Neonaziband treedt mogelijk op in Maastricht

Nederland • Geschreven door Novum op 08-09-2010 @ 16:35
print 

Een Duitse neonaziband geeft zaterdag mogelijk een geheim optreden in Maastricht. Hierover zijn geruchten opgedoken op internet. De politie tast nog in het duister over de locatie en het tijdstip van het optreden, maar houdt de zaak nauwlettend in de gaten, meldt een woordvoerder.

Limburgse media werden getipt dat extreemrechtse band Kategorie C een optreden zou geven in Maastricht. Fans zouden zich zaterdag in busjes verzamelen om naar de show op een geheime plek te worden vervoerd. De politie wil meer van het geplande optreden weten om zo een risicoanalyse te kunnen maken.


Bron: Novum


Lees ook:

» 26/05 Grote brand legt verlichtingzaak Almelo in as15
» 26/05 Dode door aanvaring op Westerschelde2
» 26/05 Zoekactie vermiste zwemmer nog vruchteloos3
» 26/05 Nederlanders gewond bij ongeval met luchtballon3


delen | eKudos nujij

9707 views / 223 reacties
Reacties op dit bericht
23  van 223 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 20:27 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Oei... Dat is echt nog triester dan al die chemtrail-nonsens...
En dit is het punt dat ik me gekwetst moet voelen...?
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 20:27 schreef mo0on3im. het volgende:
[..]


Waarom heb je het steeds over religie?
Mijn bron is tupac amaru shakur
Wie?

Die dooie rappert?

En als jij advies wil over hoe je een stukje vlees klaarmaakt ga je zeker ook naar de groenteboer?
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 20:21 schreef mo0on3im. het volgende:
[..]


Ik ben er in gaan geloven door tupac amaru shakur, dat is geen geloofsprediker maar preken kan ie als geen ander....
De normale media praat poep, maar Tupac zal het wel bij het rechte eind hebben...
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 20:19 schreef flipulI het volgende:
[..]

Ziedaar het probleem van geloof. Iedereen blaat maar wat hemzelf het beste uitkomt. Lekker meeroepen met de geloofspredikers*. En maar roepen naar anderen dat de media ze maar wat leugens voorspiegeld.

Alsof koopzondag niet de dag is dat we met ons allen marktkraampjes moeten afstruinen. het idee alleen al

[edit]
* het enige punt over religie, daar word ook maar geshopt tot eenieder zich in het verhaal kan vinden. Ik vind, zoek gewoon uit hoe het leven zijn betekenis krijgt, voor jou specifiek. Ik heb een hekel aan massapredikers.

[edit 2]
[..]

[..]

Dus hij was er bij in 1948? Hij praatte blijkbaar meer dan hij waar kon maken.

[edit 3]
[..]

lees?
Ik doelde op de reden waarom ik in het verhaal rondom de zionisten ben gaan geloven, tupac is er zelf mee in aanraking gekomen en daarnaast was ie heel intelligent dus voor mij reden genoeg om het te geloven
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 20:30 schreef mo0on3im. het volgende:
Ik doelde op de reden waarom ik in het verhaal rondom de zionisten Islamieten ben gaan geloven, tupac Wilders is er zelf mee in aanraking gekomen en daarnaast was ie heel intelligent dus voor mij reden genoeg om het te geloven
fixed?

[edit]
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 20:30 schreef MarcusViridis het volgende:
[..]

De normale media praat poep, maar Tupac Wilders zal het wel bij het rechte eind hebben...
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 20:33 schreef mo0on3im. het volgende:
[..]


Precies
fixed²?
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 20:30 schreef MarcusViridis het volgende:
[..]

De normale media praat poep, maar Tupac zal het wel bij het rechte eind hebben...
Precies
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 20:30 schreef mo0on3im. het volgende:
[..]


Ik doelde op de reden waarom ik in het verhaal rondom de zionisten ben gaan geloven, tupac is er zelf mee in aanraking gekomen en daarnaast was ie heel intelligent dus voor mij reden genoeg om het te geloven
Hmmm, en je geloofd de media wel als ze zeggen dat 2Pac echt dood is?

Is nogal wat controversie rondom zijn overlijden.
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 20:32 schreef flipulI het volgende:
[..]

fixed?

[edit]
[..]


[..]


fixed²?
Ga jij me nu echt vertellen wat ik moet denken of zeggen...?
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 20:28 schreef mo0on3im. het volgende:
[..]


En dit is het punt dat ik me gekwetst moet voelen...?
Nee, dit is het punt dat ik het opgeef. Succes ermee.
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 16:58 schreef grindfreakje het volgende:

Skrewdriver live in de kuip, kijk dat zou inderdaad nieuws zijn.

Het idee alleen al
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 20:37 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee, dit is het punt dat ik het opgeef. Succes ermee.
Zou ik ook dan want mij kwetsen lukt niet zo snel...
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 20:36 schreef mo0on3im. het volgende:
[..]


Ga jij me nu echt vertellen wat ik moet denken of zeggen...?
Ik zeg alleen dat je hypocriet bent? Dat je dat zelf niet kan extraheren laat de waarschijnlijkheid op inteeltresidu explosief stijgen tot een benadering van 1.

quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 20:37 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee, dit is het punt dat ik het opgeef. Succes ermee.
Dat zag ik al aankomen. Al is de waarheid nog zo snel, het bord voor de kop blokt hem wel (oid).

[edit]
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 20:39 schreef mo0on3im. het volgende:
Zou ik ook dan want mij kwetsen lukt niet zo snel...
But damn it, I'm trying
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 19:42 schreef hans1235 het volgende:
[..]

Ik haal er een voorbeeld bij en er begint gelijk weer iemand te janken dat ik een voorbeeld zonder moslims had moeten kiezen
[..]

Precies. Antifascisten zijn immers ook fascisten en dus niet nodig in de maatschappij.
Dat voorbeeld was ook erg grappig, want het grootste gedeelte van de zelfmoord terroristen van 9/11 gaan helemaal nergens meer naar toe. Die komen ook Nederland niet meer in .
En ja, moslims erbij halen. Okay, altijd een leuk gesprek, nevermind .

Spijker en kop die laatste opmerking.
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 20:39 schreef mo0on3im. het volgende:
[..]


Zou ik ook dan want mij kwetsen lukt niet zo snel...
Gast, ik probeer je niet te kwetsen. Ik zie niet in waarom ik dat wel zou willen. Ik denk alleen wel dat je absoluut niet spoort. Niet omdat ik je wil kwetsen, maar omdat ik dat echt denk.
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 20:37 schreef houdjemond het volgende:
[..]



Het idee alleen al
Als mensen van dit bericht al kwaad worden, dan krijgen ze bij zoiets een hartaanval. Dit bericht zorgt al voor veel sensatie, maar als zo'n band in de Kuip op zou treden, dan was het nieuws 24/7 over dat onderwerp gegaan. En nee, dat zou mij werkelijk niets verbazen, want zo ver zijn mensen namelijk al heen. Om een één of andere schijtconcertje in de war raken. Dan moet je het erg moeilijk hebben vrees ik.
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 20:42 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Gast, ik probeer je niet te kwetsen. Ik zie niet in waarom ik dat wel zou willen. Ik denk alleen wel dat je absoluut niet spoort. Niet omdat ik je wil kwetsen, maar omdat ik dat echt denk.
Een mening wordt snel gevormd als je mening afhankelijk is van de media
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 20:46 schreef mo0on3im. het volgende:
[..]


Een mening wordt snel gevormd als je mening afhankelijk is van de media
Een mening wordt snel gevormd als je mening afhankelijk is van Tupac.

Fijne avond nog.
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 20:46 schreef mo0on3im. het volgende:
Een mening wordt snel gevormd als je mening afhankelijk is van de media Imam / Priester / Ouders / Leraren / Vrienden
fixed again.

[edit]
Vergat ik Tupac
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 20:46 schreef mo0on3im. het volgende:
[..]


Een mening wordt snel gevormd als je mening afhankelijk is van de media
Daarom neem je maar een dode gangsta-rapper als bron?

Over je gezeur dat over de tweede wereldoorlog geen vragen gesteld mag worden: fout!
Dit is Nederland en niet China, Noord Korea of Amerika. De laatste tijd is er juist veel discussie over de dubbele agenda van de geallieerden en zijn er best wel documentaires te vinden die de zaak van een andere, kritische kant belichten. Dat er in deze oorlog nauwelijks 'goeden' waren, begint juist steeds meer naar buiten te komen en dat mag ook gezegd worden. Dat mensen de holocaust willen ontkennen is inderdaad strafbaar, wat ik dan weer idioot vind: wat mij betreft kent vrijheid van meningsuiting geen grens. Aan de andere kant heb ik nog nooit gehoord van iemand die een boete of zoiets heeft gehad omdat ie de holocaust ontkend. In de praktijk mag je dus blijkbaar ook hier je afwijkende mening over geven.
Het is alleen wel bijzonder kortzichtig om dit te doen. Sterker nog: het getuigd van een plaat voor je kop van 18mm trespa of dikker. Mensen die dit roepen wìllen gewoon geen bewijsmateriaal zien en blijven op een onredelijke (en onfatsoenlijke) manier vasthouden aan het roepen dat er geen holocaust geweest is. Van mij mogen ze; maar ik vind het wel debielen.
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 16:49 schreef Aggur21 het volgende:
Ik mag hopen dat dit een grap is?
Dit kan namelijk echt niet......
Ben je serieus?
En wat nou als extreem links een concert houd? Of een andere extremistische organisatie? Zij hebben net zo goed het recht als iedereen om muziek te maken en te luisteren. Dat ze het in het geheim moeten doen zegt al heel wat over hoe "vrij" je in dit land bent
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 18:38 schreef RoW_0 het volgende:
Antifascisten zijn de eerste die ruzie met je zoeken of je gaan uitschelden.
Wat vind ik dat "BEN JIJ EEN NATSIE" vervelend klinken omdat ik kisten aanheb en een endstille shirt

Grootste fascisten zijn de antifa's. Pauper volk. "ANTIFA HA HA HA!"
Compleet mee eens, hoe hypocriet. Ze zijn tegen fascisme, maar ondertussen dringen ze anderen hun mening op met geweld, en bedreigen ze en gaan over tot geweld wanneer eens iemand een mening uit waar ze het niet mee eens zijn
Ik heb een hekel aan nazi's, maar een nog grotere hekel aan antifa.
userIcon
neo sieg heil.... wie?
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 16:43 schreef mo0on3im. het volgende:
Hoe komt 't dat die nazi's altijd zo'n verschrikkelijke voorkeur voor muziek hebben....
Muziek is persoonlijk. De kans is groot dat waar jij naar luistert door anderen weer bagger genoemd wordt. En wees blij, anders had jij die kaalkopjes rondrennen bij de feesten of concerten waar jij naar toe gaat. Prima zo toch?
23  van 223 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3


Lees ook:

» 26/05 Grote brand legt verlichtingzaak Almelo in as15
» 26/05 Dode door aanvaring op Westerschelde2
» 26/05 Zoekactie vermiste zwemmer nog vruchteloos3
» 26/05 Nederlanders gewond bij ongeval met luchtballon3


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden