Wilders: Koranverbranding slecht plan

AlgemeenInternationaalNederlandPolitiek • Geschreven door Bram (vulli) op 08-09-2010 @ 18:40
print 

PVV-voorman Geert Wilders is het niet eens met de plannen van een Amerikaanse predikant om op 11 september een grote hoeveelheid korans te gaan verbranden. Wilders kon vanwege formatieverplichtingen slechts kort antwoord geven op de vraag wat hij van het plan vond. Via sms liet hij weten het een slecht plan te vinden.

Wilders is niet de enige die zich tegen de plannen keert. Ook de Europese Unie en de Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken, Hillary Clinton veroordeelden de plannen van de predikant.

Wilders gaat zaterdag zelf naar New York om te protesteren tegen de bouw van een moskee in de omgeving van Ground Zero.




Lees ook:

» 14:56 Baby-dump.nl raakt wellicht certificaat kwijt22
» 10/02 Euthanasiekliniek 1 maart van start50
» 08/02 Gletsjers smelten veel minder dan gedacht73
» 08/02 Rijkswaterstaat: 'Vangrail was onnodig' 24


delen | eKudos nujij

21722 views / 153 reacties
Reacties op dit bericht
100  van 153 reacties op deze pagina. Pagina  1 2
userIcon
Volgens mij......
Is Wilders nog niet duizelig?
userIcon
Goede zaak, Wilders. Worden die moslims alleen maar onnodig boos van in dat ranzige Midden Oosten van ze.
Let op, nu gaat hij alsnog een stronttsunami van kritiek krijgen. Toont wederom aan dat Wilders niet krankzinnig is natuurlijk. Zelfs hij kent zijn grenzen.
Een verklaring kwam het strot niet uit natuurlijk...
userIcon
Kun je nagaan, zelfs Wilders vindt dit niet kunnen.
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 18:43 schreef Cassero het volgende:
Let op, nu gaat hij alsnog een stronttsunami van kritiek krijgen. Toont wederom aan dat Wilders niet krankzinnig is natuurlijk. Zelfs hij kent zijn grenzen.
Dat willen de meeste mensen gewoon niet inzien.
userIcon
Tsja... de kristalnacht is nog niet zo lang geleden...
userIcon
Hahaha, dit wordt lachen. Kijken hoe de Wilders-adepten dit kunnen rijmen met hun grote man-love.
man mouthman (Redactie Frontpage) 08-09-2010 @ 18:45 fotoboek homepage
userIcon
Zo.....die wil graag op het pluche...
Draaikont.....
userIcon
Zo zo, Wilders zegt eens iets verstandigs
Nou mijnheer Wilders het mag gezegd worden, ik ben het een keer met je eens. Waarschijnlijk vanwege andere motieven, maar desalniettemin er zit vooruitgang in!
userIcon
Waarom. omdat hij het zelf niet hebt verzonnen?? Wat een vermoeiende man..
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 18:44 schreef OneLoveMassive het volgende:
Hahaha, dit wordt lachen. Kijken hoe de Wilders-adepten dit kunnen rijmen met hun grote man-love.
Wat een rare opmerking. Hij heeft toch ook gelijk? Als je zo'n gare verbrandactie houdt, dat levert alleen maar woede op (want zo reageren die mensen nu eenmaal als je aan hun geloofje zit) en hij wil niet onnodig provoceren. Slimme vent.
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 18:43 schreef DrMatta het volgende:
[..]


Dat willen de meeste mensen gewoon niet inzien.
De grenzen worden bij Wilders bepaald door het nut wat een actie oplevert, en de hoeveelheid publiciteit die het oplevert. Op een afweging die gebaseerd is op fatsoen heb ik hem nog niet kunnen betrappen.
Ja want 1 Koran symbolisch verscheuren in een (propaganda)film is hetzelfde als massaal boeken verbranden... Mensen hier ...
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 18:46 schreef Cassero het volgende:
[..]


Wat een rare opmerking. Hij heeft toch ook gelijk? Als je zo'n gare verbrandactie houdt, dat levert alleen maar woede op (want zo reageren die mensen nu eenmaal als je aan hun geloofje zit) en hij wil niet onnodig provoceren. Slimme vent.
Nou moet ik zeggen, ik kan me het topic niet meer goed herinneren, maar het verbranden van de koran zal ongetwijfeld zijn toegejuicht door een select groepje Wilders-fans. Dat zijn ook de mensen die alles kunnen goed praten wat Wilders doet, vandaar dat ik dit wel grappig vond.

Wilders heeft in deze helemaal gelijk. Het is een nutteloze symbolische actie. Ideeën kan je niet verbranden. Daarnaast is het een klein groepje enge christenen die dit doen.

edit: Maar welk gedeelte mocht nu wel uit de Koran worden gescheurd?
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 18:47 schreef LinkseVriend het volgende:
Ach, de clown is kwaad omdat hij dit niet zelf bedacht heeft. Hij wou de Koran verscheuren, maar niemand die hij mee kreeg in zijn hype.
Nu is hij Jaloers aangezien deze walgelijke gelegenheid meer aandacht krijgt dan zijn oproep tot verscheuring.

Beide ideeen zijn walgelijk en ik hoop dat de Amerikanen tot bezinning komen om het niet te doen. Dit lost namelijk niets op en brengt alleen maar meer haat en afstand.
.... iets met oogkleppen enzo.....

Stomme reactie!
userIcon
Dat 'ie van al dat draaien nog niet compleet Wouter is geworden zeg.

goh, zou je denken pipo.
userIcon
Nee, verbranden is niet goed. Maar er zoveel pagina's uitscheuren dat het de dikte heeft van de Donald Duck.....dat dan weer wel?
Wat wil die wilders nou??????
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 18:46 schreef Cassero het volgende:
[..]


Wat een rare opmerking. Hij heeft toch ook gelijk? Als je zo'n gare verbrandactie houdt, dat levert alleen maar woede op (want zo reageren die mensen nu eenmaal als je aan hun geloofje zit) en hij wil niet onnodig provoceren. Slimme vent.
Ah vandaar woorden als kopvoddentaks en het demonstratief verscheuren van de Koran?
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 18:46 schreef Cassero het volgende:
[..]


Wat een rare opmerking. Hij heeft toch ook gelijk? Als je zo'n gare verbrandactie houdt, dat levert alleen maar woede op (want zo reageren die mensen nu eenmaal als je aan hun geloofje zit) en hij wil niet onnodig provoceren. Slimme vent.
`

Nu wil hij niet onnodig provoceren. NU niet nee...
Wilders vindt dat het boek moet blijven bestaan, al is het alleen maar om ervan te kunnen leren hoe het niet moet
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 18:55 schreef TrippleR het volgende:
[..]


Ah vandaar woorden als kopvoddentaks en het demonstratief verscheuren van de Koran?
Nu zijn de Wilders-aanhangers ook tegen de Koranverbranding, maar ik vraag me af ze dat ook waren als hun grote roerganger een voorstander was van de Koranverbranding....
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 18:44 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Tsja... de kristalnacht is nog niet zo lang geleden...
Hehehe een sickGodwinpuppy.
Wat???? Is dit een verstandige opmerking van Geert?
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 18:47 schreef LinkseVriend het volgende:
Ach, de clown is kwaad omdat hij dit niet zelf bedacht heeft. Hij wou de Koran verscheuren, maar niemand die hij mee kreeg in zijn hype.
Nu is hij Jaloers aangezien deze walgelijke gelegenheid meer aandacht krijgt dan zijn oproep tot verscheuring.

Beide ideeen zijn walgelijk en ik hoop dat de Amerikanen tot bezinning komen om het niet te doen. Dit lost namelijk niets op en brengt alleen maar meer haat en afstand.
Zie hier het gemiddelde IQ van een Groen Links stemmer
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 19:03 schreef Devz het volgende:
[..]


Zie hier het gemiddelde IQ van een Groen Links stemmer
Dan moet jij hem met jouw IQ toch makkelijk kunnen afzeiken tot ie gaat huilen of niet? OF ... of kun je misschien alleen maar een mening produceren zonder argumenten?
Gaan intervieuws tegenwoordig via de smsdienst...?
userIcon
Wilders is tegen deze verbranding, dan moeten mensen die anti wilders zijn wel voor de verbranding zijn.
Hulde dat hij nog enigszins grenzen kent van wat wel kan en wat gewoon niet kan.
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 19:07 schreef YellowBlacks het volgende:
Wilders is tegen deze verbranding, dan moeten mensen die anti wilders zijn wel voor de verbranding zijn.
Want eigelijk is wilders een onschuldige lieve man die wordt lastig gevallen door nederland...
userIcon
Oh got! Wat nu????
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 18:47 schreef LinkseVriend het volgende:
Ach, de clown is kwaad omdat hij dit niet zelf bedacht heeft. Hij wou de Koran verscheuren, maar niemand die hij mee kreeg in zijn hype.
Nu is hij Jaloers aangezien deze walgelijke gelegenheid meer aandacht krijgt dan zijn oproep tot verscheuring.

Beide ideeen zijn walgelijk en ik hoop dat de Amerikanen tot bezinning komen om het niet te doen. Dit lost namelijk niets op en brengt alleen maar meer haat en afstand.
Blablabla. In jouw ('linkse') wereldje, kan dhr. Wilders nooit meer iets goed doen
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 18:46 schreef Cassero het volgende:
[..]


Wat een rare opmerking. Hij heeft toch ook gelijk? Als je zo'n gare verbrandactie houdt, dat levert alleen maar woede op (want zo reageren die mensen nu eenmaal als je aan hun geloofje zit) en hij wil niet onnodig provoceren. Slimme vent.
Ben zéér benieuwd naar zijn "speech" zaterdag...
Zo dom van de desbetreffende dominee, hier moet je boven staan. Ook al vind je het zelf ook beledigend/dreigend wanneer ze je vlag/bijbels in de fik steken. Er boven staan, that's all.
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 19:07 schreef Ind0ctr1n3 het volgende:
[..]


Wat hij overigens niet gedaan heeft, kan me herinneren dat het 'een telefoonboek' was.
Er stond 'symbolisch' he? Ik neem aan dat hij dat bedoelde. Verder mag je afvragen wat erger is, mensen die een Koran kopen om hem te verbranden of een politicus die oproept een heilig boek (voor meer dan 1 miljard mensen) te verbieden in het verlichte 'vrijheids van meningsuiting=heilig' Westen/Nederland.

Verder is het opvallend stil. Ik denk omdat veel mensen het allemaal erg verwarrend vinden
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 19:11 schreef Atoompje het volgende:
[..]

Blablabla. In jouw ('linkse') wereldje, kan dhr. Wilders nooit meer iets goed doen
"Blablabla En in jouw rechtse wereld nooit iets fout" moet zeker de reactie zijn?? Lekker niveau hier weer...
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 18:48 schreef ffserieus het volgende:
Jaja Wilders. Je PR man heeft je dat ingefluisterd want het liefst stak je de moslims zelf in brand ouwe hypocriet.

Beetje gefrustreerd?
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 18:55 schreef TrippleR het volgende:
[..]


Ah vandaar woorden als kopvoddentaks en het demonstratief verscheuren van de Koran?
Dat durfde hij niet... Volgens eigen zeggen was het het geluid van het verscheuren van een telefoonboek..

Kom op zeg... Ineens is meneer roomser dan de paus..
userIcon
gewoon netjes in de oud papier bak gooien.
precies gewoon netjes in de oud papierbak, net als de Bijbel overigens.
We hebben een nieuwe Bos.
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 19:24 schreef JeZusMina het volgende:
Ach, hij begint al een gematigde toon aan te slaan. Zal zijn achterban leuk vinden, die zijn er immers op uit om de moslims zo dwars mogelijk te zitten om het onderbuikgevoel te verminderen.
Is er dan echt een minderheidskabinet op komst?
Laten we hopen van niet.
Ja, die is op komst.
Kijk door het spelletje heen en zie dat dit 'Rutte Plan A' was.
userIcon
Je kan dat papier ook hergebruiken, goed zo Groene Geert.
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 18:54 schreef sloopkogel het volgende:
Nee, verbranden is niet goed. Maar er zoveel pagina's uitscheuren dat het de dikte heeft van de Donald Duck.....dat dan weer wel?
Wat wil die wilders nou??????
Yup, haal alle slechte en haatzaaiende pagina's eruit en je hebt een Donald Duck. Toch fijn dat iemand nog de inhoud van een filmpje heeft onthouden.
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 19:25 schreef -Jynx- het volgende:
De belachelijk droevige reacties hier geven toch wel erg duidelijk weer dat veel Wilders criticasters blindweg bashen zonder enige objectiviteit. Maar dat is nu eenmaal de trent natuurlijk.
Dat krijg je bij mensen met een zwart-wit beeld van de wereld.
De domme mensen gaan een wellus-nietus discussie (oftewel anti/pro opmerkingen) aan in elk topic dat over Wilders gaat. De rest is slim genoeg om alleen inhoudelijk te reageren.

Onder welke variant deel je jezelf in?
http://www.volkskrant.nl/(...)lde_Koran_verbranden

In de laatste scènes van Fitna zou een aantal soera's (verzen) uit de Koran worden gescheurd en verbrand in de open haard.

Wie nog in deze clown gelooft moet toch eens naar de psychiater.
Ik lees meer en meer draaikonterij van dit figuur in 1 jaar, dan de hele pvda in 20 jaar heeft gedaan
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 19:25 schreef -Jynx- het volgende:
De belachelijk droevige reacties hier geven toch wel erg duidelijk weer dat veel Wilders criticasters blindweg bashen zonder enige objectiviteit. Maar dat is nu eenmaal de trent natuurlijk.
De illusie van objectiviteit
Alstublieft Lieve God, geef ons een heilig boek, waarin objectief staat vermeld wat mij doel in 't leven is en wat ik moet geloven, denken en doen.

Weet je wat een trent is? Aankomen met meningen zonder argumenten. Probeer het eens. Waarom is Wilders niet hypocriet, terwijl hij wel de koran wil verbieden en vindt dat moslims een groot gedeelte eruit moet scheuren?
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 19:34 schreef kaasbaas het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)lde_Koran_verbranden

In de laatste scènes van Fitna zou een aantal soera's (verzen) uit de Koran worden gescheurd en verbrand in de open haard.

Wie nog in deze clown gelooft moet toch eens naar de psychiater.
Ik lees meer en meer draaikonterij van dit figuur in 1 jaar, dan de hele pvda in 20 jaar heeft gedaan
Dan ben je wel erg blind geweest
userIcon
Hij is bang om gestenigd te worden, door dat Moslimtuig.
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 19:40 schreef Holograph het volgende:
[..]

Dan ben je wel erg blind geweest
Misschien deed ik wel een Wildersje
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 19:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hij is bang om gestenigd te worden, door dat Moslimtuig.
Tuurlijk, want dat gebeurt dagelijks hier in Nederland, STENIGINGEN.
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 19:34 schreef kaasbaas het volgende:
Bla bla bla.

[...]

Ik lees meer en meer draaikonterij van dit figuur in 1 jaar, dan de hele pvda in 20 jaar heeft gedaan
Overdrijven moet kunnen, maar dit wordt toch wel kansloos. Sorry.
userIcon
Ik ben benieuwd naar zijn motivatie waarom hij tegen is... Is hij tegen omdat het bijvoorbeeld onnodig kwetsend is? Of is hij tegen omdat het bijvoorbeeld milieuvervuilend is?? Maakt nogal een verschil natuurlijk in de beoordeling van zijn mening. Precies dus 1 van de vragen waar het CDA ook mee worstelt met Wilders... De uitleg van waarom je een mening bent toebedeeld is minstens net zo belangrijk als de mening zelf
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 19:25 schreef -Jynx- het volgende:
De belachelijk droevige reacties hier geven toch wel erg duidelijk weer dat veel Wilders criticasters blindweg bashen zonder enige objectiviteit. Maar dat is nu eenmaal de trent natuurlijk.
Helemaal waar, wij weten tot hij wacht met uitspraken die ertoe moeten leiden dat wij in Nederland ook Korans gaan verbranden, het liefste door moslims zelf als voorbeeld van een geslaagde integratie in onze samenleving.

Maar eerst moet hij nog even stil zijn totdat de onderhandelingen weer beginnen en hij door zijn bek open te trekken de formatie opnieuw opblaast, zodat Rutte zijn ambities als Minister-President in rook op ziet gaan: Wilders volgende Meesterzet
Ik heb al veel vreemde zionisten gezien, maar Geertje moet wel een hele rare zijn. Hij is toch wat minder goed in draaien en/of liegen als de gemiddelde zionist. Dat kan misschien nog een voordeel voor Nederland zijn. Maar ja, het moet dan wel gezien willen worden. En dat is het probleem nou net.
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 18:43 schreef flexino het volgende:
Kun je nagaan, zelfs Wilders vindt dit niet kunnen.
Nee, hij zegt dat het een slecht plan is. Is heel wat anders dan dat hij het niet vindt kunnen.
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 19:53 schreef kroegtijger het volgende:
Ik ben benieuwd naar zijn motivatie waarom hij tegen is... Is hij tegen omdat het bijvoorbeeld onnodig kwetsend is? Of is hij tegen omdat het bijvoorbeeld milieuvervuilend is?? Maakt nogal een verschil natuurlijk in de beoordeling van zijn mening. Precies dus 1 van de vragen waar het CDA ook mee worstelt met Wilders... De uitleg van waarom je een mening bent toebedeeld is minstens net zo belangrijk als de mening zelf
Ja benieuw! Benieuwd zijn we al sinds fitna. Een dialoog is minder stemgenerend als een monoloog natuurlijk. Het gaat er in een land van 'vrijheids van meningsuiting' ook niet om waarom je iets vindt, maar wat je vindt en als er maar veel mensen zijn die dat ook vinden (aka 'het volk').
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 19:57 schreef Lekkerkansloosweer het volgende:
[..]

Nee, hij zegt dat het een slecht plan is. Is heel wat anders dan dat hij het niet vindt kunnen.
Hij zal er inderdaad wel bedoelingen mee hebben. Ik bedoel, ieder mens zo'n beetje kan wel aardig vooruit kijken. Geertje misschien net iets minder als een ander, en dat blijkt wel weer. Het maakt hem alleen maar zwakker. De afgelopen maanden heeft Geertje niets anders gedaan als draaien en liegen. Daarvoor was het een ophitser, maar toen zei hij wel echt wat hij van plan was. Nu hangt die er voorlopig een beetje bij. Misschien wel op het juiste moment voor Nederland.
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 18:54 schreef sloopkogel het volgende:
Nee, verbranden is niet goed. Maar er zoveel pagina's uitscheuren dat het de dikte heeft van de Donald Duck.....dat dan weer wel?
Wat wil die wilders nou??????
Dat de moslims het zelf doen omdat ze inzien dat ze achterlijk bezig zijn. Dat heeft hij volgens mij al vaak genoeg gezegd. Als in het is niet aan ons om de koran aan te passen (of dus te verbranden) dat meoten ze zelf doen.
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 20:01 schreef Kurt. het volgende:
[..]


Hij zal er inderdaad wel bedoelingen mee hebben. Ik bedoel, ieder mens zo'n beetje kan wel aardig vooruit kijken. Geertje misschien net iets minder als een ander, en dat blijkt wel weer. Het maakt hem alleen maar zwakker. De afgelopen maanden heeft Geertje niets anders gedaan als draaien en liegen. Daarvoor was het een ophitser, maar toen zei hij wel echt wat hij van plan was. Nu hangt die er voorlopig een beetje bij. Misschien wel op het juiste moment voor Nederland.
Ik hoop dat Wilders het een slecht plan vindt, vanwege onze belangen in Afghanistan. Hoe triest het ook is, ik heb liever onze legers terug dan dat andere fundi's boeken verbranden. Het kan ook niet veel slechter natuurlijk.
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 18:47 schreef LinkseVriend het volgende:
Ach, de clown is kwaad omdat hij dit niet zelf bedacht heeft. Hij wou de Koran verscheuren, maar niemand die hij mee kreeg in zijn hype.
Nu is hij Jaloers aangezien deze walgelijke gelegenheid meer aandacht krijgt dan zijn oproep tot verscheuring.

Beide ideeen zijn walgelijk en ik hoop dat de Amerikanen tot bezinning komen om het niet te doen. Dit lost namelijk niets op en brengt alleen maar meer haat en afstand.
tjonge, wat er ook gezegd wordt, het is nooit goed of het deugt niet bij jou he !!!
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 19:03 schreef Devz het volgende:
[..]


Zie hier het gemiddelde IQ van een Groen Links stemmer
In elk geval is het gemiddelde IQ van een Groen Links stemmer vele malen hoger dan dat van een PVV stemmende tokkie
userIcon
Hij is gewoon bang dat hij net zo eindigt als Theo van Gogh
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 18:44 schreef OneLoveMassive het volgende:
Hahaha, dit wordt lachen. Kijken hoe de Wilders-adepten dit kunnen rijmen met hun grote man-love.
Ervan uitgaande dat Wilders aanhang puur en alleen racisten zijn?

Zegt meer over jou dan over Wilders of zijn aanhang
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 20:03 schreef OneLoveMassive het volgende:
[..]

Ik hoop dat Wilders het een slecht plan vindt, vanwege onze belangen in Afghanistan.
Geertje vind het geen slecht plan, maar hij heeft het openbaar gemaakt. Dat maakt hem nou niet bepaald slim. Nu gaat hij draaien, wat hem weer zwakker maakt. De afgelopen maanden is hij alleen maar zwakker geworden door constant bij te draaien, want iedereen weet dat Wilders niet helemaal lekker is in de bovenkamer. Die man kan niet echt vooruit denken en doet vooral wat Joodse-Zionisten graag van hem verlangen, maar doet het compleet verkeerd. Hij is daarom ook al erg vaak op de vingers getikt door deze mensen. Tsja, logisch. Ze verraden zichzelf op deze manier.

quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 20:03 schreef OneLoveMassive het volgende:
Hoe triest het ook is, ik heb liever onze legers terug dan dat andere fundi's boeken verbranden. Het kan ook niet veel slechter natuurlijk.
Het lijkt me duidelijk dat onze legers terug moeten keren, maar daar gaan wij niet over.
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 20:06 schreef Moonlith het volgende:
[..]

Ervan uitgaande dat Wilders aanhang puur en alleen racisten zijn?

Zegt meer over jou dan over Wilders of zijn aanhang
Wilders-adepten zijn een speciale groep PVV-stemmers. Ik vraag me ook af waarom je nu denkt dat ik vind dat het 'puur en alleen racisten' zijn?
Racisten zijn het in de strict gezien niet eens volgens de definitie. Dat is mij vaak genoeg verteld.

Dus deze strawman zegt dat dan ook meer over jou dan over mij?
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 19:06 schreef TUFKAL het volgende:
Draaikont.
Wilders wilde toch dat de koran verscheurd werd (tot de dikte van een donald duck). Verder meen ik me te herinneren dat hij van plan was om tijdens het filmen van zijn copy-paste flut filmpje Fitna een aantal pagina's v.d. koran te verscheuren en in een open haard te gooien.
Nu vind hij opeens het plan van een of andere extreem-rechtse wacko predikant in de U.S.A. opeens niet goed. Meneertje de draaikont is zeker pissig omdat hij niet als eerste daarop kwam.
userIcon
quote:
Wel nuanceren Judas:

moeten worden gezien. Zo is het verbranden van de Bijbel juist zeer respectvol. ''Papieren met Koranteksten die wij niet gebruiken, verbranden wij ook, zodat ze niet bijvoorbeeld bevuild kunnen worden.''
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 20:06 schreef Loogie het volgende:
Hij is gewoon bang dat hij net zo eindigt als Theo van Gogh
Nee, Geertje is voldoende beschermd, omdat hij anders is. Theo en Geertje lijken dezelfde gedachte te hebben, maar dat is niet zo. Als Theo vond dat het niet goed was, dan zei hij dat. Het maakte dan niet uit wie hij tegenover zich had. Geertje loopt met de boevenbende mee en richt ze daardoor tot één bepaalde groep.
userIcon
Ik heb helemaal géén trek in de Islam in Europa, of in welk niet Islamitisch land dan ook.

Ben het ook helemaal niet eens met de bouw van die Moskee daar in de buurt.

Maar..... die koranverbranding is gewoon onnodig kwetsen en vrij belachelijk.
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 20:10 schreef R.Jay het volgende:
Wilders wilde toch dat de koran verscheurd werd (tot de dikte van een donald duck). Verder meen ik me te herinneren dat hij van plan was om tijdens het filmen van zijn copy-paste flut filmpje Fitna een aantal pagina's v.d. koran te verscheuren en in een open haard te gooien.
Nu vind hij opeens het plan van een of andere extreem-rechtse wacko predikant in de U.S.A. opeens niet goed. Meneertje de draaikont is zeker pissig omdat hij niet als eerste daarop kwam.
Je hebt een selectief geheugen. Zijn politieke tegenstanders waren er van overtuigd dat hij van alles van plan was. Wat hij echt deed was: Moslims oproepen de koran te ontdoen van alle haat en moordoproepen.
(Wat ze natuurlijk niet willen want dan luistert er niemand meer naar ze.)
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 20:08 schreef Kurt. het volgende:
[..]


Geertje vind het geen slecht plan, maar hij heeft het openbaar gemaakt. Dat maakt hem nou niet bepaald slim.
Als je het niet erg vindt, hou ik het even bij wat er in dit bericht staat. Wilders volgen is al moeilijk genoeg

quote:

Nu gaat hij draaien, wat hem weer zwakker maakt. De afgelopen maanden is hij alleen maar zwakker geworden door constant bij te draaien, want iedereen weet dat Wilders niet helemaal lekker is in de bovenkamer. Die man kan niet echt vooruit denken en doet vooral wat Joodse-Zionisten graag van hem verlangen, maar doet het compleet verkeerd. Hij is daarom ook al erg vaak op de vingers getikt door deze mensen. Tsja, logisch. Ze verraden zichzelf op deze manier.
Kan aan mij liggen, maar ik zie niet in wat Joods-Zionisme hier te maken mee heeft, met Nederland. Verder is het natuurlijk moeilijk te bewijzen. Of Wilders dingen doet voor geld of dat Wilders dingen doet en er geld voor krijgt.

quote:

Het lijkt me duidelijk dat onze legers terug moeten keren, maar daar gaan wij niet over.
Bedoelde eigenlijk nu ze nog leven. Amerikaanse generaal had gezegd dat de situatie er niet beter op werd in Afghanistan. Ik neem aan dat hij weet wat hij zegt. Volgens mij vervalt Afghanistan als nog, zodra de legers weg zijn. Trieste bedoeling dat islamitisch fundamentalisme. Gelukkig stelt het technologisch niet veel voor.
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 20:13 schreef ArfArf het volgende:
Ik heb helemaal géén trek in de Islam in Europa, of in welk niet Islamitisch land dan ook.

Ben het ook helemaal niet eens met de bouw van die Moskee daar in de buurt.

Maar..... die koranverbranding is gewoon onnodig kwetsen en vrij belachelijk.
En daarom is Geertje ook geen volksheld zoals veel mensen dat claimen. Ik ben voor iemand die tegen de multicultuur is, maar wel tegen alle aspecten daarvan en die dat dan vervolgens ook goed kan onderbouwen. Geertje richt zich tot één groep en is eigenlijk daarmee niet tegen multicultuur, ook al claimt hij anders. Hij strijd tegen Islam, omdat dat van zijn boevenbende moet. Het lot van Europa interesseert hem geen donder. Of mensen dit ooit zullen begrijpen is maar de vraag...
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 20:15 schreef Lekkerkansloosweer het volgende:
[..]

Je hebt een selectief geheugen. Zijn politieke tegenstanders waren er van overtuigd dat hij van alles van plan was. Wat hij echt deed was: Moslims oproepen de koran te ontdoen van alle haat en moordoproepen.
(Wat ze natuurlijk niet willen want dan luistert er niemand meer naar ze.)
Jah, en als ze dat niet doen, dan verbieden we de Koran, zoals we ook Mein Kampf verbieden . Eat it, politieke voorstander.
http://www.volkskrant.nl/binnenland/article451302.ece
met verbazing lees ik de reactie s tegen wilders

deze zo genaamde nette mensen mogen eens best bij zich zelf ten rade gaan

en lezen wat ze zelf schrijven
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 20:23 schreef aadria het volgende:
met verbazing lees ik de reactie s tegen wilders

deze zo genaamde nette mensen mogen eens best bij zich zelf ten rade gaan

en lezen wat ze zelf schrijven
Mag ik weten op wie je doelt?
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 20:19 schreef Kurt. het volgende:
[..]


En daarom is Geertje ook geen volksheld zoals veel mensen dat claimen. Ik ben voor iemand die tegen de multicultuur is, maar wel tegen alle aspecten daarvan en die dat dan vervolgens ook goed kan onderbouwen. Geertje richt zich tot één groep en is eigenlijk daarmee niet tegen multicultuur, ook al claimt hij anders. Hij strijd tegen Islam, omdat dat van zijn boevenbende moet. Het lot van Europa interesseert hem geen donder. Of mensen dit ooit zullen begrijpen is maar de vraag...
De grap is dat ik Wilders aan het afbranden ben, maar ik in het kamp van moslim-verdedigers wordt gestopt. Ik moet ook helemaal geen Islam. Ik ben helemaal geen voorstander van religie en zeker niet de Islam, die toch momenteel in de 'dark ages' zitten. Denk dat het de meest geweldadige religie momenteel is. Voornamelijk onder zichzelf. Dat heeft ook invloed hier in Nederland.

Maar vrijheid en gelijkheid is belangrijker, want niet alles aan de Islam is slecht en onze cultuur is sterk genoeg om de moslims een heel stuk te 'bevrijden'. Dan moeten we wel eerlijk blijven en geen kinderachtige huil-betogen houden en deze mensen de vrijheid gunnen die iedereen heeft in Nederland.

In my humble opinion hoor. Als je wilt geloven dat de moslims ons eruit gaan neuken en we in groot gevaar zijn, dan mag dat ook.
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 20:25 schreef hoipiepeloi het volgende:

alles maar dan ook alles is voorberekend en wordt gebruikt in zijn machtslust om een jihad te beginnen tegen alles wat maar moslim ruikt..
Wat veel mensen nog niet door hebben, is dat hij nog veel slechter is voor de Europeaan op langere termijn. Wacht maar af. Hij is tegen alles wat naar moslim ruikt om een reden. De boevenbende van Geert wil er alles aan doen om Europeanen te vernietigen. Als dat met haat jegens moslims propageren kan, dan doen ze dat. Hij zet Europeanen en moslims op deze manier nog meer tegen elkaar op. En de boevenbende? Die blijft vervolgens nog meer profiteren op welke manier dan ook.
userIcon
Waarom doen we het moeilijk, op 9-11 verbranden we Koran,25-12 verbranden we Bijbel en op 20-03 verbranden we Thora.

Hoe gaan we Atheisten, de ongelovigen, aanpakken ?

O.T. Wilders
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 20:31 schreef shriek het volgende:
Waarom doen we het moeilijk, op 9-11 verbranden we Koran,25-12 verbranden we Bijbel en op 20-03 verbranden we Thora.

Hoe gaan we Atheisten, de ongelovigen, aanpakken ?

O.T. Wilders
Ik ga geen boeken verbranden, maar als het mij gedwongen werd, dan zou ik de Talmoed verbranden. Een grotere boek vol met haat bestaat er niet.
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 20:26 schreef Kurt. het volgende:
[..]


Mag ik weten op wie je doelt?
De wereld van drogredenaties. Ik heb nooit gezegd dat ik net ben. Ze voelen zich zo'n grote zwarte piet omdat ze nooit hebben mogen zeggen wat ze willen. De tijd dat de onderbuik nog niet mocht spreken.

Dat hebben 'de linksen' er zo hard in gehamerd. Dat zit diep bij de 'rechtsen'. Nu breken ze los, als grote onderdrukten in Nederland. Ze brullen en tieren. Ze gaan als een manisch depressieve van juichen van blijdschap als PVV wint, tot snijdende opmerkingen bij uitingen van kritiek. Beetje emotioneel instabiel zou je de onderbuik van Nederland mogen noemen.

Tja, wat had je dan gedacht van een onderbuik?

edit: excuses, ik ben erg cynisch. Het zit me dwars.
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 20:22 schreef OneLoveMassive het volgende:
[..]

Jah, en als ze dat niet doen, dan verbieden we de Koran, zoals we ook Mein Kampf verbieden . Eat it, politieke voorstander.
http://www.volkskrant.nl/binnenland/article451302.ece
2007 pfffffff. Anders ga je even met de tijd mee?
userIcon
Is Wilders ziek ofzo?
100  van 153 reacties op deze pagina. Pagina  1 2


Lees ook:

» 14:56 Baby-dump.nl raakt wellicht certificaat kwijt22
» 10/02 Euthanasiekliniek 1 maart van start50
» 08/02 Gletsjers smelten veel minder dan gedacht73
» 08/02 Rijkswaterstaat: 'Vangrail was onnodig' 24


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden