jou
Zit je dr toch echt effe naast man; ook hij is op democratische wijze verkozen
userIcon
Eric heeft wsl. met PvdA-schandknaap Asscher een borreltje gedronken, waarbij besloten is dat enkele VVD-punten in Amsterdam voorrang krijgen als ie wat gaat zitten stoken in het formatieproces.

Zo kennen we die gluiperd van een Asscher weer.
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 23:01 schreef errrbek het volgende:
Dat soort dissidenten meteen uit de partij trappen
Kijk, that's the spirit... Iedereen die het niet met je eens is moet oprotten... Wat een heerlijk simpele mentaliteit
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 23:01 schreef errrbek het volgende:
Dat soort dissidenten meteen uit de partij trappen
je bent echt een toonbeeld van democratie
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 23:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Eric heeft wsl. met PvdA-schandknaap Asscher een borreltje gedronken, waarbij besloten is dat enkele VVD-punten in Amsterdam voorrang krijgen als ie wat gaat zitten stoken in het formatieproces.

Zo kennen we die gluiperd van een Asscher weer.
Tjezus, waar haal je 't toch weer vandaan man... Is 't gezellig in je fantasie-wereldje?
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 23:01 schreef errrbek het volgende:
Dat soort dissidenten meteen uit de partij trappen
Yep, dualiteit is niet gewenst - als je een mening hebt moet je je bek houden, dat is wat Wilders bedoelt met moderne politiek! De grote mannen maken in een achterkamertje de regels en de rest mag oprotten. Lang leve de vrijheid!

Dit zal de politiek vast een stuk dichter bij de burger brengen.
userIcon
Tja, Amsterdam
man superworm (Redactie Frontpage) 08-09-2010 @ 23:04 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 23:00 schreef deduckman het volgende:
stap dan ook maar lekker op Eric
nederland heeft gekozen en niet voor jou
Nee, 12/75e deel van Nederland heeft gekozen voor die geblondeerde maniak. De rest kan gelukkig blijkbaar nog nadenken.
userIcon
Snap echt niet dat Rutte per se met die haat partij wil regeren.
userIcon
Was dat niet die wethouder die stilzwijgend instemde met het onteigenen van tweede huizen? Dat ie maar een eind gaat fietsen. En Asscher is alleen maar bang dat die doelloze multicul-projecten worden beeindigd.
Zozo een wethouder... Die hebben er inderdaad veel over te vertellen..
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 23:01 schreef errrbek het volgende:
Dat soort dissidenten meteen uit de partij trappen
Softie, een beetje een vent schiet ze eigenhandig overhoop.
Zo'n democraat als Saddam Hoessein is wat de VVD nodig hep
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 23:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Eric heeft wsl. met PvdA-schandknaap Asscher een borreltje gedronken, waarbij besloten is dat enkele VVD-punten in Amsterdam voorrang krijgen als ie wat gaat zitten stoken in het formatieproces.

Zo kennen we die gluiperd van een Asscher weer.
Dacht het niet, van der Burg (ook fractievoorzitter van de VVD in Amsterdam) is juist de grote vijand van de PvdA in de Amsterdamse gemeenteraad. Eén van de rechtse voorvechters in dit land.
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 23:00 schreef deduckman het volgende:
stap dan ook maar lekker op Eric
nederland heeft gekozen en niet voor jou

1,5 miljoen is heel Nederland. Kreten als "het volk heeft gekozen"
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 23:09 schreef Ouwesok het volgende:
[..]


Softie, een beetje een vent schiet ze eigenhandig overhoop.
Zo'n democraat als Saddam Hoessein is wat de VVD nodig hep
Kim Yong-not-so-Il is volgens mij zelfs een VVD-prominent.

Het kan raar verkeren
userIcon
Goedzo, eindelijk een paar ballen in de politiek
userIcon
Ook hier telt weer hetzelfde verhaal....

Je moet gewoon je dikke blafsmoel houden als je bij een partij aangesloten bent. Je doet als partij 1 woord, en dat woord kies je democratisch. Als je het dan niet eens bent met democratie, dan ga je niet je dikke greppelkop opentrekken om dan even in de media te gaan huilen dat je het er niet mee eens bent.

Wil je er iets aan veranderen??? Dan moet je binnen je eigen partij een motie opgooien, en niet via de media spelen. Hier weer een perfect voorbeeld van niet professioneel handelen.

Wat een trieste fapfiguren zeg.... die snapt gewoon simpelweg niet hoe het werkt.

Ik zie het al voor me, dat Balkende en Bos alles waar ze het niet eens mee zijn even in de media gaan spelen, lekker voor het vertrouwen van je kabinet naar buiten toe..... yup, die Eric is echt een waardeloos pauper figuur.. en nee, het is niet omdat hij tegen Wilders is... maar omdat hij tegen democratie is.

Ben je het niet eens met wat je partij doet, dan accepteer je OF dat het een democratisch besluit is.. OF je pleurt lekker op naar een huilie partij (PvdA ofzo?)
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 23:00 schreef deduckman het volgende:
stap dan ook maar lekker op Eric
nederland heeft gekozen en niet voor jou
de gemeente wel
Sorry hoor, maar de mening van dit soort spuiten 11 heeft inmiddels echt een nieuwswaarde van 0,0.

Die laatste zin uit het artikel slaat overigens wel de spijker op de kop wat betreft het werkelijke angstpunt (met de begaandheid met de moslim-medemens als schaamlapje): minder of geen subsidie meer krijgen.
Jammer geen linkse hobbies en rechtse prestige projectjes meer.
hihi! haha!

Ze zijn zeker bang dat ze onder druk ook alle deelraden op kunnen heffen omdat het teveel geld kost.
hihi haha.

Ineens komt politiek landschap in opstand. want hun baantjes staan onder druk.
hihi haha

wilders is een tussenoplossing om ons te ontdoen van incompetente geldverslindende politici !

Helaas is wilders niet de eindoplossing daar de islam niet de oorzaak is van al onze problemen. de ironie is dat zijn we namelijk zelf.

we falen namelijk als maatschappij in het geheel en de politiek is daar gewoon afspiegeling van: Iedereen is elkaars vijand en concurrent
het is gewoon een cyste poel waar de mensen met de meeste fiches het uitmaken. Gewoon een pokerspel

[ Bericht gewijzigd door WoundedGuerilla op woensdag 8 september 2010 @ 23:33 ]
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 23:12 schreef ocellaris het volgende:
1,5 miljoen is heel Nederland. Kreten als "het volk heeft gekozen"
Nederland heeft inderdaad gekozen en nu wordt aan de hand van de uitslag gepoogd een regering te vormen. Heb je daar wat tegenin te brengen?
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 23:04 schreef dadoc het volgende:
[..]

Yep, dualiteit is niet gewenst - als je een mening hebt moet je je bek houden, dat is wat Wilders bedoelt met moderne politiek! De grote mannen maken in een achterkamertje de regels en de rest mag oprotten. Lang leve de vrijheid!

Dit zal de politiek vast een stuk dichter bij de burger brengen.
Onder leiding van Wilders worden CDA en VVD "gezuiverd". Het CDA doet zelfs haar complete linkervleugel in de ban. Dit kan niets anders inhouden dan dat zelfs de meest hondstrouwe CDA-er om zich heen gaat kijken. Aan de andere kant, het zorgt er wel weer voor dat Verhagen en Rutte Wilders een beetje moeten laten matigen, want we nu in principe al zien, als Wilders plotseling Korans heel wil laten.
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 23:23 schreef Charity82 het volgende:
Ook hier telt weer hetzelfde verhaal....

Je moet gewoon je dikke blafsmoel houden als je bij een partij aangesloten bent. Je doet als partij 1 woord, en dat woord kies je democratisch. Als je het dan niet eens bent met democratie, dan ga je niet je dikke greppelkop opentrekken om dan even in de media te gaan huilen dat je het er niet mee eens bent.

Wil je er iets aan veranderen??? Dan moet je binnen je eigen partij een motie opgooien, en niet via de media spelen. Hier weer een perfect voorbeeld van niet professioneel handelen.

Wat een trieste fapfiguren zeg.... die snapt gewoon simpelweg niet hoe het werkt.

Ik zie het al voor me, dat Balkende en Bos alles waar ze het niet eens mee zijn even in de media gaan spelen, lekker voor het vertrouwen van je kabinet naar buiten toe..... yup, die Eric is echt een waardeloos pauper figuur.. en nee, het is niet omdat hij tegen Wilders is... maar omdat hij tegen democratie is.

Ben je het niet eens met wat je partij doet, dan accepteer je OF dat het een democratisch besluit is.. OF je pleurt lekker op naar een huilie partij (PvdA ofzo?)
In Nederland mag je gelukkig zeggen wat je denkt, iets wat Wilders helemaal geweldig vindt. Bovendien werkt het niet overal zoals bij de enige niet-democratische partij binnen het Nederlandse kiesstelsel, de PVV. Daar moet idd iedereen zijn 'dikke blafsmoel' houden, anders wordt baas Wilders boos. Lekker democratisch
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 23:26 schreef no-pavlov-please het volgende:
[..]


.....Aan de andere kant, het zorgt er wel weer voor dat Verhagen en Rutte Wilders een beetje moeten laten matigen, want we nu in principe al zien, als Wilders plotseling Korans heel wil laten.
Niet heel laten. Wilders is tegen het verbranden van de Koran. iemand zou zich er eens aan kunnen warmen en zodoende de energie-inkomsten onder druk zetten
userIcon
Bruin I en de Rutte Ratten zullen dan ook een ramp voor ons land zijn.
Dat gaat decenia duren voordat we daar weer bovenop zijn....
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 23:23 schreef Charity82 het volgende:
Ook hier telt weer hetzelfde verhaal....

Je moet gewoon je dikke blafsmoel houden als je bij een partij aangesloten bent. Je doet als partij 1 woord, en dat woord kies je democratisch. Als je het dan niet eens bent met democratie, dan ga je niet je dikke greppelkop opentrekken om dan even in de media te gaan huilen dat je het er niet mee eens bent.
Je bedoelt dat wat Wilders een aantal jaren zelf deed toen hij in de VVD zat?
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 23:25 schreef watchers het volgende:
[..]


Nederland heeft inderdaad gekozen en nu wordt aan de hand van de uitslag gepoogd een regering te vormen. Heb je daar wat tegenin te brengen?
Een minderheidskabinet, heeft dat het volk gekozen?
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 23:23 schreef Charity82 het volgende:
Ben je het niet eens met wat je partij doet, dan accepteer je OF dat het een democratisch besluit is.. OF je pleurt lekker op naar een huilie partij (PvdA ofzo?)
Je hebt helemaal gelijk. Mensen zoals Wiegel en Bolkenstein hadden ze direct de nek om moeten draaien toen het gore lef hadden een eigen mening te hebben. En dan te bedenken dat die lage figuren zelfs nu nog natiebreed gerespecteerd worden

Eigen meningen... gatverdamme. Leve de Partij voor de Vrijheid - de Vrijheid van het niet meer hoeven hebben van een eigen mening. Denken, dat doet de (partij)elite wel voor je!
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 23:23 schreef Charity82 het volgende:
Ook hier telt weer hetzelfde verhaal....

Je moet gewoon je dikke blafsmoel houden als je bij een partij aangesloten bent. Je doet als partij 1 woord, en dat woord kies je democratisch. Als je het dan niet eens bent met democratie, dan ga je niet je dikke greppelkop opentrekken om dan even in de media te gaan huilen dat je het er niet mee eens bent.

Wil je er iets aan veranderen??? Dan moet je binnen je eigen partij een motie opgooien, en niet via de media spelen. Hier weer een perfect voorbeeld van niet professioneel handelen.

Wat een trieste fapfiguren zeg.... die snapt gewoon simpelweg niet hoe het werkt.

Ik zie het al voor me, dat Balkende en Bos alles waar ze het niet eens mee zijn even in de media gaan spelen, lekker voor het vertrouwen van je kabinet naar buiten toe..... yup, die Eric is echt een waardeloos pauper figuur.. en nee, het is niet omdat hij tegen Wilders is... maar omdat hij tegen democratie is.

Ben je het niet eens met wat je partij doet, dan accepteer je OF dat het een democratisch besluit is.. OF je pleurt lekker op naar een huilie partij (PvdA ofzo?)
Je doet alsof iedereen binnen een partij altijd dezelfde mening moet hebben, of moet opdonderen. "Democratie" als het je uitkomt dus. Elke partij kent een linker- en rechtervleugel. Is het juist geen kenmerk van een democratie dat er discussie plaats vindt? En is het de leden gevraagd of ze samen willen met de PVV? Dacht het niet. En democratisch besluit binnen een partij of niet, je gaat me toch niet vertellen dat jij zo voor een Stalinistische liberale partij bent? Koppen dicht als het je niet uitkomt...
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 23:23 schreef Charity82 het volgende:
Wil je er iets aan veranderen??? Dan moet je binnen je eigen partij een motie opgooien, en niet via de media spelen. Hier weer een perfect voorbeeld van niet professioneel handelen.

Wat een trieste fapfiguren zeg.... die snapt gewoon simpelweg niet hoe het werkt.
Als je binnenkort naar de middelbare school gaat dan krijg je vast een vak wat maatschappijleer heet. Daar gaat het dan ook over de rol van volksvertegenwoordigers, zoals parlementariers en gemeenteraadsleden. Goed opletten zou ik zeggen!

Niet professioneel handelen lijkt me verder voornamelijk een treffende beschrijving van de verrichtingen van de initiatiefnemers van de bruine coalitie.
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 23:23 schreef Charity82 het volgende:
Ook hier telt weer hetzelfde verhaal....

Je moet gewoon je dikke blafsmoel houden als je bij een partij aangesloten bent. <knip>
Het is geen sekte of zo.. Je mag nog steeds een eigen mening hebben als je lid bent van een partij. En ook voor partijleden geldt vrijheid van meningsuiting.

Trouwens.. nu ik het partijprogramma van Wilders gelezen heb, kan ik mij heel goed voorstellen dat iemand bezwaar heeft tegen samenwerken met hem.
Is dit nieuws? Er zijn vast ook veel vvd-ers die voor samenwerking met wilders zijn, dat is net zo min nieuws als dit....

Ik ben ook geen pvv fan, maar hoop toch dat er een kabinet komt met heel stevige bezuinigingsmaatregels. Want als we nu niet keihard bezuinigen krijgt de generatie over 15 jaar de deksel op zijn neus. Jammer dat de "vriendelijkere partijen (links)" dit niet in willen zien, ze hebben en te korte termijn visie....
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 23:36 schreef ocellaris het volgende:
[..]
Een minderheidskabinet, heeft dat het volk gekozen?
ocellaris 1 - 0 watchers
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 23:39 schreef mark-y het volgende:
dat is net zo min nieuws als dit....

Jammer dat de "vriendelijkere partijen (links)" dit niet in willen zien, ze hebben en te korte termijn visie....
Links wil ook zwaar bezuinigen, maar wel sociaal, dus niet een beleid waar rechts zijn vingers bij aflikt en de rest kan de klere krijgen...
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 23:36 schreef ocellaris het volgende:
[..]


Een minderheidskabinet, heeft dat het volk gekozen?
Voor een minderheidskabinet met gedoogsteun heb je nog steeds een meerderheid nodig, anders krijg je niet veel gedaan. En aangezien de deelnemende partijen blijkbaar voldoende zetels hebben gekregen om dit te doen, is dit blijkbaar een keuze die mogelijk gemaakt is door een meerderheid van de kiezers.

Zo duidelijk genoeg hoe verkiezingen en formaties werken? Meer Jip en Janneke ga ik het niet maken in ieder geval.
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 23:41 schreef dadoc het volgende:
[..]

ocellaris 1 - 0 watchers
Een eigen doelpunt van ocellaris maakt geen 1 - 0... in ieder geval niet voor hem
userIcon
Mij kunnen ze niks maken ik heb al mijn linkse hobbies al de deur uit gedaan.
Wat zijn eigenlijk rechtse hobbies?
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 23:39 schreef mark-y het volgende:
Is dit nieuws? Er zijn vast ook veel vvd-ers die voor samenwerking met wilders zijn, dat is net zo min nieuws als dit....

Ik ben ook geen pvv fan, maar hoop toch dat er een kabinet komt met heel stevige bezuinigingsmaatregels. Want als we nu niet keihard bezuinigen krijgt de generatie over 15 jaar de deksel op zijn neus. Jammer dat de "vriendelijkere partijen (links)" dit niet in willen zien, ze hebben en te korte termijn visie....
Links een korte termijn visie, is te soft met de financiën. Ik zou willen zeggen: de plaat blijft hangen. Het is inderdaad hetzelfde riedeltje dat als een mantra wordt herhaald. Dat maakt het nog niet waar. Laten we eerst maar eens zien de bezuinigingen uitpakken, en wat je straks evt moet gaan herstellen nav het nog niet bekende beleid. En laten we eerst eens zien of Wilders zijn invloed niet leidt tot een maatschappelijke verdeling. Die op zich ook geld kost.
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 23:51 schreef Karzai het volgende:
Mij kunnen ze niks maken ik heb al mijn linkse hobbies al de deur uit gedaan.
Wat zijn eigenlijk rechtse hobbies?
De hobby is niet belangrijk, zolang het maar ten koste van iemand anders gaat.
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 23:36 schreef dadoc het volgende:
[..]

Je hebt helemaal gelijk. Mensen zoals Wiegel en Bolkenstein hadden ze direct de nek om moeten draaien toen het gore lef hadden een eigen mening te hebben. En dan te bedenken dat die lage figuren zelfs nu nog natiebreed gerespecteerd worden

Eigen meningen... gatverdamme. Leve de Partij voor de Vrijheid - de Vrijheid van het niet meer hoeven hebben van een eigen mening. Denken, dat doet de (partij)elite wel voor je!
Jaja, terwijl we toch weten dat de kampioenen der vrije meningsuiting ter linkerzijde moeten worden gezocht... Zolang je de gewenste mening natuurlijk uit, want anders ben je racist, fascist, xenofoob, dom, minderwaardig, en noem al het fraais maar op wat we van de kampioenen der vrijheid van meningsuiting de afgelopen decennia allemaal te horen en te zien hebben gekregen

Voor de duidelijkheid: van mij mag deze VVD-er rustig zeggen wat hij ervan vindt. Erg interessant is het verder niet, want hij is van geen belang bij de formatie.
Al het kutjes volk die niet willen werken onder een mogelijk rechts kabinet kunnen vrijwillig hun baan opzeggen, uiteraard zonder recht op allerlei linkse subidies en gaan maar lekker bollenpellen.
Er zijn inmiddels genoeg mensen die WEL een beter Nederland willen met minder criminele Marokkaantjes, minder zinloze subsidies en minder pappen en nat houden.

We kunnen een peil datum invoeren van 1 januari 2011 waarbij iedereen vrijwillig zijn baan kan opzeggen, zodat ze niet onder een rechts kabinet hoeven te werken.

Het mooie van een rechts kabinet is gelijk dat criminelen, werkweigeraars en raddraaiers harder worden aangepakt, dus niet werken levert niet meer de luxe op die mensen onder de PvdA hadden.
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 23:45 schreef Vince_Taylor het volgende:
[..]
Links wil ook zwaar bezuinigen, maar wel sociaal, dus niet een beleid waar rechts zijn vingers bij aflikt en de rest kan de klere krijgen...
Die definitie van sociaal is in de praktijk altijd wel vrij grappig te noemen. Uberhaupt de meest misbruikte en nietszeggende term tegenwoordig.
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 23:56 schreef Ouwesok het volgende:
[..]


De hobby is niet belangrijk, zolang het maar ten koste van iemand anders gaat.
Da's inderdaad een vrij goede definitie van socialisme in de praktijk. O wacht, dat bedoelde je vast niet
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 23:57 schreef Pruimentijd het volgende:
Al het kutjes volk die niet willen werken onder een mogelijk rechts kabinet kunnen vrijwillig hun baan opzeggen, uiteraard zonder recht op allerlei linkse subidies en gaan maar lekker bollenpellen.
Er zijn inmiddels genoeg mensen die WEL een beter Nederland willen met minder criminele Marokkaantjes, minder zinloze subsidies en minder pappen en nat houden.

We kunnen een peil datum invoeren van 1 januari 2011 waarbij iedereen vrijwillig zijn baan kan opzeggen, zodat ze niet onder een rechts kabinet hoeven te werken.

Het mooie van een rechts kabinet is gelijk dat criminelen, werkweigeraars en raddraaiers harder worden aangepakt, dus niet werken levert niet meer de luxe op die mensen onder de PvdA hadden.
Er is niemand die niet wil werken onder een rechts kabinet. Dat maak jij jezelf wijs denk ik.
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 23:57 schreef Pruimentijd het volgende:
Al het kutjes volk die niet willen werken onder een mogelijk rechts kabinet kunnen vrijwillig hun baan opzeggen, uiteraard zonder recht op allerlei linkse subidies en gaan maar lekker bollenpellen.
Er zijn inmiddels genoeg mensen die WEL een beter Nederland willen met minder criminele Marokkaantjes, minder zinloze subsidies en minder pappen en nat houden.

We kunnen een peil datum invoeren van 1 januari 2011 waarbij iedereen vrijwillig zijn baan kan opzeggen, zodat ze niet onder een rechts kabinet hoeven te werken.

Het mooie van een rechts kabinet is gelijk dat criminelen, werkweigeraars en raddraaiers harder worden aangepakt, dus niet werken levert niet meer de luxe op die mensen onder de PvdA hadden.
Tja, subsidieverslaafd Nederland -en een aanzienlijk deel van Nederland is dat inmiddels, een bekend verschijnsel bij subsidies- begint nu al afkickverschijnselen te krijgen. En wat doet een junk als hij zijn shots niet meer kan krijgen? Juist, boos worden en dreigen.
userIcon
Ah, de PvdA wil weer dat we flink gaan lenen zodat we later met nóg grotere problemen zitten.
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 23:01 schreef errrbek het volgende:
Dat soort dissidenten meteen uit de partij trappen
Als Wilders dan eerst de dissident Brinkman uit zijn eigen partij trapt ...
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 23:57 schreef Pruimentijd het volgende:
Al het kutjes volk die niet willen werken onder een mogelijk rechts kabinet kunnen vrijwillig hun baan opzeggen, uiteraard zonder recht op allerlei linkse subidies en gaan maar lekker bollenpellen.
Er zijn inmiddels genoeg mensen die WEL een beter Nederland willen met minder criminele Marokkaantjes, minder zinloze subsidies en minder pappen en nat houden.

We kunnen een peil datum invoeren van 1 januari 2011 waarbij iedereen vrijwillig zijn baan kan opzeggen, zodat ze niet onder een rechts kabinet hoeven te werken.

Het mooie van een rechts kabinet is gelijk dat criminelen, werkweigeraars en raddraaiers harder worden aangepakt, dus niet werken levert niet meer de luxe op die mensen onder de PvdA hadden.
Ja, want als ik tegen Wilders ben, ben ik uiteraard voor criminelen, het onterecht toekennen van uitkeringen, lage straffen die niet in verhouding staan tot de misdaad, softe politie, het mishandelen van bejaarden, het duurder maken van alles wat ook goedkoop kan, het goedkoper maken van alles wat niet goedkoop kan, het eindeloos binnenhalen van nieuwe Nederlanders, etc, etc.
/sarcasm off

Er bestaat ook nog zo iets als gezond verstand. En mensen met gezond verstand stemmen niet op Wilders.

Wilders roept wat algemene dingen waar iedereen zich wel in kan vinden, roept vervolgens dat hij de enige is die daar wat aan wil doen, roept ook nog even terloops dat vooral linksmensen en de linkse partijen er niets aan willen doen, onderbouwt financieel niets en bwam! voila.. de stemmetjes zijn binnen.. en iedereen die inhoudelijke kritiek op zijn partijprogramma heeft kan weggezet worden als links en is het dus niet waard om naar te luisteren.. wat een farce..
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 23:57 schreef Pruimentijd het volgende:
Al het kutjes volk die niet willen werken onder een mogelijk rechts kabinet kunnen vrijwillig hun baan opzeggen, uiteraard zonder recht op allerlei linkse subidies en gaan maar lekker bollenpellen.
Er zijn inmiddels genoeg mensen die WEL een beter Nederland willen met minder criminele Marokkaantjes, minder zinloze subsidies en minder pappen en nat houden.

We kunnen een peil datum invoeren van 1 januari 2011 waarbij iedereen vrijwillig zijn baan kan opzeggen, zodat ze niet onder een rechts kabinet hoeven te werken.

Het mooie van een rechts kabinet is gelijk dat criminelen, werkweigeraars en raddraaiers harder worden aangepakt, dus niet werken levert niet meer de luxe op die mensen onder de PvdA hadden.
Ik ben ook voor een rechts kabinet hoor, maar zo'n verschrikkelijke hoop bij elkaar gegraaide onzin als waar jij mee komt heb ik nog maar zelden gehoord

Ik hoop zo verschrikkelijk dat dit kabinet er komt, eens kijken over een paar jaar als blijkt dat er van al die leuk klinkende zaken geen bal terecht gekomen is.
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 23:49 schreef watchers het volgende:
[..]


Voor een minderheidskabinet met gedoogsteun heb je nog steeds een meerderheid nodig, anders krijg je niet veel gedaan. En aangezien de deelnemende partijen blijkbaar voldoende zetels hebben gekregen om dit te doen, is dit blijkbaar een keuze die mogelijk gemaakt is door een meerderheid van de kiezers.

Zo duidelijk genoeg hoe verkiezingen en formaties werken? Meer Jip en Janneke ga ik het niet maken in ieder geval.
Geachte heer Watchers,

Naar aanleiding van uw duidelijke commentaar in uiterst en begrijpelijk jip en janneke taal, kan ik u mededelen dat een kabinet die gedoogsteun nodig heeft, in simpel Nederlands nog steeds een minderheidskabinet is. Met andere woorden, een kabinet die ondervertegenwoordigd is.

Zo elitair genoeg? Of heeft deze domme arbeider nog steeds geen recht van spreken puur en alleen hij zich niet bij de 1,5 miljoen mensen schaarde?
Fascisten hebben we overal,vooral onder de pvv,partij van HUN vrijheid.
Wat ik hier tot nu toe heb gelezen is latent fascisme(wat ik wil gebeurd).PVV staat voor de rechts puberaal partij al je het mij vraag. Pubers weten niet veel, maar eisen heel veel.En als ze manieren worden bij geleerd dan vinden ze dat niet fijn,dan zeggen ze dat ze vrijheid nodig hebben...wiens vrijheid ja zijn vrijheid. om te doen wat er in zijn kop op komt.En als het feestje niet door gaat dan gaan ze heel grof worden.Wilders helpt onze land naar de afgrond met zijn gedrag.(eindelijk een vvd er die niet bang is voor dat rechts populistisch tuig van de richel)
Populisme ...ik schijt er op!
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 23:57 schreef Pruimentijd het volgende:
Al het kutjes volk die niet willen werken onder een mogelijk rechts kabinet kunnen vrijwillig hun baan opzeggen, uiteraard zonder recht op allerlei linkse subidies en gaan maar lekker bollenpellen.
Er zijn inmiddels genoeg mensen die WEL een beter Nederland willen met minder criminele Marokkaantjes, minder zinloze subsidies en minder pappen en nat houden.

We kunnen een peil datum invoeren van 1 januari 2011 waarbij iedereen vrijwillig zijn baan kan opzeggen, zodat ze niet onder een rechts kabinet hoeven te werken.

Het mooie van een rechts kabinet is gelijk dat criminelen, werkweigeraars en raddraaiers harder worden aangepakt, dus niet werken levert niet meer de luxe op die mensen onder de PvdA hadden.
Je beeld van de werkelijkheid is dusdanig verstoord dat het zoeken van hulp een raadzaam advies is.

Overigens kun je beter zorgen dat je iets van je eigen leven maakt in plaats van het je druk maken over mensen die dat niet doen. Blijkbaar heb je het in je eigen leven niet goed voor elkaar aangezien je je nog steeds druk maakt over anderen.
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 23:01 schreef kroegtijger het volgende:
Ah, we hebben er weer een gevonden... t'begint nu wel een beetje zoeken te worden naar tegenstanders binnen de eigen gelederen naar mijn mening... 't is een beetje sensatie-zoeken aan 't worden nu
Het kan alleen maar meer worden, denk aan gemeenteraadsleden die moslim zijn.
WE kunnen ook al beginnen met tellen,
1 Ab Klink CDA
2Eric van der Burg VVD
3 Hero Brinkman PVV ( twijfelgeval )
userIcon
quote:
Op donderdag 9 september 2010 @ 00:12 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Je beeld van de werkelijkheid is dusdanig verstoord dat het zoeken van hulp een raadzaam advies is.
Hij biedt zich aan! Grijp je kans!
man RvLaak (Redactie Frontpage) 09-09-2010 @ 00:19 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 23:23 schreef Charity82 het volgende:
Ook hier telt weer hetzelfde verhaal....

Je moet gewoon je dikke blafsmoel houden als je bij een partij aangesloten bent. Je doet als partij 1 woord, en dat woord kies je democratisch. Als je het dan niet eens bent met democratie, dan ga je niet je dikke greppelkop opentrekken om dan even in de media te gaan huilen dat je het er niet mee eens bent.

Wil je er iets aan veranderen??? Dan moet je binnen je eigen partij een motie opgooien, en niet via de media spelen. Hier weer een perfect voorbeeld van niet professioneel handelen.

Wat een trieste fapfiguren zeg.... die snapt gewoon simpelweg niet hoe het werkt.

Ik zie het al voor me, dat Balkende en Bos alles waar ze het niet eens mee zijn even in de media gaan spelen, lekker voor het vertrouwen van je kabinet naar buiten toe..... yup, die Eric is echt een waardeloos pauper figuur.. en nee, het is niet omdat hij tegen Wilders is... maar omdat hij tegen democratie is.

Ben je het niet eens met wat je partij doet, dan accepteer je OF dat het een democratisch besluit is.. OF je pleurt lekker op naar een huilie partij (PvdA ofzo?)
Uhm, ik weet niet in hoeverre je de wet kent, maar het is verplicht dat leden van de Tweede Kamer onafhankelijk opereren van de regering. Naar mijn idee geldt dit ook voor de lokale politiek.

Dit idee heet dualiteit. Dit is vakkundig afgeslacht door Paars 1. Wss PvdA, of VVD. Hiermee heeft de verantwoordelijke partij ook redelijk effectief de onafhankelijkheid van de TK de deur uitgegooid. En daarmee ook een gedeelte van de democratie.

Maar goed, uit jouw tekst lees ik dat jij een voorstander bent van dit idee. Oftewel, jij ondersteund de politiek methodes van mensen als Stalin, Kim Yong Il, Fidel Castro, etc, etc.
Ik ben ook voor een gratis knipbeurt voor alle linkse fokkers met het grootheidswaanzin complex en die denken dat de meeste PVVers facisten zijn.

Tijdens de knipbeurt wordt ze in geitenwollensokken uitgelegd dat mensen met een iq van 90 alleen maar DENKEN dat ze wijze dingen roepen.

Voorlopig staat Wilders in de peilingen in zijn eentje op meer zetels dan die verschrikkelijke zure Cohen, driftkikkertje Halsema en blaffende honden bijten niet Pechtold.
Laat mij daar even van genieten en lekker reageren op sommige linkse nonens opmerkingen.
userIcon
quote:
Op donderdag 9 september 2010 @ 00:22 schreef Pruimentijd het volgende:
Ik ben ook voor een gratis knipbeurt voor alle linkse fokkers met het grootheidswaanzin complex en die denken dat de meeste PVVers facisten zijn.

Tijdens de knipbeurt wordt ze in geitenwollensokken uitgelegd dat mensen met een iq van 90 alleen maar DENKEN dat ze wijze dingen roepen.

Voorlopig staat Wilders in de peilingen in zijn eentje op meer zetels dan die verschrikkelijke zure Cohen, driftkikkertje Halsema en blaffende honden bijten niet Pechtold.
Laat mij daar even van genieten en lekker reageren op sommige linkse nonens opmerkingen.
Ik wens jou en je minderwaardigheidscomplex een goede nachtrust toe
man RvLaak (Redactie Frontpage) 09-09-2010 @ 00:24 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op donderdag 9 september 2010 @ 00:22 schreef Pruimentijd het volgende:
Ik ben ook voor een gratis knipbeurt voor alle linkse fokkers met het grootheidswaanzin complex en die denken dat de meeste PVVers facisten zijn.

Tijdens de knipbeurt wordt ze in geitenwollensokken uitgelegd dat mensen met een iq van 90 alleen maar DENKEN dat ze wijze dingen roepen.

Voorlopig staat Wilders in de peilingen in zijn eentje op meer zetels dan die verschrikkelijke zure Cohen, driftkikkertje Halsema en blaffende honden bijten niet Pechtold.
Laat mij daar even van genieten en lekker reageren op sommige linkse nonens opmerkingen.
quote:
Op donderdag 9 september 2010 @ 00:12 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Je beeld van de werkelijkheid is dusdanig verstoord dat het zoeken van hulp een raadzaam advies is.

Overigens kun je beter zorgen dat je iets van je eigen leven maakt in plaats van het je druk maken over mensen die dat niet doen. Blijkbaar heb je het in je eigen leven niet goed voor elkaar aangezien je je nog steeds druk maakt over anderen.
Ik heb het prima voor elkaar, goeie baan, nooit een uitkering, geen strafblad..iets wat 80% van de Marokkaanse jeugd niet kan zeggen.

Heerlijk om te zien hoe mensen zich tegen Wilders verzetten, terwijl zijn poulariteit groeit en groeit.
userIcon
Ik wens jou en je minderwaardigheidscomplex een goede nachtrust toe


Je beeld van de werkelijkheid is dusdanig verstoord dat het zoeken van hulp een raadzaam advies is.


Fascisten hebben we overal,vooral onder de pvv,partij van HUN vrijheid.
Wat ik hier tot nu toe heb gelezen is latent fascisme(wat ik wil gebeurd).PVV staat voor de rechts puberaal partij al je het mij vraag. Pubers weten niet veel, maar eisen heel veel.En als ze manieren worden bij geleerd dan vinden ze dat niet fijn,dan zeggen ze dat ze vrijheid nodig hebben...wiens vrijheid ja zijn vrijheid. om te doen wat er in zijn kop op komt.En als het feestje niet door gaat dan gaan ze heel grof worden.Wilders helpt onze land naar de afgrond met zijn gedrag.(eindelijk een vvd er die niet bang is voor dat rechts populistisch tuig van de richel)
Populisme ...ik schijt er op!


Nee, 12/75e deel van Nederland heeft gekozen voor die geblondeerde maniak. De rest kan gelukkig blijkbaar nog nadenken.


Bruin I en de Rutte Ratten zullen dan ook een ramp voor ons land zijn.
Dat gaat decenia duren voordat we daar weer bovenop zijn....


Als je binnenkort naar de middelbare school gaat dan krijg je vast een vak wat maatschappijleer heet. Daar gaat het dan ook over de rol van volksvertegenwoordigers, zoals parlementariers en gemeenteraadsleden. Goed opletten zou ik zeggen!



----------------------------------------------------------------------------------
Tsja..............zucht..............de druiven zijn zuur zullen we maar zeggen he!
Welterusten!
Vooruit voor een keer dan.....................
userIcon
Dan gaat hij toch lekker naar huis en verlaat de VVD.
Zo'n kerel is de politiek niet waard.
userIcon
Gaan we dit soort berichten nu van iedere vvd'er, cda'er enz krijgen?
userIcon
quote:
Op donderdag 9 september 2010 @ 00:11 schreef ocellaris het volgende:
[..]


Geachte heer Watchers,

Naar aanleiding van uw duidelijke commentaar in uiterst en begrijpelijk jip en janneke taal, kan ik u mededelen dat een kabinet die gedoogsteun nodig heeft, in simpel Nederlands nog steeds een minderheidskabinet is. Met andere woorden, een kabinet die ondervertegenwoordigd is.

Zo elitair genoeg? Of heeft deze domme arbeider nog steeds geen recht van spreken puur en alleen hij zich niet bij de 1,5 miljoen mensen schaarde?
ocellaris 2 - 0 Watchers
userIcon
quote:
Op donderdag 9 september 2010 @ 00:56 schreef snoezelewoepsie het volgende:
Hoe komt een kerel nu eigenlijk aan een naam als snoezelewoepsie
Tja, als hij nou in de VVD-fractie in de tweede kamer zat, had het iets betekend. Nu betekend het dus niks. Dit is geen nieuws, slechts stemmingmakerij.
userIcon
quote:
Op donderdag 9 september 2010 @ 00:57 schreef BasOne het volgende:
[..]


Hoe komt een kerel nu eigenlijk aan een naam als snoezelewoepsie
In het desbetreffende vakje invullen bij registratie en zien of de naam al in gebruik is.
hoe eenvoudig wil je het hebben
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 23:24 schreef WoundedGuerilla het volgende:
Jammer geen linkse hobbies en rechtse prestige projectjes meer.
hihi! haha!

Ze zijn zeker bang dat ze onder druk ook alle deelraden op kunnen heffen omdat het teveel geld kost.
hihi haha.

Ineens komt politiek landschap in opstand. want hun baantjes staan onder druk.
hihi haha

wilders is een tussenoplossing om ons te ontdoen van incompetente geldverslindende politici !

Helaas is wilders niet de eindoplossing daar de islam niet de oorzaak is van al onze problemen. de ironie is dat zijn we namelijk zelf.

we falen namelijk als maatschappij in het geheel en de politiek is daar gewoon afspiegeling van: Iedereen is elkaars vijand en concurrent
het is gewoon een cyste poel waar de mensen met de meeste fiches het uitmaken. Gewoon een pokerspel
QFT
De "fatsoenlijke kant" van de VVD bestaat gelukkig nog steeds.
Het steeds rechtser worden van de VVD baarde me al zorgen.
userIcon
En de PVV,ers beginnen ook deze man weer zwart te maken, zonder enige kennis van hem.
Tis toch een simpel volk door alle kritiek weg te wuiven.
userIcon
quote:
Op donderdag 9 september 2010 @ 01:49 schreef Keskiyö het volgende:
En de PVV,ers beginnen ook deze man weer zwart te maken, zonder enige kennis van hem.
Tis toch een simpel volk door alle kritiek weg te wuiven.
Inderdaad. Ik ben zelf totaal geen VVDer, maar ik 'ken' Eric v.d. Burg wel. Was vroeger een vriend van mijn neef en kwam daar in zijn middelbare schooltijd regelmatig over de vloer. Toen ook al zeer bevlogen voor de VVD. Kan dus uit eigen ervaring zeggen dat hij zich al zo'n 25 jaar zeer inzet voor zijn partij.

Eric v.d. Burg is geen slappe VVDer; Eric v.d. Burg is een Amsterdammer! En de meeste Amsterdammers houden gewoon niet van types als Wilders en de ideeën die ze spuien. Maakt niet uit of ze verder VVD, PvdA, CDA, GL, D66 of welke andere partij stemmen.
V.d. Burg komt uit de Bijlmer, of iig zat hij daar vroeger op school (zou je niet meer zeggen als je z'n accent hoort ). Dat betekent dus, opgegroeid tussen de 'buitenlanders'. Blijkbaar helpt dat toch om geen blinde moslimhater te worden.
Het kan een aardige man zijn maar hij mag zijn uitspraken als VVD wethouder over deze kwestie voor zich houden. Zulke uitspraken kan hij weer doen als hij wethouder af is als prive persoon en dus deze niet ventileren als een VVD vertegenwoordiger.
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 23:01 schreef kroegtijger het volgende:
[..]

Zit je dr toch echt effe naast man; ook hij is op democratische wijze verkozen
Jongens , zij E.vd Burg en L.Asscher zijn als de dood dan hun dierbare subsidies over islamprojecten komen te vervallen.
Dat is precies de reden waarom zij daar gesubsidieerd zitting hebben.
userIcon
Rutte kan vast wel bij Verhagen aankloppen die weet wel hoe je dissidenten aan moet pakken
userIcon
quote:
Op donderdag 9 september 2010 @ 00:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Uhm, ik weet niet in hoeverre je de wet kent, maar het is verplicht dat leden van de Tweede Kamer onafhankelijk opereren van de regering. Naar mijn idee geldt dit ook voor de lokale politiek.

Dit idee heet dualiteit. Dit is vakkundig afgeslacht door Paars 1. Wss PvdA, of VVD. Hiermee heeft de verantwoordelijke partij ook redelijk effectief de onafhankelijkheid van de TK de deur uitgegooid. En daarmee ook een gedeelte van de democratie.

Maar goed, uit jouw tekst lees ik dat jij een voorstander bent van dit idee. Oftewel, jij ondersteund de politiek methodes van mensen als Stalin, Kim Yong Il, Fidel Castro, etc, etc.
Als je niet leest wat ik schrijf, hou dan even je mondje knul.
userIcon
quote:
Op donderdag 9 september 2010 @ 00:22 schreef Pruimentijd het volgende:
Ik ben ook voor een gratis knipbeurt voor alle linkse fokkers met het grootheidswaanzin complex en die denken dat de meeste PVVers facisten zijn.

Tijdens de knipbeurt wordt ze in geitenwollensokken uitgelegd dat mensen met een iq van 90 alleen maar DENKEN dat ze wijze dingen roepen.

Voorlopig staat Wilders in de peilingen in zijn eentje op meer zetels dan die verschrikkelijke zure Cohen, driftkikkertje Halsema en blaffende honden bijten niet Pechtold.
Laat mij daar even van genieten en lekker reageren op sommige linkse nonens opmerkingen.
Over zuur gesproken De Calimero is inderdaad de enige juiste reactie hierop.
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 23:51 schreef Karzai het volgende:
Mij kunnen ze niks maken ik heb al mijn linkse hobbies al de deur uit gedaan.
Wat zijn eigenlijk rechtse hobbies?
- Kampen bouwen
- buitenlanders pesten
- Politiestaat
- Gedoogbeleid opheffen, softdrugs verbieden
- Het leger
- Privacy van burgers in het kader van "veiligheid" aantasten
- Stadscommando's

etc
quote:
Op donderdag 9 september 2010 @ 00:29 schreef Pruimentijd het volgende:
[..]


Ik heb het prima voor elkaar, goeie baan, nooit een uitkering, geen strafblad..iets wat 80% van de Marokkaanse jeugd niet kan zeggen.

Heerlijk om te zien hoe mensen zich tegen Wilders verzetten, terwijl zijn poulariteit groeit en groeit.
Maar blijkbaar toch niet zo goed voor mekaar dat je je niet druk hoeft te maken en bezig moet houden met anderen die dat in jou ogen dat niet hebben.
Dan moet ie opstappen.
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 22:59 schreef vaginabeheerder het volgende:
nou dat weer
gewoon een nieuwe methode om aandacht vragen.
die anti wildersbeweging zal toch wel een keer stoppen
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 23:45 schreef Vince_Taylor het volgende:
[..]
Links wil ook zwaar bezuinigen, maar wel sociaal, dus niet een beleid waar rechts zijn vingers bij aflikt en de rest kan de klere krijgen...
Ja ze willen de belastingen verhogen, dat is dus niet bezuinigen.
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 23:24 schreef WoundedGuerilla het volgende:
Jammer geen linkse hobbies en rechtse prestige projectjes meer.
hihi! haha!

Ze zijn zeker bang dat ze onder druk ook alle deelraden op kunnen heffen omdat het teveel geld kost.
hihi haha.

Ineens komt politiek landschap in opstand. want hun baantjes staan onder druk.
hihi haha

wilders is een tussenoplossing om ons te ontdoen van incompetente geldverslindende politici !

Helaas is wilders niet de eindoplossing daar de islam niet de oorzaak is van al onze problemen. de ironie is dat zijn we namelijk zelf.

we falen namelijk als maatschappij in het geheel en de politiek is daar gewoon afspiegeling van: Iedereen is elkaars vijand en concurrent
het is gewoon een cyste poel waar de mensen met de meeste fiches het uitmaken. Gewoon een pokerspel
Echt te gek deze kijk op de politiek, ze zijn inderdaad wel elkaars vijanden en van democratie is allang geen sprake meer.
100  van 107 reacties op deze pagina. Pagina  1 2


Lees ook:

» 26/05 Roemer wil premier worden120
» 26/05 VVD blijft verliezen in peiling71
» 25/05 PvdA, SP: akkoord verlengt de recessie82
» 25/05 Wilders: VVD volledig de weg kwijt108


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden