Neonaziband treedt mogelijk op in Maastricht

Nederland • Geschreven door Novum op 08-09-2010 @ 16:35
print 

Een Duitse neonaziband geeft zaterdag mogelijk een geheim optreden in Maastricht. Hierover zijn geruchten opgedoken op internet. De politie tast nog in het duister over de locatie en het tijdstip van het optreden, maar houdt de zaak nauwlettend in de gaten, meldt een woordvoerder.

Limburgse media werden getipt dat extreemrechtse band Kategorie C een optreden zou geven in Maastricht. Fans zouden zich zaterdag in busjes verzamelen om naar de show op een geheime plek te worden vervoerd. De politie wil meer van het geplande optreden weten om zo een risicoanalyse te kunnen maken.


Bron: Novum


Lees ook:

» 26/05 Grote brand legt verlichtingzaak Almelo in as15
» 26/05 Dode door aanvaring op Westerschelde2
» 26/05 Zoekactie vermiste zwemmer nog vruchteloos3
» 26/05 Nederlanders gewond bij ongeval met luchtballon3


delen | eKudos nujij

9705 views / 223 reacties
Reacties op dit bericht
100  van 223 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3
userIcon
Laten samenkomen en dan snel een hek eromheen!
userIcon
Ach ja, muziek brengt mensen nader tot elkaar.
userIcon
Naast de bontkraagjes en de Antillianen ==> Duitsers
userIcon
Zet het vooral in het nieuws, dan zullen ze vast niet extra voorzichtig te werk gaan
userIcon
Dan heb je automatisch een afkeur van de Neonazis (en terrecht) maar blijken het weer die antifa's te zijn de geweld gebruiken.
Nou dan zijn ze in elk geval op hun plek he.
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 16:36 schreef Mr_Tattoo het volgende:
Laten samenkomen en dan snel een hek eromheen!
... kutMarokkanen, tokkies, zigeuners en ander gespuis erbij... en Nederland wordt een beetje leefbaarder.
Als dat antifa tuig gewoon thuis blijft (die ze 9/10x toch niet hebben) dan is er helemaal geen risico, pure stemmingsmakerij.
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 16:39 schreef Boudibou het volgende:
[..]


... kutMarokkanen, tokkies, zigeuners en ander gespuis erbij... en Nederland wordt een beetje leefbaarder.
userIcon
En Snoop Dog dan??
Hoe komt 't dat die nazi's altijd zo'n verschrikkelijke voorkeur voor muziek hebben....
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 16:43 schreef TheaTraal het volgende:
En Snoop Dog dan??
Honden zijn niet toegestaan!
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 16:43 schreef mo0on3im. het volgende:
Hoe komt 't dat die nazi's altijd zo'n verschrikkelijke voorkeur voor muziek hebben....
Ik denk dat de meeste nog altijd eerder naar radio 538 en ID&T radio luisteren ipv bands.
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 16:47 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
je neemt me de woorden uit de mond
Zat daar niet net het kromzwaard van Mohammed in? Wel goed zuigen hoor.
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 16:40 schreef Stadscommando het volgende:
pvv congres ?
userIcon
Volgens hun website is het zaterdag Westruhrpott bei Aachen am 11.September 2010 lijkt me geen Maastricht.
Alle Marocjes en negertjes eropaf sturen, kjiken hoeveel van deze 'mensen' er daarna nog overblijven...
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 16:49 schreef Aggur21 het volgende:
Ik mag hopen dat dit een grap is?
Dit kan namelijk echt niet......
Terwijl je gewoon een moskee mag bouwen ter ere van het geloof dat het paradijs op aarde beloofd als de laatste jood dood is, mogen neonazi's nog niet eens muziek maken?

Zal wel niet aan te horen zijn dan.
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 16:47 schreef CaZzzle het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste nog altijd eerder naar radio 538 en ID&T radio luisteren ipv bands.
Dat betwijvel ik...
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 16:50 schreef jbo het volgende:
[..]
[..]


We moeten een nieuwe term bedenken voor dit soort trollende lutsers.
Wat jammer nu dat je daar de verbeeldingskracht voor mist.
userIcon
Ik eet graag lambal nazi goorkreng met seroendeng op mijn nazi.
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 16:54 schreef Mammy het volgende:
[..]
Wat jammer nu dat je daar de verbeeldingskracht voor mist.
Heb geduld, we bedenken wel wat
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 16:49 schreef Aggur21 het volgende:
Ik mag hopen dat dit een grap is?
Dit kan namelijk echt niet......
geen aandacht aan schenken.

niet iets groots maken wat het niet is
userIcon
Mja nou en?....ze weerhouden om wat liedjes te spelen omdat ze anders denken dan de meesten vind ik belachelijk.
userIcon
NeoNazi bands kunnen vaak vreselijk goede Punk/rock Oi & Ska maken.
De muziek van deze band kan ik zelf zeker waarderen. (goed het zijn niet mijn fav. teksten)

Verder zijn er veel van dit soort bands, en spelen ze geregeld in Nederland, dus wat is er nu zo speciaal aan dit concert?
Skrewdriver live in de kuip, kijk dat zou inderdaad nieuws zijn.

En wat deze Band betreft die lijkt mij niet echt onwaarschijnlijk dat ze daar spelen op Zaterdag, want dan spelen ze ook al in Aachen, en da's bijna om de hoek.

[ Bericht gewijzigd door grindfreakje op woensdag 8 september 2010 @ 17:26 ]
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 16:56 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
Heb geduld, we bedenken wel wat
Ik ken er 1, we noemen zo iemand "een geertje"...
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 16:56 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
Heb geduld, we bedenken wel wat
Beschadig je hersencellen niet. Je hebt ze waarschijnlijk allebei nog nodig.
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 16:38 schreef ReplaR het volgende:
Dan heb je automatisch een afkeur van de Neonazis (en terrecht) maar blijken het weer die antifa's te zijn de geweld gebruiken.
Flikker op, extreem links en rechts is eender hetzelfde. Geindoctrineerde onrendabelen waarvan het enige verschil is in welke richting zij extremistisch zijn. Uiteindelijk stellen zij niets voor, aangezien zij gelijk omgekeerd zijn, dus elkaar neutraliseren. = niks.
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 16:58 schreef mo0on3im. het volgende:
[..]


Ik ken er 1, we noemen zo iemand "een geertje"...
Dat lijkt me wel wat. Een hele eer om vernoemd te worden naar de blonde meester.
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 17:00 schreef MetalCore het volgende:
[..]


Flikker op, extreem links en rechts is eender hetzelfde. Geindoctrineerde onrendabelen waarvan het enige verschil is in welke richting zij extremistisch zijn. Uiteindelijk stellen zij niets voor, aangezien zij gelijk omgekeerd zijn, dus elkaar neutraliseren. = niks.
Vraagje: Wat houdt extreem links nu eigelijk in...?
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 16:57 schreef Aggur21 het volgende:
[..]
Weet je nog wat neo-nazi's in de Tweede Wereldoorlog in Nederland hebben gedaan?
Nou ........ exact HE-LE-MAAL niets!
quote:

Dat soort nare figuren met enge ideeën zijn in Nederland ongewenst.
Dat maken we zelf wel uit.
En zoals gezegd, muziek is muziek en Kategorie C is muziektechnisch niet slecht. Ook niet helemaal mijn smaak, maar best aan te horen.
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 16:57 schreef Aggur21 het volgende:
[..]

Meen je dit nou serieus?
Weet je nog wat neo-nazi's in de Tweede Wereldoorlog in Nederland hebben gedaan?
Dat soort nare figuren met enge ideeën zijn in Nederland ongewenst.
vrijheid van meningsuiting, ooit van gehoord?, ook als de boodschap je niet aan staat...het werkt ook zo van de andere kant weeje, niet alleen als er weer moslims gebashed word
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 17:01 schreef Aggur21 het volgende:
[..]

Lekker vergelijkbaar . Weet jij wel wat neo-nazi is? En waar dat soort idiote figuren voorstaan?
Ik verzoek je om dit te lezen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Nazi
En dit ook: http://nl.wikipedia.org/wiki/Nazi-Duitsland
Als je het hebt gelezen mag je nog een keer reageren, je zult zien dat het een stuk beter gaat.
Wat is het verschil tussen "alle joden moeten dood" en "alle joden moeten dood"?
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 17:00 schreef Mammy het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel wat. Een hele eer om vernoemd te worden naar de blonde meester.
En als je je best doet dan mag je je later hitler noemen...
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 16:57 schreef Aggur21 het volgende:
[..]

Meen je dit nou serieus?
Weet je nog wat neo-nazi's in de Tweede Wereldoorlog in Nederland hebben gedaan?
Dat soort nare figuren met enge ideeën zijn in Nederland ongewenst.
quote:
neo-nazi's in de Tweede Wereldoorlog
Ben jij nou echt zo achterlijk, chefaali?
userIcon
http://www.youtube.com/watch?v=CQUwSG0OiIE

Persoonlijk vind ik de muziek echt geweldig, paar potjes bier op en heerlijk los gaan met z'n allen.
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 17:04 schreef Mammy het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen "alle joden moeten dood" en "alle joden moeten dood"?
Eehhhhh ...... het gemekker op de achtergrond?
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 17:04 schreef mo0on3im. het volgende:
[..]


En als je je best doet dan mag je je later hitler noemen...
O, daar wordt je nu al door links voor uitgemaakt als je vindt dat de joden niet uitgemoord moeten worden.
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 17:05 schreef ElectricEye het volgende:
[..]

Eehhhhh ...... het gemekker op de achtergrond?
Het zal de seks zijn, ja.
userIcon
Nazi's ... dommer volk kun je niet vinden.
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 17:05 schreef Aggur21 het volgende:
[..]

Eng figuur .
Hoezo eng??

Dat ik de muziek zelf goed vind, wil niet zeggen dat ik hun gedachtengoed steun. (ik geef zelfs al aan dat ik dat niet doe)

Als je thuis al geen muziek zou mogen luisteren die politiek incorrect is, dan zijn er wel meer bands (ook bekendere) die op de brandstapel kunnen.
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 17:02 schreef ElectricEye het volgende:
[..]

Nou ........ exact HE-LE-MAAL niets!
[..]

Dat maken we zelf wel uit.
En zoals gezegd, muziek is muziek en Kategorie C is muziektechnisch niet slecht. Ook niet helemaal mijn smaak, maar best aan te horen.
Jij bent echt de grootste hypocriet op FOK!. Zonde, je bent geen domme man.
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 17:06 schreef Mammy het volgende:
[..]
O, daar wordt je nu al door links voor uitgemaakt als je vindt dat de joden niet uitgemoord moeten worden.
Tjah, Hitler he...
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 17:08 schreef Flierp het volgende:
Nazi's ... dommer volk kun je niet vinden.
Nertsen bevrijdende ondervoede extreem linkse veganisten zijn wat mij betreft wel de overtreffende trap.

Is het iemand ook al opgevallen dat bij al die demonstraties het altijd de extreem linksen zijn die het eerst beginnen te meppen en te gooien?

Ik heb geen sympathie voor extreem links of extreem rechts, allebei zouden ze het land de vernieling in jagen, maar naar Nederland gekeken dat zie ik dat extreem rechtse jongeren meer bij de maatschappij aansluitende idealen aanhangen dan extreem linkse. (werk, zorgplicht etc..) Maar inderdaad allebei de pot op.
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 17:06 schreef Aggur21 het volgende:
[..]

Zeg dat maar eens tegen je opa of tegen andere mensen die de Tweede Wereldoorlog hebben meegemaakt .
mja das natuurlijk een argument van nix,

Hebben we het recht op een mening en mogen we die uiten of niet?, het heet ook niet "recht op meningsuiting, maar alleen als die aansluit bij mijn mening"

Is nogal wat anders dan het vermoorden van miljoenen mensen dacht ik zo, staat nergens dat die jongens iets op hun kerfstok hebben behalve een verknipte visie op de wereld.


quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 17:08 schreef Aggur21 het volgende:
[..]
En ook niet "vrijheid van meningsuiting tot een bepaalde hoogte"

Het gaat hier om verbaal dudes, niet fysiek.
Zeggen dat je iemand wilt pijn doen is wat anders dan dat je iemand werkelijk pijn doet.
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 17:11 schreef Aggur21 het volgende:
[..]

Dit meen jij niet serieus. Ik adviseer jou om een paar extra lessen geschiedenis over te de Tweede Wereldoorlog te volgen.
Wat heeft de tweede wereldoorlog ermee te maken of je de muziek op zich leuk vind? De teksten waarderen is voor mij een heel ander verhaal. Maar voor hun muziekgenre is het gewoon een goede band.
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 17:00 schreef goofy_goober het volgende:
Komt Johnny Rebel ook?
ok dan zou ik wel echt gaan kijken. die muziek is echt grappig, ondanks dat het zo ontzettend fout is. maakt me wel echt vrolijk.
Die neonaziconcerten hebben wel altijd veel weg van een dropping. Jongelui, in het donker, meestal in een bos, weten niet waar ze naar toe gaan etc.

Ik denk dat voor velen de speurtocht zelf dan ook spannender is dan het concert.
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 17:05 schreef grindfreakje het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=CQUwSG0OiIE

Persoonlijk vind ik de muziek echt geweldig, paar potjes bier op en heerlijk los gaan met z'n allen.
Sturmwehr is veel beter. Teksten zijn enigszins debiel, maar wel kei goede punkrock.

http://www.youtube.com/watch?v=Kbbvw4Xm1os&feature=related
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 17:13 schreef Atheist. het volgende:
Treurig dat dat in het geheim moet. Als een communistenband uit Rusland op wilt treden hoeft dat immers ook niet.
Zelfs de ramadan wordt hier als iets moois gezien.
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 17:08 schreef Flierp het volgende:
Nazi's ... dommer volk kun je niet vinden.
Nooit van de PVV of de VVD gehoord? Hitler verkondigde destijds dat de Nederlander de ideale Duitser was zoals hij deze graag gezien had.
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 17:11 schreef mo0on3im. het volgende:
[..]


Tjah, Hitler he...
Die wilde hen, net zoals Mohammed, wel uitmoorden. Dat is het rare.
userIcon
Vreemd dat er word gemod op deze tread..Mijn fipo is weg...
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 17:11 schreef Aggur21 het volgende:
[..]

Dit meen jij niet serieus. Ik adviseer jou om een paar extra lessen geschiedenis over te de Tweede Wereldoorlog te volgen.
Ach, we hebben in Nederland complete bevolkingsgroepen die hun vingers in de oren steken als de geschiedenisleraar de 2e wereldoorlog wil gaan behandelen. Lijkt me op termijn een groter probleem dat een muziekbandje.
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 17:25 schreef Mammy het volgende:
[..]
Die wilde hen, net zoals Mohammed, wel uitmoorden. Dat is het rare.
Jaja, weer over die k**moslims, zo veel aandacht verdienen ze niet. Laat alle reli gekken maar lekker in hun sprookjeswereld leven, maar niet steeds aanhalen hoe vervelend die joden/moslims/hindoes/christenen wel niet zijn. Zij doen hun ding, ik de mijne, fijn, laat me met rust met jullie Ramadans, Chanoeka's en Pasen's.
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 17:26 schreef Mammy het volgende:
[..]
Ach, we hebben in Nederland complete bevolkingsgroepen die hun vingers in de oren steken als de geschiedenisleraar de 2e wereldoorlog wil gaan behandelen. Lijkt me op termijn een groter probleem dat een muziekbandje.
Hoezo, ik erken die oorlog ook niet hoor...
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 17:08 schreef P.R het volgende:
[..]

Jij bent echt de grootste hypocriet op FOK!. Zonde, je bent geen domme man.
Wat is er hypocriet aan iets goede muziek vinden?
Ik vind Ska en punkmuziek over het algemeen best oké. Veel punkmuziek is uitermate links, maar ik als anti-linkse figuur luister er toch naar.
Waarom zou ik dan niet naar uitgesproken rechtse bands kunnen luisteren, als het me om de muziek gaat?
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 17:11 schreef Aggur21 het volgende:
[..]

Dit meen jij niet serieus. Ik adviseer jou om een paar extra lessen geschiedenis over te de Tweede Wereldoorlog te volgen.
ChefAli had het over wat neo-nazi's hier in WO2 hadden uitgevroten. Maar in WO2 waren er nog heulegaar geen neo-nazi's, alleen gewoon old-school nazi's.
Begrijpend lezen!
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 17:25 schreef Mammy het volgende:
[..]
Die wilde hen, net zoals Mohammed, wel uitmoorden. Dat is het rare.
Wat een onzin weer, je lijkt er kijk op te hebben.
Wist jij trouwens dat er zelfs in iran joden wonen en het goed hebben integenstelling tot....
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 17:34 schreef mo0on3im. het volgende:
[..]


Hoezo, ik erken die oorlog ook niet hoor...
Ik lees hier regelmatig domme opmerkingen, maar een oorlog erkennen? Waar de fuk slaat dat nou weer op? WO2 was er, daar is niet aan te 'erkennen'.

userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 17:34 schreef mo0on3im. het volgende:
[..]


Hoezo, ik erken die oorlog ook niet hoor...
Het ziet er inderdaad naar uit dat die oorlog nooit echt geëindigd is.
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 17:35 schreef mo0on3im. het volgende:
[..]


Wat een onzin weer, je lijkt er kijk op te hebben.
Wist jij trouwens dat er zelfs in iran joden wonen en het goed hebben integenstelling tot....
Ik wens het jou toe een jood te zijn in Iran.
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 17:35 schreef mo0on3im. het volgende:
[..]


Wat een onzin weer, je lijkt er kijk op te hebben.
Wist jij trouwens dat er zelfs in iran joden wonen en het goed hebben integenstelling tot....
Iraanse joden hebben het goed ...... als ze openlijk anti-Israël zijn.
Gelukkig voor die paar joden is er een anti-Israëlische groepering binnen de orthodoxe-Joden. Konden ze zich daar mooi bij aansluiten.
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 17:37 schreef Mammy het volgende:
[..]
Ik wens het jou toe een jood te zijn in Iran.
Haha, je heb echt totaal geen benul over wat er zich in dat land afspeelt he...
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 17:36 schreef ElectricEye het volgende:
[..]

Ik lees hier regelmatig domme opmerkingen, maar een oorlog erkennen? Waar de fuk slaat dat nou weer op? WO2 was er, daar is niet aan te 'erkennen'.

Ik geloof niet dat ie er was, er zijn misschien mensen vermoordt maar het verhaal opzich geloof ik gewoon niet.
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 17:39 schreef mo0on3im. het volgende:
[..]


Haha, je heb echt totaal geen benul over wat er zich in dat land afspeelt he...
Ik weet dat de meeste mensen daar NIET moslim zijn. Wat dat betreft is er nog hoop.
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 17:41 schreef mo0on3im. het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ie er was, er zijn misschien mensen vermoordt maar het verhaal opzich geloof ik gewoon niet.
om een net gelezen post elders van je aan te halen:

quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 17:24 schreef mo0on3im. het volgende:
[..]


Je gedachtegang is nogal kortzichtig, dat verklaard je uitspraken...
userIcon
Laat die leipe nazi's lekker optreden, als niemand er aandacht aan geeft boeit het geen reet.
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 17:41 schreef mo0on3im. het volgende:
[..]


Ik geloof niet dat ie er was, er zijn misschien mensen vermoordt maar het verhaal opzich geloof ik gewoon niet.
Welk verhaal?

Overigens: Je verkapte holocaust-ontkenning in combinatie met je ophemeling van Iran, geeft mij het vermoeden dat ik hier met een uiterst ongewenste vreemdeling van doen heb.
Doe mij dan maar een neo-nazi festivalletje of 10, eerlijk gezegd.
userIcon
De grootste onbalans wordt gevoed door mensen zoals hierboven.
Deze mensen hebben niet in de gaten dat ze niet alleen daarmee anderen hun "vrijheid" afpakken, maar ook die van henzelf.

Waarschijnlijk klagen ze dan weer het hardst.....

Mensen gevangen in "links" en "rechts". Bang dat ze door een ander verkeerd worden ingeschat en daarmee hun eigen mening niet meer durven te verkondigen.

Er zijn overal rotte appels.

Money, religion and politics, guaranteed to go wrong.

2012?
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 16:51 schreef BeterHigh het volgende:
Alle Marocjes en negertjes eropaf sturen, kjiken hoeveel van deze 'mensen' er daarna nog overblijven...
landverrader..
Doe mij maar de Duitse punkband ZSK
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 17:42 schreef dewd het volgende:
Betaat storkraft nog steeds dan.
Voor de niet kenners hier hun topper:

http://www.youtube.com/watch?v=XpwO1bFp56k
Die zijn er ergens midden in de jaren 90 al mee opgehouden.

Wel klassiek, zelf vond ik deze qua muziek altijd geweldig:
http://www.youtube.com/watch?v=7ovFWxlr0yQ&feature=related
userIcon
Ik heb net maar even naar wat muziek van dat bandje geluisterd en ik moet zeggen dat het me nou niet echt kan shockeren. "Hee hoo hee, Kategorie C." Heel veel spectaculairder heb ik het nog niet gehoord. Wat gedoe over voetbal, wat over dronken zijn en dat alles voorzien van niet al te heftige rockmuziek. Ja, er komen nogal wat skinheads op af, maar dat zegt ook niet alles. Veel van dat soort gasten zijn helemaal geen extreem rechtse figuren.
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 16:51 schreef BeterHigh het volgende:
Alle Marocjes en negertjes eropaf sturen, kjiken hoeveel van deze 'mensen' er daarna nog overblijven...
wie bedoel je met 'deze mensen'?
ik had liever gehad dat het idd in maastricht gehouden zou worden.
moet jij eens kijken welke mensen we na inzet hond overhouden.
we hebben zelden tot nooit problemen met deze rechtse groepen.
wel met de protestgangers ertegen.
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 17:41 schreef mo0on3im. het volgende:
[..]


Ik geloof niet dat ie er was, er zijn misschien mensen vermoordt maar het verhaal opzich geloof ik gewoon niet.
aach ja, niet iedereen is even slim he
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 17:44 schreef ElectricEye het volgende:
[..]

Welk verhaal?

Overigens: Je verkapte holocaust-ontkenning in combinatie met je ophemeling van Iran, geeft mij het vermoeden dat ik hier met een uiterst ongewenste vreemdeling van doen heb.
Doe mij dan maar een neo-nazi festivalletje of 10, eerlijk gezegd.
Haha, omdat ik een andere mening heb...?
Ik heb inderdaad niets tegen iran, heb niets tegen joden, moslims, christens, noem maar op. Het feit dat jij mij nu ongewenst noemt, geeft aan dat alles wat niet in jouw straatje past, gezien wordt als ongewenst, hoezo tolerantie...?
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 17:43 schreef grindfreakje het volgende:
[..]


om een net gelezen post elders van je aan te halen:

[..]
Hoezo vind je mijn gedachtegang kortzichtig als ik vragen mag?
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 17:44 schreef MurderMetal het volgende:
De grootste onbalans wordt gevoed door mensen zoals hierboven.
Deze mensen hebben niet in de gaten dat ze niet alleen daarmee anderen hun "vrijheid" afpakken, maar ook die van henzelf.

Waarschijnlijk klagen ze dan weer het hardst.....

Mensen gevangen in "links" en "rechts". Bang dat ze door een ander verkeerd worden ingeschat en daarmee hun eigen mening niet meer durven te verkondigen.

Er zijn overal rotte appels.

Money, religion and politics, guaranteed to go wrong.

2012?
Dit dus....als je begint met het inperken van deze mensen hun rechten, moet het ook voor de "normale" mens kunnen.

Besides, wie neemt neo-nazi's in godsnaam serieus, enige dat ze doen is bier zuipen, feesten, dom doen, tis niet alsof ze de brainpower of mankracht hebben om wat dan ook van enige omvang tot stand kunnen te kunnen brengen.
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 17:41 schreef Mammy het volgende:
[..]
Ik weet dat de meeste mensen daar NIET moslim zijn. Wat dat betreft is er nog hoop.
Hoop op wat en voor wie...?
userIcon
Neonaziband... Volgens mij zijn heeft de band niet eens een politieke voorkeur, maar ja, het gepeupel moet toch ergens een stempel op drukken
userIcon
Okay, wat hebben jullie liever neonazi's of marokkanen?
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 17:49 schreef mo0on3im. het volgende:
[..]


Haha, omdat ik een andere mening heb...?
Ik heb inderdaad niets tegen iran, heb niets tegen joden, moslims, christens, noem maar op. Het feit dat jij mij nu ongewenst noemt, geeft aan dat alles wat niet in jouw straatje past, gezien wordt als ongewenst, hoezo tolerantie...?
O, maar ik ben uitermate intolerant. Tolerantie is in mijn ogen niets meer dan ruggengraadloosheid en angst voor de reactie van anderen.

En het ontkennen van de holocaust is iets anders dan een 'andere mening', en zo denkt onze wet er gelukkig ook over.
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 17:16 schreef BeterHigh het volgende:
[..]


Sturmwehr is veel beter. Teksten zijn enigszins debiel, maar wel kei goede punkrock.

http://www.youtube.com/watch?v=Kbbvw4Xm1os&feature=related
Kraftschlag & Storm, vind ik zelf echt een van de betere, en vaak ook erg vette mix, iets waar het bij een hoop wel aan mankeert.
http://www.youtube.com/watch?v=1kJk_1zvPvw&feature=related

Iemand verder al gedacht aan de lieve blondjes van Prussian blue
100  van 223 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3


Lees ook:

» 26/05 Grote brand legt verlichtingzaak Almelo in as15
» 26/05 Dode door aanvaring op Westerschelde2
» 26/05 Zoekactie vermiste zwemmer nog vruchteloos3
» 26/05 Nederlanders gewond bij ongeval met luchtballon3


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden