Extra controles tijdens Suikerfeest

Nederland • Geschreven door Bram (vulli) op 08-09-2010 @ 19:10
print 

Tijdens de viering van het Suikerfeest, dat duurt van 10 tot en met 13 september, zullen er in Rotterdam en Amsterdam extra controles plaatsvinden. Er is extra politie opgetrommeld, en ook zullen er buurtvaders aanwezig op plaatsen waar in vorige jaren veel overlast was, zoals bioscopen.

In voorgaande jaren zorgden islamitische jongeren voor veel overlast in de bioscopen. De Amsterdamse politie heeft vorig jaar zelfs een complete bioscoopzaal ontruimd. Ook in Rotterdam werden tientallen jongeren gedwongen de bioscoop te verlaten. De jongeren zorgden voor veel overlast. Zo gooiden zij met popcorn en maakten ze veel lawaai. Andere bezoekers konden de film op deze manier onmogelijk fatsoenlijk afkijken.

De politie van Rotterdam geeft een verklaring: "Waar veel mensen bij elkaar komen, kan het wel eens onrustig zijn. Dat willen we met de extra inzet voor zijn door mensen aan te spreken. Maar we gaan er ook vanuit dat mensen elkaar aanspreken", zei een woordvoerster. Er is meer inzet dan normaal, maar exacte cijfers konden niet gegeven worden.


Of je gaat niet naar de bios


Bron: De Weekkrant


Lees ook:

» 26/05 Grote brand legt verlichtingzaak Almelo in as15
» 26/05 Dode door aanvaring op Westerschelde2
» 26/05 Zoekactie vermiste zwemmer nog vruchteloos3
» 26/05 Nederlanders gewond bij ongeval met luchtballon3


delen | eKudos nujij

8596 views / 99 reacties
Reacties op dit bericht
99  van 99 reacties op deze pagina. Pagina  1
userIcon
Wat snappen ze niet aan het woord feest?
userIcon
quote:
"Waar veel mensen bij elkaar komen, kan het wel eens onrustig zijn."
Ik heb het idee dat het niet aan de hoeveelheid mensen ligt, maar aan de soort.
De politie van Rotterdam ontkent nog steeds het marokkanen probleem.
userIcon
quote:
"Waar veel mensen bij elkaar komen, kan het wel eens onrustig zijn. Dat willen we met de extra inzet voor zijn door mensen aan te spreken. Maar we gaan er ook vanuit dat mensen elkaar aanspreken"
Spreek ze zelf maar aan, heb geen zin in een beschuldiging van racisme.
userIcon
"De politie van Rotterdam geeft een verklaring: "Waar veel mensen bij elkaar komen, kan het wel eens onrustig zijn. Dat willen we met de extra inzet voor zijn door mensen aan te spreken. Maar we gaan er ook vanuit dat mensen elkaar aanspreken", zei een woordvoerster. Er is meer inzet dan normaal, maar exacte cijfers konden niet gegeven worden."
Wat is die maand toch snel gegaan zeg...
och bakje koffie erbij en alles wordt weer opgelost, ohnee dat is alleen in Amsterdam.
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 19:12 schreef Jigzoz het volgende:

[..]
Ik heb het idee dat het niet aan de hoeveelheid mensen ligt, maar aan de soort.
Om welke soort gaat het hier dan?
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 19:13 schreef AtheistischFundamentalist het volgende:

[..]


Spreek ze zelf maar aan, heb geen zin in een beschuldiging van racisme.
Gisteren sprak ik er een aan die me bijna doodreed op het zebrapad.
ofwel hij sprak mij aan: je kankermoer. daar was ik echter niet van gedient.

binnen no-time stond ik bijna met 3 man te knokken. (konden elkaar niet eens) maarja veel Marokkanen zijn gewoon racisten. gelukkig werd ik bijgestaan door een Surinaamse jongen
userIcon
Ik ken een hele effectieve scène uit Inglourious Basterds die dat soort volk in één klap van ons verlost.... advies nodig?
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 19:15 schreef tafelpoot het volgende:
[..]


Om welke soort gaat het hier dan?
idioten....
userIcon
Dit soort nieuwsberichten, en dan met name de reacties erop, geven maar weer eens te kennen hoeveel xenofoben dit land kent.

²
userIcon
Goh er was voor jaar al extra controle maar toen was het op fout parkeren voor de moskee. Prioriteiten he...
userIcon
Alcoholcontrole?
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 19:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit soort nieuwsberichten, en dan met name de reacties erop, geven maar weer eens te kennen hoeveel xenofoben dit land kent.

²
tering, bansheeboy is er weer.. jeugdsentiment
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 19:15 schreef tafelpoot het volgende:
[..]


Om welke soort gaat het hier dan?
De soort Marokkaanse kutjochies.
userIcon
Schandalig dat dit moet
Het is niet een clash van autochtonen versus allochtonen, 99% van de allochtonen die niet van Marokkaanse afkomst zijn gewoon zoals een doorsnee Nederlander met een afwijkende eetcultuur etc.

Het is gewoon wij versus kutmarokkanen. Grotendeels komt het daar op neer, ik ken maar weinig Surinamers, Indo's, Chinezen, Molukkers etc die kunnen opschieten met Marokkanen.

Het ligt dan toch echt niet aan de rest maar er is iets mis binnen de Marokkaanse cultuur.
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 19:11 schreef Stefkuh het volgende:
Wat snappen ze niet aan het woord feest?
Dat vroeg ik me bij het strandfeest van Hoek van Holland ook af. Het is nu eenmaal zo dat er bij mensenmassa's wel eens wat onderlinge frictie ontstaat. Ik vind het logisch dat de politie overlast probeert te voorkomen met behulp van wat extra mankracht. Als het escaleert wordt veelal de politie erop aangekeken dat ze niet ter plekke waren.

Fijn suikerfeest alvast dudes.
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 19:17 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
tering, bansheeboy is er weer.. jeugdsentiment
Ik ben nooit weg geweest hoor. Begeef me op regular basis in NWS.

²
userIcon
Nooit problemen gehad, behalve dan bij de tandarts.
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 19:21 schreef flexino het volgende:
Nooit problemen gehad, behalve dan bij de tandarts.
Maar jij bent dan ook geen rebels snotjoch van een jaar of 12.
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 19:18 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
De soort Marokkaanse kutjochies.
Je kraamt pure onzin uit. Suikerfeest een islamitisch feest en niet een Marokkaans feest. Ook vind ik het vreemd om van een soort te spreken, maar dat terzijde.

Wangedrag moet je aanpakken, ongeacht wie dat veroorzaakt.
gewoon dat feest afschaffen en klaar
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 19:12 schreef WoundedGuerilla het volgende:
De politie van Rotterdam ontkent nog steeds het marokkanen probleem.
Wat wil je met een Marrokaanse burgemeester? Die heeft een prima manier om een ander in het kwaad daglicht te zetten; de blanke hooligan. Ondertussen laat hij het probleem met de Marokkanen/Antillianen/Surinamers etc voor wat het is..
Waar veel mensen bij elkaar komen, kan het wel eens onrustig zijn. Dat willen we met de extra inzet voor zijn door mensen aan te spreken.

Oh jah bij de bioscoop komt normaal ook helemaal niemand, daar is het nooit druk, alleen met suikerfeest komen er veel "mensen" waardoor "onrust" ontstaat. Fl*kker toch op, bij bios is altijd wel n boel volk, maar alleen met suikerfeest is t nodig om extra te controleren. 1+1=.......meer zeg k nie voordat mn mond weer gesnoerd wordt zielig volk
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 19:20 schreef Xenorium het volgende:
Het ligt dan toch echt niet aan de rest maar er is iets mis binnen de Marokkaanse cultuur.
De vrijheid in de westerse landen wordt ze te veel, in Marokko zijn het voor de rest prima mensen.
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 19:12 schreef WoundedGuerilla het volgende:
De politie van Rotterdam ontkent nog steeds het marokkanen probleem.
Dat hebben we hier in Nederland toch niet? Vraag maar aan Cohen en z'n kornuiten !!
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 19:23 schreef Atoompje het volgende:
[..]

Wat wil je met een Marrokaanse burgemeester? Die heeft een prima manier om een ander in het kwaad daglicht te zetten; de blanke hooligan. Ondertussen laat hij het probleem met de Marokkanen/Antillianen/Surinamers etc voor wat het is..
En wat vind je van achmed marcouch...?
Die zie jij dan zeker weer wel als nederlander...
userIcon
quote:

"Waar veel mensen bij elkaar komen, kan het wel eens onrustig zijn."
Sjezus, wat een politiek correct gelul

Waarom kom ik dan vaak zat op plaatsen waar nog veel meer mensen bij elkaar komen, waar helemaal niets onrustig is?
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 19:23 schreef tafelpoot het volgende:
[..]


Je kraamt pure onzin uit. Suikerfeest een islamitisch feest en niet een Marokkaans feest.
Dat beweer ik ook nergens.
quote:
Ook vind ik het vreemd om van een soort te spreken, maar dat terzijde.

Voorbeeldje:
"Heb je ook van die corpsballen in je vriendenkring?"
"Nee, dat is niet echt mijn soort mensen."

Nog een:
"Tokkies, wat zijn dat?"
"Dat is het soort mensen dat zich volstrekt asociaal gedraagt."

Mwoah, dat gaat nogal he?
quote:

Wangedrag moet je aanpakken, ongeacht wie dat veroorzaakt.
Absoluut. En dit wangedrag wordt veroorzaakt door Marokkaanse jongeren, de zogenoemde kutmarokkaantjes.
userIcon
Er is geen probleem met Marokkanen, er is een probleem met wat baldadige jeugd van Nederlands Marokkaanse komaf. Deze boys zijn hier geboren en opgegroeid. Hun leeftijdsgenoten in Marokko opereren binnen de geldende wetten en hebben een respectvolle houding. Ergo: Nederland is verantwoordelijk voor dit probleem.

²
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 19:27 schreef dombo57 het volgende:
[..]
Dat hebben we hier in Nederland toch niet? Vraag maar aan Cohen en z'n kornuiten !!
Job? met zn 2e woning in een van de blankste stukjes nederland ?
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 19:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Er is geen probleem met Marokkanen, er is een probleem met wat baldadige jeugd van Nederlands Marokkaanse komaf. Deze boys zijn hier geboren en opgegroeid. Hun leeftijdsgenoten in Marokko opereren binnen de geldende wetten en hebben een respectvolle houding. Ergo: Nederland is verantwoordelijk voor dit probleem.

²
Misschien betekent dat wel dat we met name de Marokkaanse tokkies hebben geïmporteerd en nee, die doen niet echt aan opvoeden.

Maar vind je nou echt dat het de schuld van Nederland is dat Marokkaanse jongeren zo enorm oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteitscijfers? En zo ja: hoe dan?
userIcon
Hoop dat er tijdens de Ramadan nog een paar moslimpjes zijn verhongert
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 19:39 schreef Gewoongeldlenen het volgende:
Hoop dat er tijdens de Ramadan nog een paar moslimpjes zijn verhongert
De meeste moslims komen behoorlijk aan tijdens de Ramadan.
userIcon
En daarom stemmen er mensen op Geert Wilders. Hij is de enige (na Fortuyn) die er wat van zegt en wat tegen wilt doen... de rest van de politiek (met name de pvda/cohen en halsema) ontkent het en wil er weinig tot niks aan doen.

Maar goed volgens "links" wil wilders alleen groepen mensen wegzetten.
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 19:23 schreef Atoompje het volgende:
[..]

Wat wil je met een Marrokaanse burgemeester? Die heeft een prima manier om een ander in het kwaad daglicht te zetten; de blanke hooligan. Ondertussen laat hij het probleem met de Marokkanen/Antillianen/Surinamers etc voor wat het is..
Tja gelukkig kosten die hooligans ons ook niets hé?
Ik gooide ooit zo'n bontkraagje een hand m&m's voor z'n bek, en toen hij wat wou zeggen dreigde ik hem en/of z'n matties van het balkon te flikkeren, en ook als ie z'n bek nog eens open zou doen tijdens de film, was gelijk rustig.
De man met de stok is de baas. (Magreb gezegde)


Volgens een woordvoerder van Pathé had de bioscoop extra beveiliging ingezet. "Dat gebeurt elk jaar tijdens het Suikerfeest."

http://frontpage.fok.nl/nieuws/251348/1/1/100/upd-zestig-jongeren-uit-bioscoop-amsterdam-gezet.html


http://www.at5.nl/artikel(...)oscoop-de-munt-gezet
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 19:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Er is geen probleem met Marokkanen, er is een probleem met wat baldadige jeugd van Nederlands Marokkaanse komaf. Deze boys zijn hier geboren en opgegroeid. Hun leeftijdsgenoten in Marokko opereren binnen de geldende wetten en hebben een respectvolle houding. Ergo: Nederland is verantwoordelijk voor dit probleem.

²
Ben het hier toch wel mee eens, de problemen worden door een falende politiek veroorzaakt, en door de maatschappelijk werkers voor hun brood in stand gehouden.
Ik zeg terugtrappen met de hele familie tot in de derde graad, en confiscatie van al hun bezittingen aan de staat der Nederlanden voor gederfde schade.
userIcon
Ze staan door al die inteelt al bekend door aandoeningen zoals schizofrenie en/of andere erfelijke ziektes, en dan krijgen ze ook nog eens een overdosis aan suiker...

Ja da's natuurlijk vragen om (nog meer) problemen.

Het zogeheten nadelige multiculti bijproduct.
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 19:20 schreef Xenorium het volgende:
Het is niet een clash van autochtonen versus allochtonen, 99% van de allochtonen die niet van Marokkaanse afkomst zijn gewoon zoals een doorsnee Nederlander met een afwijkende eetcultuur etc.

Het is gewoon wij versus kutmarokkanen. Grotendeels komt het daar op neer, ik ken maar weinig Surinamers, Indo's, Chinezen, Molukkers etc die kunnen opschieten met Marokkanen.

Het ligt dan toch echt niet aan de rest maar er is iets mis binnen de Marokkaanse cultuur.
Wij versus de Marokkanen, hoe zielig ben je dan. . Marokkanen zijn het meest open volk en gaan met iedereen om i.t.t andere bevolkingsgroepen. Ik weet niet hoe of waar je dat ervaart, maar ben bang dat je Marokkanen alleen kent als hangjongeren als je door de buurt rijdt en waarschijnlijk ook hard wegrijdt. Die angst heerst zie ik ahahah.

Oh ja fijne suikerfeest
man Ferdo (Eindredactie Frontpage) 08-09-2010 @ 20:10 fotoboek homepage
userIcon
Discriminatie!!!!1111!!1einzeinz!!!
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 20:10 schreef Ferdo het volgende:
Discriminatie!!!!1111!!1einzeinz!!!
Even off-topic: waarom uitroeptekens, een aantal 1- en en "einzeinz"? Wat betekent het, waarom neemt men het massaal over en waar komt het vandaan?
islamitische jongeren zijn gewoon Marokkanen,
en die veroorzaken overal en altijd problemen suikerfeest hebben ze daarvoor niet nodig.
man Ferdo (Eindredactie Frontpage) 08-09-2010 @ 20:23 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 20:13 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Even off-topic: waarom uitroeptekens, een aantal 1- en en "einzeinz"? Wat betekent het, waarom neemt men het massaal over en waar komt het vandaan?
Het begon jaren geleden, toen users de shift-toets te vroeg loslieten bij het typen van een reeks uitroeptekens...
Een feest waar het uit de hand loop wordt verbiedt, maar als het een feest is van een bepaald geloof, dan schroeven ze de beveiliging maar op he
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 20:23 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Het begon jaren geleden, toen users de shift-toets te vroeg loslieten bij het typen van een reeks uitroeptekens...
En toen zijn ze einzeinz gaan schrijven?
man Ferdo (Eindredactie Frontpage) 08-09-2010 @ 20:32 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 20:28 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En toen zijn ze einzeinz gaan schrijven?
Totaal van de kaart, hé?
userIcon
dacht meer iets van; geen extra controles en als er dan rotzooi getrapt wordt, gelijk de ME er overheen
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 20:25 schreef Atheist. het volgende:
[..]

Ja, da's lachen. Maar het asociale deel van je landgenoten is er wel de directe oorzaak van dat de PVV steeds verder stijgt en dat er geen werkgever meer te vinden is die nog Marokannen wil aannemen. Sorry dat ik het zeg: maar een blinde, doofstomme hersendode zonder armen en benen heeft inmiddels meer kans om carriere te maken in dit land dan een Marokkaan.

En het is geen angst, maar verachting wat men ervaart.
Carrière maken in dit land is vrij makkelijk en daar zijn Marokkanen heel goed in. Gezien jij laagopgeleide baan heb (aanname dat je Marokkanen daar van kent) is het idd geen wonder dat je dat beeld schetst.

Ik had laatst nog mijn ontslag willen indienen (omdat ze zogenaamd de salarisverhoging gingen bevriezen dit jaar) en zij smeekten me om te blijven en ja hoor het salaris (in deze crisistijd) is 8% verhoogd . Wij zijn gewoon te goed...
ze mogen weer aan de vrouw denk je dat je rustig bent
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 20:32 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Totaal van de kaart, hé?
De einz-users met hun incapabele handjes waren totaal van de kaart ja. Emotionele waterkokers.
userIcon
Gewoon de mensen die het verstoren keihard oppakken en berechten. Paar maanden gevangenisstraf en een boete
userIcon
Geef ze ergens een feestzaal waar de jongeren samen kunnen komen. Bijvoorbeeld de rai hallen, andere grote beurshallen, een overdekt stadion of een groot wijkcentrum in de wijk.
Gezellig met ze allen eten, drinken, film(s) kijken en feesten.

[ Bericht gewijzigd door LinkseVriend op woensdag 8 september 2010 @ 20:56 ]
userIcon
Ik hoor altijd van die gasten dat er een wereld van verschil tussen mocro's en moslims is. Kennelijk niet dus...
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 20:44 schreef Atheist. het volgende:
[..]


Oorspronkelijk afkomstig van leetspeak, maar inmiddels standaard internet jargon om iets op overdreven wijze te benadrukken:

ZOMG! Chuck Norris!!1einz!!111!!eleven
leetspeak dus... Ik zal eens zoeken. Dank je!
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 19:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Er is geen probleem met Marokkanen, er is een probleem met wat baldadige jeugd van Nederlands Marokkaanse komaf. Deze boys zijn hier geboren en opgegroeid. Hun leeftijdsgenoten in Marokko opereren binnen de geldende wetten en hebben een respectvolle houding. Ergo: Nederland is verantwoordelijk voor dit probleem.
Je zou dus kunnen stellen dat NLse Marokkaanse jongeren prima ingeburgerd en aangepast zijn met de normen en waarden van Autochtone Nederlanders. Ze hebben het niet in Marokko geleerd dus moeten ze het wel hier overgenomen van de Autochtone Nederlanders.
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 19:14 schreef mo0on3im. het volgende:
Wat is die maand toch snel gegaan zeg...
En of het snel is gegaan
EWn extra controle? Altijd goed
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 20:28 schreef Dark0z het volgende:
Een feest waar het uit de hand loop wordt verbiedt, maar als het een feest is van een bepaald geloof, dan schroeven ze de beveiliging maar op he
We vieren het thuis met famillie, hoe wil je dat gaan verbieden dan?
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 20:41 schreef LinkseVriend het volgende:
Geef ze ergens een feestzaal waar de jongeren samen kunnen komen. Bijvoorbeeld de rai hallen, andere grote beurshallen, een overdekt stadion of een groot wijkcentrum in de wijk.
Gezellig met ze allen eten, drinken, film(s) kijken en feesten.
ja en sluit dat helemaal af en trek het dan vacuum
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 20:54 schreef LinkseVriend het volgende:
[..]


Je zou dus kunnen stellen dat NLse Marokkaanse jongeren prima ingeburgerd en aangepast zijn met de normen en waarden van Autochtone Nederlanders. Ze hebben het niet in Marokko geleerd dus moeten ze het wel hier overgenomen van de Autochtone Nederlanders.
En daarom komen Marokkaanse jongeren net zo vaak in aanraking met de politie als autochtone jongeren. Ja toch?
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 19:54 schreef mothersfinest het volgende:
[..]


Tja gelukkig kosten die hooligans ons ook niets hé?
Ik gooide ooit zo'n bontkraagje een hand m&m's voor z'n bek, en toen hij wat wou zeggen dreigde ik hem en/of z'n matties van het balkon te flikkeren, en ook als ie z'n bek nog eens open zou doen tijdens de film, was gelijk rustig.
De man met de stok is de baas. (Magreb gezegde)
Hee halve Berber Ik wil ook M&M's
userIcon
Als je zoveel suiker binnenkrijgt moet je ook niet stil gaan zitten binnen! Dat doe je maar weer als je op school bent.
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 19:14 schreef Atheist. het volgende:
Wat een vriendelijk, politiek correct artikel om te spreken over "islamitische jongeren".

Wat is er mis met de tem "kutmarokkanen"? Want het zijn geen Turkse, Irakese of Afghaanse jongeren die met suikerfeest de beest uithangen.

[..]

Benoemen en bouwen.
I lol'd
Maar op een serieuzere noot, is dit eigenlijk best een fijne vorm van discriminatie. Met het woord kutmarokkaan maak je nog onderscheid tussen normale Marokkanen en de tokkie versies!

Dat zou mooi zijn, als een Marokkaan kan zeggen dat ie geen kutmarokkaan is! Toch?
userIcon
Fijn suikerfeest iedereen.
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 20:10 schreef Ferdo het volgende:
Discriminatie!!!!1111!!1einzeinz!!!
Likt me nogal moelijk, mijn pa is Marokkaan, maar die heeft hier gewoon wel 30 jaar gewerkt, en is daarna terug gegaan.
In Marokko zijn die sukkels niet zo bijdehand, daar werkt de pliesie wel.
Dus toch de schuld van de overheid, en de gewone man mag weer bloeden om daarna voor racist uitgemaakt te worden.
(vraag me af waarom niemand een hekel aan Indo's heeft, of aan Chinezen, zou dat zijn omdat die meestal wel een aanwinst in onze maatschappij zijn?)
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 21:12 schreef HAKIM_1988 het volgende:
Fijn suikerfeest iedereen.
Veel plezier man. Laat wat lekkers over voor ons he
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 20:36 schreef alarad het volgende:
[..]


Carrière maken in dit land is vrij makkelijk en daar zijn Marokkanen heel goed in. Gezien jij laagopgeleide baan heb (aanname dat je Marokkanen daar van kent) is het idd geen wonder dat je dat beeld schetst.

Ik had laatst nog mijn ontslag willen indienen (omdat ze zogenaamd de salarisverhoging gingen bevriezen dit jaar) en zij smeekten me om te blijven en ja hoor het salaris (in deze crisistijd) is 8% verhoogd . Wij zijn gewoon te goed...
Ja jij en 1% van de Marokkanen. De rest is niet veel soeps. Probleem dat nog erbij komt is dat Marokkaanse meisjes niks met Nederlanders willen, relatie of wat. Dat kan niet, mag niet etc. Zo integreert de Marokkaan gewoon niet.

Aanpassen begint aan de Marokkaanse zijde, de mensen in dit land hebben zich genoeg aangepast aan de Marokkanen. Marokkanen zijn aan zet nu.
userIcon
Suikerfeest moet nationale feest worden...

Chinees Nieuwjaar dan ook maar nationale feestdag?
Want Chinezen zijn chill =P

niet alleen maar omdat ik zelf van Chinese afkomst bent hoor, maar aangezien Chinezen de oudste groep allochtonen zijn en snelst groeiende allochtonen zijn...

lijkt mij dus wel tijd dat Chinees Nieuwjaar nationale feest word, dat geld overigens ook voor Suikerfeest, aangezien Islam de 2de religie is in NL.
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 21:16 schreef Xenorium het volgende:
[..]


Ja jij en 1% van de Marokkanen. De rest is niet veel soeps. Probleem dat nog erbij komt is dat Marokkaanse meisjes niks met Nederlanders willen, relatie of wat. Dat kan niet, mag niet etc. Zo integreert de Marokkaan gewoon niet.

Aanpassen begint aan de Marokkaanse zijde, de mensen in dit land hebben zich genoeg aangepast aan de Marokkanen. Marokkanen zijn aan zet nu.
Nee dat is niet waar, raar dat jullie een beeld hebben dat heel veel Marokkanen niet deugen. Als je ze vraagt; ben je wel eens in contact gekomen met Marokkanen. Nee, zij integreren niet. Nee vind je het gek als ze in buurten wonen waar geen Nederlandse autochtonen wonen?

Ja, ik ben ook in A'dam west geboren waar 80% buitenlanders wonen, is echt super tof al die culturen. Dat maakt het juist zo mooi. Ik heb pas autochtonen leren kenen toen ik ging werken. Marokkanen zijn zo slecht nog niet. Ook ik heb op mijn 15 jarige leeftijd de bioscoop tijden het suikerfeest onveilig gemaakt, maar ja, dan ben je nog jong en naïef en bedenkt niet wat de gevolgen zijn.
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 21:16 schreef Xenorium het volgende:
[..]


Ja jij en 1% van de Marokkanen. De rest is niet veel soeps. Probleem dat nog erbij komt is dat Marokkaanse meisjes niks met Nederlanders willen, relatie of wat. Dat kan niet, mag niet etc. Zo integreert de Marokkaan gewoon niet.

Aanpassen begint aan de Marokkaanse zijde, de mensen in dit land hebben zich genoeg aangepast aan de Marokkanen. Marokkanen zijn aan zet nu.
Ben jij blind ofzo? Ik zie zat Hollandse jongens met lekkere Marokkaanse (moderne) chickies hoor... Om maar eens bekende voorbeelden te noemen heeft bijvoorbeeld Robin van Persie, Harry Mens en judoka Dennis van der Geest een relatie met een Marokkaanse chick...
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 21:16 schreef Xenorium het volgende:
[..]


J Probleem dat nog erbij komt is dat Marokkaanse meisjes niks met Nederlanders willen, relatie of wat. Dat kan niet, mag niet etc.
Tis meer dat Marokkaanse meiden/vrouwen dit zelf ook niet willen. Het is net ongeveer hetzelfde als met de meeste donkere meiden/vrouwen. (bv uit Surinaamse en Antilliaanse dames) Deze kiezen liever ook niet voor een blanke Nederlandse mannen. Het is zeg maar de smaak kwa mannen van deze dames.

Tja sorry, De Germaanse Nederlandse blanke mannen doe het nu eenmaal slecht bij de vrouwen kwa uiterlijk vergeleken met andere mannen over de Wereld. De licht getinte mannen op de Wereld zoals Latino's, Zuid-Europese (Grieken en Turken erbij gerekend), Berbers en lichte Arabieren het het best doen bij de vrouwtjes.
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 19:11 schreef Stefkuh het volgende:
Wat snappen ze niet aan het woord feest?
Ze snappen niet het vieren van feesten, zij schijnen te denken dat er geweld bij moet zijn om in het ziekenhuis te geraken, en dat je dan feest had.
Zo stel ik mij dat voor.
En die idiote uitnodigingen om het suikerfeest mee te gaan maken aan de gewone nederlanders snap ik weer niet.
Het is hun geloof en zij mogen wat mij betreft dat suikerfeest vieren maar daar wil ik en mijn buren en verder bijna het hele dorp niet mee hebben te maken.
Wie daaraan wel mee wil doen doet dat maar voor zich zelf, zoals geloven ook een zaak voor jezelf is en vasten idemdito.

[ Bericht gewijzigd door suizebol op woensdag 8 september 2010 @ 21:56 ]
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 21:38 schreef LinkseVriend het volgende:
[..]


Tis meer dat Marokkaanse meiden/vrouwen dit zelf ook niet willen. Het is net ongeveer hetzelfde als met de meeste donkere meiden/vrouwen. (bv uit Surinaamse en Antilliaanse dames) Deze kiezen liever ook niet voor een blanke Nederlandse mannen. Het is zeg maar de smaak kwa mannen van deze dames.

Tja sorry, De Germaanse Nederlandse blanke mannen doe het nu eenmaal slecht bij de vrouwen kwa uiterlijk vergeleken met andere mannen over de Wereld. De licht getinte mannen op de Wereld zoals Latino's, Zuid-Europese (Grieken en Turken erbij gerekend), Berbers en lichte Arabieren het het best doen bij de vrouwtjes.
Euhm ken genoeg Marokkaanse meiden die met een Nederlander om gaan
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 21:58 schreef Wa3ra het volgende:
[..]


Euhm ken genoeg Marokkaanse meiden die met een Nederlander om gaan
Inderdaad. Er zitten nog best verstandige meiden tussen.
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 21:58 schreef Wa3ra het volgende:
[..]


Euhm ken genoeg Marokkaanse meiden die met een Nederlander om gaan
Ik gooi zo'n onderwerp wel eens in de groep en ik hoor alleen van Turkse/Marokkaanse dames :" Wat moet ik nu met een Nederlander" of "Ieeeeeeeuww" bijna tegen het zeer vieze aan. Maar het kan zijn dat het iets is van meiden geheimen onder elkaar. En ja, ik zie er soms wel een paar met een Nederlandse vent maar die zijn vrij los opgevoed of ze doen het stiekem. Ik zeg/doe meestal niets en laat ze met rust. Ze doen maar. Meestal durven ze zelf al van schaamte mij of een ander bekende niet aan te kijken.

Ik begin mij bijna zorgen te maken of mijn niet-gehuwde zussen die ook Nederlandse mannen niets vinden "ieeeeeeuw" zeggen, maar stiekem er wel een relatie mee hebben.
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 22:25 schreef Lentilka het volgende:
Afmaken.
Feesten ze ook bij jouw in de huiskamer dan?
Al jaren worden Turkse films afgespeeld bij de verschillende Pathe bioscopen. Hierbij komen letterlijk honderden Turken bij elkaar , ZONDER problemen tot nu toe.

Ook tijdens de suikerfeest geen problemen van Turkse zijde, please laat ons hierbuiten en noem het geen 'moslimjongeren'.

Want het probleem ligt NIET bij de moslimjongeren!
userIcon
aangezien dat turken morgen vieren gaat in dit artikel over marokkanen
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 19:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Er is geen probleem met Marokkanen, er is een probleem met wat baldadige jeugd van Nederlands Marokkaanse komaf. Deze boys zijn hier geboren en opgegroeid. Hun leeftijdsgenoten in Marokko opereren binnen de geldende wetten en hebben een respectvolle houding. Ergo: Nederland is verantwoordelijk voor dit probleem.

²
Leuke woordspeling. Maar ze hebben 2 paspoorten en zijn dus ook Marokkaan. Ook al zijn ze hier geboren. Ze zijn opgevoed door hun ouders, die verantwoordelijk zijn voor hun gedrag.
En het afschuiven op Nederland is precies het probleem met dat volk, het is altijd de schuld van een ander, maar nooit van hunzelf.
Gezelligheid troef hier.. Iedereen vind elkaar leuk en joepie we vieren het suikerfeest.
Helaas horen we niets over de kranten die de afgelopen dagen weer vol staan over een portomonnee dief, islam extremisten in Ethiopie, Steekpartijen, schietpartijen. Het begint eigenlijk stiekem te wennen.

Ik vier de dag dat er een kabinet komt die opstaat en keiharde maatregelen neemt tegen iedere ingezetene van Nederland die zich misdraagt, zodat geen Marokkaan zich op het suikerfeest durft te misdragen.. Het is te bezopen voor woorden dat er op FEESTdagen extra politie inzet moet komen.
Deze kosten dienen mijn inziens ook verhaald te worden op de Islamitische gemeenschap, evenals politie toezicht bij voetbalwedstrijden bij de clubs en vooral supporters.
Pas op voor je geiten en schapen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 19:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Er is geen probleem met Marokkanen, er is een probleem met wat baldadige jeugd van Nederlands Marokkaanse komaf. Deze boys zijn hier geboren en opgegroeid. Hun leeftijdsgenoten in Marokko opereren binnen de geldende wetten en hebben een respectvolle houding. Ergo: Nederland is verantwoordelijk voor dit probleem.

²
Beste Nederlanders .
Zullen wij eens gezellig naar Marokko verhuizen
Want dan kunnen we volgens Bboy keet trappen bij het leven , kunnen we meisjes verkrachten , in drugs handelen en weet ik wat nog meer want weet je .........dan zeg je gewoon dat het door die gemene Marokkanen komt en dat je daarom dat gedrag vertoont
.
.
.
.
.
.
.
Ja...................echt!
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 21:12 schreef HAKIM_1988 het volgende:
Fijn suikerfeest iedereen.
Even wat vragen.

Ben je (mits gezond natuurlijk) verplicht mee te doen aan de ramadan en mag je als je dat niet gehaald hebt toch meedoen aan het suikerfeest?

Wie controleert of je wel daadwerkelijk niet gegeten, gedronken, gerookt, gesekst hebt tijdens zonsopgang? (Allah is niet het antwoord dat ik wil horen, dat zou nergens op slaan.)

Het is bekend dat moslims (niet allemaal) geven aan arme mensen tijdens de ramadan, waar vieren zij hun suikerfeest eigenlijk?

Want als ik alleen mag meedoen aan het suikerfeest als ik de ramadan ook heb gedaan dan valt er voor mij weinig te vieren en hoef ik dus niet naar de Hema om allerlei lekkernij in te slaan.
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 21:14 schreef mothersfinest het volgende:
[..]


Likt me nogal moelijk, mijn pa is Marokkaan, maar die heeft hier gewoon wel 30 jaar gewerkt, en is daarna terug gegaan.
In Marokko zijn die sukkels niet zo bijdehand, daar werkt de pliesie wel.
Dus toch de schuld van de overheid, en de gewone man mag weer bloeden om daarna voor racist uitgemaakt te worden.
(vraag me af waarom niemand een hekel aan Indo's heeft, of aan Chinezen, zou dat zijn omdat die meestal wel een aanwinst in onze maatschappij zijn?)
Dus Marokkanen hebben politie nodig om zich te kunnen gedragen? Waarom kunnen ze dit uit zichzelf niet?
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 19:12 schreef Jigzoz het volgende:

[..]
Ik heb het idee dat het niet aan de hoeveelheid mensen ligt, maar aan de soort.
Soort carnaval dus.
userIcon
mooi zo... van mij mag politie de moslims continue foulieren en desnoods opsluiten.
userIcon
Kut, einde Ramadan. Begint het gesodemieter weer in dit land.
Kunnen die Berbers niet 10,5 maanden per jaar Ramadan vieren om de resterende paar weken in Marokko op vakantie te gaan?
99  van 99 reacties op deze pagina. Pagina  1


Lees ook:

» 26/05 Grote brand legt verlichtingzaak Almelo in as15
» 26/05 Dode door aanvaring op Westerschelde2
» 26/05 Zoekactie vermiste zwemmer nog vruchteloos3
» 26/05 Nederlanders gewond bij ongeval met luchtballon3


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden